פריוויו יום שני – ממפיס מגיעה לסטייפלס סנטר

לאחר יום ראשון עמוס אירועים (בין היתר: גמר גביע המדינה בכדוריד, גמרים שונים ברחבי אירופה וכן בישראל של גביע המדינה בכדורסל, טקס פרסי האוסקר ותשעה משחקי NBA), יום שני אמור להיות רגוע יותר.
שמונה משחקים יתקיימו היום, כאשר במוקד השנייה במערב, ממפיס, תגיע למגרשה של הקליפרס המשתפרת.

מיאמי (31-23) – פילדלפיה (43-12)  2:30

מאזן פנימי 1-1

עם החדשות הרעות לגבי מצב בריאותו של כריס בוש, שהתבשר כי לא יוכל לחזור לשחק העונה כדורסל, נעלמו החיוכים הרחבים על פניהם של אנשי ההיט, שהצליחו להשיג את גוראן דראגיץ' הנפלא מפיניקס, מבלי לוותר על שחקנים משמעותיים בקבוצה.

הבכורה של דראגיץ' מול ניו אורלינס הסתיימה עם 12 נק' והפסד ביתי לניו אורלינס, למרות שזו שיחקה רוב המשחק ללא אנטוני דיוויס וראיין אנדרסון שנפצעו בשלב מוקדם. היום, מול פילדלפיה, תהיה לו הזדמנות לתקן את הרושם ועל הדרך להתחבר לחבריו החדשים לקבוצה. פילדלפיה, שהראתה ניצוצות של כדורסל בשבועות האחרונים, ויתרה על שניים משלושת השחקנים הבולטים שלה העונה, הרוקי המבטיח קיי ג'יי מקדניאלס וכוכב הקבוצה מייקל קרטר וויליאמס (השלישי, טוני רוטן, פצוע וסיים את העונה), וכעת תישען על רוברט קובינגטון, נרלנס נואל ואיזייה כנען, שלאחר תקופת הייבוש ביוסטון, מקבל הזדמנות אמיתית בליגה, וצפוי לקלוע לא מעט עבור פילי החלשה.

עם כל הכבוד לחבר'ה הסימפטים של הסיקסרס, מיאמי רוצה לשחק כדורסל גם באפריל (בפלייאוף), היא תתגבר על המשוכה הקלה, ותתפנה לחגוג את זכייתו של "בירדמן" בתואר הסרט הטוב ביותר.

 

שיקאגו (21-35) – מילווקי (24-31) 3:00

מאזן פנימי 1-1

משחק מעניין ביונייטד סנטר במפגש פלייאוף אפשרי. לאחר חצי עונה, נראה כי סוף כל סוף, כל שחקניה הבכירים של הקבוצה כשירים לשחק, ועם קליבלנד הנושפת בעורפה, זהו הזמן של הבולס לחבר רצף ניצחונות כדי לחזק את אחיזתם במקום השלישי במזרח. מילווקי, אחת ההפתעות הנעימות של העונה, שלאחרונה הגיעה לשיא היכולת (ניצחה בתשעה מ 11 משחקיה האחרונים), ביצעה שינוי בסגל המצליח עת שלחה את שחקנה המצטיין העונה, ברנדון נייט, לפיניקס, והשיגה במקומו את מייקל קרטר וויליאמס המבטיח מפילדלפיה (שלא צפוי לשחק עקב פציעה). בנוסף, הקבוצה שיחררה את לארי סאנדרס שאיכזב בענק על ומחוץ למגרש. מכיוון שאין צדק בליגה, סאנדרס עוד צפוי למצוא את עצמו בקבוצה שמתמודדת על האליפות…

פאו גאסול בכושר מצוין מתחילת העונה, וג'ואקים נואה מתחמם. הקו הקדמי של הבולס יעשה את ההבדל, ושיקגו תסמן ניצחון נוסף בלוח המשחקים.

יוסטון (18-37) – מינסוטה (12-42) 3:00

מאזן פנימי 0-2 ליוסטון

בהיעדרו של דוויט הווארד, שלפי דיווחים עלול לחזור לשחק רק לקראת הפלייאוף, ג'יימס הארדן ממשיך להוביל את יוסטון בדרך לצמרת המערב, ולאחר שהביסו בבית את טורונטו, הרוקטס כבר במקום השלישי במערב. היום תגיע לביקור מינסוטה, שנראית ה-ר-ב-ה יותר טוב מאז חזרתם של רוביו, פקוביץ' וקווין מרטין, אך לצערה איבדה את שאבאז מוחמד בעונה שנייה מצוינת שלו, וזאת דווקא לאחר שהיה צפוי לקבל יותר דקות לאחר שתד'אוס יאנג הועבר לברוקלין תמורת גדול שחקני המועדון, קווין גארנט, שעדיין לא בטוח מתי יערוך את הופעת הבכורה במועדון החדש-ישן שלו (אני מאמין שזה יקרה במשחק ביתי של הזאבים).

 

מינסוטה משחקת כרגע בלי לחץ, וכאשר ריקי רוביו משחק טוב הזאבים יכולים להפתיע, אך הופעה גדולה של הארדן, ואולי גם של אקס מינסוטה, קורי ברואר שהצטיין עם 26 נק' בניצחון על טורונטו, ישאירו את הניצחון בטקסס.

ניו אורלינס (27-28) – טורונטו (18-37) 3:00

מאזן פנימי 0-1 לפליקאנס

עם ההתעוררות הצפוייה של אוקלהומה, המטרה של הפליקאנס להשתחל לפלייאוף עוד השנה נראית כרגע כבלתי אפשרית, בטח כאשר אנטוני דיוויס ממשיך לסבול מפציעות טורדניות.

מהצד השני מגיעה קבוצה שמקומה בפלייאוף מובטח. טורנטו, אולי הקבוצה המקופחת ביותר בתקשורת, נמצאת בעיצומה של עונה נהדרת ומדורגת במקום השני במזרח לאחר אטלנטה, אותה הביסה אחרי פגרת האולסטאר ב 25 הפרש. היום תהיה לה הזדמנות מצוינת להשיג ניצחון חוץ ולשפר את מאזנה מול קבוצות המערב (סה"כ 8-12), ועקב חסרונם של דיוויס וראיין אנדרסון, היא תנצל אותה.

דנבר (20-35) – ברוקלין (22-31) 4:00

מאזן פנימי 0-1 לברוקלין

מצבה של דנבר ממשיך להידרדר, ולאחר שהקבוצה הספיקה להיפרד מוקדם יותר העונה מטימופיי מוזגוב ונייט רובינסון, היא נפרדה בפגרת האולסטאר מארון אפללו והחוזה של ג'אוויל מגי. מי שהוזכר כמועמד לעזוב הוא טיי לאוסון, שנשאר לבסוף בקבוצה, שככל הנראה איבדה עניין בעונה הנוכחית.

מהצד השני, ברוקלין שנמצאת בעונה בינונית, עדיין חזק בתמונת הפלייאוף, ולאחר שניצלה את טוב ליבה של מינסוטה כדי להשיג את ת'דאוס יאנג, היא תקווה לשיפור ביכולתם של המשתכרים הגבוהים במועדון, ברוק לופז, דרון וויליאמס וג'ו ג'ונסון המנוסים, שיכולים להפוך את הקבוצה לסיוטן של קבוצות הצמרת במזרח.

ברוקלין תנצל את חוסר החשק של המארחים בדרך לניצחון.

פיניקס (27-29) – בוסטון (33-20) 4:00

מאזן פנימי 0-1 לסאנס

מפגש בין שתי קבוצות שגורמות השנה לדפיקות לב מואצות לאוהדיהן. לשתי הקבוצות יש העונה נטייה להגיע למשחקים צמודים, ולצערן , לרוב הן מפסידות. פיניקס הפסידה לאחרונה ב 2 נק' למינסוטה ו 5 נק' לבולס, בעוד בוסטון הפסידה רק אתמול ללייקרס בחוץ 118-111 לאחר הארכה.

היום זו תהיה הזדמנות לאיזייה תומאס, האקס הטרי של פיניקס שנשלח במפתיע לבוסטון, לנקום בקבוצתו לשעבר ולחבל במאמציה להגיע לפלייאוף. אני מאמין שתומאס אכן יככב היום במגרש שלמד להכיר בחצי השנה האחרונה, אך פיניקס היא הקבוצה הטובה יותר, וללא ג'ארד סלינג'ר שסיים את העונה, בוסטון לא תצליח להפתיע את הסאנס, שמשוועים לניצחון לאחר ארבעה הפסדים רצופים.

יוטה (34-20) – סן אנטוניו (21-34) 4:00

מאזן פנימי 1-1

סן אנטוניו נראית לא טוב, ולאחר ההפסדים בחוץ לקליפרס ולגולדן סטייט, הקבוצה תקועה כרגע במקום השביעי במערב. מול יוטה, שללא אנס קאנטר תעניק דקות רבות מרובות לרודי גובר הצרפתי בעמדת הסנטר, אני מאמין שהצרפתים של הספרס, טוני פארקר ובוריס דיאו, יתעוררו ויובילו לניצחון חשוב, כדי לשפר את מאזן החוץ הלא מחמיא של הספרס, 14-14 בלבד.

קליפרס (19-37) – ממפיס (14-40) 5:30

מאזן פנימי 0-1 לגריזליס

לאחר לא פחות מעשרה ימי מנוחה, ממפיס נראתה חלודה למדי בשלושת הרבעים הראשונים מול פורטלנד בחוץ, אך ברבע הרביעי היא השכילה לנצל את חסרונו של למרקוס אלדריג', והפכה פיגור 13 נק' לניצחון חוץ מרשים. היום היא תשמח לנצל את חסרונו של כוכב אחר, בלייק גריפין. לאחר הפסד במשחקם הראשון בלעדיו, כריס פול חזר להנהיג את הקבוצה כמו שהוא יודע והזכיר לפרקים למבקריו מדוע הוא נחשב במשך שנים לרכז הטוב בליגה, בדרך לארבעה ניצחונות רצופים. פול כמובן לא עשה זאת לבד, והעוזר הראשי שלו הוא דיאנדרה ג'ורדן. שבודקים את הממוצעים של ג'ורדן בארבעת הניצחונות האחרונים, קשה שלא לתהות, האם כריס פול הוא בעצם העוזר הראשי של ג'ורדן? שימו לב: 20.75 נק' , 20 ריב' , 2 חס' ו2' חט' תורם הסנטר של הקליפרס ברצף הנוכחי. על כך כמובן מעיבים אחוזי הדיוק שלו מקו העונשין (44%), אך מצד שני הוא משתדל לפצות על כך עם 71% הצלחה עונתיים מהשדה.

ניצחון ביתי של הקליפרס יעזור להם להמשיך להתקרב למקומם הטבעי בשנים האחרונות בצמרת המערב, אך הדובים בראשות מארק גאסול ומייק קונלי לא יתחשבו ולא יתביישו לשלוח את ג'ורדן אל הקו אם יהיה בכך צורך, בדרך לניצחון וחיזוק מעמדם כקבוצה המדורגת במקום השני במערב.

לפוסט הזה יש 47 תגובות

  1. די מדהים שטורונטו עם מאזן 37-18, כנראה בעונה הטובה בתולדות המועדון, ואף אחד לא סופר אותה. מקום שני במזרח לאחר שהסתדרה בלי דרוזן לאיזה חודשיים ועדיין, גם אני, עדיין לא השתכנעתי לגביהם ולמרות הכושר הגרוע של וושינגטון, בעיניי הרפטורס היא החלשה מבין בחמישייה הראשונה במזרח.
    זה לא רק הפרנצייז הכושל אלא העובדה שסגל השחקנים שלה פשוט לא נראה מספיק טוב. נכון, לאורי נותן עונה גדולה (שנייה ברציפות, למרות שהוא בכושר רע לאחרונה), לו וויליאמס ממציא את עצמו מחדש, וולנציונאס מתחיל לענות על הציפיות והג׳ונסונים, וואסקז ופטרסון משלימים פאזל נחמד. אטלנטה, עם סגל לא יותר מרשים, כן מרגישה על אמת.
    בתור חובב אנדרדוג, אשמח להתבדות. אני, בכל אופן, עדיין לא השתכנעתי

  2. בנאמנות רבה כל יום שני רון טחן מעשיר אותנו,
    כרגע יותר בכיף אחרי אינדיאנה אמש 🙂 .
    תודה רבה על הנאמנות והיופי שבכתיבתך.

  3. איזה מלחמה בפיניקס, קבוצה סימפטית מאד,
    אייזאה תומאס מכיר אותם, שלא יחזור כמו גיי אר סמית
    לניו יורק (למי קראנו פעם מחבל, שכחתי לגמרי).
    גיא ההוגה דעות אוהד אותם,
    מנחם כתב נהדר על הורנסק,
    בעיקבות כך אני בעדם
    אחרי שבעונה שעברה התאכזבתי שלא ניכנסו לפלייאוף,
    שולח מייל לסילבר שיעביר אותם למזרח.

  4. כריס פול שנראה ילד טוב במיוחד בפרסומות,
    מרביץ חופשי כשקבוצתו בלחץ,
    בכלל הקליפרס הופכים אלימים בזמן האחרון
    שטיפה לא נח להם עם התוצאה,
    אחרי שהייתי בעדם כשהיו אנדרדוג,
    ואחרי גסות של גריפין כלפי אדם שמנסה לטפל בו,
    (עכשיו אתם מבינים למה קיבל הרבה מכות ענין של קרמה),
    אני נגדם, בהצלחה לממפיס.

  5. מציין לטובה את יונתן שגב מומי ורון
    שמזכירים לנו את השחקנים המועברים והתוצאה שלהם
    בקבוצה החדשה, בכל זאת 37 העברות, חלק מהקוראים
    במיוחד אני אינם מומחים ולא זוכרים את הכל,
    תודה רבה באיחור ליונתן שגב ולמומי על הסיקורים הטובים.

  6. פריוויו משובח מבית היוצר של המשגיח
    ממפיס מכל קבוצות המערב נראית תמיד טוב מול הקליפרס ( ואוקלוהומה ). כל עוד אין את הספרס מול העניינים בשקט ובנחישות יקחו את המערב ואולי את הליגה . הקבוצה נראית מצויין מאז הטרייד שהביא את ג'ף גרין

    מינסוטה תהיה הקבוצה המשתפרת של השליש האחרון של העונה

  7. דורון האחרון של 22:04 הוא המתחזה כנראה אלעד רבין
    (ואם לא אז סליחה)
    שלא התאושש מאז שמנחם זרק אותו.
    כנראה שהוא גם
    sbhtk שקשה לו להאמין שיש מישהו שמרגיש טוב בעולם.
    אגב הלוואי ובבוקר הייתי מעניק אהבה לעצמי.

  8. אגב כתבת ברשעות קלה תחת שמי שלברון משחק ארוטי.
    אז אני מבין שאתה הומו זה בסדר
    רק תמצא חבר שיחבק אותך לפעמים ויגיד לך שהכל בסדר.
    אדם או אלע רבין המתחזה אני לא יודע כל כך על דובונים,
    אולי תמצא לך דובי בובה שתחבק אחרי שתנקה את השליליות
    הקשה שאוחזת בך.
    אני ממש רגוע.
    מרחם עליך

  9. חדשות עלי אני יודע שהעולם תובעני מושחת גס ולעיתים אכזר,
    למרות כל זאת אני מנסה לאהוב.
    אני לא תמים.
    המתחזה או מי ששולל את דעותי לגמרי, רואים עולם קשה
    וחושבים שאני איזה ילד שעוד מעט התעורר לראות את הריאליות
    בעולם.
    אני ממש מציאותי עם רגליים על הקרקע, ולא פרייר בכלל.
    נתקן את המשפט הראשון:
    העולם הוא יפה אך יש בו הרבה סבל.

  10. אז מי יותר חכם ומרוויח יותר אדם שטוב לו רב הזמן,
    או אדם שחייב לשחק אותה מישהו אחר, זה ברור,
    גם אם זילזלתם בתגובות האוהבות שלי כי אין בהם
    אקשן או מתח של משחק, שווה לקרוא כי זה יכול להועיל באמת
    בחיים שלכם.
    באהבה דורון

    1. עזוב שטיות דורון
      העולם יפה . רוב תודות לך על גישתך החיובית ושפע המחמאות שערכן לא יסולא בפז
      מה שחשוב שיהיה ערב של כדורסל טוב
      אני בטוח שקהל הקוראים יכול להבדיל בקלות בין דורון המתחזה לדורון שיש ממנו רק אחד

  11. בחיי שאני מרגיש מצוין.
    עזית שהיא כנראה רבין המתחזה
    אתה במצב כזה היית נפגע.
    ואז אתה יושב שכולם נפגעים.
    מי עושה מדיטציה הופך לשליו ורגוע מאד וגם חזק.
    זה כיף אפילו שיש טרול, כמו שיאיר זעפרני כתב.
    באמת מצחיק אותי.
    שאו ברכה כולל עזית

    1. עידו התחלת למחוק תגובות ,קצת צחוק לא מזיק לאף אחד.
      אתה פאקינג לוזר כביכול נאור שלוקח את עצמו קצת יותר מדי ברצינות.
      לא הייתי מציע לך להיכנס לפינה של המחיקות ( רק באמת בתגובות קיצוניות, וזה בטח לא המקרהאחרת תשב כל היום למחוק תגובות.)
      זה אתר של חובבים וחובבנים שנכנסים לפה לקרוא על כדורסל באיזי וקצת לצחוק.
      אם מדברים על טרולים אז הטרול האמיתי שבגלל זה הוא גם לא שם תמונה זה הטיפוס שקורא לעצמו דורון שכותב תגובות של בן אדם עם רבע מוח פעיל ואני לארג' איתו ,
      וגיא מעודד אותו וכותב שהוא חמוד ושלא ישים לב לטרולים ו mbk כותב שלא ייקח ללב…קטעים.
      זה בטח לא יעזור לרבין המסכן אבל בכל זאת, אני לא רבין-למרות שעכשיו אתם בכלל בטוחים שזה רבין.
      אולי עזית זה רבין אבל אני לא בטוח.
      ותחשוב, נכון שקצת יותר מעניין עם עזית.

  12. דורון, בוקר טוב.
    יש משפט בארמית שאומר – "בוצין בוצין מקטפיה ידיע."
    שמשמעותו המילולית היא: דלעת, דלעת מגידולה ידועה.
    או במילים אחרות – טרול הוא היה, וטרול הוא ישאר.

    ועובדה ידועה אודות טרולים היא שהם ניזונים מיחס.
    עזוב, תתעלם. לא שווה לקלקל את הקפה של הבוקר על התנצחות עם טרול.
    אני מאמין שרוב הגולשים הקבועים באתר כבר יודעים לזהות, ולהעריך, את דורון (האמיתי!!!) (אני עדיין בעד "דורון אדיסון הראשון"…)

  13. ולעיניינים עצובים יותר –
    השקיעה של הסאנס הופכת להתרסקות.
    אין ניצולים.

    עצוב במיוחד, שיותר כיף לכתוב על טרולים, מאשר לצפות במשחק של הסאנס.

  14. הארדן ענק.
    יוסטון מינסוטה זה גברים נגד ילדים.
    ואם הווארד יצליח לחזור בלי להפריע וייתן תרומה כמו שהוא אמור, זה חתיכת אמאל'ה של קבוצה.

  15. כבר אי אפשר להתעלם מהעובדה שפרקר השנה בינוני להחריד.
    ה-14.3 נק' למשחק זה הנתון הכי גרוע שלו מאז עונת הרוקי (2.4 פחות מבעונה שעברה, 6 פחות מלפני שנתיים), כנ"ל ה-5 האסיסטים שהוא מוסר העונה, וה-47% אחוזים מהשדה הוא נתון הקליעה נמוך ביותר מאז 2004.

  16. אם ההפסד היום ליוטה, לספרס יש העונה 22 הפסדים. לאוקלהומה יש 25 הפסדים. והקבוצות נפגשות העונה עוד פעמיים (במפגש היחיד העונה בין הקבוצות, אוקלהומה ניצחו)
    לא בלתי סביר שאוקלהומה יעקפו את הספרס בדרך למקום ה-7.

  17. מה יהיה עם סן אנטוניו?
    זה נראה גרוע. אם זו היתה כל קבוצה אחרת הייתי אומר שאין להם סיכוי לכלום. אבל עם הזומבים האלה אי אפשר לדעת. תכלס פופ מבין שפיניקס וניו אורלינס לא סכנה אמיתית ואין ממש הבדל בין מקום 7 ל-8 הפלייאוף (לסן אנטוניו אפילו עדיף להתמודד מול ג"ס מאשר ממפיס).

    והארדן מלך העולם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט