פריוויו למשחקי שישי-ממפיס נגד גולדן סטייט, סן אנטוניו נגד דאלאס/רועי ויינברג

13 משחקים הלילה, כאשר במוקד גמר מערב פוטנציאלי בין גולדן סטייט וממפיס, ומאבק לחיים על המוות על המקום השישי במערב, בין דאלאס וסן אנטוניו. יהיו עוד 11 משחקים אחרים.

בגלל שעברנו לשעון קיץ (כמו ארצות הברית), כל המשחקים זזו שעה קדימה, בהתאם למה שהיו לפני חודש. השעה שמופיעה לפני כל משחק היא הנכונה.

*

03:00-ממפיס גריזליס (22-50)-גולדן סטייט ווריורס (13-58)

קארי וקונלי
המצ'-אפ המרכזי של הערב, בין MVP בפוטנציה ורכז אנדרייטד. קארי (עם הכדור) וקונלי.

המשחק הזה כנראה לא ישפיע על המקום הראשון במערב, אבל יהווה הצהרת כוונות למנצחת.

גולדן סטייט נותנת עונה עצומה, ומובילה את הליגה ביעילות התקפית והגנתית, דבר שלא קרה מאז שיקגו בולס של 1995/96, שניצחה 72 משחקים. למרות זאת, ולצד עונת MVP של סטפן קארי והשתפרות עצומה של קליי תומפסון, האריסון בארנס ודריימונד גרין, הם שומעים טענות מכל מקום על חוסר קשיחות שתפגע בהם בפלייאוף. ברור שהם רוצים להסיר את הקוף מהגב, וניצחון חוץ על קבוצה שנחשבת לאחת הקשוחות בליגה יעשה את זה.

מנגד, הגריזליס מאחים את השברים מהתבוסה הגדולה שלהם לקאבלירס ביום רביעי, ורואים את יוסטון מתקרבים למקום השני במערב. הדובים יוצאים לצוד, ושזה קורה כדאי להזהר. מארק גאסול הוא הרים פרוטקטור הטוב בליגה, ויהיה קשה מאוד לקארי להתמודד עם שומר אישי חזק כטוני אלן. הקשיחות שלהם יכולה לעשות את ההבדל גם הלילה.

תחזית: ממפיס ישחקו את המשחק הפיזי והקשוח שלהם כרגיל, אבל הווריורס יראו אופי וינצחו בטנסי. גולדן סטייט.

*

03:30-סן אנטוניו ספרס (26-45)-דאלאס מאבריקס (27-45)

דאנקן
המפגש האחרון בין שני האגדות? טים דאנקן ודריק נוביצקי בתחילת הקריירות שלהם.

לפני שלושה ימים, בדאלאס, מונטה אליס התפוצץ עם 38 נקודות על סן אנטוניו ונתן לדאלאס ניצחון. המרחק בין 2 הקבוצות הוא חצי משחק, לטובת הספרס, והמשחק הזה יכול להכריע את המאזן הפנימי ביניהם.

יהיה מעניין לראות האם מדובר בדבר חד פעמי, כפי שקרה בעבר, או שאליס מצא דרך לשתף פעולה עם רונדו. אם הדבר השני נכון, דאלאס בלתי ניתנת לעצירה. יהיה מעניין לראות את זה קורה, בעיקר כאשר סן אנטוניו מתעוררת בהדרגה וחוזרת להיות הקבוצה המאיימת משנה שעברה, עם 7 ניצחונות בעשרת משחקיה האחרונים.

הספרס מרחק 3 משחקים מהמקום השלישי במערב, וככל שהזמן עובר קשה יותר ויותר לראות אותם מגיעים לשם. יותר סביר שנראה אותם עוברים את פורטלנד (מרחק חצי משחק), אבל עקב השיטה של הליגה הבלייזרס יהיו ב-4 הראשונות בכל מקרה. הם מרחק משחק וחצי מהקליפרס מהמקום החמישי, ואם יעברו את הקליפרס תהיה להם ביתיות מול הבלייזרס.

תחזית: יהיה משחק טוב עם הרבה אקשן, ויתכן שמדובר בהזדמנות אחרונה לראות את טים דאנקן ודריק נוביצקי, שני הפאוור פורוורדים הטובים ביותר במאה ה-21 (עם כל הכבוד לקווין גארנט) משחקים אחד נגד השני. הניצחון ישאר בעיר האלאמו, אצל סן אנטוניו.

*

02:30-אטלנטה הוקס (17-54)-מיאמי היט (38-33)

שידור: ספורט 5+לייב.

ההיט נמצאים כרגע במקום השביעי במזרח, במרחק 2.5 משחקים ממילווקי במקום השישי, ו-2 משחקים מבוסטון במקום השמיני, מה שמעניק להם יציבות יחסית בהשוואה למרוץ המטורף על המקום השמיני.

מנגד, ההוקס הבטיחו יתרון ביתיות בסיבוב הראשון, ועם מרחק של 8 משחקים מהקאבלירס יכולים להשיג ביתיות לאורך כל הפלייאוף, בהנחה שינצחו כל משחק ומשחק. למרות הירידה היחסית ברמתם, הם לא יוותרו על שום דבר עד הפוסט סיזון.

תחזית: ההוקס לא מוותרים לאף אחת, במיוחד בבית, ולכן ינצחו. אטלנטה.

*

02:00-אורלנדו מג'יק (51-22)-דטרויט פיסטונס (44-27)

משחק בין שתי קבוצות שאין להן על מה לשחק. המג'יק לא יגיעו לפלייאוף, והפיסטונס יבטיחו אי עלייה בקרוב. מרחק של 4 משחקים יהיה קשה למחיקה, במיוחד לאור הכושר הנוכחי של דטרויט, אבל משחק קל יחסית על הנייר לא יסתיים בכל תוצאה אחרת מלבד ניצחון של דטרויט.

*

02:00-פילדלפיה 76' (54-18)-לוס אנג'לס קליפרס (25-47)

נו באמת. קליפרס.

*

02:00-וושינגטון וויזארדס (32-40)-שרלוט הורנטס (40-30)

שתי הקבוצות מדרדרות באופן יחסי, והפסידו 7 מ-10 משחקיהן האחרונים (שרלוט) או את ארבעת האחרונים (וושינגטון). אחת מהן צריכה לצאת מזה, והיתרון היחסי של הוויזארדס יעשה את ההבדל, ויתן להם מקדמה בניסיון אחרון לסגור את הפער מהמקום הרביעי (שני משחקים). וושינגטון.

*

02:30-ברוקלין נטס (40-30)-קליבלנד קאבלירס (26-47)

הנטס גם בצלילה מאז האול-סטאר, ולמרות התייצבות יחסית הם איבדו את השליטה על המקום השמיני, וכרגע נמצאים במקום התשיעי יחד עם ההורנטס והפייסרס. לעומתם, קליבלנד ניצחו 8 מעשרת משחקיהם האחרונים, ולאחר שהביסו את הגריזליס הם ימשיכו את המומנטום כל הדרך להבטחת המקום השני במזרח. קליבלנד.

*

02:30-ניו יורק ניקס (58-14)-בוסטון סלטיקס (40-31)

הסלטיקס ינצלו את המשחקים הקשים של ההיט, הנטס וההורנטס, וישיגו ניצחון קל שיתן להם עוד זמן במקום השמיני במזרח. הניקס הפסידו את 5 משחקיהם האחרונים, וקיים סיכוי סביר שלא ינצחו עוד העונה, ובכך ישברו את השיא השלילי של המועדון (21 ניצחונות). בוסטון.

*

02:30-טורונטו ראפטורס (30-42)-לוס אנג'לס לייקרס (51-19)

נו באמת (2). טורונטו.

*

03:00-יוסטון רוקטס (23-48)-מינסוטה טימברוולבס (55-16)

הרוקטס ינצלו את החולשה של הוולבס כדי להקטין את הפער מהמקום השני במזרח למשחק וחצי בקלות יחסית. 30+ להארדן. יוסטון.

*

03:00-ניו אורלינס פליקינס (34-37)-סקרמנטו קינגס (45-26)

הקינגס ניצחו את ארבעת משחקיהם האחרונים (מאז שכספי הועבר לחמישייה לצד גיי וקאזינס), ואילו ניו אורלינס במרחק 3.5 משחקים מהפלייאוף, ומתמודדת עם גל פציעות. יש ריח של הפתעה במשחק הזה, נלך עם סקרמנטו.

*

04:00-דנבר נאגטס (45-27)-יוטה ג'אז (40-31)

הג'אז הופכים לקבוצת ההגנה הטובה בליגה הודות ליכולת הגנת הטבעת העצומה של רודי גובר, שמוכרח להכנס לאחד מחמישיות ההגנה השנה (אני מעריך ששחקן ההגנה של השנה יהיה מארק גאסול).

למרות זאת, התרומה העיקרית לשיפור ההגנתי של הג'אז היא בזכות האיש שיבחר ל-3 חמישיות ההגנה של העונה, למרות שיש רק שתיים, ג'ו אינגלס. נגד הנאגטס הלא יציבים הסיפור פה די צפוי, ויגמר בניצחון של יוטה.

*

05:00-פניקס סאנס (38-34)-פורטלנד טרייל בלייזרס (25-45)

שתי הקבוצות יציבות באופן יחסי בתקופה האחרונה, והיתרון של הטרייל בלייזרס יעשה שוב את ההבדל. מרקיף מוריס משתפר בזמן האחרון, אבל לה מרקוס אולדריג' עדיין טוב בהרבה. פורטלנד.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 43 תגובות

  1. אם לניקס יש עוד עשרה משחקים, והם צריכים שמונה ניצחונות כדי לא להשוות את שיא ההפסדים….
    יש משפטים שבאמת אין צורך להמשיך

  2. שלושת המשחקים הראשונים בפריוויו יהיו רצחניים. במיוחד ס"א-דאלאס.
    אני מרגיש שממפיס מנצחת אחרי המפלה לקאבס, ס"א מנצחת, ובאטלנטה יהיה אחלה קרב.
    אני לא יודע מה קרה לי. כנראה הזיקנה משתלטת אחרי הכל. לפני שנה-שנתיים הייתי קופץ לאטלנטה על בטוח. שעתיים נסיעה, זה הכל. אבל מאחר ואראה את הנכדות בשבוע הבא (בניו יורק!) לסדר, פשוט אני מתעצל לנסוע הערב.

  3. צר לי לומר אבל בלאט עושה מלא טעויות,
    לא מבין למה לא נותן למוזגוב לשחק ברביעי ולשמור את לופז שעושה מה שבא לו מול לאב ותומפסון

  4. בלאט הפסיד אץ המשחק הזה , נפלו על ערב קליעה גרוע ובכל זאת ממשיכים לזרוק מרחוק, תתן להם הוראה להכנס פנימה .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט