מעורב הופס לששי (הפלח הערום והספארס מסודרים!) / מנחם לס

1. בזמן שכל העולם חוזה בקולג' בסקטבול…

כל קבוצות טכסס הפסידו אמש במכללות. טכסס סאות'רן, ביילור, SMU (בכלל שריקת גולטנדינג איומה שנישרקה נגדם שלא היתה ולא נבראה, ו-UCLA זכתה הבמעבר לשלב הבא), ואוניברסיטת טכסס עצמה.

אוניברסיטת טכסס קלעה 48. ג'יימס הארדן קלע חצי מאה.

2. לארי בראון: קנטקי היתה עושה את הפלייאוף במזרח

עם 13 טיקים בשעון, , ברייס אלפורד הגארד של UCLA והבן של המאמן נתן לכדור להשתחרר מידו מאחורי הקשת, וכל מה שהשחקנים יכלו היה לעשות היה להסתכל על הכדור במעופו.

הסנטר של SMU – הקבוצה שלארי בראון החליט לאמן בגיל 73 ותוך שנתיים עשה ממנה פאור-האוז – יאניק מוריירקה עמד תחת הסל לראות מה קורה. כשהכדור לא הגיע לטבעת הוא התרומם ולקח אותו בצורה נקייה לחלוטין.

הזיברות חשבו אחרת ושרקו גולטנדינג. הם נתנו מתנה של שלוש ל-UCLA שניצחה 59-60.

שוד לאור היום. קורה בכדורסל.

במסיבת העתונאים לארי בראון נישאל על מצב הכדורסל במכללות היום. הוא אמר בכקשר ל-"ONE AND DONE" שככה הם החוקים וכל הכבוד לג'ון קליפרי שהקים השנה קבוצה ש-"היתה עושה את הפ]לייאוף במזרח השנה".

כשג'ון קליפרי מאמן קנטקי ניתבקש להגיב הוא אמר:

"לארי בראון הוא אחד מחברי היקרים ואני, שהייתי עוזרו, מעריך את הידע שלו יותר מהידע של כל מאמן אחר, אבל כאן הוא שגה לחלוטין. כל קבוצת NBA, ואני מתכוון ל-כ-ל  ק-ב-ו-צ-ת   N-B-A   היתה רוצחת אותנו ללא קושי. אני יודע. אימנתי ב-NBA כפי שכולכם יודעים. מדובר על שתי רמות שונות לחלוטין!".

3. הפלח עומד לשנות את פני הקולחוז ולומר שלום

פרנק איזולה, אטחד מהידענים הגדולים של מה שהולך בתוך תוכי ה-NBA  לפני האחרים בד"כ כתב אתמול שהספארס הולכים בסיום העונה בכל הכוח על מרק גאסול.

הנה תכניתו של הפלח: טים דאנקן ומאנו ג'ינובלי יחליטו לפרוש. לפלח יהיה מלא כסף להביא מה שהוא רוצה. הוא רוצה להביא רק דבר אחד: את מרק גאסול, שיחליף את טים דאנקן. ואז הוא משאיר ספארס מעולה עם גאסול המשחק דומה מאד לדאנקן אך צעיר ממנו באיזה 10 שנים (וגבוה יותר בכמה סנטימטרים), כשהסנטר המחליף הוא ספליטר. ואז הפלח יוכל להפוך לנשיא הקבוצה ובעלה החלקי (זה ידוע ומחלט שיקרה כשיפרוש כמאמן).

הוא לא רוצה "בנייה מחדש". הוא רוצה "חלקי חילוף" לקיים. לטים דאנקן הוא מצא תחליף. למאנו ג'ינובלי ימצאו תחליף, וגם ללא תחליף הספארקס תמשיך להיות מבצר כדורסל לשנים הבאות עם מה שיש.

ואז, כשהוא כבר נשיא ובעל חלקי של הקבוצה, יהיו לו שנתיים-שלוש למצוא  תחליף לטוני פרקר.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. אם התוכנית של פופ תתגשם זאת הברקה של ממש, ותהפוך אותו לרד אאורבך מודרני (גם מאמן אגדי וגם מנכ"ל/נשיא/בעלים חלקי מצויין). לדעתי פיל ג'קסון עדיין עדיף.

    ודרך אגב, דווין וויד יכול לעבור את ה-50 של הארדן. הם נגד אותה קבוצה והוא בכושר אדיר

  2. אלף בית של כדורסל –
    לא נוגעים בכדור בדרכו למטה, מעל גובה הטבעת. נקודה.
    גם אם לכדור לא היה סיכוי להכנס, השופטים לא יכלו לדעת זאת,
    ובמכללות אין ריוויו במצב כזה.
    טעות של השחקן.
    אבל זה חלק ממה שהופך את המדנס לכל כך מרתק.

    יפה במיוחד היה החיבוק שבראון העניק לשחקנו (יאניק מוריארה) אחרי מסיבת העיתונאים..
    אי אפשר ללמד לב.

  3. When it comes to the Spurs it's always 'never say never', but I seriously doubt that Gasol will move away from Memphis, especially as he got a much better team around him right now

    Also, I don't know how much money the Spurs will have for him – Kawhi Leonard is going to ask for quite a lot, and if he isn't staying, than, again, Gasol will have a shit supporting team around him in SA

    1. קונלי זיבו טוני אלן קורטני לי גרין קופוס
      פרקר לאונרד גרין דיאו מילס ספליטר גוזף

      הייתי אומר תיקו

      1. assuming kawhi leonard stays… without him Memphis is much better
        I remind you that Kawhi is going to ask for A LOT of money next year, so if the Spurs plans to bring Gasol (max contract) it means, probably, that Kawhi won't be there, especially as they are already paying 12M to Parker, and the Spurs never crosses the salary cap

        1. ברור, פופ אפילו "צוטט" עי גורמים משניים שהוא הולך קודם כל להחתים איזה פרנציז סטייל גאסול ואז את לאונרד על מקס, מה שמותיר להם מקום לתת איזה 10 מיליון לשנה לגרין ואם יחרגו מהתקרה הם לא ייקנסו.

          1. I am no math wizard, but according to what you are saying, they'll have two max contracts, 12M for Parker, 10M for green, 8M for splitter, 7M for Diane… sounds like the Nets, not the Spurs

כתיבת תגובה

סגירת תפריט