סינדרלה חדשה במכללות? / מנחם לס

כשהוועדה הבוחרת כללה את UCLA בין ה-64 (אוקיי, ה-68, אבל היא לא היתה אחת מהווילד-קרדס) כולם פקחו עיניים: UCLA? לא מגיע לה!

אבל כולנו יודעים שזה המצב: אם אתה מלוס אנג'לס אתה תמיד מקבל פרוטקציה, ואין דוגמה טובה יותר מהלייקרס. הפעם היחידה שהיא נידפקה בכל ההסטוריה שלה היתה כשדייויד סטרן ביטל – והיו לו את כל הסיבות שבעולם לבטל – את העברת כריס פול  לקבוצה המקוללת.

טוב, UCLA בפנים טורניר המכללות.

משחק ראשון נגד SMU של לארי בראון. ברייס אלפורד, בנו של המאמן סטיב אלפורד, היה בזון שלא רואים הרבה כמותו כשהוא משלשל 9 מ-11 שלשות ל-27 נק'. השלשה האחרונה היתה כדור שהיה SHORT אבל הסנטר של SMU קטף אותו לפני שהגיע לטבעת =- כדור קצר בוודאות – שהזיברה ציפצפה לגול טנדינג.

נגד UAB הוא נרגע מעט – רק 3 מ-5 מה-3 בדרך ל-22 נק', והוא היה אחד מחמשת ברויז בדאבל פיגר בהובלת טוני פרקר עם קרייר-היי של 28. UCLA ניצחה  75-92, ופתאום הקבוצה שהיתה ה-MALIGNED – מושמצת ומוטלת דופי – מכולן היא ב-SWEET 16!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. מנחם, רק בפוסט הקודם טענת שבחירות במכללות זה לא כמו בישראל, אין שחיתויות ואין הון – שלטון, והנה עכשיו אתה כותב על פרובוקציות למכללות מהערים הגדולות, בוועדה הבוחרת. דרוש הסבר…

    1. ה-NCAA הוא אירגון רקוב שבצורה שיטתית מנצל את האתלטים שמשחקים במדי קבוצות הספורט של הקולג'ים, בזמן שהמכללות מרוויחות הון עצום (הבעיה מורגשת במיוחד בפוטבול מכללות, שם השחקנים לא יכולים להצטרף למקצוענים כבר אחרי עונה, וסכנת פציעה מסיימת קריירה גדולה בהרבה)
      אין ספק ששיקולי יוקרה משפיעים המון בדירוג המכללות.

    2. מי כתב על פרובוקציות לערים הגדולות? כתבתי רק על ל.א, וגם זאת בחצי בדיחה.
      אין כל פרובוקציות. לא יכולות להיות כשהבוחרים הם איזה 14 אתלטיק דירקטורס ממכללות שונות, שמסבירים כל בחירה!

      1. כתבתי פרובוקציות, והתכוונתי לפרוטקציות… בכל מקרה נראה שטונות ובוכטות של כסף מתגלגל שם, לכן קשה לי להאמין שהיהודים לא יתפתו "לנתב" אותו" מתחת לשולחן "לכיוון הנכון".

  2. תודה רבה
    לאן נעלמה השנה קונטיקט למשל ?
    מישהו יודע מה קורה בארקנסו …האלופה בתקופת קלינטון ?
    מבלי להתייחס לפרובוקציות או פרוטקציות
    קשה לי עם שיטות דירוג לא ברורות דיו .
    אם נניח היו אומרים כל אלופת ליגה רגילה ואלופת טורניר גמר של הליגות האלו עולות לטורניר ניחא …אך כל הדירוג לא חד משמעי ותמיד יוכל מן דההוא לטעון קיפחו אותי וכו' וכו'.
    בכדורגל למשל גם יש דברים הזויים כגון למשל עניין שערי החוץ …אבל ההבדל שזה ידוע מראש ובכל רגע נתון אתה יוגע האם עלית או עפת .
    בכל אופן טורניר המכללות הוא מאהובים עליי בכדורסל בכלל ובספורט בפרט.
    טורניר מעניין ,מרתק והכי חשוב מלא הפתעות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט