יאק 5# – שלב החישובים / אסי שלם

 

 

 

בס"ד

יאק 5# – שלב החישובים / אסי שלם

עזבו לרגע את המשחקים הקרובים, אם הכלבלב פצוע או לא(רמז…הוא תמיד פצוע ובסוף משחק כשצריך) כרגע מסתכלים על הטבלה ומתחילים לעשות חישובים.

ה'ראש בראש' כרגע הוא על המקום השני. היריבה- שיקגו. כמה סיבות לנצח בקרב הזה:

1. יוקרה – בלאט מאמן 'רוקי' ויש משמעות למיקום שלו ולמאזן הניצחונות(לעשות מעל 50 ניצחונות בעונה הראשונה והלא פשוטה הזו, בהחלט הישג).

2. יתרון ביתיות בסיבוב השני- נכון שזה בסך הכך משחק אחד, אבל להתחיל בבית מול הבולס נותן יותר שקט לניצחון מאשר בחוץ.

3. ביטחון- סדרה של הפסדים יוריד במעט את הביטחון. לא משמעותי, אבל במידה שמדובר בסדרה צמודה לכל נתון קטן תהיה משמעות.

לוז קליבלנד
זה מה שנשאר. קליבלנד ביתרון 2 משחקים וחצי

הנה כמה סיבות לא לנצח בקרב הזה:

1.  זהות היריבה בסיבוב הראשון. האופציות: מיאמי, אינדיאנה, ברוקלין, בוסטון. למרות הקשיים של מיאמי עם הפציעות נראה שהיא המסוכנת ביותר. לברון עם קשיים רגשיים, ההייפ במיאמי במשחקי החוץ שידחוף את ההיט לתת פייט עיקש ודוויין ווייד. הכוכב הכי גדול אחרי ווסטברוק שנמצא אצל קבוצה המדורגת במקום 7-8 בפלייאוף.

אינדיאנה, במידה וג'ורג' יבצע 'קאם באק' מלחיצה עוד יותר. יש לה גובה, רכז מצויין וג'ורג' בכושר זה אומר הגנה סבירה + על לברון וסקורר שייתן 20 למשחק. הקהל הצהוב לא יוותר לרגע והמשימה לעבור את הסיבוב הראשון במינימום משחקים ומאמץ לא תצלח.

'ירידה' למקום 6 כנראה ותבטיח את מילווקי הנוחה.

2. לשרוף קילומטראז' מיותר. חישוב הדקות בשבועות האלה קריטי במיוחד. שומפארט ולאב כרגע בחוץ. לברון, קיירי, לאב וסמית' עם ממוצע של יותר מ30 דק' לערב זקוקים למנוחה שאין. הפלייאוף מתחיל ישר אחרי סיום הליגה. זה הזמן לתת למחליפים לשחק, פרקינס ושות' ישמחו לשפר ממוצעים לקראת הפלייאוף.

נחים. הספרס

 אני הייתי הולך על דרך ביניים(מי אמר פופוביץ'):

מצמצם את הדקות של הכוכבים ב20% לערך. גג 25 דק' לשחקן וברגע של זיהוי משחק "גמור" מוריד ישר את השחקנים החשובים לספסל. נכון שנראה מייד את מנחם יוצא בכתבות נאצה: "בושה וחרפה, הפלאח בוגד בכל האוהדים שקנו כרטיס וראו את איירס פותח בחמישייה עם הRED MAMBA במקום לראות את דאנקן ופארקר". אבל מנחם לא מעניק תארי NBA מלבד חולדה ועכברוש. דיוויד מוותר על אלה ומעדיף את גביע 'לארי אובראיין'.

המטרה האמיתית. זהב

 

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. כל החישובים האלו מיותרים, לצערי הולכת להיות היחנקות רבתי
    בפליאוף לקבאס. לברון הוא צ'וקר ידוע ושני הכוכבים האחרים עוד לא עשו דקת פליאוף אחת, אני כבר מדמיין את המחזה והוא לא נעים.
    שימו לב גם שלהערכתי 90 אחוז מהניצחונות של קליבלנד היו בעשר
    הפרש ומעלה, זה אומר שלא צברו ניסיון במשחקים צמודים.
    שוב לצערי כי הייתי שמח שבלאט יצליח וגם מגיע לעיר של קליבלנד.

    1. קרא ללברון צ'וקר אבל יש לו 2 טבעות ו4 גמרים. לא מייקל, אבל מספיק לניסיון בסיבוב הראשון. אל תשכח את הניצחון על הספרס, בנוסף בלאט ייתן ערך מוסף. נחיה ונראה.

      1. 2 מ 4 עם מיאמי 0 מ 1 עם קליבלנד ( סוויפ ב 2007)
        לברון הוא הסופרסטאר עם כמות האנטיגוניזים הכי גדולה שזכורה לי
        מיאמי , שיקגו ואטלנטה נראה כמו מסלול לא פשוט כלל
        קווין לאב ואירווניג נטולי ניסיון פלייאוף
        אגב במשחקים על הפרש של סל המאזן של הקאבס הוא 4-6
        לעומת 4-5 של ההוקס 1-7 של הבולס . הטובה בליגה היא ברוקלין ( 1-9)

  2. לא ברור מה יעשו מול מיאמי במשחק הקרוב (היות והם ממש רוצים שמיאמי תעבור את מילווקי – זה גם תלוי מה שיקגו תעשה מול מילווקי), אח"כ שני משחקים שהם מאסט וין.
    לשיקגו משחק נוסף וחשוב מכך משחק אחרון מול אטלנטה שתתייחס אליו כמשחק אימון לכל היותר (כך שאפשר כמעט להגיד שהמרחק הוא 1.5 אם הבולס באמת יגיעו לסיבוב האחרון עם אש בעיניים).
    מעניין מה יהיה במשחקים של קליבלנד מול בוסטון – היות וקליבלנד ממש ישמחו לעזור לירוקים להתמקם ע"ח אינדיאנה

    לגבי הצ'וקר – אינספור משחקים בשנתיים האחרונות הוכיחו בדיוק הפוך – לברון הוא ממש וינר ולוקח על עצמו במיוחד משחקים גדולים. לדעתי גם קיירי יתגלה ככזה

  3. כל החישובים את מי עדיף לקבל שווים כקליפת שום(גיא מה הכוונה בקליפת שום? יש ביטוי כזה בעברית? מאיפה הוא בא?)איך אמרו גדולים וטובים ממני אם אתה רוצה לזכות באליפות ולא משנה באיזה מקצוע אתה צריך להיות מוכן לנצח את כולם כולל הטובות ביותר.
    נ.ב גיא זה סתם היה בצחוק 🙂

    1. שמעון בן עזאי אמר:
      "כל חכמי ישראל דומין עלי כקליפת השום חוץ מן הקרח הזה."
      הקרח שלו היה רבי עקיבא,
      הקרח שלנו זה מנחם…

  4. קודם כל, אל תשכח שאולי מישהי אחרת תסיים במקום השלישי במזרח (ואמרו אמן 🙂 )
    דבר שני לדעתי אינדיאנה עם פול ג'ורג' מטרידה פחות, קשה לי לראות תסריט שפול ג'ורג' חוזר וישר משחק כמו פול ג'ורג' שאנחנו זוכרים. לא הוא ולא שאר הקבוצה שמסביבו. אין מה לעשות לוקח זמן להוריד את החלודה ולקבוצה לוקח זמן לשנות את שיטת המשחק שהם משחקים בה כבר כמה חודשים.

  5. אני אגיד מה שאמרתי מהרגע שלברון חזר לקליבלנד, הקאבס לא יקחו אליפות השנה, ולא משנה יותר מדי מי היריבות, זה פשוט מוקדם מדי ומהר מדי.

    בקשר למה שנאמר כאן על לברון, אני לא מהמסמפטים של הבחור, אבל להגיד עליו שהוא צ'וקר זה ממש לא הוגן.

  6. כיף של פוסט.
    לאוהדי מיאמי באתר (הפרופסור, ורועי, סגן הפרופסור) צפויים ימים קשים. מיאמי תפסיד את שלושת המשחקים הבאים בגלל הפציעות הרבות, ותרד למקום 9. ואז יהיו לה 5 משחקי בית לחזור למקום 7.
    אבל הכל יכול לקרות באמצע.
    יום הרצאות קשה בלנדר יוניברסיטי היום אז נשתמע רק מאוחר בלילה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט