חם מהתנור:פול ג׳ורג׳ יחזור בשבוע הבא?/רועי ויינברג

מקורות באינדיאנה פייסרס אומרים שפול ג׳ורג׳, שחקן הקבוצה שלא שיחק העונה,צפוי לחזור בשבוע הבא ולסייע לקבוצה שנמצאת עמוק במאבקי הפלייאוף במזרח.

הקבוצה מתכננת לעדכן את הסטטוס הרשמי של ג׳ורג׳ ביום שני, ויתכן שאינדי יסירו אותו מרשימת הפצועים. ב -2013/14 ג׳ורג׳ קלע 22 נקודות עם 7 ריבאונדים במשחק, ונבחר לחמישיית ההגנה הראשונה וחמישיית הליגה השלישית.

*

שמועות שפרד הויברג, מאמן מכללת איווה סטייט, מועמד לאמן את שיקגו בולס במקום טום ת׳יבודאו, מאמן הבולס בשנים האחרונות שהוביל אותה למקום השלישי במזרח, בו היא כרגע נמצאת. איווה סטייט של הויברג, שחקן הבולס לשעבר, הודחה בתחילת המרץ׳ מדנס.

*

בילי דונובן, מאמן מכללת פלורידה המצליח, עלה לכותרות לאחרונה משום שנטען כי הוא יצא מחוזהו במכללת פלורידה ויעבור לאמן בנבא, בדומה לרבים אחרים, ביניהם ריק פיטינו וג׳ון קליפארי. אורלנדו מג׳יק הוזכרה כמועמדת, והעובדה שהיא נמצאת קרוב למקום מגוריו של דונובן מעלה את הסיכויים שיעבור לליגה הטובה בעולם.

*

עדכון שחקנים חופשיים:

השחקן החופשי הבולט ביותר, אנדריי בלאטץ׳, לא זמין בשוק, עקב כך שחתם על חוזה חדש בסין.

מטה וורלד פיס/רון ארטסט, כרגע שחקן חופשי, הוצע למספר קבוצות באיטליה.

*

שחקן הפייסרס לשעבר, אל הרינגטון, הודיע על פרישה מכדורסל. הרינגטון עבר באטלנטה, ניו יורק, גולדן סטייט, דנבר, אורלנדו ו-וושינגטון, וקלע 13.5 נקודות עם 5.6 ריבאונדים ב-16 עונות נבא.

*

הרוקטס צפויים להחתים את סרחיו לול, שחקן ריאל מדריד, לקראת עונת 2015-16. ללול יש חוזה בריאל עד 2019, אבל הוא שוקל לעבור לליגה הטובה בעולם בקיץ. הזכויות הבין לאומיות על השחקן נמצאות בבעלות יוסטון.
*

בשורות רעות לאוהדי אוקלהומה סיטי, שגילו כי קווין דוראנט יפספס הרבה זמן עקב פציעות חוזרות ונשנות ברגלו. מנג'ר הקבוצה, סם פרסטי, אמר כי הת'אנדר הפכו את השחקן ללא זמין בקשר לפעילויות כדורסל עד הודעה חדשה, עקב הדרדרות במצבו.

דוראנט השתתף באימוני הקבוצה עד ליום חמישי, בו הדרדר מצב רגלו ולכן קיבל ההודעה. ה-MVP המכהן שיחק ב-27 משחקים בלבד העונה, ובהם קלע 25 נקודות למשחק (לעומת 33 למשחק אשתקד), עם 6.6 ריב' לעומת 7.4 ו-4.1 אס' לעומת 5.5 אס'.

*

בעיות גם ביוסטון, שם טרנס ג'ונס סובל מבעיות בצלעות, וצפוי לפספס את 3 המשחקים הבאים לפחות. ג'ונס סובל מבעיות פציעות לאורך העונה, ושיחק ב-25 משחקים בלבד, בהם קלע 12.4 נק' עם 7.3 ריב' בערב.

ג'ונס מאושפז כרגע בבית חולים, עם בעיות נשימה. כנראה לא נשברה לו צלע, אבל הוא יחמיץ לא מעט זמן.

*

הקליפרס החתימו את הסווינגמן ג'ורדן המילטון לשאר העונה. המילטון קולע העונה 4 נקודות ב-10 דקות לערב, ושיחק במשך 20 ימים בקליפרס לפני שחתם (על חוזים בן עשרה ימים).

*

אלן אייברסון מעוניין להצטרף להנהלה של פילדלפיה 76'. "התשובה" שיחק בעבר בפילדלפיה, הוביל הקבוצה לגמר וזכה בתואר ה-MVP כשחקנה. אייברסון הוסיף כי ראסל ווסטברוק מאוקלהומה סיטי מזכיר לו את עצמו.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. קראתי על זה באמת מוקדם יותר ודיי התבאסתי בשביל אוהדי הת׳אנדר.
    מה שבטוח, שלגולדן סטייט זה מעולה – קשה לי לראות את ווסטברוק סוחב לבד את אוקלהומה לניצחון מול קבוצה כישרונית ועמוקה כמו הלוחמים. ואפילו אם אילו יהיו הפליקנס שייהנו מהפציעה של דורנט וישתחלו לפלייאוף במקום הרעמים – גם אז זה טוב לווריורס, שכן אפילו בסגל מלא, ניו אורלינס עדיין לא מנוסים בפלייאוף.

    מקווה שטר ב

  2. מקווה שטרנס ג׳ונס יתאושש במהרה. עד שחזר לכושר זה קצת מבאס שנפצע, אבל לפחות זאת לא פציעה לטווח ארוך מדי. העיקר שיהיה כשיר בפלייאוף.

  3. מה קורה לדוראנט הזה ? חדשות מאוד רעות לכולם בליגה, חוץ מלג"ס, כמו שהמשגיח אמר.
    אני מקווה שטרנס ג'ונס יחזור לכשירות כמה שיותר מהר.

    1. לגבי דוראנט זה מקרה קלאסי של קארמה. בקיץ הוא החליט לוותר על אליפות העולם בעקבות הפציעה של גורג והחשש שלו להיפצע גם, אז עכשיו הקרמה רודפת אחריו לאורך כל העונה. והכי אבסורד זה שעד סוף כל סוף פרסטי עשה מהלכים והעמיד קבוצה סופר סופר מוכשרת הוא לא ייהנה ממנה

  4. באסה עם דוראנט, היתה לי הרגשה שהוא לא יחזור העונה. לא ברור מה הניתוח הזה אבל מניסיון, אין דבר יותר מגביל מכאבי תופת בכף הרגל.
    לגבי ג'ונס, wtf? קריסה חלקית של הריאה? הבן אדם הזה לא יכול לעבור פציעה נורמלית? כל פציעה אצלו זה פרק של האוס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט