הדרך לטבעת של ראס (2)

נגמר האולסטאר אפשר להתחיל לפזול למנה העיקרית. הטבעת הקדושה. שכל אחד יבחר את הסוס שלו , אני בוחר השנה צ'יטה!

ראשית אתחיל בהתנצלות. ולאדה מיום רביעי בדרך כלל כותב על הגן חיות באוקלוהומה, אבל השנה הוא בשנת חורף או שאשתו לא מסכימה לתת לו שעות מקלדת, אני פשוט לא יכול להתעלם מהילד הצורח בפינת החדר. סליחה ולאדי, השנה אני נכנס שוטף + 365 ביומן האליפות של או קיי סיי.

התנצלות שניה לכם הקורעים, אני הראשון שכתב ונימק בצורה שלא משתמעת ל-2 פנים למה או קיי סי בכלל לא תגיע לפליי אוף (הנה הקישור לדברי החוכמה שלי ושלכם בתגובות , תודה לעומר מזיג שעזר לי להכנס באמאמא של הצדיק בלוך) , אז כאן באתר הופס אנחנו לא מנתחים את העבר הרחוק שהיה לפני כמה שבועות ולא מתנצלים על טעויות עבר.  אנחנו כותבים על כאן ועכשיו, וכאן ועכשיו יש לנו קבוצה שהולכת לעשות היסטוריה.

בחייה הקצרים של ליגת ה NBA שזה 50-60 שנים של כדורסל היו הרבה אלופות אבל היה רק אלופה אחד שבאה ממקומות 5-8 לקחת אליפות. זאת היתה יוסטון של האקים קני ודרקסלר שעשתה באק טו באק בריצה של החצי השני בשנת 96.  השנה יש לנו מצב דומה. סגנית המערב שבקלות אפשר להגיד שהיא סגנית ה NBA. הפסידה שנה שעברה לאחת הקבוצות הכי מרשימות בהיסטוריה – סנטוניו. OKC מחזיקה השנה שוב ב MVP, השנה זה לא KD זהו ראס! עוד לא היה מצב כזה אף פעם שקבוצה מוציאה MVP שונה שנה אחר שנה. לא היה ולא יהיה.

ראס במשחקים האחרונים מוציא ממוצעים שנראו רק לפני 40 שנה מפוינט גארד אז זה היה ביג O היום זה ראס, לראות אותו זה שירה בתנועה. כל קבלת ההחלטות ה-"לא מאוזנת" משנים עברו נעלמה ראס עשה שינוי קטן מהפוינט  גארד האולטרה אגרסיבי שהוא היה בשנה שעברה הוא הפך לפוינט גארד אמאמא של האולטרה אגריסיבי שאיי פעם שיחק את המשחק. מהלך של ראס מתחיל בפינה הוא מחכה שהשומר שני יצטרף לשחקן הראשון ששומר עליו, בינתיים הוא סורק את ייתר החברים שלו למגרש, ואז בצעד מהיר הוא עובר את 2 השומרים… אם מגיע שומר נוסף הוא מוציא זריקה בעיין עקומה לאחד מ -3 שוטינג גארד מצטיינים שפרסטי הביא לו. אם לא הוא מגיע עד הטבעת לריחוף קל. במידה ומשהו משתבש יבוא איבקה וייתן לו P&R לנקודות של איבקה מחצי מרחק באחוזים של 55%. היה והכדור מתגלגל החוצה מהטבעת יהיה שם אינס קנטר לריבאונד התקפה. סקוטי סופסוף מצא שיטה שמספקת את כולם.

לראות את ראס מחזיר אותי לג'ורדן של 88, ואייברסון של 2001. כן. הוא מרחף כרגע בספירה הזאת. מספיק אם הדיבורים על הבייצים הנעלמות של KD, בשלב הזה של העונה OKC עומדת על W6 טיולים מול ממפיס (!!!) קליפרס (!) ודאלאס (!?) והקלעי הכי טוב שלהם ה MVP של 2014 עדיין לא התחיל את העונה באופן סדיר.

בגלל שלולאדי יש אמונות תפלות ולי, טפו טפו טפו אין.  אני אקח לעצמי את החירות להסביר כאן את הפילוסופיה של הארגון לקחת מלא אליפויות.

כולם מסכימים שסקוטי לא ממש מאמן ואין תרגילים או שיטה אני אומר שטויות השיטה עובדת מצויין.  הארגון הבין שסן אנטוניו היתה קבוצה שגדולה עליהם אבל בגלל גיל וחוסר חשק הם יעלמו ואז OKC  יהיו שם בשביל לשלוט. הנה השנה זה קרה ואו קיי סי כבר מוכנים עם ראס הבלתי עציר והטריפל דאבל למשחק שלו . KD וה 55% שלו וגם איבקה והחצי מרחק המשופר שלו. ביחד אתם פרסטי פיזר 4-5 שחקנים משלימים שיודעים לצלוף ושיש מצב שאחד מהם יתפוצץ בכל ערב נתון. ולכן זה בלתי נמנע שהאליפות תנחת באוקלוהומה. בלתי נמנע!

מה אתה אומר ולאדי?

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
55 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
איתי
איתי
23/02/2015 12:58:34

הציטה השחקן הכי טוב בעולם ואני טוען כך בעקביות כבר שנתיים לפחות !!! להגיד שייקח אליפות – הלוואי. אני עדיין חושב שהתאנדר לא מספיק חזקה

IDO
IDO
23/02/2015 13:01:52
הגב ל  איתי

אני אמרתי אליפות? אני אומר טונה של אליפויות.

ולדי קוגן
23/02/2015 13:16:54
הגב ל  IDO

עידו הקדמת אותי. בהמשך היום אני אפרסם יומן אליפות, אבל התייחסתי פחות לווסטברוק. בכל זאת תענוג של פוסט.

IDO
IDO
23/02/2015 13:42:46

ולאדי אני ואתה נהיה ההתקפה הדו ראשית של OKC. אינשאללה ביוני נעשה פוסט חיי . פדרר נוקם בנאדאל בגמר ווימבלדון וראס טוחן את לברון במשחק שבע.

אחד העם
אחד העם
23/02/2015 13:25:42

מת על ראסל ( לטוב ולרע )ומעדיף אותו על פני כל כריס פול שהוא אבל אוק משחקים ככ מגעיל שלא מגיע להם שומדבר..

IDO
IDO
23/02/2015 13:39:24
הגב ל  אחד העם

אתה חיי בעבר. כמה משחקים ראית של OKC בחודש פברואר?

יניב
יניב
23/02/2015 13:33:46

עידו סוף כל סוף מגיעה מילה טובה לפרסטי שלך שהתעורר מהשינה העמוקה והתחיל לעשות כמה מהלכים ולא רק לבחור בדראפט.בכל מקרה לא רואה את אוק' זוכה באליפות ובעזרת השם הפרחח(כפי שדובי אוהב לקרוא לו.)יגיע ללייקרס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/02/2015 13:41:06

הם מקוללים בקללת סיאטל וגם בקללת הטימטום (ברוקס והאוהדים שלהם) ולכן OKC לעולם לא יזכו בכלום.
הם יהיו בפלייאוף בגלל שפיניקס התפרקה מדרכה ונכסיה במאני טיים (גיא בוודאי יוסיף "כרגיל"), אבל יותר מסיבוב ראשון-שני הם לא יגיעו.

זוהי קללתו של האשך
(שולח תדרים שליליים בסגנון דורון, רק הפוך)

IDO
IDO
23/02/2015 13:43:34

שב בפינה טרול!

מאוריציו
מאוריציו
23/02/2015 17:12:09
הגב ל  IDO

צחקתי 🙂

אפלטון
אפלטון
23/02/2015 13:44:21

אני לא מבין איך מישהו חשב שאוקלהומה לא יגיעו לפלייאוף, זה נשגב מבינתי.
אני לא חושב שיש להם סיכוי להגיע למקומות 4-6 כפי שאחרים מהקיצון השני אמרו.
מה שבטוח, אם אי פעם היתה קבוצה בהיסטוריה שיכולה לקחת אליפות מהמקום השמיני זו אוקלהומה.
הדבר הכי טוב שקרה בעקבות הפציעה של דוראנט זה שברור לכולם של מי הקבוצה הזאת, לטוב ולרע. ווסטברוק הוא המנוע והוא המנהיג, אם דוראנט יקבל את זה אז הם באמת יכולים ללכת עד הסוף. (אבל אני לא חושב שהוא יקבל את זה ולכן די בטוח שהם יעצרו בסיבוב 1 או 2 של פלייאוף המערב הרצחני

ולדי קוגן
ולדי קוגן
23/02/2015 13:50:08
הגב ל  אפלטון

ומי בדיוק יעצור אותנו בסיבוב 2?יוסטון? פורטלנד? דאלאס??. גולדן סטייט הם האתגר היחיד, חוץ מהם אנחנו לוקחים בקלות את האחרים.

אפלטון
אפלטון
23/02/2015 13:57:21

גולדן סטייט בטח שיכולים לעצור אתכם.
לגבי סיבוב שני כל קבוצה יכולה לעצור אתכם עם דוראנט לא יהיה כשיר וכל מה שיהיה לכם זה ווסטברוק ואנס קרטר.
בסך הכל הקבוצה על הגל עכשיו וכל הכבוד אבל אם הפציעה של דוראנט חמורה יותר ממה שמגלים אתם בבעייה.
כנ"ל לגבי יוסטון אם הווארד לא יהיה כשיר, קליפרס אם גריפין לא יהיה כשיר ולכל קבוצה אחרת במערב שבה יש חשש לפציעות של שחקני מפתח.
במערב השנה הכל הכל זה מצ' אפ ופציעות. כל קבוצות הפלייאוף ברמה כמעט שווה

גיא
גיא
23/02/2015 13:51:21

לשחקן א' (עונה שביעית ):
PER 29.2, TS% 54,
26.1 נק', 6.4 רב', 8 אס', 2.1 חט', 0.1 חס'.

לשחקן ב' (עונה שישית):
PER 30.4, TS% 57,
30.2 נק', 5 רב', 7.5 אס', 2.2 חט', 1.3 חס'.

שחקן א' זה ראסל העונה (לדעתי ה-MVP),
אז מי זה שחקן ב', שנתוניו כל כך דומים לאלו של ראסל?
(הרמז טמון במספר החסימות)

תשובה:
שחקן ב' הוא כמובן דוויין ווייד בעונת 08/09.

הדמיון בסטטיסטיקה של ה-2 היא גם באחוזים ל-2 (כולל היכולת להגיע, ולסיים בטבעת), חוסר היציבות בקליעה מ-3 (29% ראסל, 31% ווייד), וכמות זריקות העונשין (9.8 ווייד, 8.8 ראסל)

הנקודה היא, שבכדי למצות את יכולו של ווייד הוא היה זקוק לשחקן שיודע להשיג נקודות בפוסט – באליפות הראשונה זה היה שאק, וה-2 הנוספות הגיעו רק אחרי שלברון למד לנצל את הכוח שלו במשחק עם הגב לסל (בלט בצורה יוצאת דופן בסדרת הגמר מול אוקלהומה, אז לברון היה PF במשרה מלאה)

נכון שאוקלהומה מפוצצת כישרון.
אבל אליפויות לא לוקחים עם ג'אמפ שוטרים (אלא אם שמך ג'ורדון) – ודוראנט, עד הודעה חדשה, ג'אמפ שוטר.

שגיא נאור
שגיא נאור
23/02/2015 16:35:40
הגב ל  גיא

גיא, נראה לי שקודם זרקת חצים ואז סימנת מטרה. להפוך את לברון לשחקן פוסט נשמע כמו נסיון אנוס תוצאה בשביל לקדם טיעון. אולי 15%-20% מהנקודות של לברון הוא עשה עם הגב לסל. אני לחלוטין לא חולק עליך שמעטות הקבוצות שלקחו אליפות בלי שחקן פוסט משמעותי אבל מיאמי היא דווקא אחת הדוגמאות הבודדות לאחת כזו.

גיא
גיא
23/02/2015 16:44:03
שגיא נאור
שגיא נאור
23/02/2015 17:23:15
הגב ל  גיא

כתבה יפה שמנתחת מצויין מגמה שהתרחבה בכל הליגה והיא ההבנה שהזריקה הכי פחות יעילה היא זריקת המיד ריינג׳, זריקה שלברון ספציפית היה לוקח הרבה. לכן, ממוצע הזריקות לשלוש עלה משמעותית בחמש שנים האחרונות והבינו שאם לא שלשה עדיף ללכת לסל מאשר לזרוק מחצי מרחק. בגלל זה כל הליגה מחפשת סטרץ 4 שקולע משלוש ולא מסתפק בחצי מרחק. היום הרבה גבוהים קולעים משלוש, בעיקר מהפינות.
לגבי לברון, הנתונים בכתבה מראים שאחוז הזריקות בפוסט הגיע ל16.9, אומנם באחוזים גבוהים מאוד אבל זה מוכיח שלא על זה המשחק שלו היה בנוי. עם השנים הוא, או המאמנים שלו, הבינו איזה כוח יש לו בתור שחקן פוסט אבל השתמשו בזה בצורה מוגבלת. כשלברון שיחק בעמדה מס 4 במקרים רבים השומר שלו היה חזק לפחות כמוהו אבל איטי ממנו (דיוויד ווסט לדוגמא) ולכן לברון התחיל את המהלך מבחוץ.
בקיצור, הנתונים מראים שלברון ללא ספק הוסיף את משחק הפוסט לארסנל שלו בצורה הדרגתית אבל זה עדיין לא הפך אותו לשחקן פוסט.

גיא
גיא
23/02/2015 17:57:32

בסדרת הגמר מול אוקלהומה הוא הכפיל את כמות הזריקות מהפוסט, והיכולת שלו בעמדת ה-PF למעשה ניצחה את הסדרה.
משחק הפוסט שלו איפשר לו לקחת 3 רב' התקפה למשחק.
להשוואה, העונה הוא לוקח 0.6 רב' התקפה למשחק.

ברור שלברון לא שיחק, ולא יכול לשחק כשחקן ציר במשרה מלאה.
אבל ההבנה, אחרי ההפסד לדאלאס, שללא משחק בפוסט הוא לא יגיע לאליפות המיוחלת, גרמה לו להשתפר בצורה ניכרת המשחק הפוסט. עובדה שתרמה למיאמי נשק התקפי שניצל בצורה אופטימלית את היכולות של ווייד, בוש ולברון.
הטיעון שלי בנוגע לווסטברוק ודוראנט, שבדומה למיאמי של 2011, הם קבוצה חד מימדית עם הרבה קלעים, אבל ללא יכולת אמיתית לייצר מהלכים של הכנסת כדור לפוסט.

שגיא נאור
שגיא נאור
23/02/2015 16:40:48
הגב ל  גיא

אגב, התונים של וויד מאותה עונה לא פחות ממטורפים, ויפה ששמת דגש על החסימות – וויד אחד החוסמים הגדולים בכל הזמנים לעמדה שלו, בתקופות בהן החזיק בשתי ברכיים נורמליות.
אגב 2, בזמן שמחזור 96 מתאדה סופית העונה (קובי, נאש, ריי אלן) מחזור 2003 נמוג אל מול עינינו ולברון היחיד שמחזיק את הנר (וויד, בוש, מלו).

avri
avri
24/02/2015 11:32:41

disagree, kyle Korver is just starting to find his groove … Also big Sofo is still in business 😉
Seriously now, see how perspectives changes over time, when you look at all these names you find that it wasn't such an amazing draft after all, lots of good players but history will remember only Lebron and D Wade, while Carmelo and Bosh will join the Chris Mullin's of the histoty of "excellent-but-not -historic" players. A good year, but not even close to 1984, and not as good as 1996

גיא
גיא
23/02/2015 14:06:14

בהמשל למה ש"אשך" כתב על פניקס:
במקום כרגיל – עולם כמנהגו נוהג.

אבל התלמוד הבבלי (המקור לביטוי) ניבאו את כשלונות הנהלת פניקס כבר לפני 1700 שנה:
"אֶלָּא עוֹלָם כְּמִנְהָגוֹ נוֹהֵג, וְשׁוֹטִים שֶׁקִּלְקְלוּ עֲתִידִין לִתֵּן אֶת הַדִּין."

מתן גילור
23/02/2015 14:09:39

MVP מקבלים על עונה שלמה ולא על סיום עונה טוב. כל העונה צריכה לקבל משקל זהה. הארדן עולה עליו בכמות הנק', אחוזים מכל הטווחים ומדד. כמו כן, הוא מגלה מנהיגות לא פחות (לדעתי יותר, כיוון שלו אין עם מי להתחלק) ומוביל קבוצה לא הרבה יותר מוכשרת (אם כי יותר מאומנת) למאזן טוב יותר.
לדעתי, אין לצ'יטה קייס מולו.
לא רואה את OKC עוברים 4 סדרות ללא יתרון ביתיות.
אם הייתי שיקגו או קלידלנד, הייתי מתפלל לקבל אותם בגמר.

ולדי קוגן
ולדי קוגן
23/02/2015 14:18:02

אם הייתי שיקגו או קליבלנד הייתי מתפלל לבריאות(שיקגו) או שהשחקנים חסרי הנסיון לא יעשו במכנסיים בפלייאוף(קליבלנד).

מתן גילור
23/02/2015 14:45:28

ישעיהו ליבוביץ כבר הפך בדבר תפילה לבריאות. לא בטוח שכדאי להם.

מאוריציו
מאוריציו
23/02/2015 17:20:46

ולדי, אם קליבלנד יפגשו את אוק' בגמר סימן שהם לא עשו במכנסיים בפלייאוף.

גיא
גיא
23/02/2015 14:20:07

ווסטברוק: 29.2 PER
הארדן: 27.2 PER

ווסטברוק: 43% מהשדה.
הארדן: 45% מהשדה.

באסיסטים, ריבאונדים וחטיפות הנתונים של ראסל מעט יותר טובים.

הארדן מעומד ראוי. אני חושב שהדרך שראסל חזר מהפציעה, נותנת לו את ה-MVP. אבל אין ספק שההפרש קטן במיוחד.

אפלטון
אפלטון
23/02/2015 14:26:09
הגב ל  גיא

שטויות. ראסל בא, דופק שבועיים וחצי טובים ולוקח MVP?
שיעמוד בתור, הארדן סוחב קבוצה שלמה על הגב למקום שלישי במערב, קרי נותן עונה מושלמת מבחינת יופי ויעילות והם עוד הרבה לפניו במירוץ ועושים את זה בעקביות לילה אחרי לילה.
שיחזיק כל העונה במספרים האלה ויהיה על מה לדבר

גיא
גיא
23/02/2015 14:31:54
הגב ל  אפלטון

המספרים של ראסל עבור 42 המשחקים ששיחק,
ושל הארדן עבור 55 המשחקים ששיחק.

מתן גילור
23/02/2015 14:39:41
הגב ל  גיא

ווסטבורק: 26.0 EFF
הארדן: 27.3 EFF
למה למהשדה ולא אפקטיבי מהשדה?
אפקטיבי:
ווסטברוק – 46.3%
הארדן – 52.5%
הבדל לא מבוטל, קל וחמר כשהאחרון קולע יותר ועל פני יותר משחקים.

גיא
גיא
23/02/2015 16:34:43

נהדר איך המספרים מסתדרים לפי הצורך…
(עבור הטיעון של שנינו, כמובן)

כאמור, הפערים קטנים. שניהם נהדרים ומועמדים ראויים,
היחיד מעבר לשניהם שיש לו מקום בדיון הוא קרי.

אפלטון
אפלטון
23/02/2015 16:42:56
הגב ל  גיא

רק שפער של 13 משחקים (מתוך 55) הוא עצום ומעוות את הסטטיסטיקות לטובתו של ווסטברוק.
עוד דבר הוא המיקום של קבוצתו: מקום 8 לעומת מקום 3 ומקום 1.
בקיצור, כמה שהוא שחקן טוב ומוביל, כמו שאברי ציין, הוא אפילו לא השחקן הכי טוב בקבוצה שלו. על קרי ניתן להגיד דברים דומים (עם קליי לצידו).
הארדן כרגע בודד בפסגה במירוץ ה-MVP, קרי טיפונת מאחוריו ו-ווסטברוק ולברון הרחק מאחור

יניב
יניב
23/02/2015 16:59:19
הגב ל  אפלטון

ניב ימות המשיח אני מסכים איתך וזה עולה לי בבריאות פעמיים.פעם ראשונה שאני מסכים איתך ופעם שנייה שאני נאלץ להודות שנכון לעכשיו לזקן הצנוע והענו בהחלט מגיע הMVP

אפלטון
אפלטון
23/02/2015 17:16:52
הגב ל  אפלטון

וואי וואי וואי קרס לי האינטרנט עכשיו.
עכשיו רק נשאר לכופף את האשך על הברכיים ולתת לו לטעום את נקטר זיעת הזקן המהביל של אחרי משחק. שיבוא לבוש כתום.

דדי
דדי
23/02/2015 14:23:06

התפוקה של ווסטברוק בלי דוראנט ושל דאנדרה ג'ורדן בלי גריפין היא הרבה חומר למחשבה לקבוצות שלהם.

Smiley
Smiley
23/02/2015 14:36:34
הגב ל  דדי

זאת "תורת הוואקום"…

איל
איל
23/02/2015 17:43:31
הגב ל  Smiley

או במקרה של הקליפרס – תאוריית יואינג

תומר שור
תומר שור
23/02/2015 14:38:19

אם הם מגיעים למקום 6, יש על מה לדבר. 7 הם נטחנים מול ממפיס ו8 משחקים נגד GS בלי יתרון ביתיות וזאת כאשר הקבוצה עוד לא מחוברת כמו שצריך.
גם כך, צריך קבוצה עם המון אופי לעבור כל כך הרבה סדרות ללא יתרון ביתיות.
והפרק הכי חשוב – מאמן – אי אפשר לעבור סדרות, בלי מאמן שיודע לעשות התאמות ומגיב להתאמות של הקבוצות ממול.

אפילו את היתרון של מכבי משנה שעברה לא יהיה להם (היתרון שאף אחד לא לוקח אותך ברצינות רבה מדי – ולא מתכונן ברצינות אליך)

avri
avri
23/02/2015 15:00:09

1. excellent post
2. he isn't even top 3 pics for MVP (Curry, Harden and Marc Gasol are all leading their teams much higher, and if Cleveland continues this way, also Lebron)
3. Speaking about short memories!!! Durant is STILL the best player in OKC, by far
4. Regarding the home advantage – changes nothing these days, or at least not so much. I also don't see a lot of difference between meeting Houston, Memphis, GS or the Clippers in round 1. Same same, more or less, and if everyone's healthy, OKC is better than all of those teams. And I am also not convinced that I prefer meeting SA or Dallas over any of these teams during the playoffs. Long story short – it really doesn't matter if they'll finish 8, 6 or 1

מאוריציו
מאוריציו
23/02/2015 17:29:34
הגב ל  avri

גולדן סטייט היא הקבוצה הכי ביתית בליגה, לא ברורה לי טענה מס' 4.
ג"ס בבית: 24-2. בחוץ: 19-8.

Ori88
Ori88
23/02/2015 16:02:24

נהניתי מאד מהפוסט. אני עוקב אחרי ראסל והוא בלתי עציר בזמן האחרון. עושה מה שהוא רוצה ואפילו מזכיר את הוד רוממיותו.

אני חושש משני דברים:
1. קבלת ההחלטות במאני טיים וכניסות עם הראש בקיר
2. סגנון המשחק שלו די פרוע ומועד יותר לפציעות. ואני אומר זאת בצער רב.

צביקה
צביקה
23/02/2015 17:29:16

כפי שכתבתי אמש בבלוג החי. ג"ס ואוק שיחקו אתמול נגד קבוצות פח, ולכל אחת היה חסר הכוכב. אמנם אינדיאנה נראית במצב יותר טוב מדנבר, והיא בביתה, אבל ג"ס הקבוצה מספר אחת בליגה, עם הרכב עמוק ויציב, ואוק בדיוק משחקת משחק ראשון או שני עם שינוי משמעותי ברוסטר. זה נגמר בנצחון מוחץ ומרשים לאוק', ובהפסד די מביך לג"ס, שלמרות יתרון ברור באיבודי כדור/גניבות, פשוט לא קלעו מספיק טוב, ולאחר שהובילו 12 נקודות ברבע הראשון פשוט הפסידו בשאר שלושת הרבעים והמשחק כולו.
עכשיו עם קנטר ואדאמס, איבקה בכושר שיא, ראסל פשוט נהדר, ודוראנט בכלל עוד לא נכנס לקצב הקטלני שלו, אוגוסטין שזה גיבוי ברמה שלא הייתה מעולם לראסל בקבוצה הזאת, נובאק וסינגלר, וייטרס ולאמב, קבוצה עם כזה עומק עוד לא הייתה באוק' בעידן של KD וראס. ברוקסי מאמן הגנה אדיר, ובהתקפה עכשיו יש לו כלים שלא היו לו מעולם. כי יש לו הרבה יותר קלעים מבעבר, ויש לו סנטרים שגם יודעים להכניס כדור לסל, מה שפשוט לא היה שם אי פעם.

מנחם לס
מנחם לס
23/02/2015 18:08:38

אני לא מעז לומר לרגע שלת'אנדר טוב יותר ללא דוראנט – שהוא אחד משלושת שחקני ה-NBA הטובים ביותר (יחד עם לברון ואנטו8ני דייויס). אבל אני טוען (וכתבתי זאת ב-'מעורב' של היום) שראסל ווסטברוק בעצמו הוא MVP על בטוח, ללא דוראנט. ללא דוראנט הוא מקבל אחריות, ומשחק בעליונות על אחרים ממש.

דורון
דורון
23/02/2015 18:18:58

פתחת בהתנצלות, משאדם מתנצל מוריד את האגו
ואז יוצאת לו כתיבה טובה, וממגנט תגובות מצוינות.

דורון
דורון
23/02/2015 18:26:44

הצ'יטה אחד המעניינים בליגה, הייתי מוסיף גם את מארק
גאסול שלפני כמה שנים כתבו עליו חוטב עצים ונגר, ומאבק
על הmvp, הבחירה קשה וקטונתי מלדעת.

דורון
דורון
23/02/2015 18:30:22

כל התגובות פה מצוינות כולכם מבריקים באמת,
נהדר עידו על הנושא הרב גוני שלא לאמר אוונגרדי(הצ'יטה)
שהעלת וכולם כותבים מאד יפה וחכם גם אם יש ניגוד בדעות.

דורון
דורון
23/02/2015 18:37:50

טיפ חזק לחיים: שרבים עם מישהו כדי להתנצל אפילו
אם אתה צודק, זה מרגיע את הצד השני
מנחית את המאבק שבא מהאגו של שתי הצדדים.
ואחרי זמן באדם השני מתקשר ומבקש סליחה.

משפט ענק: סליחה אני מתנצל בין אם אני טועה או צודק.

העימות ישר צונח נופל והופס מפסיק,
ואז אפשר לברר באבחנה טובה מי צודק.

כל מי שמתנצל או כותב על חסרונותיו הוא בעיני אדם שיגיע
להשגים טובים כי הוא מנחית את האגו שלו,
בעצם הוא אדם מושלם.
תודה על הכתבה והתגובות המצוינות.

Rondi
Rondi
23/02/2015 23:34:27
הגב ל  דורון

אתה הזוי בקטע הכי טוב

no funny shtuff
no funny shtuff
23/02/2015 19:33:10

ה-סידרה של הסיבוב הראשון- הלוחמים מול הרעם. רק חבל שערוץ הספורט ישדר במקום קליבלנד-וויזארדס (או באקס)..

k_700
k_700
23/02/2015 19:59:47

מי היחיד שטען פה מהעונה שעברה שהוא הגארד הטוב בליגה?

דובי, תעזור להם.

א.ב
א.ב
23/02/2015 20:13:31
הגב ל  k_700

אני?

א.ב
א.ב
23/02/2015 20:13:51
הגב ל  א.ב

לא נראה לי שהייתי היחיד.

א.ב
א.ב
23/02/2015 20:16:06
הגב ל  א.ב

Espn שמו אותו שני בגארדים, בטח היו כמה שחשבו שהוא ראשון…

k_700
k_700
23/02/2015 20:21:53

אף אחד לא העז להגיד שהוא בין שני הPG הטובים בליגה בשנה שעברה, אז בין 2 הגארדים הטובים??

תעשה גוגל אני בטוח שתמצא רק שם אחד שחשב ועדיין חושב ככה.

המשגיח
המשגיח
23/02/2015 22:17:10
הגב ל  k_700

ראסל ווסטברוק?

עגל
עגל
23/02/2015 22:42:51

טור נחמד מאוד על השחקן שהכי כיף לראות בליגה. אני עם מאיר אריאל, ווסטברוק עילוי אבל חבל שהוא צפוי להיפצע וחבל על קבלת ההחלטות השברירית שלו.