בלוג חי+פריוויו ליום שישי העצום/רועי ויינברג

לאחר יום משחקים משמים במיוחד, הליגה הטובה בעולם חוזרת לאקשן, ובמוקד: ראסל ווסטברוק ינסה לנצח לבדו את המכונה המשומנת היטב של אטלנטה, הקאבלירס הולכים לפגוש את הפייסרס בסדרת סיבוב ראשון אפשרית בפלייאוף, דאלאס יאבקו בממפיס בעוד סדרת פלייאוף פוטנציאלית, הראפטורס ישחקו נגד הבולס, הוויזארדס ישחקו נגד הקליפרס ויש עוד 6 משחקים פנטסטי.

*

02:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (30-38)-אטלנטה הוקס (15-53)

ראסל ווסטברוק
ההוקס מנסים לעצור את ווסטברוק.

קווין דוראנט וסרג' איבאקה אינם. רג'י ג'קסון בדטרויט, קנדריק פרקינס בקליבלנד, ת'אבו ספלושה באטלנטה, והשריד הכשיר היחיד מהקבוצה המוצלחת של אוקלהומה מהשנה האחרונה הוא ראסל ווסטברוק. נכון שיש לידו כמה שחקנים לא רעים בכלל (דיון וויטרס, אנס קנטר-יתכן ולא ישחק הערב, סטיבן אדאמס), אבל אוקלהומה היא הצגה של איש אחד.

הגארד הנמוך הזה (1.91 מ' ביום טוב) חודר לרחבות ומשליט אימה על הליגה, כפי שאף אחד לא עשה מאז אייברסון. ב-11 המשחקים האחרונים הוא קולע 34 נקודות עם 10.5 אסיסטים ו-10.3 ריבאונדים במשחק, שורה שלא נראתה מאז ימי ג'ורדן (שעשה 10 טריפל דאבלים ב-11 משחקים).

מנגד, יש את אטלנטה, האנטיתזה המושלמת לאוקלהומה (אם אוקלהומה היא פילדלפיה של 2001, אטלנטה היא דטרויט של 2004). טיג, קורבר, קארול, מילסאפ והורפורד משחקים בצורה הרמונית ומופלאה, כאשר על התזמורת מנצח בגאון מייק בודנהולצר, זובין מהטה של עולם הכדורסל. קשה מאוד לנצח אותם, ובמשחק האחרון בין הצדדים-כאשר כל הת'אנדר כשירים-ההוקס ניצחו ב-10 נקודות.

הנשק הסודי של ההוקס נמצא על הספסל, ועונה לשם ת'אבו ספלושה. ספלושה שומר אישי מצויין, ששיחק לצידו של ווסטברוק באוקלהומה מ-2009 עד 2014. אם יש אדם כלשהו שיודע איך לעצור את RW (ואני לא מדבר עליי-ר.ו), זה השוויצרי. לצערם של הניצים, הוא לא שיחק מאז ה-30 בינואר, ויש סיכוי גדול שלא ישחק הערב.

תחזית: אני אלך עם הפתעה גדולה, הודות לווסטברוק הנהדר. 30-10-10 של הצ'יטה, וניצחון לאוקלהומה סיטי.

*

02:00-שיקגו בולס (28-41)-טורונטו ראפטורס (27-41)

המשחק הזה מיועד לכל מי שמחפש אווירת פלייאוף חודש לפני הדבר האמיתי. הקבוצות נאבקות על המקום ה-3 במזרח ועדיין לא ויתרו על המקום השני, למרות פער בן 2 משחקים מהקאבלירס, ובמקרה הסביר שיסיימו באותו מאזן, משחק זה קריטי בקשר לשובר השיוויון ביניהן.

בשיקגו, שאם תנצח תרשום ניצחון בסדרה העונתית על הראפטורס ולכן תקדים אותה בכל סיטואציה בה לקבוצות יש מאזנים זהים, ניקולה מירוטיץ', שקולע 21 נקודות עם 8 ריבאונדים ב-32 דקות מאז האול-סטאר, שיפר יכולתו פלאים, אולי בדרך לזכייה סנסציונית בתואר רוקי העונה. כאשר טאג' גיבסון יחזור, לטום ת'יבודאו תהיה בעיה עם 3 פאוור פורוורדים מוכשרים ביותר שמתחרים על אותן דקות.

מנגד, בטורונטו, הסיפור המרכזי זה האיש שכנראה לא יהיה שם. קייל לאורי צפוי להחמיץ את המשחק הערב, וזה משאיר את הקנדים בבעיה. גריוויס ואסקז לא רע, אבל לא ברמה של לאורי, וזה משאיר חור גדול בהתקפה של הראפטורס.

תחזית: בין אם לאורי משחק ובין אם לאו, מירוטיץ' ו-20,500 הצופים ביונייטד סנטר לא יוותרו על המשחק הזה. שיקגו תשיג את הניצחון הנכסף.

*

02:30-דאלאס מאבריקס (25-44)-ממפיס גריזליס (21-47)

ממפיס באה למשחק בתקופה רעה, עם 3 הפסדים ב-5 משחקיה האחרונים, וכאשר יוסטון מתקרבת (מרחק של משחק בודד), המקום השני במערב נמצא בסכנה. דאלאס לא יכלה לבוא בעיתוי גרוע יותר, במיוחד כאשר הקבוצה מתחילה סט של בק טו בק.

בנוסף לכל זה, מייק קונלי פספס 4 משחקים, וזה משנה הכל בממפיס. הוא בספק להערב, ויתכן שנראה את הגריזליס עולים בלעדיו כדי לשמור אותו למשחק נגד פורטלנד בשבת. בנו אודריך שחקן נחמד מאוד, אבל לא מצליח להחליף את קונלי-אחד מעשרת הרכזים הטובים בליגה.

מנגד, דאלאס במצב טוב. הם עם 3 ניצחונות רצופים, ומרחק 2.5 משחקים מהמקום השלישי של הרוקטס לא נראה כזה רחוק. צ'נדלר פרסונס חזר בכושר רצחני מהפציעה, נוביצקי קולע ב-60% מהשלוש ב-5 משחקיו האחרונים, והקבוצה נראית נהדר.

תחזית: הדובים מחפשים טרף, ולמרות הכושר הטוב של דאלאס הם לא יעמדו בקשיחות של הגריזליס. זה יספיק לממפיס בשביל הניצחון הערב.

*

04:30-לוס אנג'לס קליפרס (25-44)-וושינגטון וויזארדס (28-40)

המשחק הזה יפגיש בין המקום החמישי במערב למקום החמישי במזרח, כאשר לקבוצה המערבית (הקליפרס) יש מאזן שטוב דיו בשביל המקום השני במזרח.

הוויזארדס הדרדרו לחלוטין מאז פגרת האול-סטאר, אבל לאחרונה תפסו את עצמם בידיים וניצחו 5 ניצחונות, הרצף הארוך ביותר כיום בליגה. חזרתו של בראדלי ביל מילאה את הקבוצה בכוחות מחודשים, וברצף בולט, כמובן, ג'ון וול, עם 22.4 נקודות ב-59% מהשדה במהלכו (וגם פול פירס, שב-4 המשחקים האחרונים קולע ב-63% אלוהיים מהשדה ומהשלוש). וול נקע את קרסולו במהלך משחק הוויזארדס האחרון אבל נשאר על המגרש, הווה אומר שהוא הולך לשחק הערב.

מנגד, גם כריס פול נמצא בתקופה לא רעה, ויחד עם חזרתו של בלייק גריפין הקליפרס ימשיכו לנסות לטפס למקום השלישי במערב. ג'יי ג'יי רדיק קולע באחוזים גבוהיים כרגיל, והקליפרס יכולים להגיע, בלי יותר מדי רעש, לסיבוב השני במערב.

תחזית: הוויזארדס ימשיכו את רצפם המרשים הערב, בניצחון קטן אבל משמעותי על הקליפרס. וושינגטון.

*

01:30-קליבלנד קאבלירס (26-44)-אינדיאנה פייסרס (37-30)

העדכונים המדאיגים על חזרתו של פול ג'ורג' למגרשים, שצפויה לא לקרות בזמן הקרוב (יתכן וכלל לא ישחק העונה), הורידה את הפייסרס מהסוס, ולאחר רצף ניצחונות מרשים הקבוצה הפסידה 3 פעמים ברציפות.

בשורות רעות לכל אוהדי אינדיאנה באתר הן זהות היריבה של הפייסרס הערב. הקאבלירס ניצחו 5 מ-6 משחקיהם האחרונים, וב-4 ניצחונותיהם האחרונים קלעו 124 נקודות בממוצע למשחק. הקבוצה עם 15 ניצחונות בית רצופים, ולא צפויים להתקשות יותר מדי בדרך לניצחון 16.

תחזית: כל הכתוב לעיל, בנוסף לכושר הירוד של היברט ו-ווסט (41% ו-33% בממוצע מהשדה ב-3 משחקיהם האחרונים, נמוך מאוד לשחקני פנים), יתן ניצחון בקלות יתרה לקליבלנד.

*

01:00-אורלנדו מג'יק (49-21)-פורטלנד טרייל בלייזרס (22-44)

אפילו אם פורטלנד תעלה למגרש חמישייה שכוללת את סטיב בלייק, ארון אפללו, ניקולס באטום, עז הרים ומיקי מאוס, היא תנצח. יש סיכוי שלילארד ואולדריג' יזכו למנוחה, והבלייזרס יסיימו רצף של 6 הפסדי חוץ הערב. למג'יק אין על מה לשחק, מלבד שיפור עמדות לקראת הלוטרי המתקרב. הם יתנו, והבלייזרס שם בשביל לקחת את זה. פורטלנד.

*

01:00-פילדלפיה 76' (52-16)-ניו יורק ניקס (54-14)

לאחר ניצחון על האלופה, והפסד לקבוצה השנייה החלשה ביותר בליגה ששיחקה עם 8 שחקנים כשירים (כולל אחד שהם אספו בדרך לאולם), הניקס לא יציבים בעליל.

הערב הם פוגשים קבוצה חלשה אחרת, הסבנטי סיקסרס, שהצליחה לייצר שיטה הגנתית לא רעה בכלל בהתייחס ליכולת החלשה של שחקניה. ניצחון של פילדלפיה יתן רווח לניקס, שתגדיל סיכויים לסיים במקום הנמוך ביותר בליגה ולבחירה הראשונה בדראפט. הפער בין שתי הקבוצות עומד כרגע על 2 משחקים, ונראה שכל אחת מהן רוצה לסיים נמוך יותר.

תחזית: הקבוצה הגרועה יותר תפסיד, למזלה. זאת הניקס, שתצליח לרשום בתוך שבוע ניצחון על ה והפסדים ל-2 הקבוצות החלשות ביותר בליגה. פילדלפיה תיקח.

*

01:30-ברוקלין נטס (39-27)-מילווקי באקס (34-34)

הנטס בצלילה חופשית מאז האול-סטאר, ונפלו מהמקום השביעי למקום ה-11 במזרח. פער של 2.5 משחקים נראה סביר, אבל בכושר הנוכחי של הפייסרס, ההורנטס ,הסלטיקס וההיט, המקום השביעי לא נראה ריאלי. גם הבאקס לא במצב טוב, והפסידו בכל ארבעת משחקיהם האחרונים. קבוצה אחת חייבת לנצח, ואני מנחש שהבאקס ישברו את הרצף עם ניצחון.

*

01:30-מיאמי היט (36-31)-דנבר נאגטס (43-26)

בדומה למשחק של פורטלנד ואורלנדו, זה משחק בין קבוצה שנאבקת על מקום חשוב בפלייאוף וקבוצה שאין לה על מה לשחק. ההיט רוצים יותר, ויחד עם הכושר החייתי של וויד הם גם ינצחו. מיאמי.

*

02:30-סן אנטוניו ספרס (25-42)-בוסטון סלטיקס (37-30)

סן אנטוניו לא תוותר בבית על שום משחק, במיוחד שזה נגד בוסטון המבטיחה-אבל-נטולת-הניסיון. הם ינצחו הערב. סן אנטוניו.

*

04:00-סקרמנטו קינגס (45-22)-שרלוט הורנטס (37-29)

לקינגס אין על מה לשחק, ושרלוט מרחק חצי משחק מהפלייאוף. המשחקים הקשים של הפייסרס והסלטיקס הערב יכולים לתת להם מקדמה בקרב על המקום השמיני, ולכן הם יעשו הכל כדי לנצח הערב. זה יספיק. שרלוט.

*

04:30-גולדן סטייט ווריורס (13-54)-ניו אורלינס פליקינס (31-37)

דיוויס, אנדרסון והולידיי לא ישחקו. זה יתן לגולדן סטייט ניצחון 55 העונה, בדרך לשבירת שיא המועדון. גולדן סטייט.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. תודה רבה על פריוויו מושקע!!
    לדעתי דאלאס דווקא יצליחו לגבור על ממפיס,
    ובנוסף – הסלטיקס יפתיעו את הספרס.

    לגביי ווסטברוק – במידה ויצליח לסחוב על גבו את התאנדר החבולים לניצחון על אטלנטה – הוא יזכה להרבה נק׳ זכות נוספות במירוץ שלו ל-mvp. כרגע אני עדיין מאמין שהתואר מגיע יותר לקרי או הארדן, אבל ווסטברוק ללא ספק מתקרב לשם..

  2. על ההבדל בין אטלנטה לאוקלהומה כתב סון טסו
    (מגדולי האסטרטגים שהאנושות ידעה)
    כ -600 שנה לפני הספירה –
    "הלוחם המנצח יצא לקרב כאשר הנצחון כבר באמתחתו,
    הלוחם המובס, יצא לקרב, ושם חיפש את הנצחון."
    יש לי תחושה שסקוטי ברוקס לא קרא את "אמנות המלחמה"…

    ותודה על סיקור מוקדם של לילה עמוס במיוחד.

    1. על מי ? איפה? 🙂
      בכל הערוצים יש רק NCAA !!
      הליגה בשוליים אוטוטוטו פלייאוף והסדר ישוב על כנו

      דרך אגב היו משחקים עצומים אתמול בסיבוב הראשון

  3. כל פעם שאומרים על קליבלנד שהיא בטוח תיקח את אינדיאנה, מופתעים מחדש. יש משהו באינדיאנה שיודע להתמודד היטב עם לברון – הם סוג של קריפטונייט. הקליבלנד צריכים להתעלות על מנת לנצח את אינדיאנה. הפעם תהיה לקליבלנד סיבה כפולה לנצח – על מנת להבטיח שאינדיאנה לא תהיה מולם בסיבוב הראשון.

  4. קליבלנד הספידו פעמיים לאינדיאנה כי זה היה בק-2-בק עם טיסה באמצע. בהפסד האחרון לברון וקיירי לא שיחקו. אם ג'ורג' באמת אל חוזר העונה, קאבס יעשו להם סוויפ או מקסימום יאבדו משחק אחד. הם בטח עדיפים על מיאמי.

  5. אטלנטה
    שיקגו
    קליפרס
    דאלאס
    קליבלנד
    אורלנדו פורטלנד – צמוד. הפרש פחות מ-5 לכאן או כאן.
    פילי
    מילווקי
    מיאמי
    סא
    סקרמנטו שרלוט צמוד
    גולדן סטייס בבלואו אאוט? מריח הפתעה.

  6. אורלנדו מהלכת קסמים על פורטלנד.
    אם רק היו פחות נאיביים (ירידה להגנה בזמן, לא ךעשות פאולים בזריקה לשלוש..) הם היו מדורגים גבוה בהרבה.
    יש להם הרבה אתלטיות ומלא כשרון.

  7. 1.מה נסגר עם הקצב המטורף? א"א להגיב?
    2. הציטה תוקפת!! נראה עם הרבה סיוכי
    3. דיון וייטרס כדרר עד לסל וקלע פעמיים בחמש דק'? מהלך של מאמן

כתיבת תגובה

סגירת תפריט