סיכום יום חמישי הענק / דור בלוך

קליבלנד קאבלירס 110 – גולדן סטייט ווריורס 99

אז קצב פלייאוף אכן היה לנו, והקצב הזה והתוצאה שבעקבותיו מרמזים על דברים טובים לבלאט ורעים לווריורס

לברון שוב הראה שהוא יכול להעלות את הרמה שלו במשחקים החשובים, או אלו שנמצאים במרכז תשומת הלב, כשהפציץ 42 נקודות והוביל את הקבס לניצחון 18 ב-20 משחקים. אם זה לא מספיק ג'יימס גם הוסיף 11 ריבאונדים במשחק. השלימו את השלישייה הגדולה ארווינג עם 24 ולאב עם 16 כאשר מוזגוב ותומפסון נותנים תרומה איכותית עם 10 10 ו-12 8 בהתאמה.

מהצד השני סטפון קרי קלע 18, 12 מתוכן ברבע הראשון לאחריו הוא נבלם בצורה כמעט מוחלטת, והשאיר את מלאכת הקליעה לדיוויד לי שהוביל את הווריורס עם 19. מיותר לציין שכשלי הוא הקלע המצטיין, קשה לווריורס לנצח קבוצות איכותיות. תומפסון סבל ממשחק חלש עם 13 נקודות ב-5 מ-13 בלבד.

פיניקס סאנס 117 – אוקלהומה סיטי 113

הסאנס התגברו על אובדן אחד הכוכבים הגדולים שלהם לטרייד, על טריפל דאבל של ווסטברוק ועל אחוזים מחרידים מהעונשין (57%) כדי לגבור על אוקלהומה סיטי בהארכה, שגם מהוו המיני הפתעה.

בלדסואו היה ענק זה לא מילה עם 28 נקודות 13 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, כשהוא זורק 22 זריקות פחות מווסטברוק וקולע רק ארחת פחות. וואו. בלט לא פחות מרקיף מוריס עם 29 נקודות בלי לשכוח לקחת גם 11 ריבאונדים, ופיניקס לוקחת משחק בהארכה כמעט בלי תרומה משחקני הספסל שלה. מדהים.

ווסטברוק כאמור עם 39 נקודות 14 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, אבל זה היה אחד הטריפל דאבלים הגרועים בהיסטוריה. ווסטברוק קלע 12 מ-38 כולל 1 מ-10 מ-3, כשבהעדרו של דוראנט לא היה מי שיוציא לו את הכדור מהיד. הדיבייט על האם ווסטברוק צריך להוביל את הקבוצה, או שזאת חייבת להיות הקבוצה של דוראנט גם במחיר של לשלוח את ווסטברוק למקום אחר יימשך ככל הנראה.

אנס קנטור שהצטרף בסבב הטריידים האחרון היה מצוין עם 18 באחוזים טובים ודי ג'יי אגוסטין, עוד מצטרף טרי תרם 13 מהספסל.

 

 

וזהה נכתב לפני המשחקים:

יום חמישי לא גדול, ענק, מגיע אלינו הלילה, וכדאי שתחזיקו חזק כי זה יהיה מטלטל.

קליבלנד אחרי שהבטיחה את עלייתה לגמר המזרח (תודה לברך של רוז), תפגוש את גולדן סטייט במשחק שאני צופה שישוחק בקצב של פלייאוף, בעוד פיניקס באולי ניסיון אחרון להיאחז בסיכויי הפלייאוף שלה תפגוש את אוקלהומה לקרב מערבי אדיר.

אז בואו ניגש לאקשן.

קליבלנד קאבלירס (22-36) – גולדן סטייט ווריורס (10-44):

יום חמישי הענק נותן לנו הזדמנות להיפגש עם שלוש מ-4 הקבוצות שנמצאות בכושר הטוב בליגה ושתיים מהן ישחקו במשחק המוקדם. קליבלנד וגלדן סטייט, שתיהן עם מאזן של 2-8 נפגשות בקליבלנד, האם הפנטזיה שזה יהיה גמר האנ בי איי יכולה להתממש? האם נקבל על כך תשובות הלילה?

לפני חודש, קצת לפני שקליבלנד יצאה לריצה שלה גולדן סטייט ניצחה בקלות אבל הערב צפוי להיות שונה בתכלית. התקשורת בארה"ב כבר מפמפמת את ה"גמר הפוטנציאלי", שתי הקבוצות יגיעו עם סגל מלא, והשחקנים בשתי הקבוצות התבטאו לגבי היות המשחק מבחן גדול לקראת ההמשך.

למרות שלקליבלנד יש התקפה טובה אפשר בהחלט לראות את המפתח כמשחק הזה ביכולת של קליבלנד להאט את גולדן סטייט ולהתמודד עם ההתקפה הטובה בליגה. קליבלנד החזיקה את דטרויט במשחק האחרון בין השתיים ל-31 נקודות במחצית, שיא NBA, והיכולת של הגארדים שלה לרדוף אחרי תומפסון וקארי תעמוד הערב למבחן.

מעבר למאץ' אפ הזה בהגנה של קליבלנד, תשומת הלב שלי תלך למשחק הפנים של גולדן סטייט. התחושה שלי היא שבעוד אטלנטה במזרח היא הדבר האמיתי ובהחלט עשויה להגיע לגמר המזרח (שם תפסיד לקליבלנד העדיפה), גולדן סטייט היא קצת בלון. יכולת הקליעה שלה תהיה משמעותית פחות וגם תרד בפלייאוף, וההתרשמות שלי היא שאין לה מספיק כוח אש מתחת לסל כדי להתמודד עם ענקי המערב ובעיקר עם קבוצות מהסוג של ממפיס, או אפילו עם אוקלהומה אם זה יהיה הסיבוב הראשון של הפלייאוף.

הימור: קליבלנד ב-5.

פיניקס סאנס (28-29) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (25-32):

לפני חודש חודש וחצי היה נראה שפיניקס בדרכה הבטוחה לפלייאוף, ואוקלהומה בדרך הבטוחה לשום מקום. מאז רשימת הפציעות של אוקלהומה הסתדרה, פיניקס נחלשה, וויתרה על הדרגיצ'ים ואיבדה את המקום השמיני ובשלב הזה נראה שהמפגש הזה בעיקר ישים את החותמת הסופית על העלמותה של פיניקס מהמאבק על המקום בפלייאוף במערב, כשהיא משאירה רק את הדיוויסים להילחם מול אוקלהומה.

עם זאת היעדרותם של סטיבן אדאמס וקווין דוראנט מהמשחק הזה עשויה לאזן מעט את הדברים, ומבטיחים לנו תצוגה של ראסל ווסטברוק, השחקן אשר לצד קארי הוא השחקן שהכי מעניין ומהנה לטעמי לראות בליגה בימים אלו.

הסיפור של פיניקס הוא בעיני סיפור עצוב, אני לא אכנס יותר מדי לחילופי ההאשמות בין הפרונט אופיס לצוות של הדרגיצ'ים (אפשר לקרוא על זה יותר כאן: http://www.brightsideofthesun.com/2015/2/25/8103941/phoenix-suns-front-office-doesnt-seem-that-trustworthy) אבל אני חייב להגיד שאהבתי את מה שפיניקס ניסו לעשות והרגשתי שהם רחוקים חתיכה אחת בפאזל מלהפוך להיות קבוצת פלייאוף קבועה ואחת כזאת שתעשה צרות לקבוצות אחרות בשנים האחרונות, ובהנחה שאתה לא באמת מאמין שברנדון נייט הוא תחליף לדרגיץ' נראה לי שפיניקס וויתרה על זכותה להתחרות השנה, וזה תמיד מעציב אותי כשזה קורה.

דיברנו על כך שנראה הלילה את שלוש מארבע הקבוצות שבכושר הטוב בליגה בשלב הזה, ובכן אוקלהומה היא הראשונה שבהן עם מאזן של 1-9 בעשרת המשחקים האחרונים הת'אנדר ממשיכים לרוץ אל הפלייאוף, ולא צפויים לעצור הלילה.

הימור: אוקלהומה ב-15.

לפוסט הזה יש 191 תגובות

  1. המשחק של "אולי זה הגמר" יהיה מבחן גדול. אני בהחלט מאמין שקליבלנד תנצח. האמת, אני גן מאמין שאוק' תנצח את ג"ס ותעיף אותה בסיבוב הראשון, ב6 משחקים.

  2. תודה דור, בהחלט צפי לאינטנסיביות של פלייאוף בשני המשחקים.
    ייתכן שאנדרסון ורז'או עלול לחלוק על המשפט: "שתי הקבוצות יגיעו עם סגל מלא."
    ד"א, לגבי השיא, מה כוונתך? האם לא היתה קבוצה שקלעה פחות מ-31 נקודות במחצית בהיסטוריה של ה-NBA? נשמע לי תמוהה מאד.

    1. נראה לי שזה שיא NBA לעונה.
      חוץ מזה מהמר על קליבלנד ואוקלהומה, יש לי תחושב שנראה הצגה מקיירי(כולל בהגנה).

  3. תודה על הפריוויו. מסכים עם התחזיות – קליבלנד נמצאת בכושר מעולה. האם בסדרה של הטוב מ-7 היא בטוח תיקח את הלוחמים? כלל וכלל לא, אבל מאז סוף ינואר הם נמצאים בכושר מעולה, ונותנים פיצוי לקהל שלהם על פתיחת העונה הצולעת.
    לכן, הלילה תהיה להם הזדמנות מעולה להמשיך ולפצות את הקהל שלהם בדמות ניצחון על הקבוצה בעלת המאזן הטוב בליגה.
    מה גם שאני מסכים לגביי משחק הפנים – ללוחמים יש קצת בעיה בתחום הזה, ואם לאב ומוזוגוב ייתנו תפוקה ממוצעת +, זה ללא ספק מה שיכול לעשות את ההבדל.

    לגביי אוקלהומה – פיניקס –
    באופן כללי אני מסכים שאוקלהומה היא כנראה הקבוצה עם הכושר הכי טוב היום, וגם לי קשה לראות איך קבוצה אחרת תיכנס במקומה לפלייאוף. בטח כשבניו-אורלינס יש מכת פציעות בכל שני וחמישי.
    עם זאת, לגביי המשחק הספציפי הלילה, יש לי משום מה תחושה שפיניקס תנצח… כמובן שלא אופתע אם בסוף הרעמים ינצחו באיזה 30 הפרש, אבל סתם יש לי מעין תחושה שתהיה הפתעה הלילה.
    ושוב אני מדגיש – זה לא שאני חושב שלפיניקס יש סיכוי להיכנס לפלייאוף על פני אוקלהומה.

  4. אוק יתקשו מול פיניקס. ויש לי תחושה חזקה שהלוחמים יפרקו את הקבוצה של דייויד.
    קליבלנד לא כזאת טובה זה סתם פימפום של התקשורת. היא נתנה תצוגה מול וושינגטון המתפרקת. ומול הניקס והוולבס החלשים היא הפסידה מול שיקגו במבחן הרציני והיום מגיעה פאקינג גולדן סטייט.

    לסיכום אוק בקושי גולדן סטייט בקלות.

  5. קליבלנד הולכת לטחון את גולדן סטייט הערב.
    תזכרו מה אני אומר לכם.
    לדיוויד בלאט יש הרבה מה להוכיח מול סטיב קר ואני בטוח שהוא הולך לתת לו בראש הערב

  6. אם קליבלנד יבואו כדי להוכיח נקודה אז הם יכולים לנצח, זה תלוי אם לברון יחליט ששווה להיהרג בשביל משחק אחד.

  7. ולא נשכח את נבחרת הזרים של ישראל הידועה בכינויה "מכבי-אלקטרה-תל-אביב" שתפגש היום עם פנאתנאיקוס- קבוצה יוונית בה אשכרה משחקים יוונים!

  8. יופי של פריוויו.
    אני חייב להוסיף משהו על בלאט.
    כשהקבוצה היתה בצרות הופיעו פה מלא פוסטים המספידים אותו ואת קליבלנד (גם בשאר התקשורת בארץ ובארה"ב).
    עכשיו מרגיש לי שהוא לא מקבל מספיק קרדיט על איך שהקבוצה נראית. כן, לברון חזר להיות לברון והתוספות שהגיעו הן משמעותיות אבל הצורה שהקבוצה משחקת, ההרכבים היצירתיים, מיקסום היתרונות ולדעת ללכת על מה שעובד ממש מרגישה כמו יד של מאמן שיודע מה הוא רוצה. לקח לספולטורה עונה וחצי כדי שיראו את טביעת האצבע שלו במיאמי, לבלאט לקח פחות מחצי עונה. זה מרשים ביותר לטעמי.

    1. להשוות את בלאט לפיליפיני זה כמו להשוות את מג'יק לטייוואני.

      בלאט אחד המאמנים הטובים בעולם כבר הרבה שנים.
      הפיליפיני? יכולת להעמיד דמות קרטון על הקווים והיא עדיין הייתה לוקחת אליפות (מה שלא רחוק ממה שקרה).

      שלא לדבר על כך שבלאט קיבל קבוצה שחוברה לה יחדיו, לא התחילה לרוץ וכבר חוברה שוב.

        1. נכון.
          או כמו להשוות את החציל של מומי לגזר הגמדי של אלעד רבין.
          (אם רוצים ליטול השוואה מתחום הירקות)

    2. בקיצור יכולות האימון של בלאט לא הוטלו בספק.
      יכולותיו להתמודד עם המערופים של כוכבו הראשי כן.
      והוא עמד בהם בגבורה.

      גם שרד את לברון בדרך אלגנטית.
      גם הפך את קיירי לסוג של שחקן אמיתי.
      גם אילף את ג'יי-אר!
      גם עמד בכל הלחצים שהופעלו עליו בשעות הקשות.
      זה הכי מרשים.

  9. רק ביורוליג: קבוצה שמובילה ב3 20 שניות לפני הסוף לוקחת פסק זמן בשביל להעלות את היתרון וקבוצה שמפגרת ב3 20 שניות לסוף לא מנסה לנצח את המשחק אלא רק לדאוג שההפרש לא יעלה. איזה שיטה דפוקה…

      1. לפחות בNBA יחסי הכוחות מתחלפים כתוצאה מהשיטה הזאת על כל חסרונותיה הגדולים. ביורוליג זה אותם חמש קבוצות שמשחקות כל הזמן אחת מול השנייה. לקבוצה כמו אלבה ברלין אף פעם לא יהיה תקווה לזכות בגביע. אם אתה שואל אותי איזה שיטה עדיפה אין לי ספק שבNBA השיטה עדיפה למרות עניין הטנקינג שבהחלט במגמת החרפה.

  10. +5 לתשומת הלב של אפלטון של בחוסר ההילול של בלאט.
    נכון לא פיר,
    אני שמח כי כך בלאט יוכל לעבוד בשקט
    מצידי שאור הזקרורים ילך ללברון, שמקשה יותר,
    כי כל קבוצה מתאמצת
    יותר מול הקאבס.
    עבודה ממוקדת ושקטה עם פחות גאווה,
    חוסר אגו חייב ליהות מלווה בהערכה עצמית (לכל אדם)
    מופלאה שלדעתי יש לבלאט,
    את הפירות לעמלו יקבל בריבית לאחר מכן(מקווה).

  11. נבואתו של עגל בעצם מעדיף לטשטש את התחזית
    והאמונה של עגל בזמן שבתקשורת הערימו בוץ עליו.
    פרוייו נהדר ל4 קבוצות סימפטיות(פינינקס).
    ותודה על התגובות החכמות.
    אשך המאד מצחיק הצ'ק בדרך.
    מחכה לסוף להלל את בלאט והעגל.

  12. וואלה לא חושב שקליבלנד משחקים כדורסל חכם ומדהים. אבל, הם הרבה יותר מחוייבים כרגע. זה מאז הבאולינג בלוס אנג'לס.

  13. יש הרבה מה לשפר נכון, בגלל לברון "המאמן" לאיש
    שלנו לא היתה אפשרות לשים את חותמו אלא רק לאחרונה.

  14. שימו לב לחדשים מוזוגוב סמית ושומפארט
    שלא היו נתונים להשפעת המלך איך הם השתלבו
    כי הם שמעו בעיקר לבלאט ששילב אותם נהדר, והוא האחראי לכך.
    עידו אתה זוכר איך קליבנלד שיחקה נורא בשנים האחרונות
    וקיירי לא ידע את המילה הגנה בכלל..
    אני לא מעיז לחשוב שהקאבס ינצחו,
    גם הפסד בכבוד כרגע אקבל.
    א"חכ בפלייאוף פועלים חוקים אחרים.

  15. יאללה. בואו נראה אם המשחק טוב כמו הפריוויו.
    הקאבס חייבת לנצח. לא משנה ההפרש, העיקר לנצח ולהראות שהמזרח סופית טוב מהמערב. הכי טוב נגד הכי טוב. אותי לא מעניינים הזנבות!
    עומד להתחיל עוד 8 דקות.
    יאללה בלאט. הראה לסאיב קאר מאיזה צד משתין הדג.

  16. הסיפור פשוט: הפרונט ליין של הקאבס (מוזגוב ןולאב) חייבים להראות שהם יותר טובים מהפרונט ליין של הווריורס הרבה יותר מאשר הבק-קורט של הווריורס טוב יותר מזה של הקאבס!

    1. מנחם, אם היית רואה משחקים של קליבלנד העונה היית מבין שהם לא ניתקלו עדיי בכזה סוג התקפה. המשחק יהיה צמוד לכל אורכו. ג״ס בהחלטה לא להביא עזרה על לברון ולהשאיר קלעים חופשיים על השלוש ולכן נראה טחינה פנימה של לברון שיגמור עם מעל 40 נק בוודאות

  17. רבע ראשון גולדן סטייט מניעים כדור, קליבלנד רק בידודים ופיק אנד רול אחד גג.

    בנתיים זה עובד, אבל אם הם היו משחקים כמו קבוצה, מצבם היה הרבה יותר טוב.

    דיוויד לי פשוט בלתי עציר ברבע הזה, כל נגיעה שלו בכדור זה סל!

    לברון מגיע מתי שהוא רוצה לסל, הקו הקדמי של ג"ס לא קיים בהגנה.

  18. רוטציה יפה של בלאט, לברון לבד עם כל שחקני הספסל. נותן מנוחה לקיירי ולאב ביחד, ולברון מצליח להחזיק אותם במשחק, אפילו יותר מזה.

    1. ממש לא מנחם, ממש לא. יגמר צמוד, 5 לכאן או לכאן.
      כמו שאמרתי והייתי ראשון לזהות (אחרי ביבי)
      לברון לא מקבל דאבל אפ ולכן יגמור עם מספר נק גבוה מ40.

  19. לילה טוב עומר שמאבחן טוב,
    מקווה שהמזל ימשיך,
    בהחלט משחק מעניין עם צליפות
    עם לברון שרוצה להראות מי הגבר פה
    עם קיירי שמראה שהוא טוב במשחק זה מקרי.
    מגיי אר לא נשאר כלום ממה שהיה לו בניקס, הרבה אחריות ובגרות,
    מוזוגוב מצוין כתמיד.

  20. בלאט מנסה לנצח אותם בנשק שלהם השלשות (לזמן מה),
    הסטייט משחקים כל כך מהר לעיתים מהר מידי בשביל לקלוע

    1. יש ביידיש משפט יפה האומר:
      "פֿון א חזיר שווענצל קען מען קיין שטרייַמל נישט מאַכן."
      (מזנב של חזיר אי אפשר לעשות שטריימל)

      you are who you are
      כמו שכבר צפוי שלא יהיה פוסט בלי בלבול מוח שלי,
      עקבות הבוץ שתגובותיך משאירות, לא פחות צפויים.

        1. בעייה.
          אנחנו חיים ב"ארץ אוכלת יושביה",
          הטרוגניות מטורפת של לאומים וזהויות, עם מכנה משותף אחד.
          כולנו גזענים. כל אחד שונא מישהו.
          בעייה.

  21. הישראלי שיודע לסדר הכל, מהטיולים והחיים בעולם
    למדתי וחוויתי את הישראלי שמסתדר עם כולם וגורם להרמוניה
    בעיקר בח"ול,
    זה מה שדיויד עושה הוא המנוע מאחורי הכל, אפילו לפרקינס
    הוא טופח על השכם, קשה להמין שמאמן ממדינה קטנה מוביל ב12
    לקראת הרבע ה4 על הטובה ביותר במאזן

  22. כריס וובר אמר בשידור שבלאט הוא האח הכדורסלני שלו..

    שניהם חניכיו ובניו של פיט קריל.

    דיוויד ב רינסטון וווב בסקרמנטו שקריל היה העוזר של אדלמן.נשאר עד לא מזמן גם אחרי אדלמן]

    וובר אומר שרואים בשיטת האימון של דיוויד את ההשפעה של קריל.

  23. תודה גיא, ממש שטויות, כיף.
    חשבתי על פינקס המפאורת של ראג'ה בל דיאו נש, והאם
    אני הוזה שראיתי את ברבוסה בגולדן סטיט קולע שלשה?
    אולי עושה צחוק מעצמי אז מה

  24. מוזגוב שידרג את הגנת קליבלנד בצורה משמעותית.
    עם כל הטריידים בדד ליין, ההגעה של מוזגוב שקדמה לכולם,
    אולי הכי משמעותית.
    הוא הפך את קליבלנד לקונטנדרית ראוייה.

  25. טוב. ייגמר בערך כמו שחשבתי. יהיה אותו דבר בגמר הפלייאוף.
    האליפות נשארת עכשיו במזרי=ח לאיזה 3-4 שנים רצופות.
    לגולדן סטייט אין את העוצמה הדרושה לנצח משחקים חשובים ופיזיים כאלה.

    1. מנחם, בוקר טוב (או לילה טוב אצלכם),
      בבקשה תמחוק את תגובת היידיש שלי,
      בהעדרו של עוזי (חבושה), היא לא עושה כבוד גדול ליידיש…

  26. גם מאמין גדול כמוני היה קטן אמונה לפני
    והמשחק הזה ממש הפחיד אותי(ברמת הכדורסל)
    כמבחן לבלאט.
    איזה כיף שזה קרה.
    האם ברבוסה משחק בגולדן סטייט?

  27. גיא המשורר הוגה הדעות והחוקר של האתר,
    גם אחד מבעלי המודעות העצמית מהגבוהות ביותר…
    איש מאד טוב,
    מי שקורא לו … כל כך הזוי ולא מקרה חירום אלא מקרה אבוד,
    אם אתה שכתבת את זה רואה בגיא משהו שלילי, אז גל האנשים
    בעולם הם רעים בשבילך והעולם רשע,
    היות וכך אתה מרגיש, לך וטפל בעצמך דרך פסיכיאטר דרך
    קפוט חולים אם אין מצלצלין בכיסך(כסף).
    אם לא הסבל שאתה חווה עכשיו הוא קטנטן לעומת הסבל
    בסלתי אנושי שעתיד לקרות לך,
    הכי פחות מבין בכדורסל, אך תאמין לי את חוקי הקרמה
    אני מכיר טוב, והיא ביצ'ית (רעה) במיוחד במקרה שלך.

    1. דורון, בוקר טוב.
      "גלוח הראש" זיהה זאת ראשון –
      אתה משב הרוח האופטימי של האתר.
      הלוואי עלי כל כך הרבה חיוביות.

      תגובות "חבושיות" הן רק מצע לשחרר קיטור לפני הכנת הסנדוויצ'ים לילדים…

    1. דורון, אהבתי את האמירה על פרקינס. עם כל חיבתי למשחק הקשוח מהעבר, להרביץ כדרך משחק זה נמוך. ופרקינס באמת רק מרביץ.

        1. מטורף איך בלאט הצליח לשכנע את סמית' להפסיק לזרוק –
          סיים עם 5-1 מהשדה ו- 4 נק', אך הוסיף גם 4 רב', 5 אס' ו- 4 חטיפות ב-36 דקות.
          ממתי סמית' מסתפק ב-5 זריקות?
          רק עבור הישג זה, מגיע לבלאט מעומדות לתואר מאמן העונה.

          1. זה כבר כמה זמן שדורון ובן נושאים את הלפיד, להאיר את החשיכה שלפני אור ראשון. לא כמונו הזקנים, שמנצלים את נפלאות ה-"ליג פאס".

          2. תשמע, מסכים איתך לגמרי. רוח חדשה ורעננה היא תמיד טובה. וכשהיא באה עם ידע וכבר פנים יפות, נשאר רק להנות. אני אישית מניח לעצמי לישון יותר כשברור שהתגובות בידיים טובות.

  28. טוב, OKC לא תנצח כשאיבקה וראסל לא פוגעים ודוראנט באזרחי. אני שונא את שחקני ה-NBA עם טי שירטס עם שרווליםץ זה נראה לי יותר מדי חובבני.

  29. טטוב, OKC לא תנצח כשאיבקה וראסל לא פוגעים ודוראנט באזרחי. אני שונא את שחקני ה-NBA עם טי שירטס עם שרווליםץ זה נראה לי יותר מדי חובבני.

  30. תודה דובי, כנראה שלמדתי משהו אחרי הכל אני נמצא בחברת
    אנשים סקואטים ועוזרי מאמן באמת טובים (ללא ציניות)
    אני מתכוון לרב הגדול פה,
    אז נשאבתי למעלה טיפה בהשפעתכם.
    ואני מכריז על עצמי בדרגת כפחות רפה הבנה כמו ר"בט
    במקום רפה הבנה כטוראי,
    פה כולם אלופים ור"מטכלים.
    תודה על התגובות המצחיקות ועתירות הידע.
    10 לפיניקס בהפסקה.

    1. התגובות שתקועות למטה נמצאות שם בעקבות מחיקת התגובה המקורית שהחלה את השרשור.
      לא ראיתי את התגובה ההיא, אבל בין השורות הבנתי שהיא הייתה של גיא, נסבה סביב היידיש ולא גרמה לו גאווה רבה, עד כדי כך שביקש שתימחק.

      1. מנחם התעצבן על חבושה, אז הוא מחק לו את התגובות.
        ואני, אותי היידיש נשכה בתחת, כי בהעדר התגובה המקורית של חבושה – התגובה שלי נראת מטומטמת (יותר מהרגיל)

  31. כן הקיצוניות בהודיה שלי לכולם הכריחה אנשים להגיד תודה
    פה, מצחיק, מקווהשצביקה קיבל ממתן הנחמד או ממני את הקישור,
    ממש אתר כיף.

    1. חייבים להודות דורון שאתה באמת מחמיא בקיצוניות. לעתים זה נראה אפילו מוגזם ולא אמין בעיני חלק מהאנשים, אלה שלא רגילים לחיוך ומילה טובה ביום יום. זה אמנם משב רוח רענן, אבל על חלק מהקוראים עלול להעיק. לתשומת לבך אם תתקל בלגלוג ובוז.

  32. נמאס לי להגיד את זה כבר אבל אוקלהומה משחקים בצורה כל כך לא אינטליגנטית. הסתמכות בלעדית על כישרון התקפי. אין שום יד מכוונת של מאמן. אולי הם יגיעו לפלייאוף אבל אין להם שום סיכוי שם אם הם משחקים ככה. כל מה שצריך זה שומר אחד על אחד טוב על ווסטברוק ושומר טוב על דוראנט ואין להם סיכוי.

      1. זה פשוט מציק לי שאף אחד באוקלהומה לא רואה שיש פה קבוצה שעם מאמן אחר היא מועמדת לאליפות ברורה. שני שחקנים בטופ 5 בעולם וצוות מסייע איכותי וזה כל מה שהם מצליחים להוציא? זה פשוט עלוב.

          1. ראינו מה קרה להארדן כשהוא עזב אותם ועכשיו רג'י ג'קסון הולך לעשות אותו דבר רק בהרבה יותר קטן. לדעתי דוראנט הולך לעזוב אותם אם הם לא יעשו משהוא מרשים בשנתיים הקרובות. משפחה משפחה אבל הבן אדם ירצה אליפות.

  33. עכשיו אחרי שקמתי בנוחות וראיתי את המשחק של קליבלנד אני שוב חייב מילה טובה לבלאט.
    זה נראה כאילו קליבלנד משחקת שכונתי רק עם היי פיק נ רול ובידודים אבל אם תסתכלו רחוק מהכדור תוכלו לראות חסימות, שחקנים זזים לכיוונים מנוגדים לפתוח את ההתקפה וכמובן לברון ג'יימס שמשחק כמו השחקן הטוב בדורו.
    בהגנה קליבלנד באה כדי למנוע מג"ס שלשות חופשיות ולאלץ אותם להיכנס פנימה, וזה בדיוק מה שקרה. סטיב קר היה אובד עצות וראו את זה בכל תנועה שלו.
    בסוף המשחק ראו את בלאט וקר מתחבקים ובלאט אמר לו משהו. מהתגובה של קר אפשר לדעת שבלאט אמר לו "נתראה בגמר".
    משחק מצויין שהיה באווירת פלייאוף לחלוטין.

  34. בתכל'ס, פיניקס כנראה הפסידו את המשחק, בעונשין. 10-19 עלובים, לעומת 90% של אוק'. אחוזים מזעזעים של נייט ומוריס.

  35. פיניקס קבוצה שנחלשה מאוד בעקבות הטרייד. נגלה עד כמה בחודש הקרוב אבל הם קבוצה פחות טובה משמעותית ממה שהיא הייתה מקודם ועדיין הם מצליחים לנצח את אוקלהומה.
    ווסטברוק עם טריפל דאבל מראה שוב פעם שהוא שחקן נהדר אבל תוקע את המשחק. ברוקס מראה שוב פעם שהוא מאמן גרוע וחסר יצירתיות שהדבר היחיד שהוא טוב בו זה לאמן הגנה ולהיות חביב.
    הצוות המסייע של אוקלהומה הוא בין הטובים בNBA והכוכבים שלה הם בהחלט בין הטובים בNBA ובכל זאת בעיניי הם לא מועמדים לאליפות.

  36. אוקלהומה לא יגיעו לשום מקום כל עוד ברוקס מאמן , גם אם מייקל גורדן היה משחק בקבוצה , ברוקס פשוט דחליל
    טוב מאוד ההפסד של אוקלהומה שומר על סיכוי הפליאוף שלנו
    יאללה אנטוניו תחזור עם רעל לפרק תליה
    עוד שבועיים גרו הולידיי חוזר וסוף סוף נהיה עם סגל מלא

  37. האחריות הישירה והבלעדית לניצחון של פניקס היא שלי, ורק שלי.
    3 דקות לסיום הזמן החוקי, נאלצתי להתנתק מהשידור – מסתבר שבית הספר של הילדים לא מוכן להתגמש ולאפשר לי לסיים לצפות במשחק.
    בו ברגע שהתנתקתי מהמשחק, פניקס השתחררו מהמוג'ו הרע שהשרתי עליהם, וניצחו את המשחק.
    היות ואין לי ספק שהורנסק הוא קורא קבוע ונלהב של אתר הופס,
    אני מצפה לזר פרחים בדואר, בצירוף מכתב תודה.
    או לצו מניעה שיאסור עליי לצפות במשחקי הקבוצה…

    1. אתה פסימי כתמיד לגבי הקבוצה שלך. ניסים קורים, צריך רק להאמין, להתפלל קלוש פעמים ביום ומידי פעם לשים פתק בכותל

  38. קרעת אותי גיא (ועגל) צחקתי בקול.
    אם יראו (חבורות גברתנים (אך עם כרס)
    גברים עם כדור כתום ביד (חלקם גמדים,ונטולי יכולת ספורטיבית)
    יודעים לכתוב אך לא לכדרר,
    מקיפים בשלטים את בית ספר ילדך,
    דע לך שאנו אגודת פנסיונריי ההופס נפגין ולא נרפה
    עד שב"הס ישנה את הזמנים.
    בושה וכלימה למשרד החינוך.

    1. זה נראה שלברון באמת התחבר לבלאט.

      עכשיו דייויד מתחיל בקמפיין שהקינג הוא ה – mvp זה מוסיף עוד לאגו של גיימס ותורם לקשר ביניהם.

      בסה"כ מאמן הוא סוג של חנפן. טוב חוץ מפופ הגדול.

  39. אסף כתבתי בדיוק על אותה תחושה, אפילו שנאתי אותו
    בניו יורק (כן ממש אוהב את כולם-ממש לא) הוא ממש הרגיז אותי
    איך הרס לקבוצה והיה ערס מתנשא שמחטיא המון.
    אמרתי לפני זמן שאי אפשר לקרוא לו מחבל
    זה פשוט לא אותו בן אדם כלל וכלל.
    מנחם כתב ראשון על תנועות הגוף הבטוחות שלו,
    אני הייתי הסתכלתי על הפנים שמשדרות אחרת.

  40. עכשיו יפסיקו פה עם הויכוח הטפשי של הארדן או ווסטברוק ל-mvp? יש מישהו שלא היה מחליף כל אחד מהם בלברון תוך שניה וחצי? אז זה מרגיז שהוא כל כך טוב כל כך הרבה זמן, אז מה? נחלק עוד פרס ניחומים כמו לדוראנט או לרוז?

    1. דווקא הלילה ווסטברוק נתן מספרים יפים. אבל אני איתך, התרגלנו שלברון הוא ברמת MVP תמידית אז רוצים לגוון קצת. בעיקר זוכרים לו לרעה 3 שבועות שבהם חצי נח בתחילת העונה.

    2. הארדן מוביל קבוצה פחות טובה הרבה יותר זמן במערב. הארדן אמויפי. לברון מוביל קבוצה יותר טובה בצורה פחות עקבית במזרח. זה הכל

  41. אמנם הקאבס ניצחו את המשחק בצדק,
    בפרט עם הגנה מצויינת על קרי ותומפסון,
    עם זאת ללוחמים, היו לא מעט כדורים מתחת לסל של הקאבס שקפצו על הטבעת ולא נכנסו (+אחוזי קליעה לא משהו מהקו).
    היו גם כמה שריקות שלא נשרקו לטובתם,
    ועדיין הקאבס ניצחו בצדק.

  42. זה נראה שלברון באמת התחבר לבלאט.
    עכשיו דייויד מתחיל בקמפיין שהקינג הוא ה – mvp זה מוסיף עוד לאגו של ג'יימס ותורם לקשר ביניהם.
    בסה"כ מאמן הוא סוג של חנפן. טוב חוץ מפופ הגדול.

  43. לא ראיתי את המשחק עדיין, אבל נראה כמו מהפך לא?
    כבוד גדול לג'יימס שהופיע בזמן למשחק הגדול ביותר של הקבוצה העונה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט