פריוויו יום שני – ווסטברוק מגיע לדאלאס, לברון חוזר למיאמי

לא פחות מעשרה משחקים יתקיימו היום ביום שני עמוס מהרגיל, כאשר במוקד הקרקס של ראסל ווסטברוק יגיע לטקסס (לדאלאס), פורטלנד תצא לטיול בוושינגטון, ומיאמי תארח את קליבלנד.

אינדיאנה (35-30) – טורונטו (27-39) 1:00

למרות ההפסד הביתי האחרון לבוסטון, אינדיאנה היא אחת הקבוצות החמות בליגה מאז פגרת האולסטאר (מאזן 3-13), ושבעה ניצחונות רצופים שלה העלו אותה כבר למקום השביעי במזרח. ג'ורג' היל נראה כשיר מתמיד, ויחד עם רודני סטאקי שמצטיין בתפקיד השחקן השישי, אינדי ממשיכה להציג הגנה חזקה, כאשר עכשיו גם יש לה שחקנים שמסוגלים לקלוע.

בסה"כ, עונה טובה מאוד עבורו

טורונטו מן הצד השני ממשיכה להתקשות, ולאחר עשרה הפסדים ב 12 המשחקים האחרונים של הקבוצה, היא איבדה את מקומה השני במזרח, ואלמלא הפציעות של שיקגו וההתפרקות של וושינגטון, עוד הייתה מוצאת את עצמה במקום החמישי ובלי יתרון ביתיות.

רק אתמול טורונטו חטפה כהוגן מפורטלנד, ויחד עם העייפות המצטברת, תסמנו ניצחון לפייסרס.
וושינגטון (28-38) – פורטלנד (20-44) 1:00

לאחר תקופה קשה, המכשפים סוף סוף מתאוששים מהמשבר, ועם מומנטום חיובי ושלושה ניצחונות רצופים הודות ליכולת נהדרת של ג'ון וול, הם יארחו היום את אחת הקבוצות החזקות ביותר בליגה.

פורטלנד, שהתאוששה מהר מאוד מהידיעה הכואבת על כך שווסלי מתיוז' סיים את העונה, נמצאת כבר במקום השלישי במערב, כאשר בנוסף לצמד הנהדר למרקוס אלדריג' ודמיאן לילארד, מי שחוזר להזכיר את היכולת הגבוהה מהעונה שעברה הוא ניקולה באטום הצרפתי.

שחקן מפתח

יחד עם השחקן המוכשר פחות אך קשוח הרבה יותר לבית משפחת לופז, רובין, ועם ארון אפללו שהתאקלם מצוין, הבלייזרס כבר לוטשים עיניים אל עבר המקום השני במערב המטורף, שיסדר להם יתרון ביתיות גם בחצי גמר המערב, אם וכאשר יגיעו אליו.

האם דווקא וושינגטון תהיה זו שתעצור אותם? לא היום. לילארד יפסיד בקרב האישי לוול, אבל פורטלנד תנצח במשחק מעניין הודות לאלדריג'.
בוסטון (36-29) – פילדלפיה (51-15) 1:30

שימו לב לבוסטון, אחת הקבוצות המשתפרות של העונה תוך כדי תנועה, שלאחר הפסדים מעצבנים ודרמטיים בחצי הראשון של העונה, החלה לנצח לא מעט משחקים צמודים מאז פגרת האולסטאר, ועם ארבעה ניצחונות רצופים נמצאת במפתיע בעמדת זינוק מצוינת לשמינייה הפותחת במזרח.

הגעה לפלייאוף תכניס את בראד סטיבנס בוודאות לרשימת המועמדים לתואר מאמן העונה, ואוהדי הסלטיקס בהחלט יכולים להיות מרוצים ממאמצי קבוצתם.

היום פילדלפיה הצעירה תגיע לביקור, ותנסה להמשיך ולצבור ניסיון לקראת העונה הבאה. איזייה כנען מנצל את הבמה כדי להוכיח שהוא יודע לקלוע, נרלנס נואל במגמת שיפור, וחייבים לציין לטובה את רוברט קובינגטון, שמפגין יכולת קליעה טובה למדי, שעוד תסדר לו חוזה או טרייד שינחית אותו בתור שחקן רוטציה טוב בקבוצה גדולה.

אני מאמין שבוסטון תעלה עם מוטיביציה גבוהה ותסגור את המשחק מהר, בדרך לניצחון קליל.

ממפיס (20-46) – דנבר (41-26) 2:00

מי נלחמת על המקום השני במערב, ומי פשוט רוצה להעביר את הזמן?

ממפיס ממשיכה להיראות לא משהו (ובפעם השנייה נודה ל"יומן אליפות – ממפיס" של מידן, שניחס במכוון את הדובים כדי שבשנה הבאה יהיה גאסול חדש בלייקרס), ולאחר שאיבדה כמעט כל סיכוי לסיים במקום הראשון במערב, הקבוצה בדרך לאבד את המקום השני, ויודעים משהו, אפילו את השלישי.

לעומתה, דנבר, ששחקניה כבר הזמינו חבילות נופש לאפריל, ממשיכה להנות מפיטוריו של ברייאן שואו, ותחת המאמן הזמני מלווין האנט ממשיכה להרשים, ולאחר הניצחון אתמול בהארכה כפולה על ניו אורלינס (שבדיוק בגלל הפסדים כאלו לא תעפיל השנה לפלייאוף), היא כבר עם ארבעה ניצחונות רצופים. האם הרצף יימשך הערב מול ממפיס?

תכירו: וויל בארטון, שמשחק מצוין מאז הגיע בטרייד מפורטלנד

לדעתי העייפות, בנוסף להיותה של ממפיס קבוצה הרבה יותר טובה, תכריע את המשחק לטובת המארחת.

מינסוטה (51-14) – ברוקלין (38-26) 2:00

לאחר שהחמיץ הזדמנות לשחק בפעם האחרונה בקריירה (לפי ההנחות שהוא מתכוון לפרוש) מול טים דאנקן, לגארנט תהיה היום הזדמנות לשחק בפעם האחרונה מול קבוצתו לשעבר ברוקלין, ממנה נפרד בהסכמה מוקדם יותר העונה. ככל הנראה, הוא ייעדר מהמשחק, אך מי שאמור לשחק ואף לפתוח בחמישייה של ברוקלין הוא מחליפו ת'דאוס יאנג.

יאנג וחבריו מברוקלין סוף סוף קטעו רצף הפסדים מול פילי כדי להשאיר סיכוי להשתתף בפלייאוף, והיום הם מקבלים יריבה נוספת בהזמנה. האם יאנג וחבריו ינצלו את ההזמנה וההזדמנות לניצחון שני רצוף?

כן… למה לא?
מיאמי (36-29) – קליבלנד (25-43) 2:00

בפעם השנייה, ואולי לא האחרונה, יגיע לברון ג'יימס למיאמי, שם זכה בשתי אליפויות והגיע ל 4 גמרי ליגה רצופים.

בעוד קליבלנד שנהנית לאחרונה מכושר שיא של קיירי אירווינג נמצאת בדרכה הבטוחה להבטיח את המקום השני במזרח, ההיט מסובכים עד הראש במאבק על הכרטיס לפלייאוף.

מה הוא מכין לנו הלילה?

בניגוד לשלושת יריבותיה העיקריות, אינדי שארלוט ובוסטון, סגנית האלופה מתקשה להתעלות על עצמה לאחרונה, ובהחלט עשויה לסיים את העונה מוקדם מן הצפוי והרצוי.

קליבלנד בכושר טוב ומועמדת לניצחון, ובניגוד לביקורה האחרון בפלורידה, תצא עם הניצחון, עם או בלי לברון.
דאלאס (25-42) – אוקלהומה (29-37) 2:30

בזמן שיריבתה העיקרית על המקום השמיני ניו אורלינס ממשיכה לפשל ברגעי האמת, אוקלהומה מצליחה להמשיך ולנצח ללא קווין דוראנט הפצוע. היום היא תתארח אצל השביעית במערב, עם הזדמנות פז לצמק את הפער ביניהן ל 3.5 משחקים, כדי לשמור על הסיכוי של הת'אנדר להימנע ממפגש בסיבוב הראשון עם גולדן סטייט (לטובת מצבן הנפשי של שתי הקבוצות).

לאחר תקופה בינונית עד רעה, דאלאס סוף סוף הראתה סימנים של חיים, כאשר ניצחה את הקליפרס ב 20 הפרש במשחק שהזכיר כמה פוטנציאל יש לקבוצה הזו. אין לה באמת מישהו שמסוגל לעצור את ווסטברוק, אבל היום מי שיחכה לו בצבע הוא טייסון צ'אנדלר שחוזר לכושר לאיטו ויכול להוות שחקן משמעותי מאוד בפלייאוף.

ללא איבקה הפצוע, ולאחר ששיחקה אתמול, ווסטברוק ימשיך לקלוע בצרורות, אך דאלאס תקלע יותר, בעוד משחק בו תקווה לשפר את הכימיה הקבוצתית.

יוטה (36-29) – שארלוט (35-29) 3:00

מפגש מעניין בין יוטה, הקבוצה בכושר הטוב בליגה (5 ניצחונות רצופים, 11 ניצחונות ב 14 המשחקים האחרונים), לבין שארלוט, שגם היא נמצאת בכושר טוב למדי מאז הגעתו של מו וויליאמס לקבוצה, שעובד כעת על שיתוף הפעולה עם קמבה ווקר המתקמבק מפציעה.

שלישייה מבטיחה

שארלוט זקוקה לניצחון כדי לא לאבד את מקומה בפלייאוף, יוטה רוצה להמשיך ליהנות ולנצח על הדרך. רודי גובר ודרק פייבורס ימשיכו לככב, והג'אז יסבכו עוד יותר את ההורנטס במאבק הצפוף על הכרטיס לפלייאוף.

סקרמנטו (43-22) – אטלנטה (14-52) 4:00

עוד עונה בה דמרקוס קאזינס לא יגיע לפלייאוף עומדת להסתיים, ולמי שלא הבין, זמן הגארבג' טיים המוכר הגיע לסקרמנטו.

היום, בלי לחץ, אבל אולי עם רצון לנקמה לאחר ההתפרקות במשחק הקודם בין הקבוצות, תארח סקרמנטו את מוליכת המזרח, שבמפגש הקודם התעללה בה עם 130 נק' לעומת 105. מי שהצטיין באותו משחק היה הצלף קייל קורבר, שצפוי להיעדר היום לאחר ששבר את אפו.

האם זה מה שיעזור לקינגס לנצח? לא, מכיוון שאטלנטה עדיין לא ויתרה על המקום הראשון בליגה, ותנצל את סף השבירה הנמוך של המארחת כדי לנצח.

גולדן סטייט (13-52) – לייקרס (48-17) 4:30

רגע לפני שהיא מארחת את אטלנטה לקרב נוסף על המאזן הטוב בליגה, הלוחמים יערכו אימון קליעות מול הלייקרס.

גולדן סטייט תשמח לפתוח פער גדול כדי לתת מנוחה לכוכביה, וגם במידה והלייקרס יפתיעו עם יכולת טובה, ברגעי האמת קרי או ת'ומפסון יהיו שם כדי להבטיח עוד ניצחון ביתי.

לפוסט הזה יש 83 תגובות

  1. אחלה פריוויו כרגיל. לא יפה שלא אמרת אוקלהומה, אבל נסלח לך על זה. שכחת גם לציין שערוץ הספורט נהיו נדיבים, וישדרו את וושינגטון פורטלנד בערוץ הפתוח. לא אופייני בכלל.

  2. בתחילת המאה ה-14, דנטה אליגיירי כתב:
    "הדרך לגן עדן מתחילה בגיהנום",
    אינדיאנה כבר היו בגיהנום פרטי משלהם, והם בדרך הנכונה לצאת מבוץ.
    גן העדן שלהם מתחיל בפלייאוף – ורף הצפיות הנמוך שאיתו יגיעו לפלייאוף, אומר שבפלייאוף הם יכולים רק להפתיע לטובה.
    טורונטו לעומת זאת, נותנים חיקוי נהדר של ההתרסקות של אינדיאנה בעונה שעברה.

    לפני חודשיים, אם מישהו היה אומר שסדרה בין מקום שני למקום שביעי (כרגע – קליבלנד נגד אינדיאנה) במזרח צפוייה להיות מרתקת …

    כנראה שזה היה מנחם…

  3. מחקר מעמיק בוודאות יגלה שלמיכאיל פרוכורוב שורשים יהודים, ככל הנראה סבתא מפולין – אחרת איך אפשר להסביר את מנהג האלטע זאכן (דברים ישנים ביידיש) שהשריש בברוקלין (לא מפתיע – בברוקלין יש יותר דוברי יידיש מבכל מקום אחר בעולם)
    הלילה קווין "אלטע זאכן" גארנט מגיע (בתנאי שהאחות הסיעודית תרשה…) לבקר את שאר ה"אלטע זאכנים" בברוקלין.

    אם פרוכורוב היה מתחבר קצת יותר לשורשים,
    הוא היה שומע את זקני ברוקלין בעודם קונים לטקעס במעדנייה של מתי השמנאי אומרים:
    "פֿון א חזיר שווענצל קען מען קיין שטרייַמל נישט מאַכן." –
    מזנב של חזיר אי אפשר לעשות שטריימל…

    1. פינת התרבות מתרחבת (:
      רון – לפני שבועיים שלושה היינו אומרים שההימור שלך על אינדי טורנטו הוא יותר ווישפול מהימור אבל אתם מוכיחים בינתיים אופי ויופי. .. חוץ מזה שאני בעד פלייאוף אמיתי גם במזרח.

  4. אני מסתכן ואומר שאם פורטלנד לוקחת את המשחק היום היא הדבר האמיתי. אין לה סגל לאליפות ואין לה עומק לעמוד במעמסה הפיזית. אם היא מצפצפת על שתי העובדות האלו כל העונה עד עכשיו וממשיכה בשלה אז כנראה שיש הרבה נשמה וכבוד לקבוצה הזו שיש בה בסך הכל אלוף אחד וגם הוא – צרפתי

    1. למה דווקא המשחק היום? וושינגטון בחוץ זה לא ממש טיול, אבל גם לא מי-יודע-מה אתגר..אין להם משהו יותר מעניין ב18 משחקים שנותרו להם?

      1. זה משחק בקטובק בחוץ מול קבוצה טובה שחוזרת לכושר – הם לא אמורים לקחת את המשחק בגלל הטיסות והעייפות והסגל הקצר יחסית . אם הם יתעלו על עצמם זה יהיה מאוד מפתיע מבחינתי

    1. שמע, לפחות הבאתם את קנטר..
      אם דוראנט יחזור מפציעה ויגיע לפלייאוף בכושר סביר, אז זה פחות משנה אם איבקה ייעדר.
      השאלה היא – עוד כמה זמן תצטרכו להמשיך לחכות לדוראנט?? בקצב הזה, עד שהוא חוזר, גם ווסטברוק יספיק להיפצע =/ ..

      1. בלי איבקה (גם אם דוראנט וווסברוק בריאים) אוקלהומה לא לוקחת את המערב, בטח כשהיא בלי בייתיות בכלל.

        הוא מחזיק להם את ההגנה, תזכור שנה שעברה את המשחקים מול הספרס בפלייאוף בלעדיו. הספרס פשוט מחצו אותם. איתו הם עדיין ניצחו, אבל כבר לא בכזאת קלילות.

  5. איבקה גם פצוע ?! לא יאמן מה שקורה בקבוצה הזו. אני חולק על בובי, אמנם קאנטר מסתמן כתחליף לא רע אבל לפלייאוף אוקלהומה חייבים את איבקה (על דוראנט אני לא מדבר). ראינו מה קרה בשנה שעברה במשחקים שהוא היה לעומת אילו שהפסיד.

  6. לגיא, ברוקלין זאת העיר היחידה בעולם שבה יש קיבוץ ענק של אנשים שאינם דוברים שום שפה חוץ מיידיש. וגמגומים באנגלית..
    חסידות סאטמר.

    אפילו קיצוני מאה שערים יודעים א-ביסל עברית..

  7. פרוויו נהדר. תודה על הפינוקים של גיא המשורר
    וההשלמה על ברוקלין של גיא,
    מסכים עם האימרה שהגן עדן מתחיל בגיהנום,
    לרב שיש גיהנום אדם שואל איך אגיע לטוב.

  8. צד לבן 15 קאב 5,
    חסימה שלו וכמעט הכל ריבונד לחסן..
    ריפיון נוראי בקאבס כאילו לברון לא נעים לו לשמור או לקלוע
    דנג גם מתעלה לנוכח לברון.

  9. זה ממש נראה שהקאבס נותנים להם את המשחק
    ובן אתה צודק אם הבנתי אותך, הם בטוחים בעצמם
    שיוכלו ללחוץ על הדוושה ולהפוך, או שזה לא יספיק.
    לברון הורד לספסל בצדק וקיירי מנהל את העינינים
    יפה מאד. 5 הפרש למימי בהפסקה

    1. לי יש בעיקר תחושה שקליבלנד סבבה שמיאמי יעלו, בטח אם זה יהיה על חשבון אינדיאנה. למקום הראשון כבר לא יגיעו וכרגע מקומם השני מובטח יחסית – אז אין בעיה לעשות חסד.

  10. וויד במחצית אדירה, חזר 5 שנים אחורה לפחות ב24 הדקות הראשונות. הקאבס נראים רע מאוד, מעט מסירות והרבה בידודים של קיירי ובעיקר לברון. אחוזים זוועה ובעיקר נראים נטולי אנרגיות.

  11. ללב של לב רון שי משהו חזק למיאמי
    הוא החטיא 17 (סתם זרקתי) ופשוט צריך להפניפ
    שהם אויב ספורטיבי עכשיו.
    בנתיים האח של לב רון וייד מככב עם 21 נק

  12. פורטלנד לא מצליחים להשךים את הקאמבק אחרי שכבר צמצמו ל3 באמצע הרבע האחרון הפרש שהגיע ל25. בקרב בין הרכזים הצעירים המבטיחים לילארד היה בינוני מינוס וג'ון וול היה מצויין עם כמעט טריפל דאבל.
    המכשפים יצאו מהמשבר ונראה אם ימשיכו את המומנטום עד סוף העונה ולפלייאוף. אני קצת מאוכזב מהם כי הרגשתי שהשנה הם צריכחם לעשות את קפיצת המדרגה ולכוון לגמר המזרח. יש להם את אחת החמישיות המאוזנות, גם בין הקו הקדמי לאחורי וגם בשילוב בין צכירים לווטרנים. כך גם בספסל עם גודן, סראפין והאקס של קרדשיאן עם באטלר וסשנס. הלוואי והם עם הפנים קדימה ובפלייאוף הם יממשו את הפוטנציאל.

  13. חיכיתי דקות ארוכות שלאורי ישלים את הטריפל דאבל שלו אחרי שעמד על 12,8,8 בשלב מאוד מוקדם של המשחק ושני הריב' האחרונים שלו הגיעו ממש לקראת הסיום.
    בינתיים דנבר מחזיקה מעמד מול הדובים בלי לאוסון, פאריד וגלינארי. לא רע בכלל.
    מחצית מצויינת של התאנדר ובינתיים הם עם ההובלה בדאלאס למרות הסגל החסר.

  14. לי יש רושם שקווין לאב לא סלח לבלאט על שלא נתן לו לשחק ברבע האחרון נגד הספארס, והתפתח ריב גדול.
    מה אגיד לכם? לאב צודק. ככה להעליב שחקן של נבחרת ארה"ב?

    1. בן, האם אתה אותו בן חסר המושג מהאתר הישן? גם הוא לא היה מבין שההגנה של מיאמי חונקת את הקאבס ובלאט חסר אונים ולא יודע מאין יבוא עזרו.

    1. ברור…
      אם בא לך לגבות את זה בנתונים זה יהיה נחמד. במיוחד מאז האולסטאר כמו שהקפדת לדקלם לנו כל העונה. בדגש על המאזנים של טורונטו והוויזרדס הקונטנדריות של המזרח. או שאולי זאת מילווקי?!

        1. אחלה דרך להתחמק מלהתמודד עם המציאות. זאת לא תשובה שאתה צריך לתת לי אלא לכל האתר מאחר וזה המסר שדאגת לפמפם כאן כל השנה. אני לא מדבר על הפופ והספרס, סראפין וביומבו ומיאמי לגמר המזרח ועוד הלצות משתנות אלא על המנטרה הכי שחוקה שלך.
          אני באמת מעריך אותך כאיש כדורסל אבל חוסר היכולת להודות בטעות לא. מוצאמאותך טוב.

  15. בלאט בכלל לא קיים הערב במשחק. NON ENTITY. סתם צל בחליפה שעומד על הקו ולא יודע מה עושים נגד ההגנה של מיאמי.

    1. קונטדרית? אני מאמין שהכוונה היא למועמדת לפלייאוף…

      בכל מקרה, יוטה מאז פגרת האולסטאר פשוט מצוינת, וממש מסוגלת לנצח כל קבוצה בליגה.

      הטרייד על קנטר עשה נפלאות לשני הצדדים. קנטר מושלם ל OKC, ופייבורס פורח ליד גובר, שמתגלה כחתיכת תותח

      1. רון, לא באמת התכוונתי ששארלוט קונטנדרית.. סתם עוד מראה על מצב המזרח וההבדל העצום מול המערב. וברור שיוטה בכושר נהדר לאחרונה אבל תראה איפה היא ואיפה שארלוט מבחינת מיקום, בלי להזכיר שבשביל יוטה זה משחק בלי משמעות בעוד בשביל ההורנטס כל משחק קריטי על העלייה לפלייאוף.

  16. שלשה של רונדו מורידה את המאבריקס בפיגור 10 בבית מול התאנדר. עדיין פתוח. דאלאס בכושר הכי גרוע מבין המערביות. ואוקלהומה לא מתבכיינת שהכוכב שלה לא משחק כמו מיאמי (למרות שעצם ההשוואה מעליבה את kd) וממשיכה בשלה. והמאזנים של שתי הקבוצות מספרים את סיפור ההבדלים בין הקונפרנסים.

  17. ווסטברוק עם מחצית של 9 זריקות על 9 אסיסטים, אם רק זה היה הכלל ולא היוצא מן הכלל. נתון מדהים מהמחצית הראשונה – דאלאס לקחה 20 ריב', מיץ' מגארי לקח 11 ב9 דקות. והוסיף גם 10 נקודות על הדרך.

  18. בוזי' הרצוג היה צריך ללמוד מהעבר כשבפעם האחרונה שמנהיג בא לעשות סיבוב פוזה בדאלאס זה נגמר בהתנקשות… סמיילי צלפים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט