"TOP 10 BEST DOWNTOWNS 2015 – LIVABILITY" / מנחם לס

g6

נימאס לי לריב ולהתווכח עם כמה גולשים כאן בראשות K שעולים עלי כל הזמן שנפלתי לאיזה חור להתחבא בו מפני הפחד שלי מהלייקרס והמערב, ומצאתי חור לתקוע בו אוהל עם 21 העיזים והעיזות שלי. (אגב, הוא נעלם פתאום וכבר 3-4 ימים לא שמענו ממנו. אתם חושבים שאולי הוא מת?)

אז החלטתי להקדיש את המאמר היום לעירי גרינוויל, שהופיעה במאמר ראשי ב-USA TODAY היום על עשרת הדאונטאונים המובילים בארה"ב (מבלי לכלול את המטרופוליטן הראשיות ניו יורק, שיקגו, לוס אנג'לס, פילדלפיה, דאלאס, יוסטון, ובוסטון). כמובן שאני מעדיף את בת גלים וקרית טבעון, אבל זה מה יש.

היכנסו לגוגל והדפיסו בדיוק את הבקשה:

TOP 10 BEST DOWNTOWNS 2015 – LIVABILITY

ותתפלאו למצוא בעצמכם את החור בו אני גר.

לא אזכיר זאת יותר, אבל לא יכולתי שלא להכניס את מה שפורסם היום. מקום רביעי בין כל ערי ארה"ב מבחינת איכות חיים, קולטורה, פילהרמונית, מוזיאונים, מסעדות, פארקים, ויופי דאונטאון? והכל בדרום קרולינה המפגרת, ובעיר בה נולד ה-KKK?

NOT BAD, PROFESSOR LESS!

 

g5

 

 

g2

 

 

g1

 

g8

BLUE RIDGE MOUNTAINS"   חלק מ SMOKEY MOUNTAINS"  –  חצי שעה נסיעה משמורות אינדיאניות ובתי קזינו גדולים בשמורות! (מומי, לידיעתך!)

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 6 תגובות

    1. בטח מהיר, אוטוסטרדה, ללא מכמונות מהירות בשוליים, הוא גם שורץ תנינים מורעבים ויש מפל 100 מטר בקצה, היורד בזווית של 90 מעלות במיוחד בשביל קרוקודיל דנדי AUSSIE חובב אקסטרים כמוך. סמיילי

  1. היער נראה כאילו עברה עליו שרפה יזומה, מתי היתה השרפה האחרונה אצלכם? זה יכול להיות מסוכן מנחם.

    נראה מקום מאד נחמד. עוד שנה שנתיים אני נוסע לראות את אמריקה אני אקפוץ לגרינברד שלך לבדוק את הראפידס המקומי.

  2. גרינוויל במקום הרביעי, לא רע.
    אבל מינאפוליס במקום השני ?! כל אוהד נבא יודע שאי אפשר לחיות שם. הייתי מעדיף לחמם את העצמות שלי בדאון טאון טבריה. כנראה שהכל סובייקטיבי. סמיילי, למה לא

  3. חכמינו זכרונו לברכה צ'ארלי הארפר היה אומר על זה:

    מה שווים הנופים האלה אם אין תחת וביקיני לפאר אותו??

    תחשוב על זה מנחם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט