בלוג חי+פריוויו למשחקי שישי-הקאבלירס באטלנטה/רועי ויינברג

הלילה באנ.בי.איי-12 משחקים כשבמוקד הקאבלירס פוגשים את ההוקס בקרב שיתכן וישוחזר בגמר המזרח, המאבריקס השוקעים פוגשים את הווריורס, ויש עוד עשרה משחקים אחרים הערב (ושני שידורים).

*

02:30-אטלנטה הוקס (12-48)-קליבלנד קאבלירס (24-39)

שידור: ערוץ הספורט הרגיל.

המשחק המרכזי של הערב הוא יותר מסתם משחק. מבחינת הקאבלירס, זה ניצחון חשוב כאשר יריבותיהן במקומות 2-4 פוגשות את ההורנטס והפייסרס בחוץ, 2 משחקים שקשים הרבה יותר ממה שהם נראים.

ניצחון פה יוכל לתת לקליבלנד מקדמה בקרב על המקום השני, בנוסף להצהרת כוונות דרסטית. קליבלנד ממשיכה בקצב מצויין מאז הטריידים שביצעה לפני מספר חודשים, ומרשימה ב-2 צדדי המגרש. הקאבלירס חלשה במשחקי החוץ העונה (15-16, לעומת 9-23 בקוויקן לואנס ארינה), וניצחון באולם החזק בג'ורג'יה יתן להם בוסט מורלי.

מנגד, המשחק הזה חשוב להוקס, שלאחר 4 הפסדים ב-7 משחקים חזרו לעצמם ומחזיקים כעת ברצף 5 ניצחונות, הארוך ביותר בליגה. מלבד זאת, יהיה מעניין לראות איך דמאר קארול יצליח לעצור את לברון, מה שעשה בהצלחה יחסית ב-2 ההתמודדויות האחרונות ביניהם. מלבד זאת, המצ'-אפ בין הרכז הכי פחות מוערך בליגה לדעת רבים, ג'ף טיג, לבין רכז שנחשב לאוברייטד, קיירי אירווינג, מבטיח לא מעט.

תחזית: הקאבלירס יפתיעו וינצחו, הודות ל-70 נקודות משותפות של לאב, אירווינג וג'יימס.

*

05:30-גולדן סטייט ווריורס (12-47)-דאלאס מאבריקס (23-40)

המאבריקס מדרדרים מרגע לרגע, והתבוסה ב-19 נקודות לטרייל בלייזרס אתמול לא תרמה להם, בלשון המעטה. אליס ורונדו לא מצליחים לשתף פעולה, והשמועות טוענות כי שניהם רוצים לעזוב את הקבוצה בקיץ. אי כשירותו של צ'נדלר פרסונס לא תורמת למצב, והבעיות לא מפסיקות לזרום בדאלאס.

מנגד, גולדן סטייט במצב טוב, עם 7 ניצחונות בעשרת משחקיהם האחרונים. הקבוצה של סטיב קר חזקה מאוד בבית, בו ניצחה 6 מ-7 משחקיה האחרונים, ו-24 מתוך 26 משחקי בית העונה. הספלאש בראד'רס משלימים בצורה נהדרת אחד את השני, אנדרה בוגוט מזכיר את הסנטר שהיה במילווקי, והשימוש המבריק של קר ב-2 סטופרים בעמדות הפורוורד, אנדרה איגודלה ודריימונד גרין, משתלם. קשה מאוד לעצור אותם, ודאלאס לא יעשו את זה.

תחזית: כפי שניתן להבין מהכתוב, אני הולך עם גולדן סטייט.

*

02:00-שרלוט הורנטס (33-26)-טורונטו ראפטורס (23-38)

לאחר חזרה מגומגמת מסוף שבוע האול-סטאר הראפטורס בהדרגה חוזרים לעצמם, ולא צפויים להתקל ביותר מדי קשיים בצפון קרוליינה. יהיה מעניין לראות כיצד יתמודדו עם אל ג'פרסון בצבע, וביג אל (17 נק' עם 9 ריב' בערב) הוא המוקש המרכזי מבחינת הקנדים הלילה. משחק של יותר מ-25 נקודות שלו, והניצחון הולך לשרלוט.

תחזית: ג'פרסון יהיה טוב, אבל לא מספיק, וטורונטו ינצחו.

*

02:00-אינדיאנה פייסרס (34-26)-שיקגו בולס (23-39)

כמה שחקנים כשירים היו לשיקגו אתמול? 8, אשר שיחקו בממוצע חצי שעה כל אחד. פאו גאסול בן ה-34 שיחק 32 דקות, ומייק דאנליבי, גם בן 34, שיחק 38 דקות. מדוע קאמרון באיירסטו, דאג מקדרמוט ונאזר מוחמד שיחקו ביחד 8 דקות? לטום ת'יבודאו התשובות.

לכן אני מניח שהבולס העייפים יפסידו הערב לפייסרס, בין היתר עקב העומס הרב בו הם נמצאים, והמומנטום שאינדיאנה צוברת לקראת חזרתו של פול ג'ורג' (8 ניצחונות ב-10 משחקיה האחרונים). הפייסרס ינצלו המשחקים הקשים של כל יריבותיהן במירוץ לפלייאוף, ועוד יכולים למצוא את עצמם במקום השביעי בסוף הערב. אינדיאנה תנצח.

*

02:00-אורלנדו מג'יק (43-19)-סקרמנטו קינגס (38-21)

משחק בין 2 קבוצות שאין להן על מה להלחם העונה, מלבד תפיסת מקום נמוך יותר לקראת הלוטרי. יהיה נחמד לראות את ניקולה ווצ'ביץ' המבטיח נלחם בדה מרקוס קאזינס, אבל מעבר לזה אין יותר מדי סיבות לצפות במשחק. סקרמנטו תנצח בחוץ, עם 14 נקודות ו-5 ריבאונדים (בערך) לכספי.

*

02:00-פילדלפיה 76' (48-13)-יוטה ג'אז (36-24)

הג'אז טובים בהרבה מהסבנטי סיקסרס, ועוד יותר כאשר לפילי אין נשקים התקפיים. יש ליוטה יתרון בכל עמדה, מלבד הסנטר (נרלנס נואל עדיף על רודי גובר), אבל הג'אז, בהובלת נזר הבריאה, ג'ו אינגלס העצום. יוטה.

*

02:00-וושינגטון וויזארדס (27-34)-מיאמי היט (33-27)

שידור: ספורט 5+לייב

הוויזארדס מדרדרים, וכרגע רחוקים 4 משחקים מהמקום הרביעי. למזלם, גם הבאקס במקום השישי לא מרשימה וההיט לא משתפרת בצורה קיצונית מתחילת העונה, והם התבססו במקום החמישי. אני מניח שיפסידו הערב לאור היתרון העצום של מיאמי בעמדות השוטינג גארד והסנטר, והלידה מחדש של לואל דנג לצד דראגיץ' (16 נק' ב-52% מהשדה עם דראגיץ', 14 נק' ב-48.5% מהשדה בלעדיו), הניצחון שייך למיאמי.

*

03:00-ברוקלין נטס (34-26)-פניקס סאנס (30-32)

ניצחון של פניקס, והפער שלהם מאוקלהומה יורד למשחק וחצי. בלדסו ונייט לא הולכים לוותר, והם ינצחו את הנטס המאכזבים, למרות 3 ניצחונות בעשרת משחקיהם האחרונים. פניקס.

*

03:00-יוסטון רוקטס (20-41)-דטרויט פיסטונס (37-23)

הפיסטונס כנראה לא יהיו בפלייאוף השנה, הם במרחק 3 משחקים מהמקום השמיני, ורג'י ג'קסון לא מצליח להחליף את ברנדון ג'ניגס ודי ג'יי אאגוסטין, שנפצעו ועברו בטרייד בהתאמה. למרות זאת, דרומונד ומונרו עדיפים בהרבה על הצבע החלש של הרוקטס נטולת-הווארד, אבל למרות זאת הארדן ימשיך להתעלל בכל מי שמנסה לשמור עליו, ולקחת את הניצחון. יוסטון.

*

03:00-ממפיס גריזליס (17-43)-לוס אנג'לס לייקרס (44-16)

לפני 7 שנים, לאחר הטרייד על פאו גאסול, זה היה משחק במעמד צד אחד. היום היוצרות התהפכו, והגריזליס עדיפים בהרבה על הלייקרס. לכן הם ינצחו, בדרך להגדלת הפער מהמקום השלישי. ממפיס.

*

03:00-ניו אורלינס פליקינס (28-33)-בוסטון סלטיקס (35-24)

הפליקינס פצועים לחלוטין, אבל לא יכולים לוותר על משחק בית קל (על הנייר) שיסגור את הפער שלהם מהת'אנדר. אוואנס ושות' יעשו את העבודה, וישאירו את הניצחון בעיר הג'אז. ניו אורלינס.

*

03:30-סן אנטוניו ספרס (23-37)-דנבר נאגטס (39-27)

משחק קל ביותר לספרס, שלא תוותר עליו, ותנחיל למלווין האנט את הפסדו הראשון כמאמן ראשי בליגה. סן אנטוניו.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 190 תגובות

  1. מישהו יודע מה ה "ליין" על אופציית "אף שחקן מהחמישייה הפותחת של שיקגו לא דורך על פרקט בפלייאוף" ? שווה הימור, לא סתם הימור, הימור מושכל.

    לא הייתי קורא לניצחון של קליבלנד הפתעה.

    תודה רבה על הפריוויו לערב עמוס.

  2. אילו לא הייתי צריך לזוז עוד שעה לפלורידה, הייתי נוסע הערב למשחק באטלנטה על בטוח!
    לצערי גם לא אוכל להשתתף בבלוג החי, אם תעשו.
    פריוויו משובח!

  3. הרוטציה של שיקאגו, חוץ ממייק דאנליבי הייתה דווקא בסדר לדעתי… גאסול מסוגל לעמוד ב-32 דק׳. יאללה זו הזדמנות של שיקאגו לפתוח פער- ניצחון על אינדי (לא קל כמו שהמאזן שלהם אומר, אבל בהחלט אפשרי) והפסד של קליבלנד (ריאלי) וטורונטו (פחות, אבל עדיין ריאלי) נותן לנו פער לא רע בצמרת…

    1. הייתי רוצה לראות את מקדרמוט מקבל היום יותר מחצי שעה, ואת דאנליבי זוכה למנוחה יחסית. גם באיירסטו ומוחמד צריכים לקבל דקות, הם לא שחקנים משהו אבל במצב של הבולס כל שחקן שיכול להשתתף צריך לתרום. לא שת'יבודאו יעשה את זה, אבל זה הדבר החכם לעשות.

  4. אוטו פורטר, איזה עפיפון.. נראה כאילו באותו הרגע הוא לא זכר אם כיבה את החימום בבית לפני הטיסה לשיקגו 🙂

      1. כשאני בלבן אני אוהב לעשות פתיחה איטלקית, אבל אחרי:
        1. ה4 ה5
        2. פ-ו3 חלק מהשחקנים עונים לי: ד6
        הפתרון שהציעו לי של: 3. ד4 תוקע לי את המשחק וזה די מייאש אותי.
        אתה מכיר פיתרון אחר?

        1. זה לא איטלקית, אלא זה

          1. ה4 ה5
          2. פו3 פג6
          3. רג4 רג5

          לאחר מכן ג3 הוא אופציה מאוד טובה ללבן לשליטה במרכז לפני הקידום של ד4

          1. יש גם אפשרות של מעבר ל "גמביט אבנס" על ידי 4. ב4 – הקרבת רגלי
            תמורת פיתוח כלים מהיר.

          2. לא הבנתי מה הבעיה ? הדבר היחיד שהוא תוקע במהלך ד6 זה את הרץ השחור שלו ב ו8, תסביר לי מה אתה רוצה להשיג בפתיחה.

          3. עוד דבר זה ש פעם אחת אתה מתאר את המסע ד6 כמסע השני שלו ופעם שנייה כמסע השלישי… קצת מבלבל, אתה יכול לרשום עוד פעם את סדר המסעים ?

          4. איל אסכם זאת כך : ד6 מסע פסיבי מדי לשחור ותוקע את התפתחות הכלים שלו ואת ניסיונותיו לשלוט במרכז, לכן אין לך צורך לחוש חוסר אונים מול מסע זה שהינו נחות תאורטית ממסעים אחרים עבורו, כמו כן מסע ד4 של הלבן אכן הוא התגובה הנכונה, רג4 גם אפשרי, אך קצת פחות טוב, אם אתה מתקשה בהמשך, אתה מוזמן לשאול.

      2. מה שכן עצה קטנה לי אליך, והיא לזנוח את השחמט המסורתי ולעבור ל שחמט 960 (Fischer-Random) שם נמצא העתיד של השחמט.

  5. הקאבס יפתיעו? אני שם אשך וחצי שהם ינצחו במשחק שיגמר מעשית לפני סוף הקבע השלישי – כלומר לברון לא ישחק מעל 35 דק .
    מי שרואה את כל המשחקים שלהם (יש לי הרגשה שזה רק אני, ולס שרואה תקצירים) מבין שיש שתי קבוצות בלבד שמסוגלות להתמודד איתם בכלל ביום שבא להם לשחק- ממפיס וסאן אנטוניו . כל השאר לא בסקאלה שלהם, ובטח לא קבוצת העונה הרגילה שתעוף סיבוב שני בפלייאוף אטלנטה.

  6. הבן השחור וכו' אני ממשיך את זה כאן.
    בעיקרון אני שחקן מאוד מוגבל בידע אבל עם ראש פתוח. רציתי לדעת אם יש איזשהו תרגיל בשביל העמדה הזו שאני נתקל בה רבות, תרגיל מהסגנון שאני עושה בלבן נגד:
    1. ה4 ה5
    2. פ-ו3 פ-ו6
    (אני עונה:
    3. פ-ה5 פ-ה4
    4. מה-ה2 פ-ו6
    5. פ-ג6+ ואז הלכה לו המלכה…)
    או בשחור נגד:
    1. ה4 ה5
    2. פ-ו3 פ-ג6
    3. ר-ג4 (אני עונה: פ-ד4
    4.פ-ה5 מה-ז5
    5. פ-ו7 מה-ו2
    6. צ-ו1 מה-ה4+
    7. ר-ה2 פ-ו3 #)

    אני מבין שאין תרגיל נגד זה אז אמשיך עם ד4, זה באמת לא כל כך נורא. תודה על העזרה. ומה זה מט לגל? אשמח ללמוד.

    1. הסיבה שאין "תרגיל" נגד ד6 היא שאין מדובר בטעות קולוסאלית, אך בהחלט מדובר במשגה טקטי, לא תראה רבי אומנים, או אפילו אומנים הין לאומיים מבצעים את המסע הזה מהסיבה הזו:

      3.ד4!. אין פסול במסע פיתוח טוב כמו רג4 אך לדעתי ד4 חזק עוד יותר. אם ה:ד4 שחור קצת מוותר על האחיזה שלו במרכז וללבן משחק נוח יותר לאחר 4.פ:ד4 פו6 5.פג3 רה7 (הרץ שנחסם נאלץ לצאת לה7 ולא לג5) 6.רג4 0-0 7 .0-0 וכו. כמבנים האלה ללבן יש בדרך כלל יותר מרחב ותוכניות לשחק בהמשך ו4 עם נסיונות לקדם ה5. אגב, גם 4.מה:ד4 יהיה מסע סביר בהחלט, דוגמא לסיבה טובה להוציא מלכה בפתיחה. על פג6 יבוא רב5 והמלכה לא צריכה לזוז. תפיסת השטח הרבה של הלבן, עם תוכניות כמו פג3 רז5 0-0-0 מצדיקה את יציאת המלכה וגם החלפה אפשרית של הרץ הלבן על ב5 עבור הפרש (לאחר נניח רד7). כל זה בגלל הפסיביות של השחור והעובדה שויתר על המרכז.

      ומט לגל שקיים ווריאנט שלו גם בפתיחה האיטלקית, אגב יכול להיות שהתרגילים שכתבת מוגדרים כלגל, העקרונות הם זהים, בכל מקרה לא משנה ההגדרה, העיקר שאתה יודע לבצע אותם ולהימנע מהם :

      http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%98_%D7%9C%D7%92%D7%9C

      אני מציע לך לוותר על אופציית טמינת מלכודות בפתיחה, ולהתרכז יותר בלימוד בסיסי של הפתיחות השונות כמו :הגנה סיציליאנית, הגנת קארו קאן, גמביט המלכה, הודית של המלך, פתיחת פירץ, הגנת גרינפלד, וכ"ו בשחור ובלבן, שחקנים שהם קצת מעבר למתחילים לא יפלו בפח במלכודות התאורטיות האלו ולכן כדי לך להתמקד בפתיחה בעקרונות הבסיסיים :שליטה במרכז, פיתוח כלים, הגנה כל המלך (לרוב בהצרחה).

      הסיבה שאני מציע לך (ולכל העולם) לעבור ל שחמט 960 היא שאין תאוריה, אתה לא צריך לשנן מלכודות, ולאף שחקן אין יתרון של ניסיון בפתיחה זו או אחרת על היריב, ולכן זה מבוסס נטו על כשרון ויצירתיות.
      בשחמט רגיל 30 מסעים ראשונים באליפויות עולם הם אוטומטיים, לעומת 960 שלאחר 3 מסעים אלוף עולם יכול לבצע טעות שתעלה לו במשחק, משום שאין הוא מכיר את עמדת הפתיחה, קח דוגמא, לא תראה משחק דינמי ומשוגע כזה בשחמט מסורתי, ב960 זה נחשב משחק שגרתי :

      https://www.youtube.com/watch?v=e1YzNgX5hfo

      1. קודם אני אשתלט על פתיחה אחת, אחר כך תן לי עוד 959 🙂
        סתם, זה נראה נחמד. אני אנסה.
        תודה על הטיפים, אני אנסה ללמוד כמה עקרונות בסיסיים בחופש הבא.

  7. הבן… נשמח ממך מאוד לכתבות מעולם השחמט המאוד מעניין, על רבי אומנים גדולים (טל המרתק ביותר בעיני) וכו'

  8. מתחיל את הערב עם:
    מיאמי – וושינגטון בגלל צדלבן
    שיקגו – אינדי בגלל השעמום
    ופילי – יוטה בגלל הביזאר בסגל הפילדלפי

  9. מיאמי משחקים רע בהתקפה, האסלם כבר זרק פעמיים ממיד ריינג
    בטעות פגע פעם אחת.
    דראגיץ לא מפעיל את החברה.
    וצדלבן עוד לא בסטטיסטיקה.
    בהגנה, ננה מופעל בכוונה על וויטסייד ומשחק על החולשות שלו (קופץ מהר מדי, לא ממוקם נכון) + כמה מסירות פשוטות מצאו את ירס וביל לשלשות ]נויות.

  10. לא ברור. לברון נתקע בסטייט אוף מיינד אחד נגד חמישה,
    קיירי (ואני לא מאמין שאני כוב את זה – מוכיח כמה דיוויד מאמן גדול) מרכז מעולה היום את קליב, הרבה יותר טוב מלברון היום

  11. לא ברור לי למה פופ לא משחק עם קורי גוזף בחמישייה השנייה.
    מילס לא בכושר העונה, ויש לו מספיק קלעי שלשות – דיאו גינובילי בלינלי וביינס
    מילס פשוט לא מניע את המשחק "ספרסית" מספיק. בעייה

  12. אחד המחזות האהובים עלי. לראות את לברון מתנפץ שוב ושוב כנגד קבוצה אמיתית, כמו גלי הים אל מול שובר גלים.
    האיש מאוד טיפש והאגו העצום שלו מסתיר לו את טובת הקבוצה (וטובתו עצמו).
    רחמי על בלאט שנאלץ לצפות במחזה שוב ושוב.
    ככל שהמשחק יהיה מכריע וחשוב יותר (או פיקנטי – מפגש ראש בראש מול איזה מתמודד MVP) אפשר יהיה לסמוך על לברון שיחזור לתצוגות האימים של להוריד את הראש, לכדרר, לאבד שוב ושוב ולחטוף סל בצד השני.
    תענוג.

    אטלאנטה קבוצה נהדרת ואני בעדה ALL THE WAY

  13. דנבר משחקים בלי חשק ועדיין מזנבים בספרס כל המשחק.

    ההגנה של סא לא סוגרת את הסיפור, שילוב של נרפות וכסלות

  14. סא ניצחו.
    דנבר משחקים בלי חשק. לקארל יש הרבה עבודה.
    פרקר עם משחק משנת 2012, קוואי עם משחק משנת 2022.
    יש סיבה לאופטימיות זהירה

    1. מתן, יש לך MAN CRUSH על לברון.
      תודה בזה.
      התאהבות מעוורת, זה ידוע.
      אני לא מתווכח עם בני נוער מאוהבים. חסר טעם

      1. לא נמאס לך להיות טרול?
        תחזור אחורה לתגובות ותגיד לי שלא ביקרתי את לברון?
        השנאה שלך מעוורת אותך. אין לך שום יכולת להחמיא, אתה רק יודע לבקר (זה נכון כמעט תמיד לגבי רוב השחקנים).
        ביבלת בדיוק את הדברים הללו לגבי ברוקלין בעונה שעברה ואז הגיע הפלייאוף.
        מה ההגדרה שלך לקבוצה? כזו שמנצחת את ג'יימס.
        מה ההדגדרה שלך ל-MVP? כזה שמנצח את ג'יימס.
        לפיכך, התאוריה שלך תמיד נכונה. אם קאבס ניצחו, אז היריבים אינם קבוצה ואין להם כוכב על אמיתי. אם הם ניצחו. אז כן. אי אפשר לטעות פה, כי הכל בדיעבד.
        בקיצור, אתה תאכל את הלב כשהוא יהיה בגמר רביעי רצוף על אפך, חמתך, אשכך, שנאתך ועליבותך.

        1. ממש לא נכון, אני אוהב להחמיא למי שמגיע לו (אטלנטה למשל).
          קליבלנד אכן הפכו לקבוצה – בזכות בלאט. קיירי הפך לשחקן בזכות בלאט. גם ג'יי-אר. אלה הישגים משמעותיים.
          לברון לא חלק מהקבוצה הזאת. הוא לעצמו.

          אני אוהב לראות אנשים יהירים, חצופים ואגואיסטים נופלים על התחת.
          איזה סוטה אני.

          ניחוש פרוע – אתה גם חולה על ג'סטין ביבר? 🙂

          1. מכיר את האחרון שכתבת מהפרומו של סאוט-פארק.
            זכותך לא לאהוב שחקן. זכותך לחשוב שהוא חלש. אבל התאוריות הגורפות הללו פשוט לא מתיישרות אפילו עם מחצית מהמקרים.

      2. וכמובן שבאופן לא מפתיע כלל, לא התייחסת למשחק נגד GS, שהיא גם קבוצתית וגם יש לה מועמד ל-MVP, אבל זה לא מפתיע, כי שמשהו לא מתסדר לך אם התזה אתה מעדיף לעבור תקיפות על קרע אישי.
        כמו שכבר כתבתי בעבר – אתה בריון רשת.

          1. אני מאוהב באשתי ובילדים שלו ותו לאו.
            אותך אי אפשר לקחת ברצינות כי כששחקן שלא בא לך טוב בעין עושה משהו חיובי, אז תמיד יש נסיבות.
            עזוב את ג'יימס, בוא ניקח את הארדן. מצב המוצא מבחינתך שהוא אפס מאופס. כל דבר אחר קורה בטעות, אבלו אם זו עונה שלמה.
            ג'יימס כ"כ מזיק לקבוצות שלו שהן תמיד בטופ בלעדיו ובתחתית איתו.
            אהה, רגע, אולי זה בעצם להפך?
            מבחינתך, אסור לחשוב ששחקן טוב. זו מיד אהבה חסרת גבולות…
            וילד תקרא למי שאתה רואה במראה.

          2. כמו שאמרתי אין שום טעם להתווכח איתך.

            דווקא הארדן שיפר מספר אלמנטים בזויים במשחקו והוא שומר יותר ומוסר יותר. ויוסטון השתפרה איתו והיא אמיתית.
            מה שכן הוא משיג יותר מדי נקודות קלות בהסתמכות על שריקות.
            כנראה שהעבירו את ההטבה הזאת מלברון אליו. מה שאומר שהוא בוודאות יהיה ה-MVP והבייבי החדש של הליגה.

            יש לך המון להתבגר אבל זה ממש לא מעניין אותי העניינים שלך.
            אני עובר לדבר על הטייץ

  15. אין לי מושג אם מישהו מגולשי הופס עוקב אחרי הסדרה המנטליסט,
    אבל שבוע הבא, בפרק האחרון לעונה, ולסדרה כולה, פטריק ג'יין יוצא לפתור את השאלות – מי חטף את נוביצקי ואליס? ומי אלה המתחזים שמשחקים במקומם?

    1. יש לי את התשובה, והיא פשוטה:
      במקום נוביצקי משחקת תעודת הלידה שלו.
      במקום מונטה משחק האגו.
      שניהם הוסתרו עד כה בהצלחה, ולא עוד. מה גם שמונטה הודיע כבר שהוא מתכוון לצאת מהחוזה בקיץ, ולמעשה משחק על החוזה הבא.

      1. אוי ואבוי, כרגע נזכרתי. מנחם כתב שהניקס מחפשים רכז, וליד זה הוסיף שאליס פנוי בקיץ. מסתבר שזה מספיק כדי להרוג.

  16. עצור הכל!
    קלטתם את פארסונס על הספסל בחליפה וטייטס אדום??
    אנחנו מתכוונים לדבר עכשיו על דברים אחרים, חוץ מזה??

  17. צפייה במחצית הראשונה של אטלנטה – קליבלנד מגלה (שוב) שהכוח של אטלנטה הוא בלנטרל את האופצייה הראשונה בהתקפת היריבה (ותודה למורנו ורבנו – פופ)
    קבוצות חד מימדיות שפוגשות את אטלנטה נתקלות בקשיים בניהול משחקן.
    אטלנטה בהחלט מסוגלת להגיע לפיינלס (לדעתי זה או אטלנטה או הקאבס אחרי מאבק צמוד)

    1. 2+
      אטלנטה היא הטובה במזרח וג"ס הטובה במערב.
      סדרת גמר ביניהן תהיה מדהימה.
      קליבלנד מספר 2 במזרח וסדרה נגד אטלנטה תהיה חזקה ומותחת, אך אטלנטה ינצחו 4-2 לדעתי.

      1. אגב, אני לא נותן לעצמי להתעצבן פה. פה זה דווקא המקום שלי להירגע ולצחוק קצת.
        אני מתעצבן מספיק בחיים האמיתיים.

  18. עם הלו"ז המזרחי של הספרס הקרוב בבית: שיקגו טורונטו קליב ואח"כ רצף של מינסוטה נ"י מילווקי ובוסטון.

    ס"א צריכה 6 נצחונות +- כדי להתקדם מעל הראש של המאבס ואולי אפילו הקליפרס.

    איך שזה נראה כרגע,כנראה שמקום 3-4 מעבר להישג ידה של הספרס, פורטלנד ויוסטון פשוט לא מפסידות השנה.

    בכלליות, פופ חייב לחשוב אם הוא ממשיך עם הניסוי של מילס. מילס מרכז את החמישייה השנייה, אבל הוא שחקן שבעיקר נשען על הקליעה הסטריקית שלו מהמיד ריינג והמהשלוש, והעונה הוא לא פוגע,
    קורי גוזף נותן הרבה יותר חדירות וקליעות או הוצאות לשחקנים סטייל טוני פרקר. אני חושב שעוד כמה משחקים זה הזמן להוציא את מילס מהחמישייה השנייה ולתת את המושכות לגוזף, בפליאוף חמישייה שניה שתדרוס בהנהגה שלו יכולה להיות ההבדל בין הדחה כואבת לסיכוי לעבור סיבוב, החמישייה השנייה של הספרס כרגע לא נותנת תפוקה.

    בלי קשר למה לעזעזל שממפיס במינוס מלא מול הלייקרס הם יוצאים מזה והספרס לא? שנה קשה, שנה קשה אין ספק.

      1. איכשהוא פורטלנד השנה התגברה על הרבה פציעות. על חודש אחרי האולסטאר רע של דיימו וכל זאת בניגוד לשנים קודמות.
        עד שלא יוכח אחרת, הם יתפסו מיקום גבוה יותר שבלי קשר מובטח להם בגלל היותם ראש בית. ז"א מקסימום הם יפלו לרביעי. (מה שכמובן לא מבטיח להם ביתיות.)
        בקיצור, לא בונה על הפציעה של מתיוס

    1. ראדו פופ גאון יותר מכולנו, הנה טוני פרקר שכבר היה בארץ המתים חוזר לשחק בפול פאוור ואין לו ברירה , המאמן הסדיסט שלו תוקע לו 36 דקות.

      עד שתחזור לפטי הידית הוא על המגרש. קורי ג'וזף בסדר תודה, הוא יחכה לפליי אוף מתי שצריך אותו באמת.

      אפילו ארון ביינזי ילמד לשחק אצלו.

      1. זאת לא רק הידית, זה העובדה שפטי לא ממש מרכז כי הוא בונה על מאנו כפליימייקר, ואז מאנו מוסר חצי מהמהסירות שלו לפאטי שלא קולע, דיאו שבעונת השמנה וביינס שזה יום בסל, יום לא מוסרים לא.
        במקום זאת האופציות עם קורי חודר לסל ומאנו על השלוש נשמע לא רע כרגע, אל תשכח שהיו לו גם כמה משחקים עם 15+ נק לקורי.
        והעיקר הוא שקורי משחק את המשחק הספרסי של ההנעת כדור, מה שכ"כ חסר השנה ומנצנץ בגאון אצל אטלנטה וג"ס.

        לא בטוח שהוא צודק הפעם

    2. יש לך קשר עם האירגון?
      תגיד לפופ דחוף שישיג כבר את נר מארשל, הוא תפור להריץ את החמישייה השנייה.

  19. אחרי שראיתי את הקאבס מול אטלנטה זה ברור שזה גמר המזרח, והקאבס יוציאו מקסימום נצחון אחד מהסדרה הזאת. לאל הרפורד יש את המספר של לברון (מצטער מתן גילור אבל אל הרפורד השיג אותו לפניך)

        1. את הנצחון הבודד נתתי להם בג'סטה שמתן גילור לא ייעלב. סוויפ מהדהד לפי רמת הקבוצות.

          לקוראים שמתלהבים מהשגי העבר של ג'יימס נא לזכור שאלו רק השגי עבר.

      1. אטלנטה קבוצה מצויינת. נקודה.
        כל מי שפקפק בה, לא ראה אותה משחקת.
        השאלה, לדעתי, היא האם יש לקבוצה הילוך נוסף?
        קבוצות גדולות תמיד מוצאות מקום להשתפר בפלייאוף,
        לקליבלנד, לדוגמא, יש עוד הרבה מה להשתפר.

        1. ג'ף טיג לא שיחק כל הרבע האחרון והארפורד הלך לשבת 6 דקות מהסוף, איך זה בתור הילוך נוסף?

          באד עושה פופוביץ ומניס את סקוט בייזמור ואלטון ג'ון (ברנד) לעיניינים, מול קבוצת האימונית של קליבלנד

          1. הילוך נוסף נבחן בפלייאוף, לא בנצחונות רצופים והפרשים באמצע העונה.
            קבוצה לא מכירה את עצמה עד שהיא בוחנת את עצמה במקום שבו זה משנה.

        2. הדבר היחיד שחסר להם עדיין זה קילר אינסטינקט.
          הם היו צריכים לשחוט את קליבלנד היום. זה יעלה להם בהמשך אם לא ילמדו להרוג.

  20. שרון סטון מחליטה שנמאס לה מהעולם החלול ההוליוודי ובעיקר משכב עם מפיקים בשביל תפקיד בגיל 50 וחושבת על משהו שיעשה את הקיום שלה בעל משמעות עמוקה בעולם ריקני זה, לאחר סיעור מוחות עצמי, היא מחליטה לנסוע למזרח התיכון ולהשכין שלום בין ישראל לפלסטינים, התקשורת בכל העולם מדווחת על הגעתה של הכוכבת אל אזור הסכסוך, למודת ניסיון עבר של הוליוודים, מפורסמים, וסלבריטאים שניסו בעבר לרכב על עניין טעון זה ולזכות בכמה נק' אהדה בעיניי הציבור בעולם, ומלגלגת עליה, אך שרון סטון מתעלמת, חדורת מוטיבצעה לפץור את הסכסוך היא נפגשת עם נציגים משתי המחנות. מהר מאוד היא מגלה שזה ממש לא פשוט כמו שהיא חשבה ו PEACE אינו Piece of Cake, ויכוחים פורצים עוד לפני שמישהו מסיים לומר את טיעוניו, הרוחות מתלהטות, הנימוסים מפנים את מקומם לקללות וחפצים מתחילים להיזרק בסוויטה באחד מבתי המלון המפורסמים בירושלים, לפתע נשמעת צרחה באנגלית "אינף !!!" (מספיק !!!) שני הנציגים הישראלי והפלסטיני חודלים ממעשיהם ובוהים בשרון סטון נסערת על הכורסא "נמאס לי, אתם פשוט חיות אדם, רק לפני שאני עוזבת אולי פעם אחת תגידו לי כדי שאוכל לומר לעולם, מהו הדבר הזה, החמקמק הזה שגורם לכם להתנהג כמו משוגעים, בני מוות ?, מה זה המשהו הזה שמושך אותכם כל כך להרוג אחד בשני ? להיות צמאיי דם וזומבים מהלכים על 2 ? מהו היצר הנתעב הזה שגורם לכל כך הרבה מלחמות ?" . הישראלי והפלסטיני מסתכלים אחד על השני לאחר מכן עוברים לבהות בין רגליה שלפני רגע היו משוכלות וכרגע בעקבות התפרצות הזעם פתוחות לרווחה, ועונים לשאלתה באנגלית עילגת " אההה…
    basic instinct"

    1. אז למעשה שאנחנו זקוקים בדחיפות לשרון סטון
      בשביל לפתור את הסכסוך העקוב מדם,
      שמרעיל את אזורינו,
      בין מתן לאשך…

      1. 1+ גם לתגובה על הישגי העתיד.

        תודה למנחם על האתר הנפלא שיצר.

        תודה למגיבים הנפלאים שמוסיפים המון, צחקתי

        תודה גם לדורון שהביאני הלום

        השתחררות מאגו וצניעות זה מה שעושה גבר, חברים.
        זה וזוג אשכים

  21. הנה, עוד אחד שחושב שאם הוא יתקוף אותי על רקע אישי תאוריות השנאה שלו יתבררו כנכונות.
    ג'יימס קולע העונה נגד הוקס 24 נק' ב-53% מהשדה (ומן הסתם יותר אפקטיבי).
    אם זה נקרא שיש למישהו את המספר של ג'יימס, אז מעניין מה קורה למי שאין את המספר שלו.

  22. ד"א, כמו בחיים האמיתיים, גם פה אין שום סיכוי שאתקפל בפני בריונות. אז אולי הבריון הראשי ובריוני המשנה שלו חושבים שללכלך עלי יגרום לי לפחד מכם, אבל צפויה לכם אכזבה.

    1. עידו ביריון ??? חיחיחי

      המצ'טה שלו ידעה אולי 3 (וגם זה בהגזמה) קרקפות אבורג'יניות !!!

      טול ממנו את המצ'טה והוא נשאר סטייליסט עירום עם המדים האלו של נייק שהוא כלכך אוהב בצבע ירוק צהוב חלמון זרחני. סמיילי

    2. לבריון הראשי אין שום כוונה ללכלך עליך או לגרום לך לפחד. רק לחוות חווית מציאות מדי פעם.

      אגב כרגע פיטרתי בתגובה את בריון המשנה.

      ברית הבריונים לא במשמרת שלי

  23. צוחקים גילור צוחקים (הפעם על חשבונך וה MAN CRASH שלך)..

    לברון שחקן גדול אבל לא ממש טוב לשחק שהעיניינים משתבשים.
    כמה פעמים הוא דהר לתון הארפורד וברנד היום… PRICELESS

    1. אני מבין שהעבר הרחוק לא נחשב,
      אבל אי אפשר למחוק את מה שלברון עשה מול בוסטון במשחק 6 בחוץ, או מול אינדיאנה בפיגור 2-1 , בחוץ.
      (ומי שקרא חלק מתגובותי עד היום, יודע שאני לא "גרופי" של לברון או של דמעותיו…)

  24. אלוהים ישמור עם הפציעה של מתיוס אבל יכול מאוד להיות שהטרייד שהביא להם את אפללו עבור 50 גרם זוזים יתברר כאחד הטריידים הכי הכרחיים וטובים שהיו השנה.

    אתה כאילו לא יכול לבקש מחליף זול וטוב יותר שיכנס לעמדה שלו ויתן הגנה סבירה+ עם יכולת לקלוע מבטים פנויים.

        1. הקטע שמתיוס היה פשוט לוהט ברמות מטורפות העונה.
          39 אחוז ל-3, 15 נקודות פר משחק כמו הוראת קבע בבנק, הגנה גדולה על העמדה שלו.

          לא רוצה לחשוב באיזה מצב הם היו נכנסים לחודשיים האחרונים בלי מחליף ברמה של אפללו.

          זה אפילו יכול היה להוריד אותם עד למקום 7-8.

          1. רבין רבין… אשכרה רבין. הגיע עם כינוי של טרול אחושרמוטה ועשה בלאגן חבל לך על הזמן. זרק חתולים לכלוב של הצ'יטות… שחרר את כל התוכים… הציק לזקנות בשרותים… אל תשאל.
            סגרנו את הגן בגללו. היה טירוף

      1. אמארה זה השגי העתיד והעבר.
        עבר מפניקס לניו יורק. פניקס התחרבנה וגם ניו יורק
        עבר לדאלאס.
        דאלאס התחרבנה וניו יורק נשארה מחורבנת.

        מנייה בטוחה!

        1. אמרה הוא כמו הוורמאכט, אחרי שהוא הורס כל חלקה טובה הוא לא משאיר ממנה זכר.

          אין לי מושג איך הוכיחו את יהדותו.

          אבו ג'יהאד קטן לידו.

  25. אולי מישהו פה עם עצם פז"ם רצינית יעלה את המור"ק על רבין לחבר'ה שלא ידעו את יוספוס פלביוס. (אם אפשר באובייקטיביות…)

      1. אני עוד יעיין במנהרת הזמן הזו, בינתיים אני רואה שהייתה מגיבה חמודה בשם "סמדר", איך נתתם לה ללכת ? מחדל חמור ברמה המערכתית.

        1. רבין עליו השלום זה בן האנוש שפסגת חייו התרחשה כשהצטלם מחזיק את הזרנוק של כריס בוש בחדר הלבשה של מיאמי היט לפני 3 שנים.

          מאז הוא טופל בצורה מתמשכת בכדורים שגרמו להזיות.

          נצפה לאחרונה הולך עם נעלי בית קיפי ועששית ביוקון אלסקה לפני שאכל אותו דוב קוטב.

          1. אהה כן הוא גם לא התבייש להצהיר לפני שנה שהניקס הולכים להגיע למינימום גמר מזרח(כמובן שהוא בחר בבן אדם הלא נכון להתנצח מולו ובמהרה ניסינו להעלים כל זכר ליומן אליפות לניקס(כנראה ההזוי האחרון בגלקסיה הזאת שהשתמש בביטוי יומן אליפות לניקס)).

          2. עכשיו ברור איך כריס בוש הפך ל"קריש דם בוש", "איקי" באיבר המין יכול לגרום לשטף דם ואף לנמק !

        2. לסמדר יש גרוגרת. נסתפק בזה.
          ועוד לא דיברנו על מה שהיה לזיווה החיילת האתיופית ולדבי הגלשנית.

          בקיצור אל תפתח ציפיות

          1. מאוחר מידי, אני כבר מאוהב, אפילו לו נתתי לה כינויים אינטימיים כמו : "סמדי" ן "סמדוש"

        3. גלוח, אם אתה בקטע של נשים בדויות שמפלרטטות עם מנחם במבטא אמריקאי
          אז ללא ספק הצטרפת לאתר החמוד הזה באיחור של שנה

    1. לא הורס כלום, להפך שוקק, אני איתך, בפליאוף קליבלנד יגיעו לפיק (לא פיק ברכיים) שלהם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט