תביאו את יוסטון כל יום – יומן האליפות של פורטלנד (4)

אם יש קבוצה שמוציאה שם רע לעונה הסדירה זו יוסטון (ושיקגו) (וגם אטלנטה) . הדבר הזה שמאמן אותם חייב להבין שמתי שמסתמכים על זריקות מ-3, יש מצב שהם יקפצו החוצה מהחישוק.

מתי שמגיע הפלייאוף הקצב יורד וקבוצות האימונים חוזרות לחוף המזרחי וההרים של קליפורניה, זה הזמן לאיש בחליפה שעומד על הקווים. יוסטון כבר הוכיחה את הנקודה שהיא מאמינה בזריקות מ-3 בכל מחיר. סבבה פטריק בברלי? 1:8 יש ימים שצריך להעביר דיסקט.

מזל גדול שהגיע קורי ברואר ועשה קצת דרמה מהמשחק הזה, אבל הכל טוב ויפה עד הפוזשן לשיוויון המשחק. פורטלנד נאלצה להוציא את נשק יום הדין.

זה נשמע ככה: " Everybody on your feet, make some noise and bring the house down"

Image result for NOISE

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. זה מצחיק שאתה מביא את ההסתמכות על השלשות כבעיה של יוסטון במשחק בו הבלייזרס זרקו יותר מהם מאחורי הקשת. חוץ מזה למעט יוסטון אחוז הנקודות שמגיעות מהשלוש של פורטלנד הוא הגבוה בליגה כמו גם אחוז הזריקות . מכאן שכל טענה על היעלמות עתידית של הרוקטס בפלייאוף כתוצאה מכך צריכה להיות תקפה גם לגבי הבלייזרס.

    1. שלום לאגף הסטטיסטיקה : )

      ביום שהארדן הוא לא, והשלשות לא צונחות אין תוכנית ב' , מזל שבראואר תפס יום.

      לפורטלנד האפשרות הראשית הוא חצי מרחק של אלדרידג' ומהגרביטי שלו מגיעות השלשות.

      ואגב הפוסט הוא על הרעש שהאולם של פורטלנד מייצר שניצח לה היום את המשחק.

      1. +10 מדויק ביותר למרות שאני לא הייתי כולל את אטלנטה.

        צריך להפריד בין הקבוצות שמסתמכות על קליעה מ 3 על ידי יכולת אישית של שחקניהן (יוסטון, אוקלהומה) לבין קבוצות הקבוצות שמסתמכות על קליעה מ 3 תוך כדי הנעת כדור קבוצתית (גולדן סטייט, אטלנטה).

  2. כמו מנחם עידו נוהג לפעמים להקצין קצת את דבריו אבל מתחת לפני השטח הוא נוגע בנקודה נכונה. האולדרידג' של יוסטון לא משחק עם אבצע בעייתית אלא נח על הספסל.

  3. פורטלנד היא קבוצה כמו אטלנטה (ובבקשה אל תביאו לי את ביל וולטון): אין לה את ה-DNA הדרוש לאליפות, ולא משנה כמה שלשות תקלע אןו לא תקלע ולא משנה כמה חצאי מרחק יש לאודרודג'.
    הם יכולים להיות מצויינים. עד הסיבוב השני של הפלייאוף.

  4. שמה שעברה יוסטון היו אלה שניצחו יותר משחקים בעונה הסדירה. זה שינה משהו לפלייאוף? ממש לא.
    אני מקווה שהשנה מקהייל יוכיח שהוא מאמן ולא רק דמות סמכותית שאהובה על השחקנים אך לא הרבה מעבר.
    אם לא יוכיח – המשימה הבאה של מורי תהיה להביא אחד כזה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט