סיקור יום שלישי – יום נטול הפתעות / רון טחן

בערב נטול דרמות או הפתעות של שישה משחקים, קליבלנד הביסה את דאלאס המתפרקת, האלופה הייתה גדולה על טורונטו, הפליקאנס ואינדיאנה לא הסתבכו וניצחו באופן מרשים, יוטה ממשיכה לנצח, ומזל טוב ללייקרס על עוד ניצחון.

להלן סיקור הערב, לפי התחזית מהפריוויו של איל ספיר (100% הצלחה!).

אינדיאנה (34-29) 118 – אורלנדו (44-21) 86

לפני המשחק: אינדיאנה לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד, ותעצור את אורלנדו בדרך לניצחון קל

אחרי המשחק: הצגה של המארחת. הפייסרס ממשיכים להיראות מצוין, ועם השוואת שיא מועדון של 17 שלשות הביסו את אורלנדו. רודני סטאקי היה המוציא לפועל העיקרי עם שיא עונתי של 34 נק' מהספסל לצד 6 ריב' ו 7 אס' מהספסל, הרוקי דמיאן רודז' חיפה על חסרונו של סי ג'יי מיילס בחמישייה וצלף 17 נק' והוסיף 5 אס', ולואיס סקולה הותיק הוסיף 15 נק' ו 10 ריב'. אינדיאנה עם ניצחון שישי רצוף, וממשיכה לחזק את מעמדה במירוץ לפלייאוף.

הוא לוהט

את אורלנדו הוביל טוביאס האריס עם 22 נק', פייטון סיים עם 14, ואולדיפו וווצ'ביץ בערב בינוני סיימו עם 13 נק' כ"א.

ברוקלין (37-25) 91 – ניו אורלינס (29-36) 111

לפני המשחק: דיוויס ייאלץ להתמודד עם הקו הקדמי המוכשר של הנטס, אך ניו אורלינס תתעלה בדרך לעוד ניצחון חשוב

אחרי המשחק: משחק קבוצתי נהדר סידר לניו אורלינס ניצחון חוץ קל ומפתיע שסידר לפליקאנס מאזן חיובי מול קבוצת המזרח (14-15), ורק כך ניתן לחלום על העפלה לפלייאוף במערב. קוויני פונדקסטר והצרפתי הענק אלכסיס אג'ינסה היו המוציאים העיקריים לפועל עם 17 נק' כל אחד, אריק גורדון (שרק יישאר בריא) ונוריס קול שחיפה על טייריק אוואנס הפצוע תרמו 16 כ"א, אנטוני דיוויס היה רגוע עם 15 נק', 6 ריב', 5 אס' ו 3 חס', ועומאר אשיק תרם למאמץ 12 נק' ו 15 ריב'. זה היה ניצחונה השלישי ברציפות של ניו אורלינס, שנושפת בעורפה של אוקלהומה, שתרד למקום התשיעי במערב אם לא תנצח את משחקה הבא.

אצל ברוקלין, שלאחר פגרת האולסטאר הראתה סימנים של התעוררות אז חזרה לאכזב והפסידה בפעם הרביעית ברציפות, ברוק לופז וג'ארט ג'ק קלעו 15 נק' כ"א.

דאלאס (25-41) 94 – קליבלנד (24-41) 127

לפני המשחק: דאלאס עדיין נמצאת בסוג של משבר, וקליבלנד תנצל זאת כדי לנצח במשחק מעניין

אחרי המשחק: ערב פנטסטי של כל שחקני החמישייה של הקאבס סידר לה ניצחון מוחץ ומרשים ביותר בחוץ על דאלאס הבינונית. לברון ג'יימס באחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה סיים עם 27 נק' (10 מ 14 מהשדה), קלט 7 ריב' והוסיף 8 אס', והפך למוסר המוביל בתולדות המועדון. קיירי סיים עם 22, קווין לאב (14 ריב') וג'יי אר סמית קלעו 21 נק' כ"א, וגם טימופיי מוזגוב חגג עם 17 נק'.

http://youtu.be/5v4MIEjDmg0

את דאלאס, שירדה למקום השביעי במערב, הובילו פארסונס עם 18, אליס עם 17 ואמארה עם 15 מהספסל. כרגע נראה כי כל ניסיונות החיזוק של הקבוצה לא קידמו במיוחד את הקבוצה, שעדיין תלויה ביכולת הכוכב הגדול שלה בכל הזמנים, דירק נוביציקי, שהמשיך בכושרו הרע וסיים עם 13 נק'.

סן אנטוניו (23-40) 117– טורונטו (26-38) 107

לפני המשחק: טורונטו רוצה לחזור למקום השני במזרח, אך הדרך חזרה לא תתחיל מול האלופה, שנכנסת לכושר לקראת הפלייאוף ותנצח בפער דו ספרתי

אחרי המשחק: הספרס המשיכו את כושרם הנהדר בתחילת המשחק, והמשיכו להתעלל בטורונטו עד אמצע הרבע השלישי בדרך ליתרון בן 26 נק'. מנקודה זו האלופה הורידה כמה הילוכים וראתה את האורחת מצמצמת כבר ל 7 הפרש בלבד. בנקודה המארחת נזכרה לשחק, הגדילה מחדש את הפער, סידרה לעצמה ניצחון שישי ברציפות, ותמשיך לגרום לסיוטים בקרב קבוצות הפלייאוף במערב.

קוואי לנארד (24 נק' ו 11 ריב') וטוני פארקר (23 נק' ו 9 אס') המשיכו בכושר האדיר שלהם, דני גרין צלף 19 ודאנקן התאושש מהמשחק החלש הקודם שלו (3 נק' ללא סל שדה) וסיים עם 12 נק' ו 13 ריב'.

את טורונטו, שממשיכה להתרחק מהמקום השני במזרח, הוביל קייל לאורי במשחקו הטוב ביותר זו תקופה ארוכה, עם 32 נק' ו 5 אס'. דרוזאן ניסה לעזור עם 21 משלו, ואמיר ג'ונסון הקשוח תרם 16 נק' ו 14 ריב'.

יוטה (36-27) 87 – ניקס (51-12) 82

לפני המשחק: יוטה אמנם לא מתמודדת על כרטיס לפלייאוף, אך עם תשעה ניצחונות ב 12 המשחקים האחרונים היא אחת הקבוצות החמות במערב. היום, יגיע הניצחון העשירי.

אחרי המשחק: מראה מראה שעל הקיר הרחב, מי הקבוצה הלוהטת במערב? אוקיי, אולי לא יוטה, אבל עם עוד ניצחון יפה, הג'אז מספקים סיבות רבות לאופטימיות בקרב אוהדיהם לקראת העונה הבאה.

דריק פייבורס, שפורח לצד רודי גובר המצוין (10 נק', 14 ריב' ו 4 חס'), חיפה על חסרונו של גורדון היוורד והיה נהדר עם 29 נק' ו 12 ריב'. רודני הוד הוסיף 17 נק' מהספסל, וגם ג'ו אינגלס היה טוב עם 12נק' ו 5 אס'.

את קבוצת היורוליג מניו יורק, הובילו שחקניה האירופאיים אלכסיי שבד במשחק מצוין שלו (21 נק', 10 ריב' ו 7 אס'), ואנדראה ברניאני שממשיך לעבוד לקראת החוזה הבא שלו וסיים עם 20 נק'. קול אלדריץ' היה טוב מאוד מהספסל עם 17, אבל שאר החברים לא התעלו, והניקס ממשיכים להתקרב בצעדי ענק למאזן הגרוע בתולדות המועדון המפורסם.

לייקרס (46-17) 95 – דטרויט (40-23) 83

לפני המשחק: דטרויט כבר לא תהיה העונה בפלייאוף, והלייקרס כבר מזמן לא בתמונה. שתי הקבוצות נמצאות בעיצומו של רצף ההפסדים, ובסיום המשחק הלייקרס תקטע את שלה

אחרי המשחק: ג'ורדן היל עם 16 נק' הוביל חבורה של שבעה שחקנים בספרות כפולות, והלייקרס סיפקו מעט נחת לאוהדים עם ניצחון על הפיסטונס שמצטרפים רשמית לחבורת הקבוצות שכבר מחכות לחופש הגדול.

את דטרויט, שעברה השנה לא מעט עליות ומורדות ולקראת סיום העונה הרימה ידיים והפסידה כבר שבע פעמים ברציפות (הרצף הארוך בליגה), הובילו צמד הגבוהים גרג מונרו (24 נק' ו 9 ריב') ואנדרה דראמונד (14 נק' ו 21 ריב'), ו 15 נק' של קלדוול פופ לא הספיקו. בטח לא כשרג'י ג'קסון מסיים עם 2 נק' בלבד.

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. סוף סוף אינדיאנה מתחילה לממש את מה שציפינו ממנה לפני תחילת העונה. מסלול הפוך מההתרסקות של שנה שעברה . . .

  2. תודה על הסיקור המעולה.

    אני מת על קוואי, "מפסטר" את הסנטר, ורץ להגנה בלי פוזות מיותרות.

    קליבלנד עוד לא בשיא בשלהם, וזה נראה מפחיד,

  3. דאלאס לא תהיה העונה בפלייאוף. רונדו מביא יותר נזק מתועלת. סטודמייר מתעצבן, מונטה משחק בלי חשק. הסיכוי היחידי של דאללאס הינו נוביצקי. ואם יצליח להתעלות, יש סיכוי שיגרור את הקבוצה לפלייאוף.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט