שקט. ממשיכים בבניית האימפריה. והראייה? הטריידים (2) ! / רפי יצחק

 הינקי מאמין שעם MCW בניין האימפריה ייצא עקום

 

שקט , בונים פה אימפריה (2)

(רפי מנסה להסביר את מהלכיו של הינקי לבינוני ובינוני הבנה פלוס באתר מהסוג של האשך ו-K-700 כך שגם הם יירדו לסוף דעתו של הינקי, ויבינו את המשמעות – והחשיבה – מאחורי טריידים הנראים טריידים מהגיהנום עד שיורדים לסוף דעתו של הינקי – האחד ואין שני לו! על החתום: מנחם לס)

טוב, מה אגיד לכם, אני יורד מטיסה של 10 שעות , פותח הופס ובכותרת של רועי על סיקור הדד לייין אני רואה ש MCW  בבאקס! ישר מיד פותח את אתרי האוהדים של פילי – סופת ציקלון מה שקורה שם.

משפשף את העיניים ולא מאמין – הינקי עשה זאת שוב! ההחלטות שלו מעוררות מחלוקת והוא הפך אולי לדמות הכי מוקצנת ומדוברת בהנהלות של קבוצות הליגה וכל זה בלי לדבר כמעט עם התקשורת.

הינקי הפך את שני ערבי הדראפט והטרייד דד ליין האחרונים האחרונים  למגרש משחקים שלו . בהם הוא מנצל כל הזדמנות לסחור ולקדם את תוכניתו לבניית הקבוצה. המהלכים שלו מעוררי מחלוקת ויוצרים דיונים לוהטים סביב השיטה ותהליך הבנייה אותו הוא מוביל, לעיתים ישנה הרגשה שבעל הבית השתגע וקשה להכיל את המהלכים שלו – הוא מתנהל כמו אדם שמובטחת לו משרתו לכל החיים,  הוא עושה מה שהוא רוצה ללא חשבון ומורא שמישהו מודד את ביצועיו כפי שהוא מודד כשרונות ושחקנים צעירים. למה? כי הבעלים האריס נתן לו אישור לעשות מה שהוא חושב שצריך לעשות כדי להפוך את גורל הקבוצה.

שאלו אותי בכתבה הקודמת מי לדעתי פוטנציאל להתפתח לכוכב בקבוצה הזו מכל המשחקים שראיתי השנה – האמת, לאף אחד.

לכל סיקסר בהרכב הנוכחי  יש פוטנציאל ויכולות אבל אף אחד מהם לא יהיה אלפא דוג שיוביל קבוצה, הם יכולים להתפתח לשחקנים משלימים או שחקני חמישיה טובים אבל אף אחד מהם לא הראה שהוא שחקן יוצא דופן וזה מה שהינקי מחפש. הוא מחפש הום ראן ולא להגיע לסינגל או דאבל.

MCW  היה הסמל של הסיקסרס בעידן הינקי (עד אתמול) , שחקן עם פוטנציאל גדול ונתונים פיזיים מרשימים. השחרור של דרו הולידי והבחירה שלו ושל נואל בערב הדראפט 2013 היו יריות הפתיחה לתקופה של הינקי בקבוצה. MCW  קיבל ישר את המפתחות להוביל את הקבוצה, הוא קנה את עולמו (וכנראה את התואר של רוקי השנה ) כבר במשחק הבכורה שלו בליגה מול מיאמי האלופה המכהנת  הוא הוביל את פילי לניצחון סוחף עם משחק פנטסטי של 22 נקודות,  12 אסיסטים, 9 חטיפות ,שבעה ריבאונדים יחדעם 60% מהשדה. תוסיפו לזה את הדראפט העלוב של 2013 ואת שיטת ניפוח הסטטיסטיקה של הינקי שבה  MCW מדורג בין ארבעת הראשונים בליגה בכמות נגיעות בכדור ל-100 פוזשנים (יחד עם לברון, ווסטברוק ולילרד) – תבינו למה בקלות הוא היה רוקי העונה.

 

תוסיפו לזה את העובדות הבאות:

  1. עבור הינקי תואר רוקי העונה מוסיף ערך לתג המחיר של MCW בטרייד אפשרי , וכל עוד הוא לא רואה את השחקן בתוכניות שלו לטווח הארוך , הוא יסחור בו לפני שהוא יאבד ערך ,
  2. MCW אחרי עונת הרוקי שלו עובר שנה קשה, 37 % מהשדה, 25% משלוש, 63% מהקו ו- 4.2 איבודים למשחק עם הרבה רגעים של תסכול , בנוסף הוא זייף בהגנה, וכמעט כל PG ששיחק מול הסיקסרס חגג . מבחינת הינקי זה איבוד ערך בתג המחיר עליו.
  3. הסיקסרס סימנו את השנה כשנת הפריצה שלו וככל שהוא לא מימש אותה התחלנו לשמוע שמועות על טרייד אפשרי שלו , מצ"ב ציטוט מהדף של צ'אד פורד בESPN – מתאריך 14 לינואר 2015 (והיו עוד ציטוטים כאלו פה ושם בחודשים האחרונים):

“I’ve heard a lot of rumblings from GMs that Carter-Williams is available. There are some in ownership and in the front office, though not all, that don’t see him as a long-term piece of the puzzle. There was a lot of chatter that direction before the (2014) draft and in the past few weeks. I know several teams have had exploratory discussions with the Sixers.”

  1. להינקי יש fetish על הבחירה של הלייקרס ולא בגלל שהוא חושב שיוכל לממש אותה השנה, הלייקרס יבחרו בודאות גדולה השנה ז בין 1-5 והבחירה תשאר שלהם (מה לעשות דדי ו- MBK שהשנה הלייקרס האהובה שלכם מסריחה לא פחות מפילי). הינקי בונה על זה  שבשנה הבאה הלייקרס לא יהיו הכי גרועים בליגה אבל לא מספיק טובים לדגדג את הפלייאוף במערב ולכן פילי תקבל בשנה הבאה בחירת לוטרי בין 4-14  ( בשביל להגיע לפלייאוף במערב בשנה הבאה הלייקרס צריכים להשתפר ביותר מ- 30 נצחונות לעונה – כנראה שלא יקרה) .

אחרי שנרגעים מעט מקצב האירועים המסחרר של אתמול, המהלכים של הינקי אתמול הם בסיכומו  של דבר, לעשות מה שצריך לעשות ולהמשיך בתוכנית:

  1. הטרייד של ג'אוואל מגי שמרוויח 11 מיליון לעונה (ובעזרתו פילי מגיעים לרצפת השכר ) ובחירת הדראפט המוגנת של אוקלהומה הוא בדיוק הטרייד שכולם ציפו שהינקי יעשה.
  2. הטרייד של MCW – בעיני הינקי, הערך של MCW  החל להשחק השנה , והוא קפץ על העגלה של טרייד הפויט גארדים תמורת הבחירה של הלייקרס שתתן לו ככל הנראה בחירת לוטרי בשנה הבאה.
  3. אחרי ש MCW הלך, נוצר חור בפוינט, והם רצו את כנען (אפלטון – אני מקווה שהוא יהיה הפתעה לטובה כמו קובינגטון ),  מקדניאלס כנראה היה הולך בקיץ ללא תמורה וישב יחד עם גרמי גראנט וקובינגטון על אותה משבצת, ולכן הינקי פנה לגורו שלו ביוסטון ונתן לו את הכשרון של מקדניאלס (שמגיע יחד עם אמא צבעונית שיושבת מעל ספספל הקבוצה ולא מפסיקה לגעור ולתת הוראות לבן שלה ולברט בראון המסכן).

 

כל המהלכים הללו שאחד הוביל לשני בתסריט שהינקי וצוותו כותבים לעתיד הסיקסרס מביאים את הסיקסרס להיות עם רזרבות גדולות של בחירות בארבעת הדראפטים הקרובים – ימים יגידו אם זה צל"ש או טר"ש. מה שבטוח הוא דבק בתוכנית שלו ואת הגיבוי של האריס יש לו.

האריס נתן ראיון בתחילת השנה בו פרש את משנתו , הוא בניגוד מוחלט לכל בעלים בליגה בונה לעתיד ללא התייחסות משמעותית להווה ובפגיעה בהכנסות מיידיות (והוא יכול כי הוא רכש את מניות הקבוצה במאות מיליונים  והשקיע עוד כמה עשרות בבניית מתקנים חדשים לקבוצה). האריס עושה את זה שונה מכולם, הוא מבקש להיות סבלנים ולתת אמון ב- GM בן 37 שזה תפקידו הראשון  כ- GM.

 

הודעת הטוויטר של MCW  דקות ספורות אחרי שנודע לו על הטרייד:

I can't lie I'm shocked. I love this city thank you for everything. I can honestly say I gave it my all. I wish Philly nothing but the best

שלשום הסיקסרס פרסמו לוגו חדש לקידום מכרות המנויים לעונה הבאה, בלוגו הם שינו את הסיסמא מהשנתיים האחרונות  מ- Together we build  ל- This starts now , במרכז הלוגו מופיע אמביד ומצידיו MCW  ונואל  (טיימינג גרוע לפרסום……).

 

מה שכן ניתן לומר בודאות שפילי כמה שהיא גרועה במאזן הנצחונות בשנתיים של הינקי היא קבוצה שמושכת הרבה יותר תשומת לב (חיובית ושלילית) מהקבוצות שהעמידו שם ב-12 שנים האחרונות.

ולסיום נשים את האנליטיקס בצד – בסוף מדובר פה על אנשים, MCW   היה מאוד אהוד בפילי, על האוהדים והשחקנים  יש לו אישיות כובשת ובשנה וחצי האחרונות זוהה כפנים של הקבוצה. זו הפעם הראשונה שהינקי שולח שחקן שהאוהדים מאוד מסמפטים מהקבוצה ויש סערה גדולה סביב המהלך הזה. אם MCW  יתחיל לפרוח תחת ג'ייסון קיד בבאקס, להינקי תהיה בעיה גדולה מול האריס והאוהדים- ימים יגידו.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 36 תגובות

  1. עזוב רפי… אני ראיתי את התהליך והכל וחיכיתי לסבוב המהיר שהם יעשו בקיץ אבל עזוב. הינקי והפילי שלך הם לא יותר ממכבסת חוזים ושחקנים.

    אני לא אתפלא אם עוד כמה חודשים או שנים יגלו שהארגון שאתה מנסה לתת לו הצדקה הוא לו יותר מקומבינה סטייל מועצת יש"ע

    תן קרדיט לג'ייסון קיד שהבין שנייט הגיע לתקרת הזכוכית שלו והתקרה של MCW כל כך הרבה יותר גבוה.

    בוז אחד גדול וארוך

  2. סם הינקי , צריך סניגור ודובר טוב? פנה בבקשה לרפי יצחק.
    הצלחת רפי לפחות לשכנע, ולעצור חלקית לפחות את כדור שלג
    הטענות כנגדו.
    לא ידעתי שמייקל קרטר וויליאמס בירידה תהומית כל כך.
    אם כן פילי יצליחו עוד זמן אז הינקי בשיחוק המאה,
    אם לא אז או משוגע אמיתי.
    נזכרתי בסרט האגדתי והענק "תעלת בלאולמיך"
    על משוגע שמחליט על שינוי טופוגרפי ומצליח כנגד כל
    הסיכויים, סרט קורע ומופת של אפרים קישון.
    לפעמים מעטים צודקים למרות שרובנו נגדם.
    אין לי נבואה לגביו.
    מה שכן כתבת יפה ומעניין רפי.
    תודה רבה לך

  3. מצטער חבר, אבל מה שקורה שם הוא הזוי וחסר הגיון.
    הם טוענים שהם בונים לעתיד, אבל משום מה ממשיכים לדחות את ה"עתיד" הזה כל פעם מחדש.
    כאילו רבאק, נראה לך שזה הגיוני במצב שלהם לבנות על בחירת דראפט של עוד שנתיים?
    MCW היה השחקן הכי טוב שלהם, ירידה או לא.
    עוד שנתיים מה יהיה להם? שני סנטרים מבטיחים שעוד רגע מסיימים חוזה, והימור על רוקי (מיקום לא ידוע, איכות דראפט לא ידועה) שיצטרך זמן להתפתח?!

  4. הגדרת יפה, צל"ש או טרש. בניגוד לכתבה הקודמת לא הצלחת לשכנע אותי הפעם. הכתיבה כמובן נהדרת וקולחת. אתה מביא את יוסטון כדוגמא / השראה, יחד עם זאת יוסטון בנו יופי של קבוצה מבלי להתדרדר לביב השופכין שהסיקסרס נמצאים בו. מעבר לכך יש הבדל בין קבוצה שבונה מחדש/ עושה טנקינג למשך עונה אחת לבין קבוצה בתהליך בניה אינסופי. פילדלפיה היא קבוצה עם עבר מפואר, מעבר לכך זו עיר מרכזית בארה"ב, זה לא חור שכוח אל (מיניסוטה, אוקלהומה), מה שקורה שם הזוי וחסר בושה. אני לא שונא אותם חלילה אבל מאחל להם כישלון מפואר ומוחלט, הם מגעילים אותי באופן אישי. הם מביישים את עצמם ואת המורשת שלהם.

  5. כל הכבוד על האופטימיות! עוד קצת מזה ותהפוך לאוהד ניקס.
    שמע עזוב מה שאני (וכולם) פה חושבים על הינקי והמהלכים ההזויים שלו.
    אני יכול להגיד לך שכשמורי עשה ניקוי אורוות בהחלטות תמוהות לא פחות (הטרייד על לאורי ואז שחרור תמורת כלום של יקיר האוהדים דראגיץ') לא היה אוהד אחד שלא דרש את ראשו.
    הינקי מחפש את ההזדמנות נוסח הארדן, אני מבין את זה. כשיגיע הביג ספלאש אז הוא יהפוך את כל הנכסים לערכים נזילים ויבנה סביבו קבוצה רצינית במהירות. אבל יש כמה בעיות בתכנית-
    א- הזדמנות כמו שהיתה עם הארדן יש פעם בחיים
    ב- הארדן לא היה מגיע אם לא היה את ההייפ סביב לין ואסיק. יוסטון ניקו בבום והלכו בכל הכוח קדימה, נראה שפילי רק מנקה ומנקה ומנקה. אף כוכב לא ירצה להגיע לקבוצה כזאת

    1. הכל טוב ויפה חוץ מסעיף ב'. ללין ואסיק ממש לא היה קשר לעניין. לפני הטרייד של הארדן יוסטון היו באותה שנה קבוצה שמכוונת ללוטרי.

      1. הכיוון ממש לא היה לוטרי. החוזים הכבדים של לין ואסיק ממחישים זאת. גם אם שחרור דראגיץ' נכפה על מורי משיקולים עסקיים (ההחתמה של לין היתה שיקול עסקי נטו של אלכסנדר שסגרה לקבוצה חוזים ששווים קרוב למאה מליון דולר בסין) המטרה היתה ליצור בסיס לקבוצה מנצחת עד שתגיע ההזדמנות (ראה הניסיון להביא את הווארד שנה לפני שהארדן הגיע).
        לס אלכסנדר, הבעלים דרש ממורי במפורש לשמור על תחרותיות בתהליך הבנייה וזה מה שעושה את זה יותר מרשים והכריח את מורי להיות כל הזמן עם היד על הדופק ולפעול באגרסיביות על כל הזדמנות יחד עם צבירת נכסים ושמירה על גמישות כלכלית כדי כל הזמן לשמור על היכולת להשתפר יותר.
        על הדרך אני אגיד שיוסטון הולכת להיות אחת מהמתחרות הכבדות ביותר על דוראנט ב-2016 ו היא יכולה לעשות זאת רק בזכות הגמישות הכלכלית שמורי דאג שתהיה לה.

        1. תנסה להזכר טוב טוב לאן ציפית שיוסטון יגיעו באותה עונה לפני הטרייד של הארדן. (אפילו אם אתה ההומר הכי אופטימי בעולם זה לא היה לפלייאוף)

          החוזים של לין ואסיק אגב ממש לא כבדים. הם בהחלט הרבה יותר ממה שהם שווים, אבל הם לא כבדים. (להזכירך מדובר על חוזים של 5-5-15, 8.3 כנגד תקרת השכר לעונה). ומורי הניח(נכונה, אגב) שהוא יוכל לזרוק אותם במקרה הצורך בלי קושי גדול.

          http://www.basketball-reference.com/teams/HOU/2013.html

          אפילו מורי כבר הספיק להבין אז שקבוצה שהשחקן המוביל שלה הוא קווין מרטין לא תגיע לעולם לשום מקום. אם כל הכבוד לגמישות כלכלית אם פרסטי לא מבצע את הטעות של הקריירה שלו(באמת יהיה לו מאוד קשה לפשל יותר מזה) ושומר את הארדן יוסטון לא שוים כלום ב2013 ומסיימים בלוטרי. לאף אחד לא היו ציפיות אחרות. אפילו עם הארדן(והעונה שהוא נתן) העונה הזאת של יוסטון לא הייתה ממש מציאה. הם סה"כ גירדו מקום 8 בפליאוף ויצאו באופן מכובד בסיבוב הראשון.

          1. ההבדל בין מורי להינקי,שגם אז מורי כל הזמן חיפש את הטרייד שישדרג אותו,נכון שפרסטי נפל עליו מהשמיים אבל גם בלי פרסטי זאת הייתה המטרה שלו מראש להנחית סופרסטאר ולא להתחיל "לבנות" מהדראפט

          2. בשביל "לתפוס" את אותה הזדמנות שנפלה מהשמיים, צריך קרקע מתאימה.
            נכון – בלי הארדן, יוסטון היו מגרדים אולי את ה-20 ניצחונות באותה עונה.
            אבל חשוב להבין שמורי כן ניסה לבנות איזשהו שלד סביר שיהיה מסביב לאותו שחקן פוטנציאלי (שלבסוף היה הארדן) שאולי יחפשו עבורו טרייד.

            מה שבעצם אפלטון מנסה לטעון –
            נכון לקיץ 2012, שמות כמו "לין" ו"אסיק", אולי לא היו שמות של סופרסטארים, אבל כן שמות של שחקנים עם פוטנציאל אולסטאר, שיגרמו לשם גדול יותר (כמו הארדן) להעדיף להגיע דווקא לשם בטרייד.
            לעומת זאת, איזה שמות בדיוק ימשכו שחקן גדול להגיע דווקא לפילי? קובינגטון? רוטן?

            אף אחד לא טען שלולא ההגעה של הארדן ליוסטון, הם היו נראים טוב באותה עונה, ממש לא.
            הטענה היא שמורי הצליח עד אותה עונה לשמור על קבוצה יחסית תחרותית, וברגע שהוא התחיל עם ניקוי האורוות, לשחקנים (כמו הארדן) לא הייתה בעיה לבחור ביוסטון, כי הם ידעו שלא מדובר על קבוצה לוזרית מדיי.

          3. העניין הוא שהארדן לא בחר ביוסטון, הוא בחר בכסף דקות משחק וסטטוס. יוסטון היו במצב לתת לו את זה, וללין ואסיק לא היה שום קשר לזה. אם הארדן היה באותו מצב עם פילדלפיה של היום במקום יוסטון של אז הוא היה עושה זאת. הוא לא הסתכל לשניה על איזה שחקנים נמצאים ביוסטון.

            באשר לתחרותיות של יוסטון. מורי קיבל את יוסטון ב2007 כקבוצה של 50 פלוס נצחונות. בשנתיים הבאות הם שמרו על סטטוס זה תוך כדי התמודדות עם הפציעות של מקריידי ויאו. אחר כך, עד להגעת הארדן, הם הפכו באופן לא מפתיע כאשר הפציעות הכריעו, לקבוצה של כ50% תוך כדי ניסויים רבים, קצת מבורברים ולא ממש מוצלחים של מורי לשפר את הקבוצה שלא הביאו לשום תוצאות. למעשה ההבאה של לין ואסיק במקביל לפרידה מדראגיץ' ולאורי היו בקו אחד עם ההתנהלות שלו באותן שנים, והארדן נפל עליו קצת כמו מתנה משמים שלא ממש הגיעה לו. יוסטון לא היו ממש תחרותיים באותו זמן. לפעמים נותנים למורי יותר קרדיט ממה שמגיע לו.

        2. אותי מעניין לדעת מה התוכנית של מורי לגבי מקדניאלס,
          מקדניאלס מחפש חוזה טוב בקיץ ולא חוזה רוקי, מורי בוודאות לא ישלם לו כסף גדול, ותמיד יהיה איזה מארק קיובן כזה שיזרוק עליו כסף.

          1. גם אותי זה מעניין וזה יהיה תלוי במקהייל יותר מבמורי איך מקדניאלס ינוצל עוד העונה.
            אני לא ממש מבין את הטרייד עד הסוף, מעבר לכך שהינקי יודע שמורי לא יבזבז הזדמנות שתקרה בדרכו, אבל קטונתי.
            אני חושב שאתם הרווחתם פה יופי של שחקן (קאנן) שיתרום לכם התקפית עוד העונה, אבל מצד שני לא מבין למה לא השאירו את מקדניאלס שהיה שווה את ההשקעה הכספית לפילדלפיה הצעירה אבל לא ליוסטון שרוצים כאן ועכשיו.

  6. הוא אוגר תחמושת
    לא ברור אם הוא יירה אותה בדראפטים הקרובים או יחליף אותה בעבור שחקנים מוכחים, אבל הרבה תחמושת יש לו 🙂

    1. את האמת, אני לא הבנתי את מקדניאלס והסוכן שלו.
      במקום לקחת את ההזדמנות לשחק בפילי ולקבל זמן משחק וחשיפה שרוקי יכול לחלום עליהם, הוא התנגח בהינקי בתחילת העונה וקיבל את החוזה שרצה. עכשיו ביוסטון יש לו על המשבצת שלו את הארדן, טרי וקורי ברואר. יהיה לו מאוד קשה לפרוץ אל הרוטציה של יוסטון עם זמן משחק משמעותי.

      לגבי כנעאן – הינקי היה מת לבחור אותו בדראפט 2013 בבחירה 35, מורי גנב לו אות בבחירה 34 והינקי המשיך לעקוב עחריו ולחפש את ההזדמנות לשים עליו את היד.
      היום הוא פותח פעם ראשונה בהרכב.

  7. אני מבין את הרצון למכור את לֹmcw כשהמנייה שלו גבוהה (למרות שאני חושב שזה טעות), אבל תמורת מה? הוא קיבל בחירת דראפט (ולא טופ 3) כנראה שנה הבאה. יש יותר סיכוי שmcw ילמד לקלוע וישרג משמעותית את משחקו מאשר למצוא מישהו מוכשר יותר בדראפט לפי דעתי.

  8. האמת שאני כמו כולם ממש לא הבנתי את הינקי עד שהגיעו 2 הטורים של רפי ואז נפל לי האסימון,הינקי הוא גאון וזה בדיוק מה שהוא מחפש.הינקי מבין שלבנות קבוצה לאליפות זה ממש אבל ממש לא פשוט אז במקום לבנות קבוצה לאליפות הוא פשוט מוכר מוצר אחר לכל האוהדים של פילי וזה תקווה,הוא פשוט משלה אותם שאוטוטו הוא מתחיל להקים את הקבוצה שתזכה ב5 אליפיות רצופות,והאוהדים של פילי קונים את זה ונותנים לו לגטימציה.

    1. תודה יניב.
      הניקי והאריס הכריזו בשנה ראשונה של הניקי שהקבוצה תהייה גרועה. בקיץ עקב הבחירות בדראפט הם שוב דיברו על הליכה של שנה נוספת גרועה. אני לא חושב שהם יקבלו קרדיט מהאוהדים לשנה שלישית (לפחות לא ממני). אני באופן אישי נהניתי לראות את הסיקסרס של החודשיים האחרונים הם החלו להתגבש ולהראות ממש טוב. למרות הירידה ביכולת של קרטר ויליאמס הוא היה המנהיג שלהם. ראיתי אתמול את המשחק מול אינדיאנה, השחקנים נראו בהלם מהטרייד ונראו ממש גרוע, ועוד מחכים לי 28 משחקים כאלו השנה……
      דרך אגב גייסות ריצדסון שיחק אתמול פעם ראשונה אחרי שנתיים של פציעה ארוכה.וגם גאוואל מגי ערך בכורה בפילי (לא היה יותר מדי מה לספר על זה פרט להטבעה מדהימה אחת)

      1. רפי,איך שלא תהפוך את זה גם העונה הבאה תהיה גרועה,זאת עונה שבמקרה הכי טוב יתחילו לתת לאמביד ולבחירה מהדראפט שיבוא(בהנחה שהם לא יקחו מישהו פצוע או שמשחק באירופה)להשתפשף.לגבי השחקנים אז אין לי שום טענה אליהם הם מקבלים הזדמנות שרובם לעולם לא היו מקבלים ללא הינקי ועושים את המקסימום מבחינתם.

  9. הבעיה בעיני היא הנחת הבסיס שקבוצה היא רק הרכב שחקנים.
    אולי אי אפשר למדוד את זה באנליטיקס, אבל גם בעידן הסופרסטארים המפוצצים בכסף יש משמעות לעוד משהו שאכנה אותו "רוח המועדון".
    יסלח לי דובי, אבל התחושה היא שהיום שאם ווסטברוק ולברון ילבשו מדים של הניקס לא בטוח שהם יגיעו לפלייאוף ושהחברה הצעירים בבוסטון היו נראים יותר גרוע ממינסוטה אם הגופיות שלהם לא היו ירוקות.
    פילדלפיה בעיני הייתה קבוצה עם מסורת מכובדת וקבוצה שכמו הרבה שנים ביוטה (שנטשה את הגישה) ובאינדיאנה, שמרה על תחרותיות.
    הינקי עובד יפה מאד בלאסוף נכסים ולהשביח אותם, אבל הוא יצטרך לעשות מהלך ברמת האיחוד של מיאמי (או כמו שצוין פה, הארדן) כדי להביא קונטנדרית אמיתית מתוך מערכת שרגילה לקבוצת נוער.
    כל הפוקוס של המועדון צריך להיות אחר, התמודדות עם סטארים, השקעה של הצוות בהכנה מול יריבות ובנייה של עונה כדי להגיע בשיא לפלייאוף במקום להשקיע בפיתוח שחקנים. ביוסטון שמרו על תחרותיות מסויימת ועל היכולות האלו הרבה יותר ממה שעושים היום בפילדלפיה, לבוסטון עד גארנט ואלן היה פירס ומסורת גדולה משל פילדלפיה, ללייקרס יש מסורת ויש את קובי עם פוזת הסופרסטאר.
    עוד נקודה – אני גם לא יודע מה המשמעות של הסכם השכר החדש והגבוה שאמור להכנס (דדי?) אבל יש מצב שהוא ייצור חלון זמן שבו הרבה סופרסטארים ירצו להיות שחקנים חופשיים (ראו החוזים של לברון וקובי) ולא בטוח שטריידים יהיו כלי יעיל לבנות קבוצה, אז הערך של כל הנכסים של הינקי ייפול בבת אחת וקבוצות כמו דאלאס (פארסונס) הניקס (אנתוני) מיאמי (בוש) יוטה (היוורד וברקס) עם שחקנים שסגורים בחוזים שנראים היום גדולים מדי, יהיו במצב טוב יותר מקבוצות שיש להן נכסים לטרייד. במצב כזה הינקי אולי יוכל "לגלגל" את הנכסים שלו קדימה ולא לפדות אבל הוא יפסיד עוד שנים.
    בקיצור, הינקי עובד יפה אבל צריך לדעתי להסגר על כיוון (סופרסטארים כאן ועכשיו/גרעין צעיר שאמור לרוץ ביחד ולא כנכס), כבר בסוף העונה הזו, כדי לא לעשות לפספס את המומנטום.

  10. הינקי משחק בפנטזי.
    אם הייתי צריך להמר הייתי שם את הכסף שפילי לא תגיע לשום מקום משמעותי. מקסימום חצי גמר מזרח

  11. הינקי עושה עליכם תרמית פירמידה.
    ואתה ממשיך לקנות את המוצר שלו.
    הוא יגמור כמו מיידוף ואתם כמו המשקיעים האומללים שאיבדו את כספם ועתידם.

    1. והדוק הוא אחד מהם! (אבל מה שהציל אותי היתה העובדה שכשמיידוף היה "גאון" שמתי כמה רווחים בצד, אחרת הייתי מבקש היום ממומי להיות נהג מחליף שלו).
      היי. טובים וחכמים ממני ניתפסו ברישתו של הנבל.

  12. "שוטה משטה בכם שוטים"

    (כל הזכויות שמורות לעמוד הפייסבוק של יגאל כהן, במקור זוהי המנטרה הקבועה על ביבי)

    1. גדול ועצוב יחדיו (בקשר לביבי)קראתי טור של סורוקה שהעלה נקודה יפה הוא בכלל טוען שפילי היא קבוצת בת של יוסטון.מורי שולח לשם שחקנים על מנת שישתפשפו ואם הם טובים אז הוא יחזיר אותם ליוסטון

  13. אני עדיין לא מקבל או מבין את הטרייד על MCW.
    שחקן מצוין, בסה"כ בעונתו השנייה (וחלק מהפתיחה החלשה שלו נבעה מהפציעה שגרמה לו להחמיץ לא מעט משחקים), הרכז הגבוה בליגה כרגע יחד אם גראוויס ואסקז אם אני לא טועה, עם המון פוטנציאל, וכמובן, עם חוזה רוקי

    אולי הסיבה שהעבירו אותו היא שהם מאוד אוהבים אותו ורוצים שישחק בקבוצה שתגיע לפלייאוף…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט