חם מהתנור: ג'ורג' קארל מתקרב לסקרמנטו**דווין וויד לא ישחק באול-סטאר/רועי ויינברג

עדכון, 22:00: יאהו ספורט מדווח כי קארל במגעים על חוזה ארבע שנתי עם סקרמנטו, במסגרתו ירוויח באזור ה-4-5 מיליון דולר לעונה. הוא צפוי להתחיל לאמן את הקבוצה לאחר פגרת האול-סטאר, כאשר טיירון קורבין יאמן את הקינגס עד לפגרה.

יש שיחות מתקדמות בין המאמן האגדי ג'ורג' קארל והסקרמנטו קינגס (32-18). השיחות מתפתחות לכיוון חיובי ויתכן שקארל יחתום בקבוצה בסופו של דבר. ב-1887 משחקים, קארל ניצח 1131 (59.9% הצלחה), ופספס פעם אחת ב-25 עונות את הפלייאוף, כאשר במהלך 2 עונות הוא פוטר. קארל הודה על רצונו לשוב לאמן בליגה, ורמז כי ברצונו לאמן את אורלנדו מג'יק. הוא זכה במאמן העונה פעם אחת, הגיע פעם אחת לגמר, ופעם אחת לגמר אזורי.

וונס וולברג, מאמן הידוע כמפתח שיטת ה-double drive motion, צפוי להגיע כעוזר מאמן במידה וקארל יחתום. וולברג שימש כעוזר מאמן בדנבר (בעונת 2012/13) ובפילדלפיה, בה הוא עובד כיום.

*

שחקן מיאמי דווין וויד הודיע כי הוא לא ישחק במשחק האול-סטאר השנה, לאחר 10 הופעות רצופות במשחק. וויד אמר שהוא ישמח לשחק במשחק, אבל הוא מעדיף לשחק כשחקן ההיט לפני שישחק כשחקן נבחרת המזרח. MVP הגמר לשעבר קולע העונה 21.4 נקודות עם 5.4 אסיסטים למשחק.

לא ידוע מי יחליפו, אבל הוא יבחר על ידי אדם סילבר, קומונישנר הליגה, ויפורסם בקרוב-המשחק ישוחק בעוד 5 ימים.

*

טרייד התרחש בליגה, כאשר מינסוטה טימברוולבס (41-11) מתחתית הליגה, ביצעה את המהלך עם שרלוט הורנטס (29-22), שכרגע נמצאת במקום השביעי במזרח ורוצה להמשיך להתחזק בדרכה למעלה. במהלך הטרייד, הקומבו גארד מו וויליאמס, שעלה לאחרונה לכותרות עם משחק של 52 נקודות, עובר יחד עם טרוי דניאלס לשרלוט, וההורנטס בתמורה מעבירים בחירת סיבוב שני ב-2019 ואת הגארד גארי ניל.

וויליאמס בן ה-32, שקולע העונה 12.2 נקודות עם 6.4 אסיסטים למשחק, עבר ביוטה, מילווקי, הקאבלירס, הקליפרס והבלייזרס, בנוסף למינסוטה. דניאלס קולע העונה 2.8 נקודות ב-32% חלשים מהשדה לערב. לעומתם, ניל קולע העונה 9.6 נקודות עם 2 ריבאונדים למשחק.

*

הוולבס ביצעו טרייד נוסף עם אטלנטה (10-43), ששולח את הפאוור פורוורד הרוקי אדריאן פיין, שנבחר בבחירה ה-18 בדראפט האחרון, למינסוטה, תמורת בחירת סיבוב ראשון עתידית (ב-2016 או 2017). ב-3 משחקים העונה, פיין קולע 1.7 נקודות עם 1.3 ריבאונדים ב-6.3 דקות למשחק.

*

עדכון אול-סטאר: פטריק בברלי מיוסטון הולך להחליף את ג'ון וול בתחרות הכישורים באול-סטאר. וול יעדר מהתחרות עקב עייפות מצטברת, אבל ישתתף במשחק האול-סטאר.

*

דאלאס החתימו סנטר מחליף לחוזה של 10 ימים-שחקנם לשעבר, ברנרד ג'יימס. ג'יימס בן ה-30 יוכל לחתום על חוזה ל-10 ימים נוסף, במידה והמאבריקס ירצו בכך, ולאחר מכן הקבוצה מחוייבת לשחררו או להחתימו על חוזה מינימום עד לסיום העונה. הוא שיחק בדאלאס מ-2012 עד 2014, וקלע 2.1 נקודות עם 2.3 ריבאונדים ב-8 דקות לערב.

*

בעלי ניו אורלינס פליקינס, טום בנסון בן ה-87, יעבור בדיקות רפואיות על ידי 3 רופאים שונים כדי שיוודאו האם הוא עדיין כשיר לנהל עסקיו. מלבד הפליקינס, הוא מנהל את ניו אורלינס סיינטס מה-NFL.

*

הניקס מתכננים לפעול בשוק השחקנים החופשיים של 2015-גרג מונרו, ג'ימי באטלר (ו-ווסלי מת'יוס, במקרה שבאטלר יחתום בקבוצה אחרת), ורג'י ג'קסון הוזכרו כמטרות של פיל ג'קסון ושאר הצוות בתפוח הגדול.

*

דריימונד גרין, הכוכב העולה של גולדן סטייט שקולע העונה 11.2 נקודות עם 8.2 ריבאונדים לערב, צפוי להפוך לשחקן חופשי בקיץ. לצד גולדן סטייט, גם הסלטיקס, הלייקרס, המג'יק, ה-76' והג'אז מעוניינות בשחקן. לווריורס יש יתרון באמצעות ניצול זכויות הבירד של גרין, מה שיקשה על קבוצות אחרות להחתימו.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 23 תגובות

          1. למיקאל אלווקנדי יהיה מה לומר בנושא
            דרק קולמן ממש אבל ממש לא צד בדיון
            אם אני זוכר נכון הוא אפילו היה אולסטאר והרכיב אחלה קבוצה עם פטרוביץ בנטס

  1. רועי, יש טעות במה שכתבת על סקרמנטו. כתבת שטיירון קורבין מאמן אותם ולא נראה לי שזה מה שהוא עושה. יותר בכיוון של ׳עומד על הקווים׳

  2. למישהו יש מושג למה מינסוטה מוכנה לוותר על בחירת סיבוב ראשון בשביל אדריאן פיין?! הם עד כדי כך התלהבו ממנו ב-100 דקות שהוא שיחק העונה בשביל לתת בחירה שצפוייה להיות יחסית גבוהה גם בשנה הבאה (אני מניח באמצע הסיבוב)? מעניין אם אטלנטה ינסו לסחור בבחירה הזו עם איזו נמושה אחרת תמורת חיזוק נכון. עם קבוצות כמו אטלנטה אף פעם אני לא יודע מה יהיה חיזוק נכון אבל אולי עוד גבוה איכותי יכול להיות תוספת נחמדה לאנטיץ' ומייק סקוט למרות שגם בראנד הקשיש שם.

  3. אגב, יש קבוצה שבוחרת בדראפט יותר גרוע מסקרמנטו בעשור האחרון? חוץ מקאזינס הם מצליחים כל שנה לבחור נפילה מזדמנת אחרת. מן הסתם, כשהקבוצה כושלת זה משפיע מאוד על הרוקיז אבל אי אפשר להוריד מהשחקנים את חלקם בכשלון. אומנם מקלמור אחרי עונת רוקי די מאכזבת נותן עונה סבירה אבל סטאוסקס, תומאס רובינסון, ביומבו (אם כל האהבה של מנחם הוא נבחר שביעי ואחריו קליי תומפסון, קאווי לנארד, ווצביץ', ברנדון נייט, קמבה ווקר, ג'ימי באטלר, פרסונס האחים מוריס – אחלה דראפט)

  4. נורא והיום, הטנקינג של מיניסוטה.
    לפחות טרוי דניאלס חזר מעט לכותרות (ע"ע סדרת הסיבוב הראשון בשנה שעברה בין הרוקטס והבלייזרס, משחק 4 או 5). בזבוז של שנה מבחינתו ומבחינתנו עד כה. שחקנים עם ביצים כאלו לא גדלים על העצים. גם העובדה שהוא קולע משלוש יותר משג'וש סמית' מחטיא לא מזיקה.

    1. הבעיה עם דניאלס היא שמעבר לשלשות – אין לו עוד הרבה דברים שהוא מביא איתו לפרקט. זה לא שהוא שומר גדול, מוביל כדור סביר, או אתלטיות גבוהה.
      מקווה בשבילו שכן יקבל קצת יותר דקות, ואולי יצליח לפתח עוד אספקטים במשחק שלו, כי כמו שרשמת – ביצים יש לו.

    2. בהחלט לא שומר גדול, בגלל היותו נמוך וחסר אתלטיות (באופן יחסי) – אבל אתה יודע מה התרשמתי? שהוא נותן כל מה שיש לו בהגנה. משחקנים שהידיים והרגליים שלהם זזות 24 שניות, 27 כולל סגירה לריבאונד.

  5. היתרון של הווריורס על כל קבוצה אחרת לגבי דריימונד גרין לא קשור לזכויות לארי בירד, אלא פשוט מהעובדה שגרין יהיה שחקן חופשי מוגבל והווריורס יוכלו להשוות כל הצעה שיקבל ולהשאיר אותו אצלם.

    הטרייד של מינסוטה על אדריאן פיין (ובמידה מסויימת גם הטרייד של מו וויליאמס), עשוי לרמז שתאדיוס יאנג בדרך החוצה בטרייד לקבוצת פלייאוף.

  6. שווה גם לשים לב שלהוקס יש עכשיו (עכשיו !) מקום די משמעותי מתחת לתקרת השכר – שהטרייד האחרון הגדיל אותו עוד ועומד כרגע על 4.9 מיליון.
    מה שאומר שהם יוכלו להציע יותר כסף מכל קבוצה אחרת לכל שחקן חופשי (כרגע) או שיהיה חופשי (תמיד משוחררים כל מיני וותיקים מקבוצות גרועות אחרי מועד ההעברות).
    אולי אפילו לשניים כאלה – למרות שאני בספק כמה הם ירצו להסתכן באיבוד הכימיה הקבוצתית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט