חם מהתנור: הקינגס החתימו את ההודי הראשון בהיסטורית הליגה/רועי ויינברג

סקרמנטו קינגס החתימו את הסנטר סים בוהלר על חוזה לעשרה ימים. בוהלר העצום, בגובה 2.26 מ', יהיה השחקן ה-6 בגובהו בתולדות הליגה, לאחר מנוט בול, גיורגי מורסאן, סלאבקו וראנס (שיחק משחק אחד בלבד), יאו מינג ושון בראדלי.

בוהלר, ששקל בתחילת העונה כ-181 קילו (וירד 15 ק"ג מאז), יהיה ההודי הראשון שישחק בליגה הטובה בעולם, ויחד עם העובדה שלראשונה הגיע בעלים הודי לליגה, ויויק ראנדייב, הבעלים של סקרמנטו קינגס, הצעד מהווה אבן דרך בהשתלבות ההודים בליגה. בעונתו כשחקן ליגת התפתחות, בוהלר קולע 11 נקודות עם 9 ריבאונדים ו-4 חסימות למשחק, כאשר במשחקו האחרון קלע 19 נקודות עם 15 ריבאונדים ו-4 חסימות.

*

בנוסף לבוהלר, הקינגס הביאו עוד שחקן מליגת ההתפתחות, דיוויד סטוקטון, חברו לקבוצה לשעבר של בוהלר שימשיך לשתף איתו פעולה בסקרמנטו. סטוקטון, מחזיק שיא האסיסטים למשחק בליגת ההתפתחות (22), ידוע בעיקר כבנו של אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה, ג'ון סטוקטון, שיאן האסיסטים של האנ.בי.איי בכל הזמנים.

*

מכה לספסל של פורטלנד טרייל בלייזרס-הסמול פורוורד דורל רייט שבר את ידו בהפסד הקבוצה. רייט קולע 4.5 נק' עם 2.2 ריב' בלבד למשחק העונה.

*

במשחק בין יוסטון רוקטס וסקרמנטו קינגס ביום רביעי נרשם שיא, כאשר בפעם הראשונה סיימו שחקנים ב-2 קבוצות שונות עם 50 נקודות לפחות (ג'יימס הארדן) ושחקן עם 20-20-10 לפחות, מכל סוג (דה מרקוס קאזינס, שהוסיף 6 חסימות).

*

בילי דונובן, מאמן המכללות המבטיח (ממכללת פלורידה) צפוי לנהל משא ומתן עם קבוצות אנ.בי.איי בקשר למשרה אפשרית לקראת עונת 2015/16. לדונובן, שמחזיק בסעיף יציאה מהחוזה בגובה חצי מיליון דולר, זכה בצמד אליפויות NCAA עם המכללה, ומחזיק במאזן של 206-502 ב-NCAA. אורלנדו מג'יק (שקרובה למקום מגוריו של דונובן) ודנבר נאגטס הוזכרו כמועמדות.

*

פליפ סונדרס, מאמן ומנג'ר מינסוטה, עדיין לא דיבר עם בעלי הטימברוולבס, גלן טיילור, בקשר לאימון הקבוצה בעונה הבאה.

*

מאמני החודש: במערב סטיב קר, במזרח דיוויד בלאט.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. אני תמיד אוהב לעקוב אחרי הפריקים הפיזיים האלה, אבל כמעט תמיד הם פלופים, אולי הפעם זה יהיה אחרת, אבל לצערי זה מרגיש יותר כמו טריק שיווקי מאשר החתמה מקצועית.

  2. עדיין באטלנטה. שדה התעופה לא פועל זמנית בגלל סערות ברקים שמזמן לא ראיתי כמוהן.
    אני מתפלא עליך רועי שאלה לא זוכר את הסיפור שכתבתי עליו, על אביו, ועל הכפר ממנו הגיע מהודו – לאתר הישן. סיפור של איזה 3,000 או 4,000 מילה. העתקתי אותו גם לדהבאזר, אבל הם טוענים שכל במאמרים שלי "נעלמו" ו-"הלכו לאיבוד". מעניין שרק מאמרי נעלמו להם מהארכיון. מהאתר הישן שלנו הכל אבד, ומדהבאזר בשעה שזה נישלח אליהם זה שלהם ואם הם לא רוצים לשלוח לי, אני חסר אונים. בני תבורי ניסה לעזור לי אבל כנראה שדורדן אסר עליו.

    1. האמת זכרתי שכתבת עליו בעבר, חבל על מה שקרה בדהבאזר (גם המאמרים שהכנסתי שם בעבר דרכך נעלמו). אני מקווה שעדיין זה שמור אצלך כוורד או משהו

    2. אתה זוכר שבאותו פוסט גם אמרתי לך שאין שום סיכוי שמישהו תבחר בו בדראפט ואתה התווכחת?? או שהספקת לשכוח??

      הוא בקינגס בדיוק כמו שהבן של סטוקטון שם, למלא את הרוסטר לקראת סוף שנה כקוריוז, לא יותר.

      אין שום סיכוי שהוא יהיה שחקן NBA לגיטימי בליגה.
      שמן וכבד מדי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט