חם מהתנור: לו וויליאמס השחקן השישי של העונה/רועי ויינברג

מתחילים להתפרסם שמות הזוכים בפרסי העונה של 2014/15, ובפרס הראשון, השחקן השישי של העונה, זכה לו וויליאמס מטורונטו ראפטורס, שזכה ל-78 הצבעות למקום הראשון (מתוך 130) ו-502 קולות (קול למקום הראשון שווה 5 נקודות, למקום השני שווה 3, לשלישי שווה נקודה). וויליאמס שיחק העונה 80 משחקים, פתח ב-0, וסיים את העונה עם שיא קריירה של 15.5 נק', והוסיף 2 ריב' ו-2 אס' למשחק.

וויליאמס
השחקן השישי הראשון שיצא משורות הראפטורס.

וויליאמס בן ה-28 הוא שחקן הראפטורס הראשון שזוכה בתואר, וסייע לקבוצתו להגיע למקום הרביעי במזרח במהלך העונה. עוד זכו להרבה קולות-אייזיאה תומאס מבוסטון (324 קולות, 78 למקום הראשון), שקולע העונה 16.4 נק' עם 4.2 אס' וחטיפה למשחק, והזוכה של 2014, ג'מאל קרופורד, האדם הראשון שזכה בתואר עם 2 קבוצות שונות (8 קולות למקום הראשון, 178 בסך הכל). קרופורד קלע העונה 16 נקודות ב-64 משחקים.

עוד זכו להצבעות: אנדרה איגודלה מגולדן סטייט (7 הצבעות למקום הראשון, 100 בסך הכל), טריסטן תומפסון מקליבלנד, ניקולה מירוטיץ', טאג' גיבסון וארון ברוקס משיקגו, ומאנו ג'ינובילי מסן אנטוניו, השחקן האגדי שלקח את הפרס ב-2007/08.

*

דו"ח פציעות לקראת המשחקים הערב:

* קירק הינרייך משיקגו יפספס את המשחק השני ברציפות של הבולס נגד הבאקס. הינרייך קלע העונה 5.7 נק' עם 2.2 אס' בערב, ולא שיחק עד כה בפלייאוף.

* דיוויד לי יפספס את משחק הווריורס הערב נגד ניו אורלינס. לי קלע העונה 8 נק' עם 5 ריב' בערב, ולא שיחק בפלייאוף.

* טירייק אוואנס בספק למשחק ניו אורלינס נגד גולדן סטייט הערב. אוואנס קולע העונה 16.6 נק' עם 6 אס' ו-5 ריב' בערב, ובפלייאוף קלע נקודה אחת לפני שנפצע.

*

טוני פארקר, כוכב סן אנטוניו, שנפצע במהלך הפסד הספרס ללוס אנג'לס קליפרס, יהיה כשיר למשחק השני של סן אנטוניו בסדרה. פארקר קולע העונה 14.4 נק' עם 5 אס' בערב.

*

ג'ייסון ריצ'רדסון, גארד הסבנטי סיקסרס בן ה-34, אמר שהוא רוצה להמשיך בקבוצה בעונת 2014/15 ושיבח את כל חבריו לקבוצה, בנוסף לברט בראון. ג'יי ריץ' קלע העונה 9.1 נק' עם 3.5 ריב' למשחק.

*

שמועה טוענת שכמה משחקני פורטלנד טרייל בלייזרס מודאגים בקשר לעתידו של לה מרקוס אולדריג' בקבוצה. הסופרסטאר יהיה שחקן חופשי בקיץ.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. גם הבחירה שלי לשחקן השישי. עכשיו רק שיבחרו בבאטלר לשחקן המשתפר, דייוויס לשחקן ההגנה, הארדן ל mvp וקר למאמן העונה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט