מלחמות כבר כן קורות בחורף/מתן גילור

כשבפיפ"א הצביעו על מיקומו של טורניר הגמר של גביע העולם בקטאר, הם ידעו דבר אחד חשוב – שהם הולכים לקבל על זה הרבה כסף. סתם, בואו נהיה רציניים – הם ידעו שהם הולכים לקבל על זה הרבה מאד כסף. טוב, צחוק בצד, הם ידעו – כי ככה קטאר התחייבה – שהטורניר יתקיים בקיץ ושקטאר תבנה אצטדיונים ממוזגים לשם כך.

מהון להון, התברר שלבנות אצטדיונים ממוזגים יכול להיות דבר די מסובך, קל וחמר כשאלפי עבדים, סליחה, פועלים כבר מסרו נפשם לאללה לשם כך.

היום פורסם באתרי הספורט בישראל שפיפ"א צפויה להודיע על קיום הטורניר בחורף.

יאמר מאן דהוא: "יפה מאד. אין שום בעיה להיות קצת יצירתיים. לא יקרה שום דבר אם פעם אחת כל אירופה תקיים פגרת חורף כמו במדינות הצפון אירופאיות, כל עוד זה חד פעמי. כמו כן, אמנם זה לא אידיאלי לשחק באנגליה וספרד ביוני, אך אפשרי." (אל דאגה, ישראל לא תהיה שם…).

אז איפה פה הבעיה? הבעיה היא שקטאר קיבלה את המנדט עבור פרוגרמה מסוימת ולבסוף המעשה שונה מההלכה. אם מראש קטאר היתה מציגה תכנית לפיה המונדיאל יתקיים בחורף ובכל זאת היתה נבחרת – מה טוב (לא ממש, כי היה שם שוחד וקיפוח פושע של העדר זכויות אדם, אבל נשים זאת לרגע בצד). ברם, סיכוי גבוה בהרבה שבמקרה כזה קטאר לא היתה נבחרת.

לדעתי, 7 שנים הן הרבה זמן. מספיק זמן בשביל מדינה חלופית להתארגן לאירוח הטורניר. זה הזמן להוגיע שקטאר לא עמדה בקריטריונים ולהעביר את הטורניר למדינה אחרת.

האם יש סיכוי שזה יקרה? בפיפ"א השמרנית? כשיש סיכוי שהם יצטרכו להחזיר את האתנן??? שלילי בזנ"טי!

מממנת הטרור מספר 1 בעולם תמשיך לצחוק על כולם בדרך לעוד אירוע ספורט נוצץ על חשבון ערכי מוסר אוניברסליים.

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. יש לי הרבה דברים לומר על אותו מונדיאל
    הנה בקצרה.
    1. כולם שוחדו
    2.באסה שהמונדיאל יהיה בקטאר
    3.כאוהד באסה גדולה שהמונדיאל יהיה בחורף.
    הבאסה נובעת מכך שזה לא בקיץ ומונדיאל צריך להיות בקיץ זה מצטלם יותר טוב אנו האנשים הפשוטים שעובדים ממילא מתאימים עצמנו שנים לעניין ומבחינה זו המונדיאל צריך להיות בקיץ נקודה !

    4. אבל למרות האמור בסעיף הקודם מונדיאל בחורף יהיה איכותי ביותר מבחינת רמת הכדורגל שלו …כי כדורגל ביוני הוא כדורגל עייף בטח בארצות חמות מאד אקלימית….כדורגל שכזה יהיה חגיגה גדולה מאד.

    5. ולמרות האמור בסעיף הקודם אני מניח שהמונדיאל לא ישוחק לבסוף בחורף בגלל
    שהמונדיאל לא יהיה לבסוף בקטאר או לחליפין לא ישוחק בחורף (כי זה שינוי עצום מדי מבחינת תיירות ,היערכות וכיוצ"ב ).

  2. זה בגלל שהם היו בחצי הכדור הדרומי ושם העונות הפוכות, אבל מבחינת עונת הכדורגל זה היה בסיום העונה ושחקנים היו מותשים מעונה אירופית ארוכה.

  3. שלא לדבר על העובדים הזרים מקטאר שהובאו מנפאל ומדינות אחרות שהם מעבידים בפרך במחנות אריכוז, עד מוות!

  4. אתם יכולים לקטר על קטר עד מחר אך ברגע שיתחיל אתם תעלו על
    הקטר או הרקטה הראשונה לצפות מרותקים עם נקטר ביד אחת
    נקטרינה ביד השנייה והקטטר שמחובר לקטר הקטן…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט