קמינסקי, אוקפור, גראנט, קאולי-סטיין, ראסל – חמישיית המכללות / מנחם לס

הייתי מעדיף להיות ברשימה, ולא אחריה עם "/", אבל מה לעשות ואני אוטוטו בן 78, 1.65 מ' (מתגמד בסנטימטר לשנה מאז גיל 73), הבולבול עושה בעיות, וכדי לעשות דאנק אני צריך לעמוד על הכתפיים של מומי.

זוהי רשימת חמישיית 'אול אמריקן' של המכללות שהתפרסמה אתמול ע"י 65 בוחרים (מאמני מכללות שה-AP בוחרת כל שנה לבחור את האול-סטאר של ה-NCAA לעונה הרגילה, לפני תחילת הטורניר)

קמינסקי ואוקפור. יותר שונים ממומי ומידן, ובכל זאת שניהם עם מס' הקולות הרב ביותר (קמינסקי ראשון, אוקפור שני). קמינסקי – הסנטר הלבן (2.14) מויסקונסין ניבחר פה אחד ע"י ה-AP. אוקפור – הסנטר מדוק שב-NBA יהיה מס' 4 – החמיץ רק קול אחד. השלישי היה ג'ריאן גראנט (אחיו של ג'רמי) סניור מנוטר-דאם, בנו של הוראס גראנט מהבולס של מייקל. רביעי הג'וניור  של קנטקי, הסנטר ווילי קאולי-סטיין, והחמישי הפרשמן של אוהיו סטייט דאנג'לו ראסל.

אוקפור, שכל העונה כמעט נחשב לבחירת דראפט ראשונה איבד לאחרונה מיוקרתו לקמינסקי שנתן טורניר NCAA נפלא עד עתה עם 18.2 נק' ב-55.3% (כולל כמה שלשות מהאגדה) ו-8.ץ2 ריב' למשחק. אוקפור, שקיבל 64 מ-65 קולות הבוחרים, ניבחר על סמך 17.7 נק' ב-66.9% משך העונה (הדיוק המוביל במכללות) עם 9.0 ריב', אבל בטורניר עד עתה הוא היה בינוני. ה_NBA מתחשבת בטורניר יותר מאשר בעונה הרגילה.

כל החמישה יהיו בחירות NBA גבוהות. ראסל, שסיים את שנת הפרשמן שלו באוהיו סטייט עם 19.3, 5.6 ריב', ו-5.1 אס' היה שלישי בבחירה עם 51 קולות.

החמישייה השנייה היא דלון רייט מיוטה, קרל אנטוני טאונס מקנטקי, שון טאטל מנורת'רן איובה, בובי פורטיס מארקנסאו והג'וניור מוירג'יניה מלקולם ברוגדון.

החמישייה השלישית היא קייל וילטצ'ר וקווין פנגוס מגונזגה, באדי היילד מאוקלהומה, ראקים כריסטמס מסירקיוס, וג'ורג'ס ניאנג מאיובה סטייט.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. מה שהכי מצחיק זה שג'רמי גראנט בעונה אישית הרבה יותר חלשה מהעונה שלו אשתקד(שאז אפילו לא היה מעומד לסיבוב שני בדראפט), ככה זה כשהמכללה מצליחה ואין הרבה פרוספקטים טובים לעמדה שלו העונה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט