סיקור יום שני / רון טחן

לילה נוסף של משחקים מאחורינו: בוסטון התקרבה לפלייאוף ועל הדרך הרחיקה את שארלוט עם ניצחון חוץ גדול, דמאר דרוזן ניצח את יוסטון וסידר לממפיס הזדמנות שנוצלה לחזור למקום השני במערב, אטלנטה גברה בקלות על מילווקי, ופורטלנד הביסה את פיניקס חסרת החשק. להלן סיקור היום:

שארלוט (42-31) 104 – בוסטון (41-33) 116

מאזן עונתי 2-2

לפני המשחק: שארלוט תצליח להתגבר על בוסטון במשחק חם

אחרי המשחק: ניצחון גדול לאורחת, שחזרה באופן זמני למקום השמיני במזרח. בוסטון פתחה את המשחק טוב יותר ואל הרבע הרביעי עלתה כבר ביתרון 16 נק', אך קמבה ווקר הוביל את קבוצתו לקאמבק, ובפיגור 6 נק' קיבל הזדמנות לצמצם את הפער ל 3 נק'. הכדור שלו הלך החוצה, ואייברי בראדלי וחבריו הכריעו סופית את המשחק.

בראדלי היה נהדר עם 30 נק' ו 8 ריב,טרנר היה טוב עם 15 נק' 6 ריב ו 5 אס', וקראורדר ומרקוס סמארט הוסיפו 14 כ"א. את שארלוט הוביל קמבה ווקר עם 28 נק' ו 12 אס', מו וויליאמס ניסה לעזור עם 19, והנדרסון תרם 17. הבעיה הייתה שאל ג'פרסון, אקס בוסטון, ניפק עוד משחק בינוני וסיים עם 12 נק' בלבד. שארלוט מתרחקת מהפלייאוף, ובצדק. לא מגיע להם להיות שם.

פילדלפיה (57-18) 111 – לייקרס (53-20) 113 לאחר הארכה

מאזן עונתי 0-2 ללייקרס

לפני המשחק: במשחק נטול הגנות, פילי תקלע יותר ותשווה את המאזן העונתי

אחרי המשחק: יופי של משחק בין שתי קבוצות שכבר מחכות לדראפט.

איש סמית' (17 נק') קיבל הזדמנות לנצח את המשחק בתום המועד החוקי, אך הכדור שלו הלך החוצה וקיבלנו הארכה. בזמן הנוסף, הלייקרס פתחו טוב יותר, אך נרלנס נואל בערב נהדר (19 נק' ו 14 ריב' לגבוה המשתפר ממשחק למשחק) שמרו את פילי בתמונה. בשוויון 111, יצאה הלייקרס להתקפה, בסיומה כוכב המשחק קיבל מסירה גדולה וניצל אותה כדי להניח את הכדור בפנים, בדרך לערב הטוב בקריירה שלו (26 נק' ו 11 אס', 6 ריב' ו 3 חט'). פילי ניסתה זריקת ייאוש משלושת רבעי מגרש אך הכדור לא התקרב להיכנס.

מלבד קלארקסון, ג'בארי בראון היה מצוין עם 22 נק', וווין אלינגטון הוסיף 20. איזייה כנען קלע 18 שלא הספיקו למארחת.

אטלנטה (18-56)   – מילווקי (38-36) 2:30

מאזן עונתי 1-3 להוקס

לפני המשחק: שחקניה הבכירים של ההוקס יחזרו לשחק, ואיתם הקבוצה תשייט לניצחון

אחרי המשחק: ג'ף טיג חזר מפציעה, ויחד איתו שאר שחקני החמישייה של הקבוצה הטובה במזרח. דמארה קארול צלף 23 נק' בתוספת 8 ריב', ויחד עם 18 נק' ו 7 ריב' של אל הורפורד, זה בהחלט הספיק למארחת מול מילווקי החלשה, בה בלטו לטובה הגריק פריק עם 18 נק', וז'אז'א פאצ'וליה עם 17 נק' ו 13 ריב' מול קבוצתו לשעבר.

מילווקי מובילה כעת במשחק וחצי בלבד על מיאמי השביעית, ותקווה לשמור על מקומה עד סיום העונה.

טורונטו (30-44) 99 – יוסטון (24-50) 96

מאזן עונתי 1-1

לפני המשחק: הארדן יוביל את הרוקטס לעוד ניצחון חוץ גדול בדרך לשמירה על המקום השני במערב

אחרי המשחק: ג'יימס הארדן, למרות ערב קליעה לא משהו של 9 מ 22 מהשדה, לא איכזב וסיים עם 31 נק', אך כוכב המשחק היה דאמר דרוזאן. שסיים עם שיא קריירה של 42 נק' ו 11 ריב', כולל שני הסלים האחרונים במשחק, האחרון על הפרצוף של הארדן. במהלך האחרון של המשחק, הרוקטס כמובן חיפשו את הארדן, אך שמירה נהדרת עליו מצד הראפטורס הכריחה את טרבור אריזה לקחת אחריות. לאחר שניסיון השלשה הראשון שלו הלך החוצה, ג'וש סמית השתלט על הכדור החוזר ומסר לו את הכדור בחזרה. אריזה החטיא פעם נוספת, והמארחת, שנהנתה מערב טוב של ולצ'יונאס (15 ו 9 ריב') חגגה ניצחון ביתי חשוב במאבק על המקום השלישי במזרח. יוסטון שרק אתמול עלתה למקום השני, איבדה אותו תוך יום.

ממפיס (24-51) 97 – סקרמנטו (47-26) 83

מאזן עונתי 1-3 לממפיס

לפני המשחק: לאחר שלושה הפסדים לקבוצות חזקות, ממפיס ינצלו את המפגש מול הקינגס החלשים לניצחון בהפרש דו ספרתי

אחרי המשחק: ללא דמרקוס קאזינס שקיבל מנוחה, רודי גיי חזר לעמדה 3 (מה שהחזיר את כספי שסיים עם 7 נק' לספסל), וממפיס שייטה לניצחון קליל, שהחזיר את הצבע ללחיים של הדובים, שחזרו למקום השני במערב לאחר הפסדה של יוסטון. מייק קונלי הוביל את טור הקלעים עם 18, גרין וראנדולף תרמו 16 ו 15.

בסקרמנטו, רודי גיי קלע 24.

מינסוטה (58-16) 84 – יוטה (41-33) 104

מאזן עונתי 1-3 ליוטה

לפני המשחק: בסוג של משחק ידידות, אנדרו וויגינס יככב, אבל יוטה תנצח בקלות.

אחרי המשחק: וויגינס לא חווה משחק טוב (איתו מינסוטה סיימה ב 38-), אך סיים עם 17 נק' בדרך לתואר רוקי העונה (אני מאמין שיזכה בו בשקלול העונה המלאה, בחצי השני ניקולה מירוטיץ ונרלנס נואל טובים ממנו). זאק לאווין קלע 21, אך זה ממש לא הספיק מול הג'אז, שחגגו אמש עוד ניצחו גדול, בעיקר הודות להיוורד (22 נק'), בורק (19), וצמד הגבוהים הנהדר של פייבורס (17 ו 13) ורודי גובר (15 ו 12).

פורטלנד (25-48) 109 – פיניקס (37-38) 86

מאזן עונתי 1-3 לפורטלנד

לפני המשחק: פורטלנד תנצל את מצב הרוח הירוד של פיניקס המאוכזבת כדי להשיג ניצחון ביתי חשוב במסגרת הניסיון להשיג יתרון ביתיות בסיבוב הראשון

אחרי המשחק: רבע שלישי ענק של המארחת (16-37) הכריע סופית את המשחק, ושתי הקבוצות זכו לתת דקות משחק למחליפים בדרך לרבע רביעי שלם של גארבג' טיים.

את פורטלנד הובילו הצמד לילארד (19 נק') ואלדריג (17), ובאטום ואפללו הוסיפו 16 כ"א.

לא התקשו

את פיניקס העצובה הובילו מהספסל טי ג'יי וורן וג'ראלד גרין שהזכיר את קיומו, עם 13 נק כ"א.

 

 

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. אלא אם מיאמי יזרקו לגמרי מגבת לבנה, אני מאמין שקליבלנד יתנו להם גם את המשחק הקרוב, בתקווה לדחוף אותם עוד קצת למעלה…
    אין ספק לרגע, שהם מעדיפים לפגוש את מילווקי על מיאמי בסיבוב הראשון

    1. קליבלנד לא יתנו להם את המשחק, קשה לי להאמין שיכנסו למוד מחשבה כזה בדיוק לפני הפלייאוף. אלא אם כן בלאט יחליט לתת רק לחמישיה השניה לשחק.

  2. אחרי שנופח הבלון של המזרח נגד המערב, היה נחמד לקבל איזו הצהרה של צניעות, כנראה שהבדלי הרמות לא כאלה גדולים גם אם קיימים, וקבוצה בנפילה חפשית במזרח מסוגלת לנצח את השניה והשאפתנית מהמערב.

      1. יכול להיות, זו גם יותר בגלל שזו טורונטו חסרת המסורת והניסיון. אבל מהפריוויו הבנתי שאלה שתי קבוצות ברמה אחרת לגמרי, ולא כך.

        1. לא יודע, יוסטון הגיעו בבק טו בק, בלי חצי סגל כמעט, ובכל זאת היה צריך משחק שיא של דרוזן כדיי שטורונטו ינצחו..
          לא יודע לגבי ההבדלים בין המזרח למערב, אבל זה ברור שביום נורמאלי יוסטון לא יתקשו מול טורונטו (לראיה – המשחק הקודם בין השתיים).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט