חם מהתנור: קנדריק פרקינס יחתום בקליבלנד/רועי ויינברג

שדרוג משמעותי מגיע לקליבלנד קאבלירס (22-34), בדמות החתמת הסנטר קנדריק פרקינס. לאחרונה, פרקינס הועבר מאוקלהומה סיטי ליוטה ג'אז, והג'אז החליטו לשחרר את השחקן לאחר ההחתמה. בעוד כיומיים, לאחר שחוזהו ינקה את שלב השחקנים המשוחררים והוא יוכל לחתום על כל חוזה שירצה בכל קבוצה שירצה, הוא צפוי לשתף פעולה עם דיוויד בלאט.

פרקינס בן ה-30 ידוע כאחד מהסנטרים השומרים הטובים בליגה, וזכה לתהילה שלקח אליפות עם בוסטון ב-2008. הוא עבר לאוקלהומה ב-2011, והעונה קולע 4 נקודות עם 5.5 ריבאונדים למשחק, לא רע לסנטר מחליף. הבולס, הפליקינס, הספרס והקליפרס גם הביעו עניין בשחקן, שבחר לחתום בקליבלנד בסופו של דבר.

*

הפורוורד אנדריי קירילנקו צפוי להיות משוחרר מפילדלפיה 76' ולחזור לאירופה. ב-48 השעות הקרובות צסק"א מוסקבה אמורה להודיע על כך שהחתימה את השחקן ל-9 החודשים הקרובים. השחקן לא פוסל חזרה לנבא.

*

הפורוורד ממינסוטה טימברוולבס, שבאז מוחמד, סיים את העונה. שחקן השנה השנייה קולע העונה 13 נקודות למשחק.

*

בינתיים בדנבר-השחקן טיי לאוסון, שלפי השמועות היה מועמד לטרייד על ידי הקבוצה בחלון ההעברות, ולא הועבר בסופו של דבר, הבריז מאימון של הנאגטס ביום חמישי. מאמנו ספסל אותו במשחק הנאגטס ביום שישי, והנהלת הקבוצה אמרה שהוא צריך להתנהג בבגרות. יהיה מעניין לראות ההתפתחויות בקשר לשחקן שקולע 17 נקודות עם 10 אסיסטים למשחק העונה.

*

מילווקי שחררו את הסנטר לארי סונדרס, שיהפוך לשחקן חופשי. סונדרס בן ה-26 עלה לכותרות בהקשרים שליליים לאחרונה, עקב שימוש בסמים (והוזכר במוסף הארץ כשחקן שהוא קול מדי בשביל האנ.בי.איי), ואמר שהוא לא שוקל חזרה למשחק כרגע. סונדרס קלע העונה 7 נקודות עם 6 ריבאונדים ב-21 דקות.

*

מאמן דאלאס, ריק קרלייל, אמר שפורוורד המאבריקס, צ'נדלר פרסונס, צפוי להחמיץ 3 המשחקים הבאים של קבוצתו עקב נקע וחבלה בקרסול השמאלי. פרסונס קולע העונה 15 נקודות עם 5 ריבאונדים בערב.

*

ניו אורלינס פליקינס שיחררו את הפורוורד שון וויליאמס, שהגיע אליהם בטרייד ביום חמישי האחרון. וויליאמס קלע העונה 6 נקודות עם 3 ריבאונדים במשחק.

*

דוק ריברס אמר שהקליפרס מחפשים גארד, ועשויים להחתים אחד בשבוע הבא. בין השמות הפנויים בשוק: ריי אלן (שלפי השמועות לא יחזור לשחק העונה), נייט רובינסון וגל מקל. אף גארד לא הוזכר כמועמד להצטרף לקבוצה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. רועי, איך כתבת פרקינסון ושדרוג משמעותי באותו משפט? אם פרקינסון היה סוס כבר מזמן היו יורים בו, ברנדון היווד עדיף כבר.

    1. 🙂
      הערה ,אולי כדאי לרדת מאופציית גל מקל כגארד לקבוצה כל שהיא
      הוא קיבל הזדמנות בניו אורלינס וספק אם הוא מתאים לקבוצה כמו הקליפרס

  2. לא תקראו את זה בשום מקום, אבל ללאוסון יש בעיית אלכוהול.
    הנאגטס ניסו להיפטר ממנו בדדליין וינסו שוב בערב הדראפט.

  3. פרקינס עכשיו אינגמה חידתית במיוחד
    אחרי שהועזב בבוסטון טענו שהשפיע על אובדן אליפות
    שניה בעידן החדש.
    יאיר צחקתי לטובה מתגובתך.
    הפעם אני הולך עם רועי, אם רועי כותב משהו טוב.
    יש דברים בגו, בלאט אוהב שחקני נשמה בהגנה.
    איך גיי אר ושומפרט הפכו מחול לכמעט זהב
    תחת בלאט,כמעט מיסתורי, שיהיה בהצלחה.
    תודה רבה רועי על המידע הטוב.
    ותודה על התגובות.

  4. תודה דדי על המידע
    ותודה לך גם על י"ור מידע על חוזים והעברות שאתה,
    וגם על הסירטונים המצחיקים.
    פשוט אני קורא ולא מספיק תמיד להודות על כולם.
    תבורך

  5. חן חן.
    לא תמיד יש לי אנרגיה לזה, אבל אני משתדל מדי פעם לנג'ס לכם קצת…

    לא יודע איזה דורון זה, אבל נשמע לי מקורי משהו משהו…

  6. שדרוג משמעותי אני לא יודע רועי.
    אבל מסכים שפרקינס הוא הימור שווה לקאבס , אולי בסיטואציה חדשה ופחות צפופה הוא יתעורר לחיים.
    הבחור זכה באליפות כבר והיה לו חלק יפה בה כשחקן חמישיה, הוא לא שכח לשחק הגנה אף עם ותחת דיויד הוא יכול לפרוח.

    אני מאמין שזה אחלה מהלך של הקאבס.
    גריפין מתגלה לאט לאט כאחד שיודע מה הוא עושה. לא מפחד להמר ונותן גב כשצריך יש לו ביצים כגנרל מנגר צעיר.
    גריפין הוא אשך ממש לא תמיר – אשך גלוי!

  7. אחלה מהלך לקאבס. פרקינס הוא אולי נטל התקפי, אבל זה לא מה שקליבלנד צריכים. הם צריכים גבוהה מסיבי שיחליף את מוזגוף ל10-15 דקות בערב ויהיה פיסי מול סנטרים בהגנה. בסדרה מול וושינגטון ושיקאגו הוא יכול להיות מאוד חשוב (קריטי אם מוזגוב נכנס לבעיית עבירות). ואם וכאשר הם יגיעו לגמר הוא יכול להיות חשוב בסדרות מול ממפיס, קליפרס (לא שיש להם סיכוי להגיע לגמר) ויוסטון. הוא גם נחשב לשחקן שאוהבים בחדר הלבשה שזה תמיד נכס.

    הבעיה שלו (חוץ מזה שההתקפה הופכת להיות 5 על 4) והסיבה שהוא כוכב ב shaqtin a fool הוא שהוא לא יודע מה הגבולות שלו. הוא לא צריך להוביל מתפרצות ולא לזרוק כדורים מאחורי הגב…. אם בלאט יגרום לו לא להשאר בטווח הדברים שהוא יודע הוא יהיה נכס לאליפות כמו שבירדמן היה במיאמי.

  8. לגבי סאנדרס – לא קראתי את המאמר ב"הארץ" אבל (הרבה יותר מעניין הגראס) לי מפריע שהוא נסע לכמה ימים והשאיר את 2 גורי הכלבים שלו בכפור מחוץ לבית. נראה שהוא חרא של בנאדם – וכזה אחד לא רצוי בשום חדר הלבשה.

    1. אני בספק אם זה נכון.
      הוא לא איש צדיק וכבר נעצר פעמיים על DUI ופעם על אלימות אבל מכאן ועד אלכוהוליסט יש דרך ארוכה. עקבתי אחריו העונה ואם ככה נראה אלכוהוליסט אז אני מתחיל לשתות כל יום.
      לארי סנדרס הוא סיפור עצוב שיש בו גם אלכוהול, גם סמים וגם שמועות על הפרעת אישיות דו-קוטבית.
      שוחרר ממילווקי בשנה הראשונה של חוזה ה-44 מליון דולר שלו, כדורסל הוא כבר לא ישחק העונה (ואולי בכלל). באסה לא ובאסה למילווקי שמאבדים כישרון מבטיח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט