פלייאוף ללא מיאמי זה כמו סקס בלי גמירה / מנחם לס

אני מודע לזה שלפעמים הכתיבה שלי נותנת לזבל שם רע. אני יודע שיש לי דעות משלי אפילו שברוב המקרים אינני מסכים איתן. אני יודע שלפעמים חושבים שכל מה שאני הוא זקן מפגר, מופרע, חי בעולם גיריאטרי שם לכולם יש צינור חמצן באף – שאיך שהוא יש לו מחשב עם שם וסיסמה להופס.קו.איל והוא מזבל את השכל של קוראים צעירים.

אבל לא הפעם. הפעם אני כותב משהו ברמה של 'עלובי החיים' של אוטלו (או המינגוויי? גיא, איי ניד הלפ היר!):

ללא מיאמי כל הפלייאוף הזה במזרח הוא כמו ביקור בחולון – עיר עשר אם אתה משרד רישוי.

לפלייאוף ללא הלייקרס כבר התרגלנו. עד שהם יחזרו לפלייאוף ייקח איזה 8-10 שנים ולפי הסטטיסטיקה אני כבר לא אהיה כאן לסבול את הבושה. אבל אפילו ללייקרס אין את הכריזמה של מיאמי. דבר ראשון כל צילום של הארינה מראה את המזח שחצי קילומטר ממנו עוגנות אוניות הקרוז הנפלאות והגדולות בעולם. חוץ מזה יש לה שחקנים כאדוניס האסלם שכשהוא נולד, אביו רץ לגן החיות לזרוק אבנים על הגורילה, וכריס אנדרסון שלפני שחברתו מביאה אותו לבית הוריה להכרה, היא ממלאת את אוזנם בסיפורי פלצות. או מריו צ'אלמרס הפוינט גארד שלהם שהוא מסוג הפוינט גארדים שאתה חייב ללהסתכל עליהם פעמיים. בפעם הראשונה אינך מאמין למראה עיניך.

טוב, כולכם יודעים שעם כריס בוש, ג'אש מקרוברטס ושבאז נפייר מיאמי היו היום בין 4 הראשונות במזרח, אבל אלהים החליט להענישם אחרי 4 גמרים רצופים, דבר שאף קבוצה – אף קבוצה, ועוד פעם, א-ף  ק-ב-ו-צ-ה  אחרת בין כל ה-30 – לא הצליחה לעשות. התקווה לא מתה לחלוטין: לקליבלנד ישנם משחקים חשובים ראש-בהראש נגד המתחרות של מיאמי לכניסה לפלייאוף. אז מה יעשה לברון? יפסיד בכוונה כי הקבוצה שהוא הכי מפחד ממנה היא מיאמי, או יחליט לשחק חזק כדי לפצותם קצת על הבריחה הפחדנית שלו מגן העדן של העולם?

אפילו כשלברון עזב נשאר שם פט ריילי שכולם אוהבים לשנוא, והמאמן הגרוע בעולם שהגיע בחמש השנים האחרונות להישגים שאף מאמן אחר – כולל הפלח – לא הגיעו להם.

ללא מיאמי הפלייאוף המזרחי הזה ייכנס להסטוריה כפלייאוף עם הרייטינג הנמוך בהסטוריה. הפלייאוף יורגש כמו אליפות הכדורסל בליגה המקצוענית של סין.

אני אחזה במשחקים תחת DURESS. מידן ורועי יצטרכו לאיים עלי בעזיבה אם אני לא מכניס קצת צבע על המשחקים, ומאחר ואני יודע שזה יקרה, הלכתי הבוקר ל-HOME DEPO וקניתי גלון של צבע אפור.

גם המערב הוא לא מי-יודע-מה. השחקן הטוב ביותר שם הוא צעירון ממושקף (הוא חובש משקפיים מלבד במשחקים) שמקומו כספרן בספריית פרדס חנה ולא כקלעי הטוב בעולם באיזה קבוצת לוחמים. ממפיס? ראיתם פעם דבר מכוער יותר? על הספארס אני לא מוכן לבזבז יותר מחמש מילים כי "הם נותננים לשעמום שם רע".

למה הכדורסל של מיאמי מעניין כל כך הרבה יותר אנשים מהכדורסל של סן אנטוניו? כי ישנם הרבה יותר מפצחי גרעינים ואוכלי חומוס ופלפל מאוכלי קאוויאר וסושי.

הרבה יותר חשוב להווי הכדורסל האמיתי, המגרה, והטוב שמיאמי תהיה בפלייאוף. אני יודע שתמיד היה לי חוש הומור טוב אבל למרבית הצרה רוב הגולשים כאן אף פעם לא למדו להעריך אותו. אבל הפעם אין כל הומור במה שאני אומר: בלי מיאמי, כל הפלייאוף הזה שווה לתחת.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. מנחם, משפט כמו "חולון היא עיר עשר אם אתה משרד רישוי" זה המשפט השני הכי מתוחכם ששמעתי מאז "דקה זה עניין של הרבה או מעט זמן-תלוי באיזה צד של דלת השירותים אתה נמצא".

    לצערי אין לנו סיכויים להגיע לכלום, אלוהי הספורט התייחסו אלינו כמו שהתייחסו לבו ג'קסון-אפשרו לו/להם להגיע בלי יותר מדי קשיים לטופ, ואז הפילו אותו מההר כי היה קרוב מדי אליהם.

  2. הי דוק,
    לברון גרם להיט לבחור בדראפט בשאבז נאייפר ואז ברח להם.
    זה אפילו יותר שפל מלתקוע נוד במעלית ולצאת…

    1. חחחח אנלוגיה מרשימה.

      למרות שאני חושב שנפייר יכול להתפתח לסקורר נמוך לא רע בליגה עם הזמן, בחירת סוף סיבוב ראשון לא רעה בסך הכל.

  3. אני יודע דבר אחד,

    אם הייתי שחקן במיאמי השנה שמרוויח מיליונים ויודע שהוא נמצא בקבוצה מחורבנת עם סגל שעבר זמנו בתל קורבנו לא הייתי בכלל מתאמץ להגיע לפליאוף והייתי סופר ימים עד לסיום העונה, חבל על כל דקה שאתה מפסיד מהשמש, מסיבות ובחורות שיש למיאמי להציע.

    שחקן לבן כמו דראגיץ' נחת בדיוק בטיימינג הנכון לקבל שיזוף אורגינל לקראת העונה הבאה.

    מה כבר היה קורה לו מיאמי הייתה מזדחלת לפליאוף?? הפיקה של ווייד בברך הייתי מתפוצצת במשחק השני בסיבוב הראשון וזה היה נגמר בסוויפ חלק לאטלנטה עם 35+ דקות לערב לכל הצ'לאמרסים למיניהם.

    מיאמי תבין מתישהו שבנייה מחדש הייתה האופציה הכי טובה אחרי לברון. יקח לה 3-4 שנים לפחות עד שיהיה אפשר להזיז את כל הגופות המתות ולקוות שבשנה הרביעית גם יהיה אפשרי להוציא משהו מהחוזה של בוש.
    עד אז דשדוש במזרח.

  4. K-700, עם חוסר ההבנה שלך על איזה קבוצה מיאמי היתה יכולה להיות עם בוש, מקרוברטס, ושבאז – עליך לתבוע את הוריך על 'נזיקין מוחי'.

    1. שטויות, איתם הם היו נאבקים על מקום 7-8 ועפים בסיבוב ראשון.

      המפתח לפליאוף זה לא מקרוברטס, בוש או שבאז, זה קודם כל הפיקות בברכיים של וויד והם לא היו שורדים סיבוב מול ההתקפה של אטלנטה או קליבלנד.

  5. וואלה לא מרגיש ככה.
    אם כולם היו בריאים בהחלט הייתי מייחל לסדרה פיקנטית מול קליבלנד.
    עכשיו זה לא משנה אם יעופו בסיבוב הראשון או בכלל לא יעפילו.

    1. מסכים.
      הפוסט נכתב מנקודת מבטו של אוהד.
      כרגע זאת סתם עוד קבוצה מעפנה במזרח.
      מה שכן כולם רואים עד כמה ספו מאמן לא משהו עכשיו.

  6. למה הדיבור הזה על חולון ?
    באזור תעשייה ישן של חולון יש נערות עובדות שיכולות לעזור לדוקטור להגיע לפרקו
    מיאמי עשו בושות גדולות מומי חושב שדווין וועד חייב לעבור בהום דיפו להלחים הברך
    דוקטור איך עובר עליך הפסח ? וואלק המצות עשו למומי טחורים בגודל של הראש של לפלופ ודומים לו 2 טיפות מים

    1. מומי הדוק אכל רק מצות שנתנו לו החברים שלו מחב"ד של גרינוויל. אין להן לא טעם ולא ריח. זה כמו לאכול קרטון. עד היום יוצאים לי קרטונים מהתחת ואני צריך יוד וצמר גפן לכאבים.

  7. מיאמי לא התאוששו מהעזיבה של ריי אלן. ליפול מגמר הנבא למקום עשירי במזרח. לא ראיתי נפילה כזו בגלל שחקן אחד מאז ששאק עזב את קליבלנד.

  8. עלובי החיים זה ספר של הצרפתי ויקטור הוגו מ1800 ומשהו
    אותלו זה מחזה של שייקספיר והמינגווי זה עדיין הימנגווי

  9. באתר המתיימר להיות אתר כדורסל אין מקום למשפטים "כמו סקס בלי גמירה", ועוד בכותרת? אתם שוכחים שיש כאן נערים באתר.

  10. הפיליפיני הוכיח לעולם שעם לברון הוא יכול להגיע ל-4 גמרים רצופים ושבלי לברון הוא מיותר כמו רוב מאמני הנבא…

    חוץ מזה, מנחם על מי אתה עובד? אפילו לאוהדי מיאמי לא כל כך מפריע שהקבוצה שלהם לא עושים את הפלייאוף

כתיבת תגובה

סגירת תפריט