מעורב הופס למוצאי שבת / מנחם לס

1. היזהרו מהנטס

אני לא יודע אם גם הפסד הויזרדס לנטס (הפסד? למה שלא נקרא לעסק השפלה?) היה חלק מ"הקנונייה הגדולה" של הליגה לדאוג שמיאמי היט לא תהיה בפלייאוף – בדיוק כמו ההפסד המכוון של הקאבס בהנהגת המנהיג דייויד בלאט שלמד  את אומנות 'הקנונייה' בארץ הקודש והשתמש בו בגדול רק כדי להבטיח שהקאבס לא תיאלץ לשחק ולהפסיד נגד ההיט בפלייאוף. כל מה שאני יודע זה שהויזרדס ניצחה את הנטס על 37 הפרש ב-7 לפברואר, ופתאום היא מפסידה על 37. מהפיכה של 74 נק' בחודשיים.

סחטן על מאמן הנטס ליונל הולינס שהצליח ללמד את קבוצתו כדורס בחודשיים, ובושה על רנדי וויטמן מאמן הויזרדס שלימד אותם לעשות הכל הפוך אתמול.

אבל אולי זה לא ה'הקנונייה' להכניס את הנטס לפלייאוף ולדאוג שמיאמי תישאר בחוץ. אולי משהו טוב קורה בנטס, דבר שאני רואה כבר שלושה שבועות רצופים. אז אולי ללא 'הקנונייה הגדולה' נגד מיאמי ההפרש לא היה 37, אבל הנטס היו עדיין מנצחים. הם פשוט קבוצה אחרת לחלוטין משהם היו ב-7 לפברואר.

היה זה נצחונת ה-10 מ-13 המשחקים האחרונים, ואני לא מאמין ש'הקנונייה הגדולה' נגד מיאמי התחילה כבר אז. הם היום במקום שביעי במזרח עם הבוסטון סלטיקס.  נותרו שלושה משחקים והם שני משחקים לפני מיאמי.

הקנונייה הגדולה הושלמה.

אבל אגיד לכם מה:  הם קבוצה שביום טוב יכולה לנצח כל אחד. אולי 'הקנונייה הגדולה' הביאה אותם לפלייאוף וניפטרה ממיאמי, אבל כשהם כבר בפנהים, עם ברוק לופז שהחל לשחק כמו סנטר אמיתי, דרון ויליאמס שמשחק הכי טוב מאז עזב את יוטה, בוגדנוביץ' הקובר שלשות כמו סטפן קרי, ות'יוס יאנג המצויין, הנטס לא יפסידו הרבה בבית. כמה ינצחו בחוץ זאת כבר שאלה אחרת.

2. פרנק איזולה מסביר איך הניקס מסיימים בראש הדיביזיה בעונה הבאה

 

3. הווארד בק וריק ביוצ'ר – שניים שאני מעריך ביותר – מדסקסים פלייאוף!

 

4. שיקגו צריכה רוז בריא ואז היא קבוצה לאליפות

החזרה של דריק רוז מניתוח הלייזר, ה- MENISCOECTOMY  בדיוק בזמן. אחרקי רבע שני חלש הוא נראה טוב כפי שראיתי אותו בימיו הטובים ביותר, כשברבע השלישי הוא דורס את מיאמי כאילו ישב על מכבש, ומיאמי גרעיני תירסה על הכביש.

איתו הבולס הם קבוצה שט=ונה לחלוטין משהיתה: הם יותר עמוקים, ויותר ROUNDED – שלמים בכל – אפילו מהקבוצה של 2010 שהגיעה לגמר המזרח, בשנת הסיפתח של ת'יבודו. דווקא השנה כשהקבוצה לא מבריקה ואין בה שום דבר מיוחד, היא המסוכנת ביותר שהיתה מזה שנים. יש לה שני שחקנים כמעט באותה רמה בכל תפקיד, ופאו גאסול סוף סוף מוכיח את שוויו.

אבל מאומה לא יקרה ללא רוז במיטבו. מה על רוז לעשות? שום דבר שונה ממה שעשה לצפני הפציעה כשקלע 18.1 עם 4.9 אס' למשחק. הוא – סולידי ולא יותר – הוביל את הבולס לרקורד של 32-17. הוא לא חייב לקלוע יותר 25. מה שחשובה יותר היא התרומה שלו באסיסטים בגלל שישנם מסביבו עתה 9 שחקנים המסוגלים לשים את הכדור בחור. הוא צריך להיות ה-FACILITATOR ולא ה-SCORER. הוא יכול לקחת דברים יותר בקלות ולא להרגיש שרק בו תלוי גורל המשחק. גורל המשחק יהיה לטובתו אם הוא יהפוך למנהיג יותר מאשר המוציא לפועל, ונגד מיאמי ראיתי שהוא הפך לכזה. כשהוא מסיים משחק עם >5 בדישינג, הבולס מנצחת 73% מהפעמים.

מה יותר מזה הוא צריך לראות?

עם כל פציעותיו עליו להוציא מהראש את הזכרון של "רוז  ה-MVP". בגלל כל מה שעבר עליו ועל ברכיו, עליו להכניס לראשו שהוא שחקן אחר היום. עליו לשכוח שהוא היה פעם מכעונת ירייה ולהבין שהיום צריכים אותו כמנהיג.

אם הוא יצליח לעשות את המטמורפוזה הזאת, הבולס יהיו אגוז קשה לפיצוח.

5. אנחנו חוזרים בגדול

איך אמר שוורצנגר? "I WILL BE BACK!".

מיאמי אומרים "WE WILL BE BACK!"

נחזור בעונה הבאה בגדול מהיום הראשון. 'הקנונייה הגדולה' רק תיתן לנון דלק בהיי אוקטן כשבמוחנו מילה אחת: REVENGE!

אני הרקאשון להספיד את מיאמי היט. אילולא הסל של מידלטון, ואילולא 'השביקה הגדולה בשלישי' נגד שיקגו, היינו היום במקום 4 או 5 בפלייאוף.

אבל קרה מה שקרה, ואז הקבוצות המפחדות מאיתנו הפסידו בכוונה (או לא בכוונה, אבל שיחקו כאילו לפי מוסיקת מצלתיים צורמת אוזניים). אני מדבר על הקאבס והויזרדס.

ישנה עדיין תקווה תיאורטית, אבל אני לא מצפה לשום דבר.

אני רק מחכה לעונה הבאה. אני אייסר כאן את כל שונאי ההיט. תיסבלו ממנו משך כל העונה כשהאצבע שלי לא תפסיק להיכנס לאוזניכם.

כריס בוש יעשה שינוי אדיר, הרבה יותר גדול משאנשים מתארקים לעצמם. האשך יברח מהאתר מרוב תיסכולים ומכות. הן תבאנה אחת אחרי השנייה בצרורות. ג'אש מקרוברטס יוכיח לכל הרפים והבינוניים איזה שחקן הוא. גורן דראג'יץ' יחזור טוב פי שניים משהיה העונה, והוא כבר מכנה את מיאמי "ביתי החדש. ביתי שכל ימי חיי חיפשתי. אני לא הולך מכאן לשום מקום אחר". וחסן ווייטסייד? ראיתם מה שעשה לכל הפרונטליין של שיקגו? לעס אותם ואז ירק אותם למיימי המפרץ. הוא יהיה סנטר ענק בעונה הבאה.

גם לו גנג ודוויין ווייד יחזרו משופרים בהרבה. דנג סוף סוף יקלוט את שיטת המשחק המסובכת של אריק ספואלסטרה, ודוויין יזכה מכך שתשומת הלב לא תרוכז רק בו כי ישחקו לצידו כריס בוש, חסן ווייטסייד, וגורן. ותראו, כמעט שכחתי את דבאז נפייר שיהיה בעונה הבאה הגארד הטוב ביותר בין הצעירים. o much.
אני לא יכול לחכות לעונה הבאה לראות את שם מיאמי בראש רשימת קבוצות המזרח!

 

5.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. אני מאוד מקווה בשביל דיוויד בלאט שבמהלך תכנון "הקנוניה הגדולה" הוא זכר לשלוח מיילים לליונל הולינס ובראד סטיבנס דרך שרת מאובטח שנמצא בקזחסטן, בכל זאת מאמן שנה ראשונה ב-NBA וכבר לגרום לקבוצה מעולה לא לעלות לפלייאוף במזרח האימתני.

  2. 1. לדעתי מה שקרה בברוקלין קשור לדד ליין הטריידים, הייתה שם אווירה של "כולכם הולכים לעוף" והטריו שלהם הוזכר כמועמדים לטרייד. אחרי זה הם נרגעו, לופז חזר להיות שחקן של 25-10 ודרון וויליאמס מנהל משחק ברמה גבוהה ביותר.

    2. רק עם הראפטורס מאבדים את לאורי, והסלטיקס נפצעים יותר ממה שנפצעו עד עכשיו. לדעתי לופז יקבל מקס' במקום אחר ולא ישאר בברוקלין.

    3. נפלא.

    4. מסכים, אבל מאז הפציעה הראשונה אומרים את זה. לדעתי זה לא יקרה.

    5. שנה הבאה מיאמי יכולים להגיע לגמר המזרח, אם וויד משחק 60 משחקים לפחות, בוש ומקרוברטס בריאים כל העונה, דראגיץ' וחסן וויטסיד שומרים על יציבות, ומגיע סמול פורוורד נורמלי (לא דנג, החלום זה לאונרד אבל זה לא יקרה). כרגע יש 2 דברים שאני מקווה מאוד שריאליים (הבריאות של בוש ומקרוברטס והיציבות), אבל צריך עוד חיזוק בעמדת הפאוור פורוורד המחליף.

    ובחייאת, פט, תעיף את צ'למרס לכל הרוחות. לא תרם מה שציפו ממנו ומקטר בלי סוף על התפקיד שלו כמחליף.

  3. מנחם, זאת כתיבה של אוהד אמיתי. בלי ציניות, היכולת שלך לשים את המציאות בצד ולא לתת לה לבלבל אותך רק כי מדובר בקבוצה שאתה אוהד – מחממת את הלב. אני מקווה לאמץ משהו מהאופטימיות חסרת הפשרות שלך…
    בלי קשר לזה, אין הרבה סיכויים שמה שכתבת יקרה – אבל בשנה שעברה אף אחד גם לא חזה את מה שקרה עם אטלנטה וגולדן סטייט, אז יכול להיות שעוד יקרו לכם ניסים : )

  4. מנחם אני לא זוכר שכתבת בכזו אופטימיות על אהובתך הראשונה הניקס לפני שהיא הצליחה לייאש אותך סופית …. תיזהר לא לחזור על אותה טעות פעמיים 🙂
    בכל מקרה שיהיה בהצלחה – מיאמי בהחלט מועדון שחשוב שישאר בצמרת !

  5. צריך להעביר למנחם סדנה באיך זה לאהוד קבוצה מפסידה. חבל שלא חשבנו על זה בתחילת העונה. דובי, יאיר, מי מרים את הכפפה?
    מנחם, ההתמודדות תהיה הרבה יותר פשוטה אם פשוט תשלים עם זה שלא תהיו רלוונטיים בשנים הקרובות. רועי גם לך זה לא יזיק.

  6. מנחם מיאמי לא תצליח להשאיר את וייטסייד
    וייד נותרו לו אולי עוד שנתיים של משחק
    דראגיץ ? ( סימן שאלה גדול )
    דנג משחק מתחת לרמתו בבולס ובקשר לבוש הוא צריך לעבור השתלת אגוזים
    בקשר לנטס אם יסיימו במקום ה 7 הם ימתחו את קלבלנד וזו תהיה סדרה נפלאה
    מסכים שזו ה-קבוצה לא לפגוש מהחלק התחתון של הפלייאוף במזרח

  7. ווייטסייד בכלל חתום לעונה הבאה ? איפה K כשצריך אותו.
    לגבי שיקאגו, אני מזכיר שלפני פתיחת העונה ניבאו להם את ראשות המזרח ואפילו המילה "אליפות" נשמעה פה ושם. אם רוז ידע את מקומו ולא ישתולל הם עדיין יכולים לעשות הרבה נזק במזרח.

  8. הצד הלבן של חסן חתום לעונה הבאה. דראגיץ' השתלב בצורה טובה במיאמי, בוש ומקבוב יחזרו אחלה, ובקשר לסמול פורוורד-אני לא רוצה שדנג ימשיך. על כל משחק טוב יש לו 8 גרועים. לטוביאס האריס מאורלנדו יש בונוס (אם אני זוכר נכון) בחוזה עם נייק אם הוא חותם בקבוצה משוק גדול. מיאמי היא שוק גדול יותר מאורלנדו וגם שעה נסיעה.

    חמישייה של דראגיץ'-וויד-האריס-בוש-וויטסייד עם נאפייר, ביזלי. בירדמן ועוד שוטינג גארד שיוכל לתת דקות טובות במקום וויד יכולה להגיע רחוק.

    Lets go heat!

    העונה נתפלל לבחירה בטופ 10, סיכויים קלושים אבל בכל זאת

  9. אנשים לא מבינים כמה מנחם גאון. כל העונה הוא בונה שני תרחישים שקיימים אך ורק בראש שלו וביחד הם יוצרים משהו מושלם ונטול פגמים:

    1. מיאמי תדרוס את כל הליגה אם רק בוש/מקרוברטס/וויד/ד'ר'א'ג'י'ץ' היו נפצעים, או אם רק לברון לא היה עוזב, או אם רק קבוצות לא היו מוותרות בכזו קלות על יתרון ביתיות בפלייאוף, רק בגלל השנאה היוקדת שלהן לקבוצה של מנחם.

    2. המזרח יותר חזק מהמערב כי אני שונא את המערב, נה-נה-בננה.

    צרפו את שתי התיאוריות השגויות הללו ומה קיבלתם? נכון! מיאמי לא עלתה כי המזרח כל כך חזק, וזו למרות שוויטסייד הוא הסנטר הטוב מאז שאק ושבוש, ה-mvp בפוטנציה, סיים את העונה.

    מי צריך מציאות כששתי תיאוריות כל כך מופרכות יוצרות שלם כל כך יפה. מנחם, שאפו.

    המאמרים הללו מורידים לי מהמאמרים הטובים שלך, וחבל.

  10. הנטס
    במקום לפרק את הקבוצה בטרייד דד ליין כמו שרצו, הם הצליחו לקבל ממיני את תאד יאנג (בתמורה לקווין גארנט שכנראה סיים את הקריירה). בנוסף לופז וויליאמס חזרו לכושר משחק אחרי הפציעות מתחילת העונה – בכושר הנוכחי שווים את המקום הרביעי- חמישי במזרח ולא השביעי.
    אבל… יש עוד שלושה משחקים לסוף העונה, והמקום שלהם בפלייאוף רחוק מלהיות מובטח.
    הם חייבים לנצח שניים משלושת המשחקים שנותרו להם בכדי לשמור על המיקום לפלייאוף.

  11. " אילולא הסל של מידלטון, ואילולא 'השביקה הגדולה בשלישי' נגד שיקגו, היינו היום במקום 4 או 5 בפלייאוף"

    לא מנחם, פשוט.
    2 המשחקים האלה לא היו עוזרים לקבוצה הכושלת שלך להגיע למקום 4-5 במזרח הנוראי, וזה עובדה חתיכת רפה הבנה סנילי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט