התכוננו! ביום שני BRACKETOLOGY של הופס לאליפות המכללות בהנהלת רועי שלנו / מנחם לס

LOGO

אמש נוטר-דאם הורידה לדוק את המכנסיים. מקנטקי ניצחה את ה-33 ברציפות שלה.

אנשי הוועדה הבוחרת של ה-NCAA כבר שבועיים יושבים יחד עם מחשבים, סרגלים, מחוגים, מודדי זוויות וחושבים על דבר אחד בלבד: איך לבנות את תוכנית המשחקים לשבוענ הבא.

32 קבוצות ניכנסות אוטומטית בגלל אליפויות ליגה (האייבי ליג למשל) או אליפות בטורנירי הקונפרנצים השונים שנערכו השבוע(רוב משחקי הגמר הערב ומחר). עוד 36 תיבחרנה לעשות את ה-68 כשהאחרונות מתחילות את הטורניר במשחק מוקדם שישאיר את הברקט עם 64.

עשרת הבוחרים חזו בכל משחק טלוויזיה, קראו כל מאמר בעתון, וכל הודעה באינטרנט. ה-NCAA TOURNAMENT SELECTION COMMITTEE עושה עבודת קודש כשב-95% ממהמקרים היא צודקת לחלוטין.

 

ביום שני ימולאו בארה"ב כ-80 מיליון ברקטס כאלה. בכל משרד, מספרה, תחנת מוניות, בבית הלבן, בקונגרס, בקולג'ים, בבתי הספר, בבארים, במועדוני היספנים, ובחדרי הלבשה של חשפניות – מילוי הבראקט הוא הקודש קודשים של אמצע חודש מרץ לפני שהטורניר המפורסם בעולם יוצא לדרך.

הופס ממשיך במסורת, ותתכוננו לפוסט של הבוס של הברקט שלנו רועי ויינברג עם הוראות כניסה ומילוי הבראקט.
אני מאמין (אבל לא בטוח!) שרועי – שהסכים להיכשל בבגרויות, העיקר למלא את תפקידו כראוי בהופס – ישתמש בבראקט של YAHOO שהוא הקל והפשוט ביותר למילוי. אני לא זוכר מי ניצח בשנה שעברה, אבל למנצח ישנה אפשרות לזכות בהמיליון דולארים ביאהו!
היכונו!!!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש תגובה אחת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט