פריוויו יום שני – קרי מארח את וול \ רון טחן

לאחר יום ראשון גדוש אירועים ספורטיביים גדולים, היום נקבל שישה משחקים במיוחד, כאשר במוקד ברוקלין תארח את בוסטון, גולדן סטייט תארח את וושינגטון ושיקגו תארח את שארלוט.

 

אינדיאנה (39-30) – יוסטון (23-46) 1:00

אינדיאנה בצרות. לאחר ששבעה ניצחונות רצופים של הקבוצה כבר קירבו אותה למקום השישי במזרח, הגיעו חמישה הפסדים רצופים, וכרגע הקבוצה מדורגת במקום העשירי במשחק הכיסאות במזרח הצפוף.

לפי מס' דיווחים, פול ג'ורג' מתכוון לחזור לשחק בשבוע הבא, אך עד אז, ג'ורג' היל ודיוויד ווסט משחקים עם פציעות, סטאקי בספק, והיברט? העונה הוא הוכיח שהוא בסה"כ סנטר הגנתי טוב מאוד, אבל לא כזה שיכול להוביל קבוצה על גבו, ובטח לא אחד שראוי להשתכר כמעט כ 15 מיליון דולר בעונה. עם זאת, היום תהיה לו הזדמנות להתעלות מול יוסטון החבולה, שנעדרת שחקן שיכול לעצור את היברט.

לא רע, אבל לא כזה טוב

יוסטון עדיין שואפת לסיים שנייה במערב, אך לאחר הפסדה האחרון לפיניקס, היא יותר קרובה למקום השישי במערב המשוגע. היום ג'יימס הארדן ינסה להתאושש מאחד ממשחקיו החלשים ביותר העונה על חשבון אינדיאנה, ואני מאמין שהוא יעשה זאת.

יוסטון ב 10.

ברוקלין (39-29) – בוסטון (39-30) 1:30

לא, עדיין לא מדובר במשחק של להיות או לחדול, אך כן מדובר במשחק חשוב מאוד עבור שתי הקבוצות, שנמצאות חזק במאבק המחומש על שני הכרטיסים האחרונים לפלייאוף במזרח.

לאחר תקופה רעה, ברוקלין חזרה סוף סוף לנצח, כאשר ברוק לופז משחק ביכולת השיא שלו העונה ומוביל את הקבוצה. ג'ו ג'ונסון ודרון וויליאמס עדיין יודעים לשחק כדורסל, ואם לשפוט לפי סגל שחקניה, לנטס בהחלט יש את הכישרון הדרוש להשתחל אל הפלייאוף.

לאחר תקופה טובה, בוסטון חזרה להפסיד, ועם שלושה הפסדים רצופים, הקבוצה חייבת להתאפס לפני שזה יהיה מאוחר מדי. לצערה, גם היום היא תיאלץ להסתדר בלי הסקורר שלה איזייה תומאס, ובלעדיו אני נאלץ להמר על הנטס ב 8.

ניקס (56-14) – ממפיס (21-49) 1:30

ברכות. זוהי העונה הגרועה בהיסטוריה של הניקס, הקבוצה הגרועה בליגה, שבימים אלה מתעניינת יותר בנעשה בטורניר המכללות מאשר בעונה הרגילה.

היום תגיע לביקור ממפיס החזקה, שכבר לא תסיים במקום הראשון במערב, אך בהחלט תסתפק בסגנות. לאחר שבטח שמעה על הפסדה של האלופה המכהנת בגארדן, ממפיס תגיע היום מוכנה בדרך לסיים את המשחק לאחר מחצית ולנצח בקלות.

הוא כבר מוכן לפלייאוף

ממפיס ב 15 ומעלה.

שיקגו (29-42) – שארלוט (38-30) 2:00

הבולס מסתבכים. לאחר ההפסד המיותר לדטרויט בצירוף ניצחונה של טורונטו אמש על הניקס, הקבוצה ירדה למקום הרביעי במזרח, שעלול לסדר לה מפגש חוזר בפלייאוף בסיבוב הראשון עם וושינגטון (שהדיחה אותה בשנה שעברה), במקום עם מילווקי הלא מאיימת (אני מבין את החשיבה לעתיד, אבל ייתכן וזו הייתה טעות גדולה לוותר על ברנדון נייט). הסיבה המרכזית לירידה ביכולתם היא כמובן מכת הפציעות בקבוצה, וזאת למרות יכולת שיא של ניקולה מירוטיץ', שעם יותר דקות משחק בתחילת העונה עוד היה זוכה בתואר רוקי העונה במקום אנדרו וויגינס ממינסוטה.

אני? רוקי העונה?

היום, בתקווה שטאג' גיבסון ימשיך להיכנס לכושר וג'ימי באטלר יערוך קאמבק, הקבוצה תארח את ההורנטס, השמינית במזרח. שארלוט שכיוונה בתחילת העונה לצמרת המערב ומוצאת את עצמה נלחמת על המקום השמיני הצילה את העונה עם הטרייד על מו וויליאמס, וכעת עם חזרתם מפציעות של שחקן ההגנה הבכיר שלה, מייקל קיד גילכריסט, וקמבה ווקר הנפלא, הקבוצה תקווה לכמה ניצחונות רצופים שיסדרו לה עונה שנייה ברציפות בפלייאוף.

אני מאמין ששארלוט תהיה בפלייאוף, אבל לא בזכות ניצחון על הבולס. ג'ואקים נואה יוביל את חבריו לניצחון ביתי דחוק.

יוטה (38-31) – מינסוטה (54-15) 3:00

לאחר שהייתה הקבוצה הטובה בליגה מאז פגרת האולסטאר, יוטה נרגעה קצת וחזרה לקרקע עם שני הפסדים בשלושת משחקיה האחרונים, כולל אחד לקבוצה הטובה בליגה, גולדן סטייט.

היום תהיה לה הזדמנות לשוב למסלול הניצחונות מול מינסוטה החלשה, אני לא רואה סיבה שהיא לא תצליח, ובקלות.

יוטה ב 10 ומעלה.

גולדן סטייט (13-56) – וושינגטון (30-40) 4:30

לאור 3 ההפסדים הרצופים של אטלנטה (כולל זה לגולדן סטייט עצמה), הלוחמים קרובים מאוד להבטיח את המאזן הטוב בליגה (מה שיעזור להעניק מנוחה לשחקנים הבכירים בקבוצה) ולהתכונן בשקט למפגש המסתמן עם ראסל ווסטברוק וחבורתו בסיבוב הראשון.

היום היא תארח את וושינגטון, שלמרות רצף של שני הפסדים (כולל תבוסה אתמול בסקרמנטו), יצאה מהמשבר הגדול שפקד אותה מאז הפגרה, ועדיין נאבקת על יתרון ביתיות במזרח.

ג'ון וול מצוין העונה, אך חבריו לקבוצה לא ממש יציבים, ומול הקבוצה היציבה ביותר בליגה, אין להם סיכוי גבוה במיוחד.

אני אלך על הצגה נוספת של קרי וחבריו, בניצחון שיזכיר למכשפים כמה ברי מזל הם לשחק במזרח.

אחלה בחירות היו ללוחמים ב 2012.

לפוסט הזה יש 34 תגובות

  1. אחלה. מה המצב של פול גורג? יש יותר מדי שמועות והפרכות על מועד חזרתו. הוא כשיר לחלוטין? עד כמה הוא יכול להפריע במצבכם ובמצבו?

  2. תודה על הסיקור המקדים.

    יוסטון חווה שבר, ושבר, אין משמעותו התפרקות טוטלית או חוסר יכולת לתפקד, משמעותו שהגיע הזמן לתקן.
    כרגע, נראה שצוות האימון של יוסטון לא יודעים איך להתחיל לתקן.

    1. אני חושב שזה פשוט תלוי בחזרה של האוורד, בתקווה שעד הפלייאוף הוא גם יצליח לחזור לכושר.
      אני מסכים איתך שמשהו במשחק שלהם לוקה בחסר.. והחסר הזה הוא פשוט ביג-מן בצבע.
      המצב כרגע, שגם האוורד וגם ג'ונס בחוץ מקשה מאוד על ההתקפה של הקבוצה.
      גם לפני שג'ונס נפצע, אפשר היה לראות בבירור שמשחק ההתקפה לא מושלם.
      אין מה לעשות – יש גבול ליכולת של הקבוצה שלך כששלושת הגבוהים שלך הם בחור ליטאי שרק העונה פרץ, ועוד שני פ.פורוורדים שאחד מהם גם כן צעיר שרק החל לפרוץ, והשני (ג'וש סמית') מאוהב בלחרב את משחק ההתקפה.
      זה שיוסטון עד עכשיו נמצאים בפוזיציה של לסיים מקום 2-3 למרות כל הפציעות זה כבר מרשים.

      אם יש סיבה שבגללה אני דווקא אופטימי (יחסית) לקראת הפלייאוף היא השיפור העצום בהגנה.
      אפשר לראות שיוסטון שומרים טוב מאוד העונה, בניגוד לעונה שעברה. הרבה בזכות ההגעה של אריזה וברואר, אבל גם לא מעט בזכות שהארדן התחיל לשמור.
      הסיבה שההגנה של יוסטון בסופו של דבר לא מדורגת כל-כך גבוה, לפחות לדעתי, היא בגלל ההיעדרויות של האוורד – שהוא כאמור הרים-פרוטקטור העיקרי של הקבוצה, ובלעדיו קל יותר לגבוהי היריבה לחגוג בצבע של יוסטון.
      אבל כמו שרשמתי – עד הצבע, השחקנים יודעים לשמור לא רע בכלל השנה.

      בגלל זה גם נראה לי שאינדיאנה ייקחו הלילה – כמו שרון טחן רשם, המפתח הוא היברט – אם אינדי יידעו להשתמש בו נכון הלילה, לרוקטס לא תהיה תשובה אליו.

  3. רון אני אוהב את הכתיבה שלך אבל יש דבר אחד שאני לא אוהב אצלך-בחיים אל תלך נגד הקבוצה שלך, לא משנה כמה היא גרועה. העונה של אוקלהומה על הפרצוף, ובכל זאת אני לא הולך נגדם. נקודה לשיפור.

    1. לא מסכים –
      אתמול הלכתי נגד פניקס, והם ניצחו. מ.ש.ל

      אוהד כדורסל צריך ללמוד מטוני סופרנו, שאמר:
      "אני כמו המלך מידאס, רק בהפוכה. כל דבר שאני נוגע בו –
      הופך לחרא."

  4. מה יעשה וורקהוליסט מושבע כמו ת'יבודו אם יפוטר מהבולס ??

    רק כדי שלא ישקע בספל בירה ענק, מהבר האפלולי הסמוך לביתו .. אעניק ניצחון לשוורים.

  5. לאינדיאנה יש את היברט וליוסטון אין את הווארד ולכן הם יתקשו בהגנה. אבל אינדיאנה מאזנים כי הם מתקשים לשים את הכדור בסל אז אני בכל זאת הולך עם יוסטון.

  6. מתאפק מתאפק מתאפק לא לנחס את הפועל.
    מתאפק מתאפק מתאפק.
    די נכשלתי.
    מתחילים רבע אחרון! יאללה הפועל ניצחון! לא האמנתי שנוביל בדו ספרתי. לא האמנתי שנוביל. לא האמנתי שנעבור את הפקקים בכניסה לכל אביב.

  7. המטחנה ממשיכה לטחון אנחנו עומדים לראות רבה תוצאות שלא מסתדרות לנו מקצועית בעיקר בגלל לוח המשחקים המשוגע. עוד חמישה שישה ימים יתחילו קרבות מיקום ובינתיים כולם מנסים להישאר בריאים ולא יותר מדי עייפים. למשל גולדן סטייט בטוח תפסיד משחק אחד היום או מחר.

  8. ורק לידיעת הג'אז שהפסידו בהארכה – יוטה אישרה הלילה הוצאות להורג באמצעות כיתת יריה.

    תוחזר הגיליוטינה!

    LIBERTE! EGALITE! FRATERNITE!

    1. המושג המדויק הוא כמובן כיתת יורים. אבל כשעשרה אדומי צוואר במדים בהירים של הפדרציה כורעים מולך ברך בכידונים שלופים, השם כבר לא ממש משנה.

      תחי הקידמה!

      האם עכשיו מישהו בקהל מעוניין לפתוח בשיח על הפרימיטיביות של אוכלוסיות סביב ערד?

      1. מסתבר שהמורמונים מאגמי המלח מצאו דרכים חדשות לאפשר לנוער לשחרר קיטור.
        בטח מתקבלים לכיתת היורים מי שיש הכי הרבה לייקים לפוסטים נגד אובמה/מהגרים…

      2. כן, אין להם מנדט, אם היה להם אולי עוד היו נקמות דם בסביבה… סמיילי כלשהוא. מזכיר קצת את הטענה של המלך לחכם היהודי בספר הכוזרי של ריה"ל.

        1. על חסיד שאלתי, לא על מושל.
          בכח אתה מציף את העובדה שבארצנו הקטנטונת, חשוב יותר איך אתה אומר, ולא מה אתה אומר.
          חשוב יותר נגד מי אתה, לא בעד מה אתה.
          (ושלא יהיה ספק, הביקורת מופנית ל-2 צידי המפה)

          1. זה אני, לא אתה.
            כשפותחים את היום בעצבים בעבודה,
            זולגות למרשתת תגובות לא קוהרנטיות.

            ההתיחסות שלי הייתה קודם ל"אוכלסיות סביב ערד", אחר כך לבחירות האחרונות לכנסת (ה"מנדט" מתגובתך) ולבסוף ליצירתו של רבי יהודה הלוי.

            מלך הכוזרים שואל את החכם היהודי, מהוא חסיד, והחכם מתאר לו תיאור של שליט שנתיניו הם כל עולמו, ואשר טובתם תמיד בראש מעייניו. המלך אז אומר – "על חסיד שאלתי, לא על מושל."

            ספר הכוזרי החזיר אותי למציאות שלנו, שמעולם לא הייתה יותר מפולגת, כאשר צד אחד יודע רק לומר "רק לא!" ומנהיג הצד השני זועק "פלישתים עלינו!"
            טוב יהיה אם מנהיגי 2 המחנות יקחו את הזמן לקרוא קצת מכתביו של רבי יהודה הלוי.

            כאמור, תגובתי הקודמת היא יותר לעצמי מאשר לכל דבר אחר…

      3. רגע רגע תכף קדמת הגיליוטיה תגיע לערד. כרגע מסתפקים באבן להניח עליה את הראש וח'ופש.
        שוב אני מזכיר, בקרוב תגיע מהמדבר צעירה בלונדינית, צבע עורה כנראה אדום -סגול מהשמש הקופחת. היא לא תלבש ג'לבייה ולא תגיע רכובה על גבי גמל (כנראה). אני מבקש משומרי הסף לתת לה להיכנס בשערי המאהל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט