מעורב הופס ליום ד' – האם קובי ירד לגמרי מהפסים? / מנחם לס

1. למי להאמין? לכסף הגדול בלאס ווגאס או לכמה 'מבינים' באתר?

קליבלנד היתה המועמדת מס' 1 של לאס ווגאס בתחילת העונה. היא נפלה עד מס' 5 לפני חודש ומשהו. היום – טבלת הסיכויים הראשונה של ווגאס לאחר האול סטאר, הקאבס היא שוב בראש.

ועוד SURPRISE!  מחמשת הראשונות שלוש הן מזרחיות. אני הולך עם לאס ווגאס נגד כל אנשי האתר גם יחד כי עוד לא מצאתי אחד היודע – כמוני – שהמזרח הגיע לרמת המערב לפני כשבועיים, והיום הוא כבר לפניה – קאפיש? לאס ווגאס יודעת בדיוק כמוני שהמזרח טוב יותר מהמערב.

אני לא יודע אם ווגאס מאמינה שהקאבס היא באמת הטובה ביותר, או שהיא מאמינה שבסופו של דבר THE CREAM RISES TO THE TOP, כמו שאומרים החברים שלי באור יהודה. אחרי הכול, הקאבס היא רק חמישית נכון לעכשיו בדרוג במזרח. אבל בלאס ווגאס יודעים שהדרוג היום לא אומר דבר.

הנה הטבלה:

 

2. קנטקי מובילה במכללות

קנטקי הבלתי מנוצחת היא עדיין מס' 1 במכללות עם רקורד מושלם של  0-25.

אחריה גונזגה עם 1-26, וירג'יניה עם 1-23, ויסקונסין 2-23, דוק 3-22, וילנובה 2-23, אריזונה 3-22, קנזס 4-21, יוטה 4-20, ונוטר דאם 4-22.

3. אם אתם רוצים לראות הכל ג'ורדן

מומלץ ביותר:

 

http://thelab.bleacherreport.com/jordan/

 

4. אם גם כריס בוש מחפש 'מורשת'…

 

זהו. זאת ההזדמנות של כריס בוש לי=עשות לעצמו מוניטין של שחקן גדול. שתי האליפויות הראשונות תמיד תהיינה שייכות יותר ללברון ולדוויין וויין מאשר לו.

היום שניהם אינם. לברון בקבוצה אחרת ווויין פצוע. זאת ההזדמנות לקחת את השאריות – ואת ווייטסייד – ולקחת אותם לפלייאוף, ואז עם דוויין וויין להגיע לגמר המזרח.

אם הוא לא יעשה זאת הוא יסיים את הקריירה ככינור שני. כשחקן טוב שלא היה מסוגל לעשות זאת בעצמו.

זאת ההזדמנות היחידה והאחרונה שלו להראות שכולם טועים בקשר אליו.

 5. קובי ממש יורד מהפסים

תאמינו לי שקובי איבד את הצפון. הוא ממש ירד מהפסים. בראיון השבוע עם GQ הוא טוען שכל  ה-LOCKOUT ב-2011 היה "CONSPIRACY" (קנוניה) נגד הלייקרס. אולי הגיע הזמן להכניסו למוסד? אולי בקיבוץ של דובי יש מיטה מיותרת לעוד אחד מבולבל עם ברגים משוחררים?

(בינינו? הלוואי שקובי צודק כי אז ה-LOCKOUT עבד בצורה החלומית ביותר שאיש תיכנן בכלל!)

אתם לא מאמינים לי?

אז הנה:

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 32 תגובות

  1. אידיוט.

    מה לגבי זה שבטופ 10 יש 6 מערביות לעומת 4 ממזרחיות? ברור שתיקח סטטיסטיקה שמתאימה לטענה המפגרת שלך.

    1. רק מפגרים כמוך מתעניינים מי במקום 7 או 8. מצידי שלמערב יהיו את כל הקבוצות ממספר 5 ומטה. והדפור הזה אפילו לא יודע לאיית את שמו של השחקן מבוקה רטון, הסטרייקר מס' 1 בעולם. אין לי אפילו חשק להיכנס ל-IP לראות אם זה שוב אלעד רבין, שעצם ההעפה שלו מצוות האתר לא תניח לו עד שייכנס לקבר.

  2. איך אפשר להתייחס ברצינות ליחס ההימורים בלאס וגאס
    כאשר 99 אחוז מהתושבים שם בטוחים שאלביס עדיין חי, והאחוז
    הנותר משלים הכנסה בתור כפילים שלו ככומר בכנסייה לזוגות
    טראנסג'נדרים שברחו למערב להתחתן בסתר.

  3. תודה ענקית על ג'ורדן מנחם. ירבו תמיד.
    תוכל להסביר על קובי מה זה הLOCKOUT ב-2011?
    גם חסר חלק בסוף. אחרי אז הנה:
    וכל מה שקובי אומר תשימו לב שהוא משדר ממשך הפוך
    כלומר מציג ומשקר. לא קונה שום אמירה שלו.

  4. מנחם, ההסבר שלך הוא צד מסויים של ניתוח הנתונים, אפשר להסתכל על הדברים בזווית מעט שונה. כשמהמרים על אליפות, אתה בעצם מהמר שקבוצה מסויימת תגיע לגמר (חוזקת האזור שלה) ותזכה באליפות (ההתמודדות מול האזור המקביל). ניקח מקרה קיצוני שבו שיקגו משחקת בקונפרנס עם 14 הקבוצות הגרועות בליגה. הסיכוי ששיקאגו תזכה באליפות יהיה גבוה יותר מזה של כל קבוצה אחרת, גם אם נחשוב שגולדן-סטייט וקליבלנד טובות ממנה. הסיבה לכך ברורה, הסיכוי שקליבלנד, שמשחקת בקונפרנס החזק תעלה לגמר נמוך משמעותית מזה של שיקאגו, בשל כך גם הסיכוי שהיא תזכה באליפות נמוך יותר.
    אני יכול לחשוב שסאן-אנטוניו תזכה באליפות, אבל כדי לעשות את זה היא תצטרך לעבור את כל הקונפרנס המערבי. במזרח יש שלוש מועמדות אמיתיות להגיע לגמר: קליבלנד, שיקאגו וההוקס. במערב? הספרס, גולדן סטייט, אוקלהומה, פורטלנד, יוסטון, קליפרס, ממפיס ודאלאס. כולן טובות בעיניי מכל מה שיש למזרח להציע מתחת לשלוש הגדולות. אני חושב שגולדן סטייט טובה יותר מקליבלנד, בד בבד אני חושב שלקליבלנד יש סיכוי גבוה יותר לזכות באליפות. קאפיש? החולשה של המזרח היא זו שהופכת את הקבוצות הטובות שבו לבעלות סיכוי גבוה יותר לזכות באליפות, כיוון שהסיכוי שלהן להגיע לגמר גבוה יותר.

    למי שרוצה בשפה סטטיסטית, הסיכוי שקבוצה תזכה באליפות הוא הסיכוי שהיא תעלה לגמר (P1) כפול הסיכוי שהיא תנצח בו (P2). הסיכוי שקבוצה מזרחית מסויימת תעלה לגמר, גבוה יותר מזה של המערבית בשל כל מה שאמרנו. על כן, הP1 גדול יותר לשלוש המזרחיות המובילות מלכל קבוצה מערבית. אם נניח שהסיכוי של כל קבוצה בפיינלס בערך שווה (P2), אז הסיכויים של הקבוצות המזרחיות לזכות באליפות טובים יותר, אך ורק בשל העובדה שסיכוייהן להעפיל לגמר גבוהים יותר. הסיכויים שלהן להעפיל לגמר מעידים דווקא על חולשת הקונפרנס.

    1. וואו, כל הכבוד על ההשקעה, אני תכננתי רק לבקש שמישהו יציין בפני מנחם שהמזרחיות צריכות לעבור את הפלייאוף במזרח ולכן יהיה להן הרבה הרבה יותר קל. מצד שני, זה מה שאמרו בשנה שעברה על מיאמי, שגם השנה מנחם טען שתהיה בצמרת, והסתבר שראש לשועלים זה נחמד, אבל עדיף להיות ראש לאריות.

      מנחם, מה דעתך על האולסטאר? זה שנתן את הגושפנקא להשתלטות המזרח על הליגה?

      1. אני לא מנחם אבל זה היה נכון גם למיאמי, פשוט הספרס שעברו דרך קשה הרבה יותר לגמר התגברו גם עליהם.

        והאולסטאר? חחח ממש מעיד על משהו.

  5. +10
    יפה הסברת

    בדרך כלל הדוק טוב במספרים וסטטיסטיקות ככה שההבנה על וגאס היא ממש תמוהה
    דוק שחרר -המזרח יותר טוב – ניצחת . מה אתה ילד בן 3?
    איך אחרי שטויות כאלה אני אמור לקרוא את המאמרים הרציניים שלך על סטטיסטיקה

  6. מנחם לקחת דרוג של בית הימורים אחד ששם את קליבלנד במקום הראשון. שאר בתי ההימורים שמו את ג"ס וקליבלנד בכלל במקום החמישי אם איני טועה.

    1. עגל, קראתי לפני רגע שאתה לא בטוח שציטטתי את כרמלו נכון. כתבתי לך שלפני שאתה מאשים, לך לבדוק את האמירות המקוריות שלו באנגלית. ועכשיו אתה מדבר על בתי הימורים 'אחרים'. אולי תתן לנו לינק כדי שגם אנחנו נקרא ונהיה יותר חכמים?

      1. מנחם, עד עכשיו הולך לך מצוין עם ה "צום עלבונות" וה "תענית גידופים"
        שגזרת על עצמך… חחח …חייב לציין שזה קורע מצחוק…
        בן אדם, אתה צריך ללמוד לבחור את הקרבות שלך.

        1. יש אנשים שלא מסוכן לצאת נגדם לקרב. עגל הוא אחד מהם. האשך הוא שני, ואת K-700 כבר הפכתי לנגוע, מפגר, מטומטם, ודביל, והוא? במקום להיעלב מחזיר לי באותה מידה (כמעט באותה מידה כי הוא לא יודע מילים שאני יודע)

          1. הנני:
            ג"ס מקום ראשון, קליבלנד שני:
            1. http://www.oddsshark.com/nba/nba-futures
            2. http://sports.yahoo.com/nba/odds/futures;_ylt=Ar1MKzKz0J_bIbCPywzRQCAnWaB4
            וציטוטים מקומיים בשבילנו:
            3. http://sports.walla.co.il/item/2830771
            4. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4627777,00.html

            קליבלנד ראשונה, ג"ס שנייה:
            1. http://topbet.eu/sportsbook/nba/futures
            2. http://www.vegasinsider.com/nba/odds/futures/

            יש עוד כמובן. מה שחשוב זו המגמה והעובדה שיש אמון רב בקבוצות האלה. חבל שהנבואה ניתנה לשוטים

          2. הבאתי 4 לינקים שבהם קליבלנד שנייה וג"ס ראשונה ועוד כמה בהם הסידור הפוך, מה הבעיה ? המספרים בצד זה בסה"כ מספר הלינק, שנועד להראות למנחם שישנם כמה מקומות בהם קליבלנד לא ראשונה

          3. "מנחם לקחת דרוג של בית הימורים אחד ששם את קליבלנד במקום הראשון. שאר בתי ההימורים שמו את ג"ס וקליבלנד בכלל במקום החמישי אם איני טועה" – עגל

            איפה הקישורים שבהם הם מקום 5 ?

          4. בזכות זה שאני נוהג לדייק הוספתי את "אם איני טועה". התלבטתי בין מקום 3 ל-5 וליתר בטחון הוספתי את הספק. יצאתי טוב מאוד ואפילו מעולה מכל העניין.

  7. בנוגע לכריס בוש,
    הבנאדם אמר שנשאר במיאמי (בעלת סיכוי נמוך לאליפות) ולא עבר ליוסטון (ובעלת סיכוי גבוה יותר איתו לאליפות) בגלל שאין לו כוח לעבור דירה והוא התרגל לחיים במיאמי.
    משמע, מנטלית הוא לא בנוי ללחץ של אליפות (למרות שבמיאמי רוב הלחץ היה על לברון) ואין לו כוח להתיש את עצמו.
    כמו כרמלו, שחתם בניו-יורק, שניהם נשארו בגלל הנוחות והחוזה הגדול, ואין להם כוח להתאמץ יתר על המידה.
    אז בנוגע למורשת, כנראה שלו תהיה לו יותר מדי מורשת.

  8. אני חושב שאם ממפיס אוקלוהומה והקליפרס היו נמצאות במזרח – אז יחס ההימורים עליהם היה משתפר וכך היו מעיפים את המזרחיות משם… חח כולם מסכימים פה אחד שיותר קל להגיע לגמר מהמסזרח!! ואז הסיכוי שלך לקחת אליפות הרבה יותר טוב אם אתה צריך לנצח רק סדרה אחת אמיתית או אולי שתיים ( נגיד גמר המזרח ).

    בכל מקרה המערב הרבה יותר טוב מהמזרח ולא משנה מה מנחם אומר הוא סתם מתוסכל 🙂

  9. המזרח הכי טובים, לברון שליט הגלקסיה, ואטלנטה הקבוצה הכי טובה מאז שיקגו של ג'ורדן. מרוצה?
    עכשיו תחזור בבקשה לכתוב דברים הגיוניים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט