פריוויו למשחקי שישי-ספרס נגד קליפרס ועוד 2/רועי ויינברג

עבר כבר כמעט שבוע מאז תחילת הפלייאוף, והיום עוד סדרות משלימות 3 משחקים, אם מפגשים של יוסטון נגד דאלאס, וושינגטון נגד טורונטו, וגולת הכותרת, הסדרה המרתקת של הסיבוב הראשון, סן אנטוניו נגד לוס אנג'לס קליפרס.

*

02:00-(7) דאלאס מאבריקס-(2) יוסטון רוקטס

מצב הסדרה: 0-2 ליוסטון.

ג'רמנייטור
נוביצקי והארדן. יפגשו שוב הערב.

יש לא מעט קבוצות שהתפרקו בפלייאוף, כולל קבוצת החוץ מהמשחק הבא. מפתיע מאוד שמשהו כזה קורה לקבוצה עם מאמן מנוסה ושחקני חמישייה מנוסים, שסובלת מפיצוץ ענק בדמות סכסוך עם הרכז הפותח שלה, אול סטאר ושחקן חמישייה באלופה בעברו, והשבתה למעשה של השחקן.

אז ראז'ון רונדו לא חלק מדאלאס, והם חזרו למה שהיו בתחילת העונה, רק ללא חוזה קלדרון, ג'מיר נלסון וג'יי קרואדר. בהעדרו של צ'נדלר פרסונס, שחקן חמישייה נוסף, וכנראה גם דווין האריס, למאבריקס אין יותר מדי עומק,והם יאלצו לתת לא מעט דקות לאל פארוק אמינו וריימונד פלטון מהקצה של הספסל.

בקשר לאיך דאלאס ינצחו את יוסטון, כתבתי על זה בהרחבה ביומן דאלאס שניתן לקרוא כאן. מלבד מה שכתוב פה, האתגר המרכזי יהיה שמירה על ג'יימס הארדן, בהעדר רונדו. יהיה מעניין לראות איך דאלאס תשמור על השחקן, כנראה שאם פארוק אמינו, השומר הטוב ביותר בדאלאס, יקבל הרבה דקות, הוא ישמור על הזקן.

גם בהנחה שלהארדן יש יום רע, לרוקטס יש הרבה כלים אחרים, כפי שראינו בסוף משחק מספר 2. סמית' אנד הווארד חזרו ל-2009, ואם זה ישאר ככה עד סוף הפלייאוף, לרוקטס יש סיכוי גבוה ללכת עד הסוף. למאבריקס אין יותר מדי כלים לעצור אותם, וכנראה נראה את מקהייל משתמש בכלים האלה במשך חלקים גדולים מהמשחק.

תחזית: השיפור באווירה מבחינת דאלאס, והחזרה להתקפה של תחילת העונה שמתבססת על קרלייל מהקווים ואליס על המגרש, יתנו ניצחון חשוב לדאלאס.

נ.ב-הערב ג'ייסון טרי יחזור לראשונה מאז עונת האליפות של 2012 לדאלאס במשחק פלייאוף.

*

03:00-(5) וושינגטון וויזארדס-(4) טורונטו ראפטורס

מצב הסדרה: 0-2 לוושינגטון.

לאורי
לאורי מסתבך מול הוויזארדס-סיפור הסדרה במשפט.

זה קרה גם שנה שעברה (במימדים קטנים יותר), אבל אחרי שצברו קצת ניסיון פלייאוף כקבוצה זה בעייתי ביותר. מה עובר על טורונטו ראפטורס? הקבוצה נראתה כבויה ב-2 המשחקים הראשונים, ולא הצליחה לייצר נקודות.

המפתח לזה הוא החולשה של קייל לאורי, שנבלם כליל על ידי הוויזארדס. מאז שפול פירס חסם אותו ואת התקוות של הראפטורס לעבור סיבוב אשתקד. לאורי קלע ב-2 המשחקים ביחד 13 נקודות עם 8 אס' ו-10 עבירות, בממוצע יש לו 6.5 נק' (25%), 4 אס' ו-5 עבירות בחצי שעה למשחק, ירידה משמעותית מ-18 נקודות ו-7 אסיסטים בערב בעונה הסדירה, והוא עוד נפצע במשחק השני.

כדי לשנות את התמונה בהתקפה, הראפטורס צריכים להתנתק מלאורי. יחד עם לאורי כל ההתקפה של טורונטו נעצרת, ואין לקבוצה אף שחקן שקלע יותר מ-35 נקודות בשני המשחקים ביחד. לכן,גריוויס ואסקז צריך לקבל יותר דקות מלאורי הערב. ואסקז שונה מלאורי בצורת משחקו, ויהווה אתגר מסוג שונה לגמרי לוויזארדס. במידה ו-ואסקז יפתח לצד וויליאמס, דה רוזן, ג'ונסון ו-ואלניוצ'אס, זה יצור סמול בול שיקשה מאוד על וושינגטון להשיג ניצחון ביתי, ויכפה משחק חמישי על המכשפים.

אני לא רואה את דווין קייסי מבצע שינוי קיצוני כזה, ווזה אומר שיהיה עוד ניצחון של וושינגטון, בחסות תצוגה מדהימה נוספת של ג'ון וול.

*

04:30-(6) סן אנטוניו ספרס-(3) לוס אנג'לס קליפרס

מצב הסדרה: 1-1

פול ולאונרד
שמירת פול על ידי לאונרד (כפי שניתן לראות בתמונה) תעשה לא מעט בעיות לקליפרס.

ה-סדרה עד עכשיו, בה' הידיעה, של הפלייאוף הזה. המשחק הראשון כלל הרבה פייט, אקשן ואמוציות, ובחסות כריס פול ובלייק גריפין נגמר בניצחון על הספרס. במשחק השני הענק הלוחש של סן אנטוניו, טים דאנקן בן ה-39 (מחר) התפוצץ עם 28 נקודות ו-11 ריבאונדים, והביא את יתרון הביתיות לסן אנטוניו.

גם המשחק הערב יהיה כזה, והספרס יהיו תלויים בשני החלקים האחרים של הטריו המיתולוגי. בעוד שדאנקן הגיע במלוא כוחו לסדרה, לאונרד ממשיך בסיום העונה הרצחני שלו והצוות המסייע עובד מעולה (בעיקר דיאו ומילס), פארקר וג'ינובילי מקרטעים. מאנו עם 8.5 נק' למשחק באחוזים נמוכים מה-10.5 הרגילים שלו, ופארקר עם 5.5 נק' ו-3 אס' בממוצע בשני המשחקים הראשונים (ראוי להודות שהוא משחק פצוע). אם שני החבר'ה האלה לא מגיעים למשחק הזה והרביעי, הם יפסידו את הסדרה.

בלי קשר, הגיע הזמן שנראה את קוואי לאונרד, שחקן ההגנה של העונה, שומר יותר על כריס פול. הוא מהיר וחזק מספיק בשביל לעשות את זה, וזה יכול להרוס את כל משחק ההתקפה של CP3 בפרט והקליפרס בכלל.

בקליפרס פול וגריפין עושים את שלהם, אבל הבעיה היא איבוד העשתונות במאני טיים. דוק ריברס המנוסה לא מסייע יותר מדי לפתור אותה, והצבת ווטרנים על המגרש-מאט בארנס וג'יי ג'יי רדיק המנוסים, גם לא מסייעת יותר מדי. אין דרך לפתור את הבעיה הזאת לחלוטין באמצע העונה, אבל מתן דקות ליותר שחקנים מנוסים (ג'מאל קרופורד, טורקוגולו) יוכל להשפיע בכיוון הנכון.

 

להידו טורקוגולו אין יותר מדי מה למכור ברמות האלה היום, אבל יתכן שהצבתו על המגרש ברגעי ההכרעה על חשבון מאט בארנס כמנהל משחק שיתן לפול חופש פעולה ותוריד את מפלס הלחץ של הרכז המוכשר תעשה את ההבדל, אבל ההימור הזה מסוכן מדי בשביל הקליפרס בשלבים אלו של העונה.

 

תחזית: עם כל הכבוד לגריפין, פול ואפילו דיאנדרה ג'ורדן, קשה עד בלתי אפשרי לנצח משחק פלייאוף חשוב נגד הספרס בחוץ. זה לא יקרה הפעם. סן אנטוניו

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 266 תגובות

  1. תודה רבה על הפריוויו!
    לדעתי אם פרסונס לא היה פצוע, אז הסיטואציה הנוכחית – ללא רונדו, הייתה יכולה להיות נהדרת עבורם.
    אבל בהעידרו של פרסונס, יש להם בעיה עם יצירתיות בהתקפה.
    לדעתי הם ישחקו טוב יותר ובוודאות יצליחו לנצח אחד מ2 משחקי הבית הקרובים.
    מצד שני ביוסטון יודעים שכדיי להיות רציניים, הם צריכים לנצח גם משחק בחוץ, ועדיף להם לעשות זאת כבר הלילה, מאשר להפסיד ולהיכנס ללחץ למשחק 4.
    לכן יש לי תחושה שנקבל הלילה משחק מעולה, שאולי אף יגיע להארכה, בהשראת המשחקים מהלילה הקודם.

    לגבי קליפרס-ספרס – גם הקליפרס יודעים שעל מנת להישאר רלוונטיים, הם חייבים נצחון חוץ. לדעתי הוא יגיע אולי במפגש הבא, אבל לא הלילה.

  2. הקליפרס כדי לנצח חייבים להגיע ליתרון דו ספרתי ב 3 דק' האחרונות, אחרת הסוף של משחק מספר 2 יחזור על עצמו, לא רואה את הספרס בבית מגיעים לסיטואציה הזו. הייתי שומר על פול עם לאונרד וגרין לסירוגין אך כבר מהחצי לוחץ עליו, גם כדי להתיש אותו וגם כדי להוציא לו את הכדור מהיד, שמישהו אחר שאין להם ינהל להם את המשחק.

    דאלאס בבית מוכרחים לפוצץ, לפוצץ לפוצץ, אין להם משהו אחר למכור,.
    אני עדיין חושב שהווארד פריך, וג'וש הראה כבר שעונשין זה לא התחביב האהוב עליו

    וושינגטון צריכים להמשיך לעשות רושם טוב על הצופה בבית – דוראנט

  3. תודה על הסקירה.

    חידה (וסליחה על הטרחנות אבל הגיעו מים עד נפש (גיא!))-
    מתוך שלושת המשחקים, איזה משחק משודר הלילה ובאיזה ערוץ?

    בין הפותרים נכונה תוגרל בובה של ירון טלפז עם גבות מצמר אלפקה.

    1. זה פשוט הזוי.
      העיקר שב-5 או 5+ הם משדרים לי שידור חוזר, אם אני לא טועה בחצות, של שיקגו-מילווקי..
      כאילו – יש לכם משבצת פנויה בלילה, ואתם בוחרים לשדר בה שידור חוזר?!?! תשדרו את השידור החוזר אחר הצהריים, ופאקינג תרכשו זכויות על יוסטון-דאלאס או ספרס-קליפרס בשביל הלילה!
      דיי כבר, אין לי כוח יותר לצפייה מהלינקים.. זה נחמד במהלך העונה, אבל מבאס בפלייאוף.

  4. התשובה היא פשוטה: ערוץ הספורט בוחר את המשחק הכי פחות אטרקטיבי ואז משדר אותו, כלומר- הלילה נוכל לצפות בטורונטו ובוושינגטון בערוץ הלייב.. גם בתשלום וגם לא מעניין, שילוב משובח.. הב לי את בובת צמר האלפקה!

    תודה על הסקירה המעניינת!

    1. אמת ויציב!

      הכינו את הלינקים..

      הפרס בדרך אליך, יש אפשרות להמיר את הבובה במאפה בצק שהוברח ארצה בתיק של גיל ברק היישר מהאולסטאר.

      1. אני קופץ כנשוך נחש רק לשרותו של מנחם
        (במילים אחרות, מנחם הראשון להבין איך לנגן על מיתרי ה-OCD שלי…)
        אבל בכל זאת.
        " הוֹשִׁיעֵנִי אֱלֹהִים כִּי בָאוּ מַיִם עַד נָפֶשׁ. טָבַעְתִּי בִּיוֵן מְצוּלָה וְאֵין מָעֳמָד בָּאתִי בְמַעֲמַקֵּי מַיִם וְשִׁבֹּלֶת שְׁטָפָתְנִי." –
        (תהילים, סט)

        (שוב אני קופץ…)

        את הישועה מהרשע הידוע בשם "ספורט 5",
        קבלתי דרך ה- nba league pass.

        1. בספר יונה, ישנו תיאור די מדויק על ההרגשה שלהיות תלוי בערוץ הספורט:
          "אֲפָפוּנִי מַיִם עַד נֶפֶשׁ תְּהוֹם יְסֹבְבֵנִי סוּף חָבוּשׁ לְרֹאשִׁי."

          וישנו גם תיאור יפה, של היום בו זרקתי את הממיר לפח:
          "וַיֹּאמֶר יְהוָה לַדָּג וַיָּקֵא אֶת יוֹנָה אֶל הַיַּבָּשָׁה."

          1. המגזין נבא שלהם מעולה, אבל הם חייבים לשנות את השידורים. כל משחק שמתחיל עד חצות בעונה הסדירה ובפלייאוף צריכים להיות משודרים ב-5/5+ לפחות, וכל משחק מעניין על הנייר (ויש להם אנשים שמבינים באנ.בי.איי) ב-5 או 5 וחצי.

            וכל משחק פלייאוף אפשרי. כל אחד.

        2. תשובה טובה, גיא, אך לא מלאה. מה הכוונה בביטוי? עד לאן הגיעו המים קודם שהגיעו לנפש? האם הנפש עלולה לטבוע?

      2. למזלנו, יש היום מספיק לינקים איכותיים.

        רועי – ניסיתי לראות את המגזין NBA, ואז ראיתי שם את גיל ברק, שיחד עם חבר'ה כמו איציק זוהר מייצג את כל מה שרע בתקשורת הספורט בישראל.

  5. אטורה מסינה מועמד לאימון OKC!

    האמת? הייתי שמח לראות מאמן אירופאי טהור מאמן בליגה הטובה בעולם. בלאט שבר את הטאבו, ולדעתי נראה עוד ועוד כאלה. כמו שהיום כל הסנטרים אירופאיים (נואה, גאסול, ווצ'ביץ', גובר, דיאו, ואלניוצ'אס, גורטאט ועוד שאני לא זוכר כרגע) וחלק גדול משיטות ההתקפה מתבססות על אירופה, בהדרגה מוחות הכדורסל האירופאיים יבואו לנבא. המאמנים האירופאיים הצעירים יגיעו ויצליחו בענק בליגה. אולי גם ספאחיה יגיע לתפקיד מאמן ראשי מתישהו

      1. סורי, אבל זה ממש לא מתאים ל-OKC במתכונת השנה האחת בחוזה של דוראנט. אין להם שנה לשרוף כמו קליבלנד למשל. אתם צריכים ללכת על שועל קרבות ותיק ב-NBA.

          1. איך אפשר להשוות מי יותר טוב מבין האירופאיים לבין מאמני מכללות?
            אין לך שום דרך להשוות הם מעולם לא אימנו בסביבות או ליגות או וואט-דה-פאקן-אוור דומות

  6. מלחמה אמיתית וסידרת חטיפות ומונטה אליס מוריד
    לנקודה הפרש.
    יש שינאה בין הקבוצות? שכחתי.
    מאמץ אדיר של כל השחקנים.
    כולל חוזה מקסימום לאמרה
    ג'פרסון יוצא מהנפטלין.

  7. אגב, לא הייתי יוצא מגדרי יותר מדי מג'וש סמית'.

    כזה בית זונות ומיס מאציץ' בגודל לטובתו הוא לא יראה עוד בפליאוף הזה.

    העדרות של טייסון צנד'לר נותנת לו כניסה חינם לטבעת וכשיש גם את האוורד לידו, שומר מבוגר ורזה כמו ריצ'ארדסון מאפשר לו להגיע יותר לפוסט.
    תוסיפו לזה גם את העובדה שאין איזה צ'נדלר פארסונס שהיה מוציא ממנו אנרגיות גם בירידה להגנה.

    בקיצור, תנאים חלומיים לסמרטוטי רצפה מקצועיים מהסוג הזניח של ג'וש שמית'.

    זה כמו הבקטריות שגדלות על החסה. תתן להם את התנאים האופטימליים והם יפרחו, תתן להן ריסוס קל והן יעלמו.

  8. יוסטון יעברו פה אין תסריט שיראה אחרת למרות הנצוצות הנוסטלגיים למרות כל הלבביות של דאלאס(הלוואי ואני טועה).

    אבל צריך גם לציין שהם בערך מקבלים יריבה ברמה שהספרס קיבלה לפני שנתיים בסיבוב הראשון(נו זאת שהתחפשה ללייקרס עם גאלדלוק, ג'ודי מיקס, האוורד, פארמר).

  9. נאמר זאת כך, יוסטון לא יזכו בפרס הקבוצה החכמה ביותר, הגופה של אמארה ותו לא מתחת לסל של דאלאס והם מיידים שלשות.

  10. הפליאוף בינתיים זה כדור שינה אחד גדול, כמו שבערך גם חשבתי.
    סדרה אחת באמת שנראית כמו סדרה של פליאוף שעוד בטח תמשיך לספק עלילה(ספרס- קליפרס).

    כל השאר זה יותר מייגע מהשעה וחצי ברידג' בשבוע שיש למנחם עם זקנות מגרינוויל שהשדיים שלהן כבר חצי יובל נושקים לפופיק.

  11. איזה בידור…צ'ארלי וילנואבה סטפ בק, כניסה לסל וליי אפ על הראש האוורד.
    פלטון, בריאה, אמרה ג'ק טייטל המחבל היהודי סטודומאייר עם דאנק על הראש שלהם לפני 5 דקות.

    מתי ביוסטון יקלטו שזה מופע של פתטיות?? רק שלא יכריזו על יום חג לאומי אחרי שיעברו סיבוב ראשון מול הגוויות המהלכות האלה.

    מקווה שלאפלטון יש טישו באיזור.

  12. תודה עומר לא הצלחתי לצמצוא את הסיסמא.
    סידרה של החטאות ורק צנדלר שיש לי הרגשה שיחזור לשחק טוב
    ובראה קולעים.
    כנראה שמעו אותכם שאין מספיק הגנות אטובות

  13. חולה על הרים פרוטקשן של דאלאס. הארדן לא מטביע בכל התקפה רק מתוך נימוס. אפלטון, עכשיו כשיש זמן ללהג במחצית, תסביר למה החלטתם היום שג'וש סמית ינהל את ההתקפה?

  14. שמח לראות עם
    עומר שאוהב מאד את הניתוח שלך
    וכתבתי בעבר על זה, הסברת גם למנחם איזה קושיה.
    קיי 700 שיודע להתחיל יפה עם אחיות(רפואה שלמה באיחור)
    ולראות את מה שהמאמנים לא רואים ולמצוא שחקנים חדשים…
    דרור אוהד הספרס הותיק שנהדר לראות עם מבין כמוך
    שמגיע לפלייאוף ,זוכר אותך לטובה משנה שעברה.

  15. תודה דורון, לצערי אני נוטה להסכים עם הנבואה של מנחם. איכשהו קשה לי להאמין בסיכויים של קבוצה שבה זומבים כמו וילנואבה פלטון ושאר ירקות הם שחקני רוטציה, אפילו אם קרלייל הוא המאמן. אולי אם יידבקו באופטימיות שלך יהיה לנו נצחון הרוח…אבל כרגע נראה שהארדן נח לפני שיחסל את המשחק כשיתחשק לו.

  16. קיי עומר דרור כתבתם הרבה תגובות משעשעות ותודה
    ועכשיו מנחם הגיע וממשיך עם תגובה משעשעת
    זה בכלל לא בטוח מנחם שיוסטון לוקחת יש אש
    במשחקשל דאלאס
    וכמה המזוקן יכול לשחק לבד די הוא לוקח את כל הטילים על
    הכתפיים שלו.
    מה שבטוח במחצית שזה משחק מטורף ומותח.
    קיי 700 המשפט שהתחלת עם האחות ההיא ראוי להלמד
    יפה מאד

  17. קרעת אותי דרור עם השאר ירקות.
    המחצית השניה ממש נראית רגועה כאילו היא תחילת המשחק
    ממש החליפו רבעי 1 ברבע 3

  18. מנחם הסיפור פה זה בכלל לא אם יוסטון ינצחו או לא, זה רק כמה סמרטוטים הם נראים מול סגל שפצוע אנוש זו הגדרה אופטימית ביחס למצבו.
    חוץ מאמרה ג'ק טייטל המחבל היהודי סטודומאייר מעביר מאחורי הגב ראיתי כמעט הכל במשחק הזה.

    פאקינג עם רוסטר כזה להשפיך 72 נקודות בחצי על הפרצוף של האוורד המכוער??

    חכה שיגיעו הפופוביצ'ים בהמשך.

  19. אלליי…קרלייל נותן לג'פרסון לשחק כי הוא יודע שאין הבדל בינו לבין וילנואבה….שניהם מצופים בחומר אנטי-פלייאוף ושבירים יותר מהאגו של הגברת הראשונה של ישראל

  20. תודה עומר עם הלינק תבורך, בכלל תבורכו כולכם
    מנחם דרור קיי700 ועומר, תותחי הבנה
    פלוס רפה הבנה כמוני שצופים

  21. כאילו האוורד לא השריץ כבר יותר מדי ילדים מיותר מדי נשים, כאילו מישהו הבטיח לו משהו שאנחנו לא יודעים אם ימלקו לו על הראש 72 נקודות במחצית אחת….

  22. אני מציע לכולם לקחת את דורון בערבון מוגבל. ישנו דורון וישנו מתחזה שכותב בשם דורון. אני רואה את השם ואו שקורא או עובר הלאה.

  23. קרעתם אותי דרור "בחומר אנטי-פלייאוף ושבירים יותר מהאגו..
    וקיי 700 נביא הזעם שרואה יפה את הטעויות של הקבוצות
    בעבר אהבתי את ההשוואות שלך לדאעש.

  24. דאעש זה היה רק בתקופת בחירות כדי להפחיד אתכם מספיק כדי שתצביעו ימינה.

    היום חזרנו למציאות, אמרה הוא בעצם זרע העמלק של ג'ק טייטל.

    1. מנחם, אני לא מתחזה, זה אני רק ממחשב אחר(לא בדירה שלי) ולכן אין את החתימה הקבועה.

      תשאל אותי שאלה מתחומי הדעת שלנו ותראה שתקבל תשובה.

  25. נו עוד לא למדת לזהות שאני כותב מחמאות רבות ואוהב
    את האתר ובאוברדאפט רציני במחמאות מאז שהאתר שודרג,
    עוד אכתוב את הטוב שחושב בעתיד,
    לעומת המתחזה שיורד וכועס על האתר משום מה.
    מנחם דרור עומר קיי
    אני אוהב את האתר

  26. מנחם הגיע הזמן שתפסיק ללכת למשחקי בינגו משעממים עם עוד 35 זקנים שמחוברים לקטטר, יש פליאוף ואנחנו זקוקים לך צלול.

  27. בערך 100 ל 2 הקבוצות, בסוף הרבע השלישי. לדאלאס אין הגנה בכלל, יוסטון כנראה החליטה להראות לדאלאס שגם בהתקפה היא טובה יותר.
    משחק מוזר.

  28. באמת יותר דומה למשחק האולסטאר ממשחק פלייאוף. תכלס אני לא בטוח שדאלאס עוברים את בוסטון במצב שלהם היום.

  29. הידעתם? איש הטלוויזיה האמריקאי הממוצע מפריש עד כ-125 גרם של שמאלץ בממוצע בשעת שידור, כמות המספיקה לצנצנת אחת ולכ-20 לחמניות. בתיאבון חמודים.

  30. סוף 3 נראה שהולך לכוון הטילים.
    קיי הוא לא מתחזה מנחם היקר זו אותה כתיבה קשוחה
    ותובענית למול השגיאות של המאמנים ובכלל.
    קיי עכשיו צחקתי בקול גדול בחיי
    בטח גם מנחם צוחק כי מנחם יודע לצחוק על עצמו

  31. מצחיק שהמראיינת אומרת לקרלייל שההתקפה לא עבדה להם כל כך טוב ברבע השלישי, ושואלת מה קרה. הם קלעו 27 נקודות ברבע כן ?? רק קצב של 108 למשחק
    חחחח

  32. הכל נרגע במשחק וגם עומר מצחיק.
    קיי הרסת אותי בצחוק מדבק עם תגובת הבית חולים שלך,
    שאנ י נזכר בזה או קורא את זה אני מתגלגל מצחוק.
    ואם חלילה מישהו נפגע אני מתנצל מעומק ליבי.

  33. גמרתם עלי דרור עם המלאך שמת,
    הרי אומרים שמכבים נר מלאך או משהו מת,
    לא מספיק קיי גמר עלי עם הקטטר עכשיו אתה עם המלאך
    קרעתם אותי.

  34. הארדן אמר הבוקר שהוא היה מגלח את הזקן כי הוא מרגיש שהזקן מפריע למשחקו, אבל הוא חושש כיתד ייראה ללא זקן

  35. יוסטון שיחקו אותה עם המיקום. קיבלו סדרה נגד הקבוצה שלדעתי (כמובן שזאת רק דעתי האישית) הכי חלשה במערב כיום, ניו אולינס הרבה יותר טובים מהם כרגע.

  36. הארדן ישן עומר… אל תעיר אותו. לפחות פארקר ישחק היום בספרס. נוביצקי לא קיים בהגנה, ואני אומר זאת בעצב רב, חולה עליו, אבל אין לו רגליים בכלל.

  37. נקרע מצחוק גם בקול, נשבע לכם. הייתי מקליט את עצמי,
    הריב על השמפו של הקרח גפרסון לא יודע אם השני
    הקדיש של קיי
    מנחם,
    מזל שעומר נשאר רציני
    ואז מגיעה תגובת החוסר הגנה של הארדן

  38. תודה לכם על הצחוקים, פשוט התפוצצתי מצחוק
    מהתגובות, באמת תודה דרור עומר
    וקיי 700(נמאס לנו מהשם) אולי תשקול שינוי שם לנביא הזעם
    או שם של תרופה משום בדיחות הבית חולים הטובות.
    אהלן גיא והבן ברוכים הבאים

  39. בוקר טוב, דורון.

    הקליפרס עדיין לא השתחררו מהדכאון של ההפסד הקודם,
    ההגנה מבולבלת, אין סגירה לרב', והבחירה של כריס פול לזרוק פול אפ מה-3 בכלל מזכירנ יותר זריקת יאוש.

  40. בוקר אור גיא,
    תודה על המאמר המצוין שמלווה בקטעי יו טיוב
    משובחים על אטלנטה, שאני עוד צריך להשלים לקרוא (קטעי היו טיוב)
    מי שלא קרא שלא יהיה פרייר ויקרא.
    הרבה מאמרים טובים שעוד לא הספקתי להגיד תודה
    עוד בתחילת ולפני הפלייאוף.
    כל מאמר פיצוץ.
    כל תגובה של גיא רוזן אני אוהב.

  41. הכניסה של בוריס לסל בול כמו כניסה של לברון.

    רק בהילוך איטי,
    ובלי האתלטיות,
    ובלי סל…

    מזלו שדאנדרה שמר עליו!

  42. נתון משעשע ש-ESPN הראו במהלך המשחק –
    ל-24 שחקנים בליגה, יש אחוזי קליעה מ-3 שגבוהים מאחוזי הקליעה של דאנדרה מהעונשין.

  43. מנחם היקר אני סולח לך,
    אשמ כתבת שלברון חודר לסל מה שלא היה במיאמי
    והחברה היו בהלם מכתיבה כלכך לא נכונה,
    אז אולי גם עכשיו אתה טועה ובגדול,
    אני כותב מאותה חותמת מחשב בביתי,
    זה דורון,
    סליחה אם צחקתי מבדיחת הבית חולים של קיי 700
    זה לא היה עליך אלא בכלל.
    מנחם שתתאפס אתה יכול להתנצל אני סולח לך

  44. הצלמים מתחת לסלים מסכנים את החיים שלהם יותר מאיתי אנג'ל כשאילנה דיין זורקת אותו להביא כתבה בעיראק

  45. גריפין הופך להיות שחקן כמעט מושלם.
    הוא חודר, מוסר, לוקח ריבאונד, חוטף. לכל אלו בשנתיים האחרונות הוא הוסיף טווחים נוספים לג'אמפ. פשוט אי אפשר לעצור אותו.

  46. קרעת אותי גיא, בייבי שאק עושה חור בגודל של המכתש
    במצפה רמון היכן שנוחת, וכן דאנקן עשה עבירה (ואולי טעיתי)
    ואם כבר טעויות אז מנחם חשב שקיי 700 מתחזה ואחרי זה אני
    והנה אני מקבל באהבה
    הרי כל החיים יאשימו אותנו בדברים שלא עשינו
    וצריך ללמוד לקבל את זה ולא להפגע

  47. גריפין גם הפך מנער מוכה לבריון (הגזמתי כמובן)
    סיפור של הרבה עבריינים בילדותם כנראה.
    עכשיו עושים חשבון לפני שמרביצים לו

  48. מחשבות לא מסודרות אחרי דאלאס יוסטון:
    1.נוביצקי זה כנראה השחקן עם היחס הגנה-התקפה הכי מוגזם בהיסטוריה. אולי טופ 3 בהיסטוריה מבחינת יכולת התקפית, ובהגנה… אוי ההגנה… ליאור אליהו היה מתבייש.
    2. הארדן התבגר מאוד. לא משתגע עם זריקות מפגרות ומנסה לשתף חברים. מצד שני הוא לא פגש שומר אחד שגרם לו קצת להתאמץ.
    3. איך שיוסטון נראים אין להם סיכוי, אפילו קלוש, לעבור את הסיבוב השני. הסגל הוא סגל טוב מאוד, יש מחליף סביר פלוס לכל עמדה, אבל עם מאמן על תקן בובה, אין הרבה סיכוי.
    4. חבל על דאלאס שככה הם יפרדו מהפלייאוף, אבל ההגנה שלהם מחפירה ברמה שאני לא זוכר מקבוצת פלייאוף. כל פיק אנד רול הכי פשוט ריסק להם כל פוזישן הגנתי. מביך לראות.

    נ"ב- גם אני לא אהבתי את הבחירה של קוואי, הוא היה טוב רק בחצי השני, אבל אני לא זוכר שחקן חוץ שמשנה הגנה של קבוצה ברמה כזאת. הוא שומר על כל דבר שזז, חוטף, חוסם ובעיקר נראה שליו בצורה מפחידה. איזה שחקן

  49. המשחק הזה והקודם מראים שמבחינת פוטנציאל הספרס יכולים לזכות באליפות גם בלי פארקר.

  50. תודה על השם גיא, אני מחייך.
    אך מנחם שיצר בעזרת הכותבים והמגיבים אתר נהדר
    צריך לעיתים להתגבר על הצד של הגאגו העקשן
    ולהודות בטעויות.
    זה אולי האתר שלך מנחם אך אם לא היו כותבים ומגיבים
    לא היה אתר כי היית לבד.
    והוכחה מנחם שכתבת לי שאני רפה שכל בן 14 כתבתי לך
    כמו שלמדתי מדובי: אני פה בשביל ללמוד.
    הנה קיבלת הוכחה לדורון המקורי.
    בהצלחה מנחם במאמר.

  51. אם אני ריברס אני מוותר כבר עכשיו על המשחק כדי שפול-גריפין-ג'ורדן ינוחו למשחק הבא. זה איבוד 6 של כריס פול כבר.

  52. יכול להיות שברנס הוא ממזר מרומן של מר ברנס מ הסימפסונס עם המשרתת השחורה שלו ? יש בהם משהו נורא דומה בפנים.

  53. סו אנטוניו חושפים את ההגנה הבינונית של הקליפרס (דורגו במקום ה-15 בסוף העונה הסדירה), בעיקר את המחסור בשחקני הגנה סבירים בעמדת ה-SF וה- SG.

  54. תאונת משאיות טריילר, הנוסעים בדרכים מתבקשים לנסוע בדרכים חלופיות.

    1. לא יכול להיות, הם לא הגיעו לשיא שלהם מוקדם מידי לפני שבועיים ?

  55. מצד אחד, גלן דייויס גורם לי להרגיש רע עם עצמי בגלל שבגללו אני מספר בדיחות על שמנים.
    מצד שני, הוא גורם לי להרגיש טוב עם עצמי – כי ליד דייויס, אני רזה!
    (ואני לא!)

    1. והוא קלע רק 2 נקודות
      אבל 2 חסימות, שלושה אסיסטים וחמישה ריבאונדים מספרים את הסיפור שלו הערב
      ה-שחקן

  56. קרעת גיא,
    ההגנה של הספרס כמו צבת חוץ שלפעמים דיאדרה והבייבי
    מרגישים שם טוב מידי
    דיאו התחפש לגירסה האיטית של פארקר

  57. גרין מנטרל את פול. לנארד מנטרל את רדיק. ברגע שמבודדים את גריפין מגיעה שמירה כפולה. פופ חיסל את כל הכלים ההתקפיים של הקליפרס. פשוט מלאכת מחשבת.

  58. יואוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

  59. האבורג'יני הכניס להם את הדוג'ידידו או איך שלא קוראים לחליל הארוך והעבה שלהם עמוק בתוך ה…

  60. עכשיו רק שיתבלו את זה עם קצת האק הא בשביל הצחוקים ואני מבסוט…

  61. קוואי………………………………….. סאמק למה אני לא אוהד של הקבוצה הזו ?

  62. נקודות לדאגה:
    דיאו פרקר ובונר לא יכולים לקלוע מבחוץ.
    ככה לא לוקחים אליפות.
    אפילו לא בטוח שעוברים סיבוב ראשון, דיאו כבר הפסיק לזרוק קשקושים מבחוץ ולהנכס פניה על כל דבר שזז. לא אלגנטי מדי.
    נק לשמחה מוקדמת בסיבוב:
    ריברס לא המאמן הכי חכם. פול בקאנט, והוא עדיין שוחק אותו בדקות 4 דק' לתוך הרבע רביעי עם 30 דק משחק.
    יאללה משחק 4 הכל מההתחלה.

      1. כן.
        אמיתי. אם לא יקלעו מבחוץ, הקליפרס יכולים להתאפס על הרחבה שלהם
        קליפרס מתאפסים על הרחבה, ראינו מה קרה בגיים 1. וזה תקף לגם סיבובים הבאים

  63. רק פופ יכול לקחת פסק זמן 7 דקות לסיום כשהוא מוביל ב30. נראה שהוא כבר מסתכל על המשחק הזה כמשחק אימון לקראת משחק 4.

  64. כשסן אנטוניו משחקת ככה בהגנה אין אף קבוצה שיכולה לנצח אותה .
    זאת קבוצת הכדורסל הטובה בהיסטוריה .

    1. צריך להודות שהכלים ההתקפיים של הקליפרס מאוד מוגבלים. אם הוא עוצר את פול, רדיק וגריפין הם גמורים. ההגנה מצויינת אבל מול הלוחמים או מול יוסטון יהיה יותר קשה בהגנה לדעתי.

  65. ו2 קילו ממחטות למפונק כריס פול שלא יודע להפסיד בכבוד,
    צדק מנחם שהזכיר את הפינוק של ילדי ישראל
    שיפגעו קשה כשיגדלו.
    הפינוק אסון.
    אני אוהד את האברוג'ינים יותר מהקבוצה

  66. עכשיו, אחרי שספסר הוז החטיא קרשסל, הבנתי למה הוא לא ברוטציה. קודם חשבתי שזה בגלל שיש לו שם של כוכב פורנו.

  67. מי זוכר עוד את ההשפלה שביינס חטף מגריפין, החיוך חזר לו לפנים.

  68. גם לי יש אסוציאציות לדרים טים. אתה שובר את השיניים על מנת להשיג שתי נקודות ואתה יודע כמעט בוודאות שתקבל שתי נקודות או יותר בצד שני כמעט בכל התקפה.
    המשחק עובר ועובר בלי איזה משהו דרמטי… ונגמר 30 הפרש

  69. זה לא העומק כמו השימוש בו. אני לא חושב שהספסל של הספארס טוב יותר מקבוצות המערב האחרות (חוץ מהקליפרס ופורטלנד) אבל רק אצל הספארס שחקנים כמו אהרון ביינס, בונר ועוד ימצאו מקום. רק הספארס יכולה לקחת שחקנים שנשכחים בקצה הספסל בקבוצות אחרות כמו גרין, דיאו ומילס ולהפוך אותם לשחקנים חשובים בקבוצה.

  70. התרשמות ממשחקי הלילה:
    1) התפרקות הגנתית של יוסטון במשחק הזה. כל קבוצה אחרת מלבד בית האבות של דאלאס היתה מפרקת אותם היום.
    2) הארדן- הגיע בדיוק במשחק שצריך אותו. 42 נק', 9 אס' ולא כפה עצמו על המשחק בשום שלב. בעצם אולי כפה עצמו על שחקני דאלאס שמרגישים מחוללים.
    3) סן אנטוניו היא התעלומה הגדולה בתולדות הספורט. מה הולך שם? קבוצה של רקובים שלפעמים נראים כאילו תיגע בהם והם יתפרקו לחתיכות ולפעמים נראים כאילו הם קבוצה של אלים שירדו מאולימפוס הכדורסל ומלמדים את בני האנוש איך צריך לשחק את המשחק.
    4) מי שאומר שההגנה של יוסטון גרועה לא ראה משחקים שלהם העונה.

    1. אני באמת לא מבין מה נסגר עם ההגנה הלילה, אבל אולי מקהייל לא רצה שהשחקנים יוציאו יותר מדי אנרגיות בהגנה כדיי שיישאר להם מספיק דלק למשחק 4.
      אני מאמין שאם לא היה מדובר בדאלאס, אז בהתאם יוסטון היו משחקים נורמלי יותר בהגנה הלילה (לפחות כך אני מקווה).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט