יומן האלופה 4 – שולה המוקשים דגם לנארד 2015 / איתי קדם



Mine_sweep

אם יש קבוצה אחת שלא רצינו להיפגש איתה בפלייאוף זאת הקליפרס. פופ ממש קיווה שמישהו אחר יעיף אותם בדרך ואז לא תהיה סדרה ביננו. עכשיו תראו מה מחכה לנו בדרך לתואר : הקליפרס , יוסטון , גולדן סטייט , קליבלנד. למי יש כח ?

דז'ה וו מלפני כמה ימים אחרי המשחק הראשון בסדרה הזאת. התחושות היו כאלו, כאלו שאומרות – יש לנו הרבה התאמות לעשות לפני המשחק השני. ואז הגיע דאנקן במשחק לפנתאון, וגריפין ופול עשו את מה שהם יודעים הכי טוב – לתת שלושה וחצי רבעים מצויינים ואז איבודים והחטאות בסיום.

נעבור למשחק של הבוקר עם רשמים לקראת משחק 4 שבטוח ייראה אחרת לחלוטין.

הבוקר קוואי ( אוקי , דני גרין! ) השבית את המוקש המרכזי בקליפרס – כריס פול.

kawhi-leonard-smiling

הבוקר פופ הצליח להחביא את פארקר בהגנה בצורה פשוטה ויעילה עם המון עזרה משאר הקבוצה.

הבוקר ראינו איך קבוצה כמו הספרס משחקת בלי הרכז שלה ומנצחת 30 הפרש.

הבוקר פארקר הראה איזה שחקן גדול הוא כשניהל את המשחק ולא הכריח כלום, לא ניסה לקלוע בכח וכן המשיך לזרוק כשהיה פנוי למרות שלכולם היה ברור שאין לו רגליים ב כ ל ל .

הבוקר ראינו מה החלק של טיאגו בהגנה על גריפין. הוא יותר גבוה , זריז באותה מידה , עם מיקום מצויין ,וראיית משחק מעולה. טיאגו ספליטר בריא הוא הבורג המשלים במכונה , בורג שאין לו תחליף !

כשגריפין ופול לא משחקים משחק על כמו במפגש וחצי הראשונים – אין קליפרס מה למכור.

לפי המשחק הראשון הייתי בטוח שהאש בעיניים של שניהם לא תיכבה , הבוקר במשחק השלישי ראינו את כריס פול במבט אבוד , כזה שהיה לקליבלנד של שנות השמונים עם מרק פרייס ( שהיה טוב כמו פול ) , ברד דורהטי ( לפחות כמו גריפין )  לארי נאנס וקרייג אילו שהייתה קבוצה מעולה שלא הפסיקה להפסיד לשיקאגו של מייקל.

הבעיה שלנו היא עדיין המצ'אפס, הבוקר ניצחנו גם כי הספסל הופיע , בגדול .
במשחק הראשון ראינו את הקליפרס משחקים הכי טוב שהם יכולים ואת הספרס במשחק בינוני. והספרס היו בתמונה כמעט כל המשחק. במשחק השני הקליפרס נשארו בחיים בעיקר בזכות פופ ששלח את גריפין לעונשין והטקטיקה התהפכה עליו. במשחק השלישי ראינו הפקת לקחים מעולה וביצוע עוד יותר טוב של הספרס מול כלום של הקליפרס. "מר מוטיבציה" אדון ריברס  – אם לא תעשה התאמות , לא תיקח אפילו משחק אחד נוסף. לא מספיק לדרבן את כולם כל הזמן.

משחק מס' 4 אמור להיות הרבה יותר צמוד בעיקר כי הקליפרס אמורים להופיע נואשים. אם הקלעים שלנו ימשיכו לבצע את עבודתם אז גם את המשחק הזה אנחנו אמורים לקחת. ואז במשחק 6 לקחת את הסדרה.

BqNmr6ICMAAtWZU_zps75dd7953
the claw

 

והערת סיכום חשובה – כרגיל פציעה אחת עלולה להכריע את הכל. ראינו את דאלאס הלילה נותנים את הנשמה ומסיימים בהפסד, ראינו מה קורה לפורטלנד. בואו נקווה שהעונה הזו לא תוכרע על פציעות כי זה יהיה חבל מאוד לכולם.

 

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. השינוי המשמעותי בהגנה היה שפופ שם את דני גרין על כריס פול ולא את קוואי.
    חוץ מגרין גם בוריס דיאו היה מדהים מול הגבוהים של הקליפרס והזכיר את היכולת מהגמר מול ההיט.
    טוני פרקר ביכולת הכי עלובה שלו מאז שאני זוכר אותו,הדבר הכי טוב שהוא עשה זה לא לאבד את הראש וזה נראה כאילו הוא לא עיקל שקוואי לנארד השחקן הכי מסוכן בקבוצה הזאת או שהוא פשוט לא רוצה לימסור לו.

  2. עם כל הכבוד לספרס, האכזבה הגדולה מבחינתי זה הדוק. כאילו שהוצאת לי את המילים מהפה. התאמות? תוכנית משחק? גורנישט…
    אם גם במשחק 4 לא נראה משהו חדש, אני ,אם הייתי הבעלים של הקליפרס, הייתי שוקל ברצינות לנסות מישהו אחר.

  3. תודה רבה על הפרשנות!
    גם לי זה עושה רושם שהסדרה הולכת להסתיים ב6 משחקים לספרס, אלא אם כן הקליפרס יתפוצצו במשחק 4. מצד שני – זה לא שלספרס חסר אופי לקחת שוב משחק בחוץ (את 5 או אפילו את 7).
    אין מה לעשות – לקליפרס חסר עוד שחקן כנף נורמלי ורכז מחליף נורמלי בשביל להיות רציניים. חמישייה טובה + קרופורד זה לא מספיק.

  4. לנרד היה אדיר אמש. לא יהיה לו קל לחזור על ההצגה.
    אני מתחיל לחשוב שדני גרין הוא קלעי השלשות המסוכן ביותר בליגה כשהוא פתוח. נגד שמירה – לא. אבל כשהוא פתוח הוא קובר אותם לדעתי באיזה 60-65%.
    לסיכום, למען צופים שהם אוהדי כדורסל טוב ולא את אחת הקבוצות – התקווה היא שהספארס לא כאלה טובים כפי ששיחקו אמש, ושהקליפרס לא כאלה גרועים כפי ששיחקו אמש!

  5. תודה על הפוסט
    בשורה תחתונה לקליפרס אין את זה
    לכרטיס פול אין זה
    לדוק ריבס אין את זה
    לסן אנטוניו יש את זה ביג טיים

  6. גם לי הוקל כשראיתי שספליטר מצליח להיכנס לקצב ההגנתי סופסוף.

    כמו שאמרו לפניי מי שעצר את פול היה דווקא דני גרין שעשה עבודה מצויינת עליו. לנארד היה אחראי על השיתוק של רדיק וחיפויים בהגנה.

  7. בלי להיות קטנוני אני זוכר שקווין ג׳ימס קיבל את הגג שבתמונה מקוואי בגמר הקודם ושרקו לו עבירת ניחומים..

  8. מנחם, לנארד יכול לחזור עלההצגה הזו כל ערב. שחקן שקולע בשני משחקים רצופים 26 נקודות ב24 דקות זה שחקן שיכול גם לסיים עונה עם ממוצע נקודות של מעל 25 – אם נניח הוא היה משחק ביוסטון, או בכל קבוצה שאינה הספרס או ההוקס. מבחינה פיזית יש לו יכולות כמו להארדן- טווח, עליה מכדרור, פוסט, חדירה לסל. ההבדל היחיד הוא שבספרס אתה משחק 30 דרות ממוצע עונתי והשיטה לא דורשת מישהו שיקלע ממוצע של 25 במשחק, אבל אל תתפלא אם זה מה שהעתיד של הספרס מזמן לנו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט