מה הטעם לשחק כדורסל כששופטים לא נותנים לאף קבוצה לנצח בסן אנטוניו?
למה הם כאלה? כי הם פוחדים מהפלח. מה יש לפחד מזקן מזוקן – מכוער יותר משדה קוצים ליד כפר יהושוע – רק לאלוהים פתרוניםן. אם אני שופט הייתי מת לדפוק אותו דווקא, בביתו, עם כמה שריקות מהאגדה רק להושיבו על הכסא עם מסר – "אתה קם מהכסא והשריקות עוד יהיו גרועות יותר נגדך".
אין בליגה אף אחד עם ביצים ללמדו פרק בהילכות התנהגות ויחסי ציבור. אפילו הטלוויזיה ניכנעה לו עם כל "משפטי המילה אחת" שלו. הנה עתונאים ואנשי טלוויזיה מנסים להרוויח את לחמם במשורה, וזקן המשתכר 8 מיליון לעונה ויהיה בקרוב בעל חלקי (עם אחוזים רציניים) בקבוצה עושה מהם זבל. עתון שולח את כתבו 1,766 מייל טיסה לסן אנטוניו הדפוקה לראיין את גרג פופוביץ (שעל הסטוריה רוסית הוא מוכן לדבר שלושה ימים ללא הפסק), וכשהוא שואל את פופוביץ' מה מצב הקבוצה לקראת הפלייאוף, הפוץ הזקן עונה לו "טוב".
אמש היה משחק די חשוב על מיקום בפלייאוף. המשחק היה בעל השלכות רציניות לגבי מיקום בפלייאוף וכו'.
ג'יימס הארדן פםרץ בשניות האחרונות לסל וטים דאנקן עם פני הספינקס שלו – כשהוא בוכה והוא צוחק הוא נראה אותו דבר – עשה עליו את הפאול הברור ביותר העונה שלא נישרק. הוא עצר את המזוקן אשכרה בזרועו. הנה:
במצב כזה הארדן קולע 100% ומביא נצחון.
הארדן עבר את קאווי לנרד כאילו היה עמוד חשמל. הוא מושיט זרועו עם הכדור לסל בטוח ונצחון בטוח, אבל דאנקן חשב אחרת ועצר את המזוקן עם יד פתוחה על זרועו.
דאנקן סיים עם 29 נק'. נצחון בנקודה.
הכל שווה לתחת כי הזיברות הנמושות, פחדניות, מוגות הלב, מלאות יראה וחרדה מהפלח לובש חליפות ששוק פישפשים, בלעו את המשרוקיות.
פשוט אין טעם לחזות במשחקים בס"א המתחילים 0-12 לטובת הספארס רק בגלל הפניקה והסיוט שהשופטים מרגישים ברגע שהם רואים את הפלח הנקלה וגס הרוח.
איל
11 אפר 2015 16:36:40מהכותרת הייתי בטוח שיהיה דיון על ההאק-א-X. טוב, ארים על זה פוסט בימים הקרובים.
לעניין, אתה צודק 100%. מגזים כמובן, אבל צודק 100%.
ברץ
11 אפר 2015 16:38:05השופטים גם העיפו את ביינס אחרי כמה שריקות די תמוהות. באיזהשהו שלב אחרי כל הפאולים בין הגבוהים הם כבר הפסיקו לשרוק ונראה שהווארד נהנה מזה הרבה יותר עם כל המרפקים ששלח לכל כיוון.
בכלל היה שיפוט מכוער וגרוע לכיוון שתי הקבוצות.
במהלך האחרון דאנקן נגע בכדור לפני שנגע בהארדן, זאת עדיין עבירה אבל לא רק טימי וס"א היו זוכים לכבוד הזה. השיפוט בליגה הזאת בדיחה כבר הרבה זמן…
איתי
11 אפר 2015 16:44:55מנחם כרגיל אתה מתעצבן ומתחיל להמציא את ההיסטוריה כדי להשמיץ – בליגה הזו לא שורקים כזה מגע !! דאנקן בפירוש נוגע בכדור לפני שהוא נוגע לזקן ביד.
הספרס היו טובים יותר במשחק ורק בגלל שטות של מאנו לא סגרו את המשחק לפני כן. לא צריך להתבכיין שאין על מה לשחק כשמפסידים כמו שלא צריך לסגור את העונה מוקדם מדי כשמנצחים.
סבלנותתתת
שי אבן-צור
11 אפר 2015 16:54:42טוב, אז אני מרשה לעצמי לתת לך את הלינקים המצוינים של עומר(מהסיקור המצוין של רועי) כדי שתראה שטימי נגע בכדור קודם וזה היה בלוק מארץ הבלוקים:
http://i.imgur.com/6lWzVye.gifv
https://pbs.twimg.com/media/CCRzRzKUAAEgzGC.jpg
אשך טמיר המקורי
11 אפר 2015 17:28:23יפה
no funny shtuff
11 אפר 2015 16:57:02סורי, מנחם- זו לא עבירה ולא יעזרו בכיותיו של קלייד דרקסלר. דאנקן נגע קודם בכדור ורק אז ליטף למזוקן את היד.
ליוסטון תהיה האופציה (כנראה, אם ממפיס לא תיפול) לנקום בסיבוב הראשון או לעשות מה שהם יודעים לעשות מצויין- לעוף בסיבוב הראשון.
יונתן שגב
11 אפר 2015 17:06:10לדעתי הייתה עבירה.
שי אבן-צור
11 אפר 2015 17:12:01ראית את הלינקים של עומר?
לא ראית שהוא נגע בכדור קודם?
יונתן שגב
11 אפר 2015 18:35:21הוא נגע בכדור קודם, אבל לדעתי שה שהוא הוריד את האמה אח״כ, זה פאול. כמו שבובי אמר צריך שופט מקצועי שיסגור לנו ת׳פינה.
ולדי קוגן
11 אפר 2015 17:14:16יוסטון הם הקבוצה האחרונה שיכולה לבכות על שופטים אחרי כל ה-90 מליון זריקות עונשין שהארדן קיבל השנה. גם אם הייתה עבירה, היא הייתה אחרי נגיעה בכדור כך שזה לא נחשב. תלמדו את הגבוהים שלכם לזרוק עונשין ואז תבכו על שופטים.
רועי ויינברג
11 אפר 2015 17:16:471+
שלומי
11 אפר 2015 18:19:55נו באמת
בעונה הקודמת דוראנט זרק מהעונשין הרבה יותר, וסטברוק זורק אולי חצי פחות מהארדן בממוצע למשחק, לברון לא הרבה מאחוריהם.
תבינו, שחקנים כמו דוראנט, וסטברוק והארדן הולכים כל כך הרבה לקו פשוט כי לשחקנים אין איך לעצור אותם מלבד בעבירה.
Mbk
11 אפר 2015 17:18:47עם או בלי עבירה
ממצב שהיו דיבורים או חששות אם הספרס עושים את הפלייאוף הם בדרך לסיים במקום ה 2 במערב
איזה מזל שגודלן סטייט נחמדים אחרת הדוק היה חותך אותם עם המסור החשמלי
הטקטיקה של האק את יוסטון גאונית
וזאת השורה התחתונה ג׳וש סמית השאיר 14 נקודות על הקו וזה מסביר למה דטרויט זרקה אותו ללא תמורה
שי אבן-צור
11 אפר 2015 17:22:40תגובה שכתבתי בסיקור של רועי:
לגבי ההאק א לא-משנה-מי:
בהתמודדות ספורטיבית, ולא משנה באיזה ענף, החכמה היא להביא לידי ביטוי את החוזקות שלך ולחשוף את החולשות של היריב שלך. הכי פשוט בעולם.
אם אתה לא טוב מה elbow, מטרת היריב תהיה לאפשר לך זריקות רק משם ולא משום מקום אחר.
אם אין לך רגליים, מטרת היריב תהיה לייצר לך מיסמאצ' מול שחקן זריז שיעבור אותך פעם אחר פעם.
וכן, אם אתה גרוע מהעונשין, היריב ישלח אותך לקו כמה שיותר.
לכן, אם אתה רוצה להגיע לרמות הכי גבוהות, במקום לבכות על כמה העולם לא הוגן, תעבוד על החולשות שלך:
תשפר את הג'אמפ שוט, תשפר את הזריקה מהקו וכו'
אם לא תעשה את זה אז או שתהיה עוד שחקן בינוני בקבוצה שלא תגיע לשום מקום או שלא תהיה בליגה.
חד וחלק
אפלטון
11 אפר 2015 17:37:26שמע, אני המתנגד הראשי לשטות הזאת של האק א-מישהו.
זה עבר את רמות הגיחוך אתמול והוציא לגמרי את העוקץ מהמשחק (גם את העוקץ מהקהל שכבר החל לשרוק בוז במגרשו הביתי, תאר לך מה זה עושה לשחקנים בראש).
אבל בסופו של יום זה מה שזה, משחקים פסיכולוגיים, ובזה פופ אלוף.
העבירה בסוף (שהיתה עבירה כי החוק אומר שאם במהלך היד המגנה גרמה להסטת הכדור כתוצאה ממגע ביד התוקפת אז זו עבירה גם אם קודם היתה נגיעה בכדור), לא תלך לזכות הארדן ב99% מהמקרים בסוף משחק בגלל רצח האופי שעשו לו, שמתבטא בתגובה של וולדי.
הארדן לא הולך לקו יותר מאף מוביל נקודות במהלך 10 השנים האחרונות, אבל יצא לו שם של אחד כזה. בנוסף יצא לו שם של פלופר למרות שאם היית רואה את הפלופים של מאנו, טימי, מילס ובערך כל הספרס אתמול אפשר לפתוח טלנובלה ארגנטינאית מרוב משחק מוגזם.
הספרס בסוף עושים מה שהם עושים כבר 20 שנה- מנצחים. וזה מה שחשוב. שום התבכיינות על השיפוט ושום ניתוח אם זה ספורטיבי או לא, לא משנה כלום. הם עושים מה שצריך בשביל לנצח. ואת זה אני מעריך.
שי אבן-צור
11 אפר 2015 17:47:53זה לא שאני מת על זה אבל כמו שאמרת – זה מה שזה והספרס עושים מה שצריך כדי לנצח.
קצת הגזמת עם ה"רצח אופי של ולדי"…
אפלטון
11 אפר 2015 18:00:27לא וולדי עושה רצח אופי. הארדן עובר רצח אופי תקשורתי כבר שנתיים. בצורה מגמתית, דוחה וכולכם נופלים לתוכה כמו זבובים.
אני כבר התרגלתי וכמו שאמרתי לפני שהתחילה העונה, שהארדן יקח את זה ו-own it.
אבל ברגע שזה כבר מחלחל לשופטים ולהחלטות שלהם על המגרש זה כבר בעייתי
שי אבן-צור
11 אפר 2015 18:15:23האמת היא שלי, באופן אישי, אין שום בעיה עם הארדן.
סתם לא מסמפט אותו. קשה לי אפילו להסביר למה. אולי בגלל הזקן או משהו…
שחקן שחקן!
אפלטון
11 אפר 2015 18:55:04זה כוחה של התקשורת. מחלחלים לך לראש משהו מספיק זמן, ואתה פתאום בטוח שזו אמת בלי לדעת אפילו למה אתה חושב ככה.
די גאוני כמה שקל ליפול בזה
p
11 אפר 2015 19:19:08לא יפה כולם. אני ממש לא חושב שהארדן פלופר הוא מקבל מתמתנות מהשופטים. בתור שחקן שמרבה מאד לחדור, מקבל הרבה שריקות.
.בניגוד לאהוב הקהל דוראנט שמתבסס הרבה יותר על זריקות והטיב לרשום מישהו בפלייאוף האחרון שמספיק שאוהד בשורה השישית יפליץ וישרקו פאול לזכות דוראנט..
ומה שסאן אנטוניו עושים דוחה. חוקי ומקדש את מטרת הנצחון, אבל דוחה והם לא היחידים.
.טוב יעשו השחקנים אם ישתפרו מהעונשין וטוב תעשה הליגה אם תשנה את החוקים כדי למגר את התופעה
אורן
12 אפר 2015 00:50:21זה לא רצח אופי תקשורתי, הוא לא משדר משהו נעים. הוא נראה פוץ כזה, לא יודע
מאיר אריאל
11 אפר 2015 17:41:58פשששש מה אתה אומר מר מנחם הדוקטור ???
קודם כל בוא נשים את הקלפים על השולחן . אתה הייטר ! וההצלחה של הספרס מוציאה ממך את הגועל נפש הזה של חוסר כבוד .
אבל מילא חוסר כבוד והבנה לקויה , זה נסלח .
מה שלא נסלח זה שאתה משמיץ ומשקר בלי הפסקה .
מה לעשות שיש לי אלרגיה לחארטות ? ונראה שכשזה נוגע לספרס מהמילה הראשונה עד לאחרונה המגמה ברורה .
בשנה שעברה פיזרת כל כך הרבה שנאה וחוסר פרגון שזה היה דוחה .
כמה בכית בפלייאוף על לאונרד שתופס את לברון המסכן אוי אוי אוי .
השופטים הפלח הרצפה עקומה . בכין !
איזה פיוט של דמגוג מהסוג הבזוי ביותר: "הארדן עבר את קאווי לנרד כאילו היה עמוד חשמל. הוא מושיט זרועו עם הכדור לסל בטוח ונצחון בטוח, אבל דאנקן חשב אחרת ועצר את המזוקן עם יד פתוחה על זרועו.
"
אפילו אתה לא מאמין לעצמך שזה עצוב לכשעצמו .
אני מוכן לשים את החיים שלי שאם מישהו ממיאמי היה נותן את הגג הזה היית כותב שהגג נקי וטהור .
אז אתה רוצה לדבר דוגרי ? אתה משקר . ולא בפעם הראשונה ולא השנייה . בכלל אתה משקר בלי הפסקה .
אתה טועה בתחזיות שלך שזה בסדר כי כולנו טועים אבל בשיא חוצפתך אתה עוד מנסה להסביר שצדקת כשטעית וכולם רפה הבנה ולך ניתנה חוכמה אלוהית…
מביך ):
מתר
11 אפר 2015 17:50:16הקלידו את התגובה כאן…
מתר
11 אפר 2015 17:50:40הדבר היחיד שמביך זאת התגובה הזאת.
שי אבן-צור
11 אפר 2015 18:52:49מאיר, מה נסגר? אתה לא מכיר את מנחם?
הכל בסדר.
מנחם אוהב לעורר דיונים סוערים וזה האם אמא של הסבבה.
גם הפעם הוא הצליח אבל אתה הלכת עם זה ממש רחוק שלא לצורך…
ברץ
11 אפר 2015 17:49:07ממתי אם אתה נוגע קודם בכדור אז זאת לא עבירה?
נראה לי שהתבלבלתם עם כדורסל.
אגב, לכולם הייתי ממליץ לראות את הסוף של ממפיס נגד יוטה שהייוורד זרק לשלוש וגאסול חסם באותה צורה שטימי חסם, קודם כדור אחר כך יד וגוף ושם שרקו לשלוש זריקות כשיוטה במינוס שלוש.
עגל
11 אפר 2015 17:58:25ברור, מה הקשר? גם אם הנגיעה בגוף באה אחרי הכדור זה פאול
שי אבן-צור
11 אפר 2015 18:01:13כדורסל זה משחק פיזי.
איך אפשר להימנע ממגע לחלוטין אחרי שנגעת בכדור?
אגב, אם תבחן את המהלך טוב טוב תראה שהנגיעה של טימי בכדור הסיטה אותו כך שלהארדן לא היה שום סיכוי להשלים את המהלך עם כדור בטבעת…
אם היתה נשרקת פה עבירה זה היה גזל
אפלטון
11 אפר 2015 18:07:48בגדול אם דנקן לא היה מוריד להארדן את כל האמה, אפשרי בהחלט שלמרות הנגיעה בקצות האצבעות, הארדן היה מסיים את המהלך בסל.
אבל זה לא משנה כלום. אי אפשר לצפות שמישהו ישרוק להארדן כזה כדור בשנייה האחרונה. בטח שלא לטים דנקן הגדול.
יוסטון פשוט צריכים ללמוד לפתח עוד תרגילים לשניות אחרונות חוץ מלתת להארדן את הכדור וללכת הצידה. אם ההפסד הזה ילמד אותם את זה, אז אני שמח שהוא קרה.
יניב
11 אפר 2015 20:06:40אפלטון אשמח מאוד( ברצינות ) שתביא אסמכתאות שהארדן לא הולך יותר לקו משאר מלכי הסלים של השנים האחרונות ובכלל כמה פעמיים הארדן הולך לא.קו לעומת נגיד מי שמדורג שני בהליכות לקו
אפלטון
11 אפר 2015 20:39:21בכיף. זריקות עונשין העונה:
הארדן- 10.1 למשחק
ווסטברוק- 9.8 זריקות למשחק
בשנים קודמות:
דוראנט בשנתיים שבהם היה מלך הסלים: 10.2 זריקות ו9.9
לברון כשהיה מלך הסלים- 10.3
קובי בריאנט- 10.2 ו-10
ווייד- 9.8
למעשה כרמלו אנתוני הוא מלך הסלים היחידי ב-10 השנים האחרונות עם פחות מ-9 זריקות למשחק
כולם כמו שאתה רואה עם מספרים דומים מאוד. אף אחד מהם לא קיבל יחס מהתקשורת בנוגע לכמות ההליכות לקו כמו הארדן
bobby
11 אפר 2015 20:46:23אפלטון – תודה רבה על שיתוף הסטטיסטיקה הזאת 🙂
הייטרים – הבמה שלכם עכשיו..
יניב
11 אפר 2015 21:04:38אחלה הוכחת את הנקודה ואתה צודק בהחלט בעניין הזה אבל בכל זאת חייב להכניס בקטנה אני זוכר פוסט שלם שלך עד כמה שהארדן צנוע ועניו ובכלל לא מרגיש כסופרסטאר ואז הוא בדיוק טוען שהוא צריך להיות האמ וי פי( זה נכון שיש לו קייס רציני) ממש מודל לצניעות 🙂
אפלטון
11 אפר 2015 21:14:47בחיים לא אמרתי שהארדן לא מרגיש כמו סופרסטאר.
הפוסט דיבר על המעבר שלו משחקן שפחד מאור הזרקורים והפיכתו למנהיג, כשחלק מהמעבר זו האמונה בעצמו, ביכולות שלו והקושי בלקחת על עצמו את התפקיד. האמירות האלו שלו הן חלק מהמעבר הזה.
התקשורת מעוותת באופן סידרתי כל מה שקשור בהארדן. יש נסיון ליצור לו את תדמית הנוול, כנראה כחלק משיווק הליגה. אני אומר שילך על זה עד הסוף. שיקח את תדמית הילד הרע עד כמה שאפשר. אני פה כדי לחשוף את האמת בכל פעם שינסו לעוות אותה
עגל
11 אפר 2015 17:56:49אם ס"א לא יכולים להפסיד בבית אז הם לוקחים אליפות, כי יש להם יתרון ביתיות על קליבלנד
bobby
11 אפר 2015 18:18:092 דברים –
1. אשמח אם יהיה פה מישהו שהוא 100% בקיא בחוקי הכדורסל, על-מנת לסגור את הפינה הזאת אחת ולתמיד – האם מגע בכדור ואחריו מגע ביד של השחקן הזורק זה פאול או לא?
2. לגביי האק-א-כל אחד מהגבוהים של יוסטון, או של כל קבוצה יריבה, שפופ כל-כך אוהב –
karma is a biatch
אחלה שזה עבד להם היום, וגם אחלה שכרגע לפי המיקומים תהיה סדרה בין הספרס לרוקטס. אני כל-כךךךךךךךךךךךךך אשמח לראות את פני העגל של טים דאנקן בסוף משחק 6, שהספרס יצאו לחופשת הקיץ מוקדם השנה.
איל
11 אפר 2015 18:26:23קראתי היום הרבה דברים מפגרים (ע״ע התגובה של מאיר אריאל למעלה) – אבל זה מספר 1…
bobby
11 אפר 2015 18:28:18אם אתה מתכוון אלי, אז תודה על המחמאה 🙂
זהו יום טעון עבורי ועבור כל אוהד רוקטס, אז בבקשה לא לקחת יותר מדי ללב, ויותר מדי ברצינות 😉
איל
11 אפר 2015 19:28:17אכן התכוונתי אליך 🙂
אגב אתה ועגל הסתדרתם על הפריוויו לפלייאוף? אם יש בעיות כתבו לי ל eyal1sapir@gmail.com
bobby
11 אפר 2015 19:32:14מקווה שנשכתב אותו במהלך השבוע הקרוב..
יש כמה תיקונים דרושים, כמו הפציעה של די-מו, והמצ׳אפס הצפויים בהתאם למיקום שכנראה השתנה.
איל
11 אפר 2015 19:49:34סבבה. תהיו ערניים עם תאריך הפרסום, הוא משתנה בהתאם למיקום הקבוצה.
מאיר אריאל
11 אפר 2015 18:44:57בובי נשמח לפגוש את הקבוצה שלך בפלייאוף יחבורה של בכיינים .
דאנקן העגל יהיה שם להתמודד עם הסופרמן "הגאוני" שלך,
ג'וש סמית עם מקרה הראש הלא פתור וטרי המאוס והדוחה הזה .
איך אריזה הגבר נפל שם איך ???
רוצים אותנו בפלייאוף ? אינשאלללה אני בעד
bobby
11 אפר 2015 18:57:34חח עושה רושם שהרבה אוהדים של שאר קבוצות הליגה יפתחו שמפניות על סדרה שכזאת… מדהים איך שונאים את 2 הקבוצות האלה בשנים האחרונות… מתי הלייקרס יחזרו לגדולה, וירכזו בחזרה את כל ההייטרים אליהם? 😉
אני לא רוצה להישמע חס וחלילה מזלזל, סך-הכל תמיד אזכור ואעריך את היותה של הספרס אימפריית כדורסל ששלטה בליגה שנים רבות, ובצדק.
אבל כל אימפריה, מתישהו צריכה ליפול.
ואין רגע יותר מתאים מהרגע הזה – הספרס נמצאים בכושר שיא ועם בטחון בשמים עם סיום העונה הזאת, כל אוהד של הקבוצה כבר משריין לעצמו את הלו"ז לגמר המערב מול הווריורס, שגם אותו אתם משוכנעים שתנצחו.
לגבי הרוקטס או הקליפרס בכלל אין לכם התלבטות שתצליחו לעבור בסיבוב הראשון.
בגלל זה, במידה מסוימת, אני שמח שהדברים הסתדרו איך שהם הסתדרו. להגיע לסדרה מולכם כאנדרדוג זה הרבה יותר עדיף וראוי 🙂
מבחינת כדורסל נטו, אל תזלזל כל-כך –
אחרי הכל היום ניצחתם נטו בזכות ההאק-א-סמית', ולא בזכות משחק שוטף עדיף.
את הניצחון הקודם באמת שניצחתם בזכות ולא בחסד, אבל זאת לא הייתה איזה שחיטה או משהו כזה…
מה גם, שבשני המשחקים הארדן לא נתן תצוגות מי-יודע-מה, והאוורד עדיין מתאושש מפציעה ומוגבל לאזור ה-25 דקות במשחק ולא מעבר.
בקיצור – זאת יכולה להיות סדרה מעולה, ולא הייתי מזלזל.
יניב
11 אפר 2015 20:17:38בובי אתה לא מגיב פה הרבה זמן אז כנראה עוד לא שמת לב שאת בן אנטוניו ממש אבל ממש לא שונאים פה באתר להיפך רוב האנשים( כל עוד הם לא משחקים נגד הקבוצה שלהם) די מסמפטים אותם ובשנתיים האחרונות שהם התמודדו מול לברון וחבורתו אז בכלל רוב האתר היה בעדם. לגבי יוסטון אז אתה צודק
bobby
11 אפר 2015 20:57:08לא דיברתי בהכרח רק על האתר..
ולגבי הסדרה מול ההיט – זה ברור שכל אוהד ניטרלי יעודד את הקבוצה שמנסה למנוע תריפיט מהיריבה.
רועי ויינברג
11 אפר 2015 22:20:32תיעבתי אותם, אבל עכשיו עברתי לשנוא את קריס/קייט מידלטון ושלשות הקלאץ' המבאסות טילים שלו. לדעתי יגיעו לגמר המערב, משם הכל פתוח
סנטה
11 אפר 2015 18:53:19מצטער, אבל עם כל חוסר הסימפטיה הפרטית שלי לספרס לדעתי זו לא עבירה. אבל מה שכן ברור, שאם זה היה ביינס ולא דאנקן אז כן היתה שריקה. זה לקח להארדן, שעדיין צריך להרוויח את הכבוד שיש לדאנקן – כנאמר: "יש דרג ויש זרג" (או לחילופין "יש לוז ויש זקן").
זה גם טוב ליוסטון כקבוצה להיזכר איך נראה ונשרק משחק פלייאוף.
יאיר זעפרני
11 אפר 2015 19:15:05שני דברים אני לא מבין: אחד, למה מנחם כתב שהשיפוט היה ביתי ושפוחדים לשרוק נגד הספרס בביתם אם המשחק היה ביוסטון. השני, אם הייתה עבירה למה הארדן, הבכיין המדופלם לא רץ מייד לשופטים.
דבר אחד שאני כן מבין, הספרס בכושר אז תזהרו שם
מאיר אריאל
11 אפר 2015 19:43:27חחח בובי בזה אתה בטוח צודק (:
אגב, כאוהדים טקסנים כבר לא מעט שנים בטח שמת לב שהספרס והרוקטס לא נפגשו מעולם בעידן דאנקן . למעשה זאת הקבוצה היחידה מהמערב שדאנקן לא פגש בסדרת פלייאוף .
בוודאי שכל אימפריה סופה ליפול . אבל כמו שדן תורן שר זה קורה לאט .
תראה, גמרו עלינו את ההלל בפעם הראשונה כשהפסדנו בגמר במערב מול הלייקרס ב2008 דבר שקיבל חיזוק בהדחה בסיבוב הראשון מול דאלאס ב2009 .
ב2010 נקננו בדאלאס בסיבוב הראשון אבל חטפנו סוויפ מפיניקס בסיבוב השני .
לא לקחנו ללב . נתנו עונה סדירה מצוינת ב2011 וסיימנו ראשונים בליגה אבל פציעות והתעלות של ממפיס הכו אותנו בסיבוב הראשון .
גם אז לא נשברנו .
ניצחנו 50 משחקים מתוך 66 בעונה המקוצרת ב2012 . ונתנו פיניש מטורף שכלל 20 נצחונות רצופים ( 10 בעונה הסדירה ו 10 בפלייאוף ) רק בשביל להפסיד 4 פעמים רצוף לאוקלהומה.
שוב הספידו לנו את הצורה . נחש מה ? לא נשברנו .
בעונת 2013 הרמנו את הראש וניצחנו 58 משחקים וסיימנו 2 במערב ועלינו לגמר הכללי מרחק יריקה מאליפות חמישית אבל כולם זוכרים מה קרה במשחק 6 מול מיאמי .
פה אין אף קבוצה שלא הייתה נשברת . אבל הספרס הם משהו אחר .
בעונה שעברה שוב הספרס האמינו על אף כל הכשלונות שהם יכולים והם זכו סוף סוף באליפות מהמרשימות שנראו אי פעם .
בוא אני אגלה לך סוד בתור אוהד של הספרס עוד מהאלף הקודם . אנחנו בטוחים בעצמנו תמיד אבל אף פעם לא לוקחים דברים כמובנים מאליהם ולא מזלזלים באף קבוצה . באמת ולא כסיסמא .
אין לי מושג על מה אתה מדבר . אני ממש לא משריין את גמר המערב מול גולדן סטייט . ולא, אני לא בטוח שהספרס ינצחו את הקליפרס שמשחקת בחודש האחרון כדורסל מ ע ו ל ה לעניות דעתי וחוצמזה כבר ראינו הכלללל בפלייאוף .
כל עוד לא עברת סדרה אז לא עברת . אין קיצורי דרך וכאוהד שעבר הרבה אכזבות במהלך השנים אני יודע להעריך כל נצחון על כל קבוצה בכל סיבוב . שום דבר לא מובן מאליו !
ויש פציעות ויש מזל ויש מלאןןןןן פרמטרים שיקבעו בסופו של דבר במישרין או בעקיפין את זהות האלופה .
לגבי יוסטון אני ממש לא מזלזל בה . להיפך, אני חושב שהיא בסגל מלא וללא הפציעות הארורות של בברלי ודי מו לא נופלת מאף קבוצה בטח ובטח מבחינת הכשרון וכוח האש שלה .
אני מאחל לכם הצלחה בפלייאוף אבל אתם לא רוצים את הספרס בגמר . אל תבנה על שאננות או זלזול . לספרס יש תמיד כבוד למשחק וליריבה .
וסתם שתדע המשחק הקודם בסן אנטוניו היה שחיטה כשרה אבל זה בסך הכל משחק אחד ובסדרה דינאמית יוסטון מסוכנת מאוד .
bobby
11 אפר 2015 20:18:59באמת מעניין שבכל עידן דנקן הוא ויוסטון אף פעם לא נפגשו..
במידה מסויימת הפציעות של בברלי ודי-מו דיי הוציאו לי את האמונה מכמה מוצלח הפלייאוף הזה יכול להיות עבור יוסטון.. מצד שני, כל עוד הארדן והאוורד מגיעים בריאים – זה מה שבסופו של דבר חשוב.
מה גם שבניגוד לפלייאוף הקודם, הפעם ליוסטון יש גם שחקני הגנה נורמאלים בכנפיים (אריזה וברואר במקום פרסונס), וגם שחקן ותיק שיכול לתפור זריקות חשובות בדמותו של טרי.
מדהים איך הפוטו-פיניש בין מקום 2 עד 6 נהיה צמוד השנה.. יש לי תחושה שיוסטון כבר לא יחזרו לטופ 3, אלא יישארו במקום 5 או 6.
לגבי הספרס – אי אפשר שלא להוריד את הכובע על סיום מעולה לעונה הזאת, ובכלל לגביי מה שרשמת – על איך שהם מאז 2011 מצליחים להמציא את עצמם כל פעם מחדש..
בכל מקרה, אם ניפגש בפלייאוף, אני מקווה שהפעם יהיה זה מקהייל שיצליח להוציא איזה שפן מהכובע..(אין צ׳אנס הא?)
מושון הכושון
11 אפר 2015 19:44:02מנחם הדמגוג הבולשיביק…הספרס יטחנו לו את המצב רוח גם השנה, בניגוד לתחזיות הטפשיות שלו שהם נגמרו באמצע העונה…פפפחחחח
אה, וגרוע מזה- ההיט האומללים אפילו לא בפלייאוף, זה בגלל ש״הם למדו את הכדורסל של הספרס ומבצעים אותו טוב יותר…״ פאתטי! ציטוט של הדוקטור למדעי הדשא. אתה מדבר על פופוביץ בזלזול, אבל בחייך לא תהיה אפילו ערן סורוקה, כי אתה לא מבין כדורסל!
שי אבן-צור
11 אפר 2015 20:13:16סורוקה הוא תלמיד של הדוק.
קצת כבוד
שימי
11 אפר 2015 21:13:13ומושון הכושון הוא הבן של אלעד רבין
מאיר אריאל
11 אפר 2015 20:33:48וואלה בובי אני באמת מאחל לכם בהצלחה סבלתם מספיק ואני מתקשה להיזכר מתי עברתם סיבוב ראשון לרפואה .
ב2009 עברתם את פורטלנד סיבוב ראשון ונכנעתם לעמלקים מאל איי ימח שמם וזכרם ב7 משחקים
. בהצלחה מכל הלב מול פורטלנד ממפיס או קליפרס (:
bobby
11 אפר 2015 20:51:24תודה רבה 🙂
2009 אכן הייתה שנה קסומה.. אולי בלי הפציעה של יאו מינג באמצע הסדרה מול הלייקרס, יכולנו אפילו לעבור אותם.. אבל זה כבר באמת היסטוריה והתעסקות ב״אם״ים.
איתי
11 אפר 2015 21:10:24בובי לפי חוקת הכדורסל היבשה זוהי עבירה כיוון שיש יתרון לשחקן התוקף והשחקן המגן הפריע למהלך הקליעה – נגיעה ביד הזורקת.
באופן דומה נשרקות עברות לאחר זריקה למשל באופן שוטף בכל הליגה.
בפועל
באופן מסורתי בליגת הנבא – לא שורקים עברות מהסוג הזה בסיום משחקים באופן גורף וזה נכון לגבי עשרות שנים אחורה.
אם דנקן היה מוריד להארדן את היד בלי קשר למהלך המשחק – היו שורקים. מכיוון שהתבצעה חסימה על הכדור שקשורה לחלוטין למהלך – לא נשרקה עבירה למרות הוראות החוקה היבשות.
זוהי ליגה של השחקנים והם אמורים לנצח או להפסיד את המשחק ולא השופטים – זאת התפיסה של הליגה ובשביל זה הארדן הוא הכוכב שאמור לקלוע גם אם קופצים עליו 5 שחקנים עם גרזנים בידיים – והוא הראשון שיגיד את זה.
bobby
11 אפר 2015 21:31:41תודה איתי על התשובה המפורטת.
וזה בסדר, כבר השתכנעתי שהבלוק היה 100% חוקי ולא היה מה לעשות 🙂 יוסטון הפסידו, הספרס ניצחו. זה מסוג ההפסדים שרק יחשלו את יוסטון לקראת הפלייאוף. סוף סיפור.
דן
11 אפר 2015 23:01:16הכלבים נובחים והשיירה עוברת,כלומר הספרס בדרך לעוד אליפות
אגב לבעל הפוסט מי שהתחיל את המשחק עם 12-0 היו יוסטון דווקא
אבל מה זה משנה,ועוד אגב מי שמגיע בבית למשחק שהוא must
מבחינתו בהפרש של מינוס נקודה לשנייה האחרונה אין לו זכות לבכות
מה שלא בנית במשך 48 דקות לא יציל אותך ברגע האחרון קפיש מנחם?
bulder
12 אפר 2015 00:05:02מציע לכם לקרוא פה, כולל ציטוט של החוקה
http://uproxx.com/dimemag/2015/04/tim-duncan-blocks-james-harden-spurs-rockets/
shay
12 אפר 2015 00:48:43תודה.
לפי זה, לא היתה עבירה בשום צורה. גם לא לפי החוקה היבשה ובטח שלא ברמה הפרקטית
האווי לאסוף
12 אפר 2015 00:12:59כולכם מדברים פה דברי טעם, ורק אני מתקטנן. אפלטון, אם אוכל, ככל הידוע לי יש לומר נבל ולא נוול (למרות שאומרים מנוול. כן, גחמה עברית קטנה).
מאיר אריאל, גמרו עלינו את ההלל פירושו לומר דברים טובים. להבנתי, התכוונת להיפך. בכל מקרה, את ארול אף אחד לא יוכל לקחת ממך….
ושוב סליחה על שאין לי שום דבר מעניין להגיד מלבד להטפל לקטנות, אבל בכל הקשור לכדורסל אני רק יכול ללמוד מכם, לא לתרום
אפלטון
12 אפר 2015 08:52:48תודה האווי.
עומר
12 אפר 2015 01:08:10נו באמת דיי, לא הייתה עבירה, כל הלינקים ששמתי לא הספיקו?
תסתכלו בסרט יוטיוב רואים טוב שדאנקן פוגע בכדור ובקושי מלטף את הארדן. השרשור ב reddit של האנביאיי מסכים על זה לגמרי חוץ מאוהדי יוסטון.
זה שהארדן אפילו לא ניסה להתלונן מסביר את הכל, הוא הבין שזה נקי.
המערב מדהים, סדרה של יוסטון נגד ס"א תהייה סדרה ענקית, אני מקווה בשביל שתיהן שזה לא יהיה לפני החצי גמר
מגסי
12 אפר 2015 01:09:42היה פאול או לא, זה מעניין כשלג דאשתקד.
הרבה יותר בולט לי בוידאו שהארדן יכל בקלות לתת דיש לפברואר שעשה תנועה ו היה פנוי לחלוטין.
גם האוורד התפנה ברגע שטימי בא לעזרה על הארדן.
מנחם גדול! מהתל בקוראים על נקלה, מסוגל לעורר ויכוח אלים במקדש בודהיזם
מנחם מור
12 אפר 2015 01:10:05מנחם יא אהבל, המשחק ביוסטון!!!!
כשיש כיתוב Huston rockets בקצה המגרש , אתה יכול להניח לבד באיזה אולם הם משחקים…
זרוק את הפוסט לפח ואל תעשה בושות
מגסי
12 אפר 2015 01:10:39*ברואר
*בודהיסטי
עומר מזיג
12 אפר 2015 02:27:33נקי
בלובלו
12 אפר 2015 02:35:39מדהים שה"פאול הכי ברור שלא נשרק העונה" הוא בעצם לא פאול.
אפשר להתמודד עם התחזיות השגויות והמפגרות חסרות כל ביסוס שלך, אבל לפתוח פוסט שלם שהוא עובדתית שקר גמור זה כבר רמה אחרת של טמטום.
תפרוש מנחם אתה מתחיל כבר לאבד את המעט אנשים שעדיין רוחשים לך כבוד (אלוהים יודע למה בכלל קיבלת את הכבוד שלהם מלכתחילה)
חתוליו
12 אפר 2015 04:29:15אני לא אלוהים, רק חתול, אבל את הכבוד שלי הוא מקבל בגלל שהוא כותב על ספורט בעברית יותר טוב מכל אחד אחר.
בלובלו
12 אפר 2015 05:31:38אז או שאתה קורא רק כתבות ספורט באנגלית או שאתה רפה הבנה כמו מנחם
shay
12 אפר 2015 07:22:04כשאתה היית בש"ש הוא היה ה-כתב בעיתונות הספורא.
בתור ילד הייתי מחכה לעיתון עם הכתבות שלו בכיליון עיניים.
אז כן, מנחם כותב על ספורט בעברית יותר טוב מכל אחד אחר וכן, תן כבוד
X
12 אפר 2015 08:35:03כשהוא היה כתב ספורט קראנו את המאמרים שלו בשקיקה וצמא כי שידורים כמעט שלא היו והכתיבה שלו הייתה צבעונית ומפולפלת.
היום כשאנחנו רואים את המראות וקוראים את הטורים שלו יש תחושה של חמיצות ועבודה בעיניים, כי מסתבר שמנחס לס מנפח ומעוות וממציא ומחנטרש על ימין ועל שמאל. ובנוסף הוא נקמן קטן עם פה מלוכלך.
אשכרה האתר הרס את התדמית שלו.
אשך טמיר המקורי
12 אפר 2015 08:46:23ככתב ספורט הוא כישרון היסטורי, אז ועדיין.
כבעל אתר בפנסיה הוא עושה וכותב מה שבא לו.
הוא לא מנסה כאן להיות אובייקטיבי או מהוגן. זה כל מהות האתר.
אין קשר לאיך הוא היה בתור כתב "רשמי".
קחו את עצמכם קצת יותר בקלילות.
* פה מלוכלך – יתרון
עומר
12 אפר 2015 09:11:49רק על עצם החזקת האתר מגיע למנחם את כל הכבוד בעולם.
shay
12 אפר 2015 11:38:511000+
מגסי
14 אפר 2015 02:51:00פרופ לס, תמשיך לתת בראש ומידי פעם שחרר כתבה רצינית.
אוהב אותך, ויש דרישה גבוהה לכתובת מומי על מעודדות