מעורב ספורט ליום ששי / מנחם לס

The fight of the century is on! The fight we've all been waiting for, Manny Pacquiao vs. Floyd Mayweather Jr. is set for May 2 at the MGM Grand in Las Vegas and this is one of the biggest fights the boxing world has ever seen. Get your Pacquiao Mayweather tickets right here, right now, and secure your spot at what is going to be an unforgettable event.
 15,000 כרטיסים שהזול שבהם הוא $1,500 והיקר $10,000 נחטפו היום תוך ששים (60) שניות דרך האיטנטרנט ומשרדי מכירות מסויימים שהכסף שולם להם למפרע. הקרב בין פלויד מייוות'ר ומני פקויו שייערך בלאס ווגאס ישבור כל שיא אגרוף מבחינה כספית שאי פעם הושג. אולי אפילו יכפיל את השיא הקודם, אם לא ישלישו..
פלוי ירוויח 120 מיליון (בינתיים זאת ההערכה) ופאקויו 100 מיליון.
מה אם הקרב ייארך 20 שניות? לאן הגענו בעולם הזה?
רוב ההכנסה תבוא מ-PAY-PER-VIEW הנמכר בין $250 ל-$125 – תלוי איזו חבילה קונים.
ישנה לי רק בעייה 'קטנה' עם הקרב הזה: הוא מגיע מאוחר באיזה 7 שנים. פאקיו ביקש משך שנים את הקרב ומייוות'ר דחה אותו בכל מיני תרוצים. אני חושש שפאקיו מבוגר מדי מכדי לתת למייוות'ר שטיפה שמגיעה לו.
הוא כבר הספורטאי העשיר בעולם, ועוד איזה 150 מיליון יתווספו לו בקרב אגרוף.
  •  ********************************

    1. גנבו לילד כריס פול ממתקים מהיד

    כריס פול יוצא מדעתו.מעולם לא ראיתיו ככה.  אבל כמו כל הסופרסטארים, הוא אף פעם לא רואה את שגיאותיו הוא. בואו נתחיל עם הקפיצות של כריס פול שמזכירות לי את נכדתי רומי כשהיתה בת 4, ואמה – כמו רוב אמהות ישראל – הרגילה (פינקה היא המילה היותר נכונה; ילדי ישראל עד גיל 6 הם המפונקים בעולם, וזה חתום על ידי!) אותה לקבל כל מה שהיא רוצה, וכשהסבא או הסבתא מאמריקה אמרו "לא" היא התחילה בהתקפת TANTRUM כמו פול, אבל ההתקפה היתה לשווא כי משהו היה צריך לחנכה שהיא לא יכולה לקבל כל מה שהיא רוצה?

    אני לא זוכר שראיתי ריקוד תינוקי כזה אף פעם המראה לשאר חברי קבוצתו תסכול, ייאוש, ומפח נפש ממשחקם.

    הוא היה מתוסכל –

    *לראות יריב כמעט בן 40 קולע סל אחרי סל נגד חבר קבוצתו דיאדרה ג'ורדן.

    *אותו ג'ורדן שבין לבין מצא זמן להחמיץ תריסר זריקות מהקו.

    *בלייק גריפין עושה עוד TURNOVER בסיום המשחק שאולי מנע נצחון.

    מאט בארנס זורק לבנה אחרי לבנה, סה" 11 לבנים משתים עשרה זריקות:

    ומהעבר השני הקילר של המשחק פאטי מילס הקובר שלשות באותה קלות ורגיעה כמו סבינה בורוכוב, הקנונית של הפועל קרית טבעון נערות הזורקת צעד וחצי ללייאפ.

    גם אותי זה היה מוציא מדעתי.

    אבל פול צריך קודם כל לבוא אל עצמו בטענות: בכל החצי השני הוא הפסיק לנסות לקלוע ועבר רק לאסיסטים, אחרי שני הפאולים שפטי מילס קבר ברגיעה משגעת, כריס פול יכול היה לנצח אבל ה-"STEPBACK JUMPER" שלו לנצחון החמיץ, והביא את הקבוצות להארכה, והפסד.

    חבל שכריס פול שכח עם הקפיצה הילדותית שלו כשהוא היה זה שהחמיץ נצחון.

    2. אטלנטה איבדה את ההתקפה שלו

     

    הסיבוב הראשון בין אטלנטה וברוקלין אמור היה להיות המפגש החד צדדי ביותר מכל סדרות הפלייאוף. מצד אחד הפתעת העונה, הקבוצה עם הרקורד השני בטיבו בכל הליגה ומהצד השני קבוצה בינונית מלאת חורים כגבינה שווצרית, שמנהל אותה פוינט גארד מבוגר שכבר אין לו את זה (אל תגידו שמעולם לא היה לו את זה. בנבחרת ארה"ב הוא נתן כמה משחקים מעולים ביותר כפוינט גארד פותח!).

    מה שקרה הוא משחק ראשון קשה שאטלנטה ניצחה קל יותר משהיה באמת לפי שנראה מהתוצאה. האמת? הם לעסו חצץ לפני הנצחון. את המשחק השני לא היה חסר שברוקלין תנצח.

    איך אטלנטה טיפסה לשחקים במשך העונה? אפילו K-700 (שאני חושש שלבריאותו הפיזית או הנפשית, בכל הרצינות!) יודע: דאונטאונים. הלחם והחמאה של אטלנטה. החשש היה מה יקרה בפלייאוף כשהיריבות תהדקנה את הברגים בהגנה, וקייל קורבר וחבריו לא יוכלו יותר לבלות בדאונטאון פתוח כמו ערבות הנגב.

    זה בדיוק מה שברוקלין – קבוצת הגנה שבקושי מסוגלת לשמור על עמודי חשמל – עשתה להאוקס.

    ההאוקס לא יכולים לחיות ללא 30 דאונטאונים בממוצע למשחק. אבל ההגנות בינתיים די חיסלו את דמאר קרול ומייק סקוט, השניים בתור אחרי קייל קורבר כצלפים מרחוק. בינתיים נגד ברוקלין השמירה נגד הדאונטאון הורידה את מספר הנסיונות ל-46 בשני המשחקים במקום הממוצע של 60. שלושת 'אנשי השלשות' של ההאוקס אינם חודרים טובים, ובשני המשחקים האחרונים הכל היה תלוי בפיק-אנד-רול עם פול מילסאפ או אל הורפורד כשהיחיד שמסוגל להשלים פיק-אנד-רול רציני איתם הוא ג'ף טיג.

    דבר אחד שברצוני שתדעו על מאמני ה-NBA (אני מדבר על מאמנים, עוזרי מאמנים, ואנשי אנליטיקס כמיקשה אחת): לא עובר משחק אחד בלי שהם יידעו בדיוק – אבל בדיוק! מה הלך שם לא טוב, והעסק מתוקן מיד. בברוקלין החליטו לעצור את ג'ף טיג בדאבל טים עוד לפני שהוא ניכנס לפיק אנד רול, ולכן הוא מסר כל כך הרבה כדורים החוצה לפרימטר.

    אבל שם חיכו השומרים שנאמר להם לא לתת כל 'אור יום' לקלעי השלשות. ככה ירדה יעילות אטלנטה במכה אחת בפלייאוף הזה באיזה 30% לדעתי.

    כנראה שהאימרה בת ה-50 שנה ש-"אתה לא יכול לנצח בפלייאוף עם ג'אמפ שוטים" היא נכונה היום כפי שהיתה אז!

    את ברוקלין אני מאמין שאטלנטה תעבור. ואז תיחסם.

    מנחם לס

    מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
    Subscribe
    Notify of
    13 Comments
    Oldest
    Newest Most Voted
    Inline Feedbacks
    View all comments
    הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
    הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
    9 years ago

    מנחם, פלויד מבוגר מפאקאיו בכמעט שנתיים.

    מומי שאוהב חציל בטחינה
    מומי שאוהב חציל בטחינה
    9 years ago

    לכריס פול ביצים בגודל של זיתים סורים
    הוא משחק כמו סטייק וול דאן שסילבי אוהבת ,על המנגל מתחיל גדול על המנגל אחרי רבע שעה נראה יבש ולא דומה למה שהיה בהתחלה

    צביקה
    צביקה
    9 years ago

    ניתוח מאוד נכון לטעמי של שני המשחקים. פול מאכזב, אבל זה כל כך צפוי!

    שימי
    שימי
    9 years ago
    Reply to  צביקה

    1+

    פאקו
    פאקו
    9 years ago

    לא נראה לי שדווקא וושינגטון (או במקרה הפחות צפוי טורונטו) תהיה זו שתעצור את אטלנטה. שיקגו\קליבלנד בהחלט נראות ככאלה המסוגלות לעשות זאת.
    והקליפרס נגד ס"א זו סדרה שהולכת כל הדרך לשבעה משחקים.

    פאקו
    פאקו
    9 years ago

    ולגבי פקיאו נגד מייותר: בדיוק קרב שממחיש את כל הרעות החולות של האיגרוף עוד לפני שהתחיל – העובדה שקרבות נערכים רק אחרי מסחרה במו"מ בין המתאגרפים, זה שאי אפשר לראות את הקרב מחוץ לפיי פר וויו, כמויות הכסף הלא הגיוניות שמסתובבות בענף. מניח שאם הקרב לא ייגמר בנוק אאוט אז גם תצוף בעיית השיפוט וההכרעה בקרב.

    Smiley
    Smiley
    9 years ago

    דרון וויליאמס היה המחליף של כריס פול בנבחרת ארה"ב. נכון שהוא היה טוב שם, אבל זה לא בדיוק מדד שמסביבך שחקנים בעילית של הכדורסל (יוצא דופן דוראנט ב2010 בטורקיה)

    שימי
    שימי
    9 years ago
    Reply to  Smiley

    1+

    מנחם לס
    מנחם לס
    9 years ago

    BOTTOM LINE? WILLIAMS IS A GREAT POINT GUARD!

    שאול
    שאול
    9 years ago

    היום האגרוף איבד מטעמו. איפה הימים של קרבות בכבד בין מוחמד עלי ופרייזר? פעם כל קרב במשקל כבד היה ספורט בשיאו. היום כל ספורט האגרוף איבד מיקרתו.

    תiמר
    תiמר
    9 years ago
    Reply to  שאול

    הufc החליף את האגרוף

    k_700
    k_700
    9 years ago

    במסגרת התאריכים הממש חשובים החודש הזה, לא לשכוח 2.5 הקרב הענק(אומרים שהוא הגדול מאז הוליפילד-טייסון? אני הייתי בוגאגס בזמן הקרב הזה ולדעתי הוא הולך להיות גדול הרבה יותר, בטח בכל הבילד אפ),

    5-6.5 ליגת אלופות.

    13.5- יום הולדת ליאיא טורה.
    אתם בטח זוכרים שהוא לא אוהב ששוכחים את התאריך המקודש הזה.