פריוויו למשחקי שישי-קליפרס בדאלאס/רועי ויינברג

הלילה באנ.בי.איי-הקליפרס טסים לטקסס כדי לשחק מול המאבריקס בקרב על המקום החמישי במערב, ההיט משחקים נגד הראפטורס, הסאנס מארחים את ההוקס ויש עוד 6 משחקים אחרים.

*

02:30-דאלאס מאבריקס (25-41)-לוס אנג'לס קליפרס (23-42)

כריס פול האליל
פול מנסה לעצור את אליס, שמנסה לכדרר ללא הצלחה.

המשחק המרכזי של הערב מפגיש בין 2 קבוצות חזקות שמאכזבות באופן יחסי העונה (מהקליפרס ציפו לנצל החולשה היחסית של הספרס והת'אנדר עם פתיחת העונה ולהסתער על ראשות המערב, והמאבריקס ציפו למקום גבוה יותר עם רונדו), ונאבקות על המקום החמישי.

ניצחון של הקליפרס יעניק להם יתרון של 2.5 משחקים על המאבריקס במקום השישי, ויקטין את הפער ביניהם ובין הטרייל בלייזרס לחצי משחק. אם דאלאס תנצח, הפער בינה ובין המקום החמישי יורד לחצי משחק, שום דבר כשנותר הרבה זמן לקראת הפלייאוף.

המצ'-אפ המעניין כאן הוא בין הקווים האחוריים של הקבוצות. בעוד בדאלאס רונדו ואליס כרגע דורכים על האצבעות אחד של השני, ולא מצליחים להפוך לקו הקטלני שציפו מהם. אילו בלוס אנג'לס פול מעלה את משחקו 5 דרגות בהעדרו של בלייק גריפין, וג'יי ג'יי רדיק, שמקבל דקות רבות עקב פציעתו של קרופורד, משלים אותו בצורה מעולה.

תחזית: למרות היתרון של הקליפרס בקו האחורי, דריק נוביצקי יתעורר, ויתן תצוגה סוחפת כל הדרך לניצחון של דאלאס.

*

01:30-טורונטו ראפטורס (26-38)-מיאמי היט (35-29)

במשחק חשוב נוסף הערב, הראפטורס החלשה (ניצחון אחד בעשרת משחקיה האחרונים) תשחק מול מיאמי.

הראפטורס עמוק עמוק בבוץ, אבל עקב היותם ראש בית יהיו באופן טבעי ב-4 הקבוצות הראשונות במזרח. המקום הרביעי מתאים לקבוצה, וככל הנראה שם תשאר (בהנחה שבוסטון לא תעבור אותם-פער של 10.5 משחקים לא ריאלי). מנגד, מיאמי מקבלת בחזרה את חסן וויטסייד, ולצד וויד ודראגיץ' ככל הנראה הם הפייבוריטים הערב.

דראגיץ' יצטרך לעשות עבודה קשה בשמירה על קייל לאורי, ואני מאמין שיצליח לעשות זאת. הטוב מביניהם יוביל את קבוצתו לניצחון, וזה הולך להיות הסלובני.

תחזית: כפי שניתן להבין מהכתוב, אני הולך על ניצחון של מיאמי.

*

04:00-פניקס סאנס (34-32)-אטלנטה הוקס (14-50)

ההוקס הפסידו 2 מ-3 משחקיהם האחרונים באופן מפתיע, וירצו לחזור לסוס. לצערם זה קורה מחוץ לג'ורג'יה, היכן שהקבוצה הפסידה 5 מ-8 משחקיה האחרונים. מנגד, פניקס דועכת מאז דד ליין הטריידים, ונראה שהקבוצה עדיין לא התרגלה לחיים ללא תומאס ודראגיץ' (ועם ברנדון נייט).

המצ'-אפ המרכזי הערב יהיה בין אריק בלדסו, הקומבו גארד המוכשר (ב-2 צדדי המגרש) של פניקס וקייל קורבר, שממשיך לקבור שלשות באטלנטה. קורבר יכול לשים 30 כל משחק, ויתכן שהערב ההוקס יצטרכו את זה יותר מהכל. קורבר לא יעבור את ה-25, אבל אטלנטה תנצח.

*

01:00-שרלוט הורנטס (35-28)-שיקגו בולס (26-40)

הבולס עדיין פצועים כפי שהיו במשחק בין הקבוצות בשבוע האחרון, אבל הפעם זכו למנוחה יחסית לפני המשחק. עקב כך הם הפייבוריטים הערב, בזכות החזרה של ג'ואקים נואה.

אבל גם בשרלוט מישהו חוזר-קמבה ווקר, לאחר העדרות של 18 משחקים. ווקר קולע 18.5 נקודות עם 5 אסיסטים למשחק העונה, והחזרה שלו יכולה לטרוף את הקלפים במירוץ הפלייאוף המזרחי (לא כמו החזרה הצפויה של ג'ורג', אבל בכל זאת).

סטיב קליפורד, מאמן שארלוט, אמר כי הוא יתן דקות לווקר ומו וויליאמס ביחד, ויהיה מעניין לראות את הניסוי הזה. עם חזרתו של ווקר יקח זמן לשילוב הזה לעבוד כמו שצריך מול יריבה רצינית, ולכן הערב הם יפסידו לשיקגו.

*

01:00-פילדלפיה 76' (50-14)-סקרמנטו קינגס (41-22)

המשחק השולי של הערב לא מעניין אף אחד. יהיה מעניין לראות את הסנטר האמריקאי הטוב ביותר כיום בליגה (דה מרקוס קאזינס), נגד אחד מהסנטרים האמריקאיים המבטיחים ביותר (נרלנס נואל), אבל שום דבר מעבר. קאזינס טוב מנואל כרגע, ולכן יוביל את סקרמנטו לניצחון.

*

01:30-בוסטון סלטיקס (36-27)-אורלנדו מג'יק (45-21)

בשחזור גמרי המזרח של 2008-2010, הסלטיקס מגיעים למשחק עם סיכוי ממשי להגיע לפלייאוף, ורחוקים 1.5 משחקים בלבד מהמקום השמיני-פער סביר בהחלט. מנגד, למג'יק אין על מה לשחק-הם רחוקים מדי מהלייאוף, וגם מהמקום האחרון בליגה. הסלטיקס ישיגו ניצחון קל פה, הודות לשילוב המרענן של מרקוס סמארט ואייזיאה תומאס בעמדת הפוינט גארד. בוסטון.

*

02:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (29-35)-מינסוטה טימברוולבס (49-14)

הוולבס איבדו כל סיכוי, אפילו סטטיסטי, להכנס לפלייאוף, ואילו הת'אנדר חזק בפנים. ווסטברוק ישיג את הניצחון שאוקלהומה צריכה, וההגנה החלשה של רוביו מעלה את האפשרות שיהיה עוד טריפל דאבל של הצ'יטה. בין אם זה יקרה ובין אם לאו, הניצחון פה הולך לאוקלהומה סיטי.

*

03:00-דנבר נאגטס (41-24)-גולדן סטייט ווריורס (12-51)

הנאגטס נראים טוב בהנהגת מלווין האנט, ולאחרונה ניצחו את ההוקס. אין סיכוי ממשי שהם ינצחו את 2 הקבוצות הטובות בליגה באותו שבוע, ויחד עם החולשה ההגנתית בעמדת השוטינג גארד של הנאגטס, זה צפוי ללכת בקלות לגולדן סטייט.

*

04:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (20-42)-דטרויט פיסטונס (41-23)

בניגוד לשנים הקודמות, פורטלנד עדיין לא קרסו לקראת סוף העונה, ואנחנו כבר באמצע מרץ. יש משחק קל לפניהם, והם הולכים לנצל אותו ולהשיג W נוסף. פורטלנד.

*
יקיר המערכת, האיש שהולך להבחר לשחקן המשתפר ולרוקי העונה בו זמנית, ג'ו אינגלס, לא משחק הערב (יחד עם שאר יוטה, שניצחה 11 מ-14 משחקיה האחרונים), אז כפיצוי הכנסנו סרטון הייליטס של האיש והאגדה:

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 27 תגובות

          1. מה אתם רוצים ממנו? הוא שחקן רוטציה לגיטימי בליגה. שחקן די גבוה עם חוכמת משחק, יד מרחוק לא רעה וראיית משחק. הרבה מאמנים בליגה היו רוצים שחקן כזה שיעלה מהספסל כשחקן 8 ומעלה

          2. יש את השחקנים האלו שיותר מאשר הם שחקניי כדורסל, הם שחקנים שמשחקים אותה שחקניי כדורסל, הם יודעים לתת "פייב" ולטפוח לחבר לקבוצה על הישבן אחרי החטאת עונשין בטיימינג מושלם, הם יסמנו עם הידיים לכל הכיוונים ויחלקו הוראות עם הרבה מחוות פנים קולניות ומוחצנות בניסיון לנווט את הספינה לחוף מבטחים, הם יודעים את הסלנג ואיך לדבר טראש טוק, כל זאת על מנת להסתיר את האמת הפשוטה שהם לא ממש שחקניי כדורסל.

            זה ג'ו אינגלס. (הכל כמובן באופן יחסי)

          3. המלחמה של רועי בג׳ו אינגלס (״ג׳וי {אושר באינגלזית} אינגלס״ בפה השדרים המקומיים שמתים עליו) היא אחד הדברים הכי נחמדים בכל יום שישי. נראה לי שזו הפעם הראשונה שהוא לא מסקר אותו.
            הבן השחור, אני חושב שפספסת פה. ג׳וי הוא גוש חוסר אלגנטיות מהלך על שניים. הסיבה בגינה הוא משחק כל כך הרבה היא הגנה נהדרת (שומר על כל השחקנים בעמדות 1-4) ו-ווינריות בלתי מוסברת (קולע משהו כמו 75% מהנקודות המעטות שלו ברבעים האחרונים).

  1. רועי, יהיה מוק בחירות ובלוג חי?
    הרגשתי שרב המגיבים שמאלנים (אני מרצ) אבל פחות מאשר בדה-באזר. הימוריי על יוצאי דופן:
    מנחם – בטח ליכודניק
    אהרון שדה ונדב אייל – ליכוד/בית יהודי

    1. האתר הזה משלב בין שמאלנים קיצוניים וימנים קיצוניים, אני חושב שלא כדאי להכניס פה פוליטיקה שתעורר סתם ריבים.

      בקשה אחת, מאחד שלצערו (הרב) לא יכול לעשות את זה עדיין-תצביעו. זאת זכות אדירה.

        1. יש מומנטום חיובי בשמאל מרכז (אני אגב מרץ)
          זה כבר לא מעט שנים בשבישראל השאלה הרלוונטית ביותר אינה מי מוביל בסקרים (כאשר אנשים יושבים על הכורסא) אלא
          1. מה אחוז המצביעים שבאמת ילכו לקלפי (עושה רושם שרבים ממצביעי הליכוד – במקום להצביע למישהו אחר, פשוט ישארו בבית כמו ב 99)
          2. באיזה גוש מפלגות לא יעברו את אחוז החסימה (אם מרץ לא יעברו בשמאל אז ביבי לוקח בהליכה, אם יחד/ליברמן לא יעברו אז הבחירות יוכרעו על קולות בודדים)
          3. על כל מקרה הסקרים הופכים להיות פחות ופחות רלוונטיים היות והם בודקים רק אנשים שיש להם (ועונים) לטלפון בבית + קבוצה גדולה (שוברת שוויון במונחים של הפוליטיקה הישראלית) מכריעה ביום האחרון לפני הבחירות.

        2. המערך/העבודה/המחנה הציוני (המפלגה שאני תומך בה)-23-25
          הליכוד-20-22
          הרשימה הערבית המשותפת (ה-4 מפלגות הערביות התאחדו לאחת)-12-13 מנדטים
          יש עתיד (המפלגה של יאיר לפיד)-12-14
          כולנו (המפלגה של שר התקשורת המוצלח ושר הרווחה הפחות מוצלח לשעבר משה כחלון)-7-10 מנדטים
          מרצ-4-6 מנדטים
          ש"ס-6-7 מנדטים
          יהדות התורה-6-7 מנדטים
          ישראל ביתנו-4-5 מנדטים
          יחד (המפלגה של אלי ישי וברוך מרזל הגזען)-4 מנדטים

          אחוז החסימה הוא 3.25%, לכן 4 מנדטים זה המינימום

    2. אני ליכודניק כי בנוער העובד לא היתה אף חתיכה. כולן היו בזמני ב-'מכבי הצעיר'. המעבר לליכוד הוא אוטומטי.

  2. צחוק צחוק אבל מינסוטה במגמת שיפור וחסר לאוקלהומה שלא ינצחו אותם.
    אינגלס סה"כ שחקן חביב וזה שהוא משתלב בנבא רק מראה שמכבי לא ידעה לנצל אותו כמו שצריך.

  3. אני הערב רק בקולג' בסקטבול. חצאי הגמר בכל הקונפרנסים. צפון קרולינה בהפתעה עצומה על וירג'יניה, ועתה נוטר דאם מגלחת את דוק!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט