הסאגה נמשכת ומכה מכל הכיוונים / מנחם לס

סאגת הלייקרס ממשיכה לכבוש את כל הכותרות

קובי בריאנט לא חשב לשנייה אחת שפיל ג'קסון לא יהיה מאמנו הבא, אחרי שהודיעו לשחקנים אחרי המשחק נגד סקרמנטו שג'רי באס – דרך מיץ' קופצ'אק – הציע לו את משרת המאמן. "עכשיו שהודיעו לנו שמייק ד'אנטוני יהיה המאמן הבא, אני בטוח שזה הגיע גם אליו כהפתעה גמורה. כל מה שיש לי לומר זה שאני ממש נילהב ולא יכול לחכות". ג'קסון היה מאמנו משך 11 עונות בלייקרס, ושניהם זכו ב-5 אליפויות. ד'אנטוני היה גבור הילדות שלמ קובי כפוינט גארד מצויין בליגה האיטלקית, ואח"כ מאמנו בנבחרת ארה"ב כעוזרו של מייק ששבסקי.

-אז למה אמרת שמייק ד'אנטוני הוא הבחירה הראשונה שלך?, הוא נשאל.

-"כי לא היה לי מושג שפיל ג'קסון הוא אפילו אופציה".

אבל אח"כ הוא הודה שג'ימי באס אסף אותו ואת גאסול ושאל אותם מה דעתם בקשר לפיל ג'קסון כמאמן. הוא אמר: "כשג'ימי הזכיר את שמו אמרתי לו שאני מאד רוצה את פיל כמאמן, אבל אם משהו ישתבש, אז גם ד'אנטוני מאד מקובל עלי ושאר חברי הקבוצה. הם ידעו שהשניים מקובלים עלינו".

ומה דעתו של קובי על ד'אנטוני?

,קודם הרשה לי לומר שאני מעריך מאד את העובדה שג'ימי (נשיא הקבוצה, מ.ל) ומיץ' טרחו לשאול את דעתנו על שני המאמנים. בקשר למייק, לדעתי הוא גאון התקפה. לי יש יחסים נהדרים איתו. הוא היה האחראי, וזה שבנה את ההתקפה של נבחרת ארה"ב שהביאה לנו שתי מדליות זהב. כל שחקני הנבחרת ידעו שמדבר אליהם מומחה כשהוא דיבר על ההתקפה שלנו. היה לנו המון TALENT והיה חשוב להשתיל בקבוצה שיטת התקפה גמישה, וזה מה שהוא עשה. הוא פיתח שיטה בה כולם תרמו, כולם השתתפו, וזה עבד מצויין איתנו".

קובי יכול לומר מה שהוא רוצה, אבל אני ראיתי את הנבחרת האמריקאית במשחקי המבחן שלה, ובכל משחקיה באולימפיאדה. ראיתי איזו שהיא 'גאוניות' בהתקפה? על איזה גאוניות קובי מדבר? ראיתי קבוצה אצריקאית שניצחה רק בגלל סיבה אחת: היו לה את השחקנים הטובים ביותר. סליחה, שתי סיבות: הטובים ביותר, והאתלטים ביותר. שום התקפה ושום בטיח. הם שיחקו בדיוק כמו שכל קבוצת NBA משחקת, רק עם שחקנים טובים יותר.

אז תשאלו אותי, 'איך זה שפיניקס שיחקה את את המשחק של מיי ד'אנטוני בשלמות כזאת'?

אז אני אענה לכם. אם הם היו משחקים בשלמות, הם היו אלופי ה-NBA. אבל את 'משחק 7 השניות' של מייק ד'אנטוני (שאגב, הוא לא המציא. ווסטפול אימן ככה את הלייקרס לפני פט ריילי!) הם הצליחו לשחק כי היה להם ספיד, והיו להם קלעי שלוש שללייקרס אין.

אז כאילו קובי שמע אותי, והוא אמר ללוס אנג'לס טיימס: "הוא לא ידרוש שנקלע 100 נק' למשחק כמו שעשו הסאנס כמעט כל משחק. הוא לא יחבקש שנעתיק מה שהיה בסאנס. הוא יקי כל אחד מאיתנו ויקבע מה הדבר הטוב ביעותר עבור סטיב לעשות, עבורי לעשות, מה טוב לפאו לעשות, וככה עם שאר השחקנים". מעניין מהיכן ברור כל כך לקובי מה יעשה מייק, במיוחד כששעה לפני זה הוא היה בטוח שפיל ג'קסון יהיה מאמנו.

-ומה שעתך על המוניטין שלו כמאמן הגנה גרוע? נשאל קובי.

"אומרים שהוא לא 'מאמן הגנה' רק בגלל שהוא לא זכה בארליפות. לומר לך את האמת? בכל השנים שהייתי עם פיל ג'קסון, עשינו אולי 3 תרגילי הגנה. אני עד היום לא מבין מה זאת הגנה קבוצתית, אף אחד לא לימד אותי. הפילוסופיה של ג'קסון היתה, "YOU GUYS FIGURE IT OUT YOURSELVES!" – אתם, בחורים, תמצאו את הדרך להגן בעמצכם. זאת כל ההגנה שפםיל ג'קסון לימד אותנו. וזה מה שעשה ממנו מאמן פנומנלי. ג'קסון היה מסוגל לשבת על הכסא וליהנות מהפרוצס של שחקנים מקצוענים המוצאים בעצמם דרך להגן. התוצאה? היו לנו כמה קבוצות הגנה שנחשבו הטוב בליגה".

אני טוען כבר שנים שב-NBA השחקנים מנצחים למרות המאמנים ולא בגלל המאמנים. קובי לועג לעובדה שאומרים על מייק שהוא 'לא מאמן הגנה', בעוד פיל ג'קסון נחשב למאמן הגנה גדול כאשר בכל 11 שנות אימון של קובי הוא עבד על הגנה רק שלוש פעמים. מאמני ה-NBA צריכים ראשית לדעת להסתדר עם מולטי-מיליונרים ובכך הם מומחים ליחסי אנוש – או במילה אחרת פסיכולוגים – יותר מידענים גדשולים בכדורסל. לכן כל כך הרבה ממאמני ה-NBA הגיעו למה שהגיעו ללא כל הכנה מוקדמת באימון. צ'אק דיילי היה גדול בזה. רד אורבך היה מין דיקטטור מהסוג של ווינס לומברדי בפוטבול.

קובי דאג לזרוק גם קצת בוץ על מייק בראון: "כולם דיברו ודיברו על איזה מאמן הגנה גדול הוא מייק בראון. אז כשחשנים הרגשנו צורך להגן כמה שאנחנו יודעים כדי להגן על המוניטין של בראון. האמת היא שבמשחקים האחרונים לא היתה לנו כל שיטת הגנה כלל. כל מה שעשינו היה לקרוא את ההתקפה ולהגיב לה כמה שאנחנו מבינים מנסיונינו. כל אחד היה אדון לעצמו להחליט כיצד להגן. השורה התחתונה? עשינו בסופו של דבר הגנה לא רעה".

-קובי, מה ההבדל בין פיל ג'קסון לבין ד'אנטוני על הספסל?

"פיל היא לפעמים סטואי ("STOIC") על הסלסל. הוא סבל בשקט. הוא לא צרח. מייק הוא FEISTY.(שש לריב, חם מזג). הוא קופץ וצורח. אני מעדיף את זה!".

לי נראה שקובי אולי לא אומר זאת בראש גלי (משהו שלמדתי מהתלמוד אני חושב), אבל בינינו – הוא מעדיף את ד'אנטוני.

***************************************

ביום שני אחרי ששחקני הלייקרס שיחקו PICK UP GAME. הם שיחקו משחק חופשי לחלוטין בו כל אחד עושה מה שבא לו. זה מאד התאים למצב כי באותם רגעים באמת לא היה להם מאמן.

קשה להאמין שחבורת שחקנים בלתי מאורגנת זאת היתה רק לפני שנתיים וחצי אלופת ה-NBA. שכשהיא ניצחה את הסלטיקס במשחק השביעי חשבו שזו פתיחה של דיינסטי חדש. והנה הניום הלייקרס איננה יותר משוקת שבורה שמאמן חדש יצטרך לתקן. הם בחרו במייק ד'אנטוני שיתקן את השוקת, והם ישלמו על כך ביוקר. ג'רי באס, שאז נחשב לבעל הקבוצה הטוב בליגה, הוא חולה היום, בנו המוזר (והוא מוזר לאללה!) הפך לאיש הקובע, והקבוצה נראית שבורה, המומה, בלתי בטוחה בעצמה, ולדעתי חולה די אנושה. והיא הביאה את הרופא הגרוע ביותר להצילה.

מה רצה ג'ימי? שואו טיים חדש? עם מי, עם סטיב בלייק? עם סטיב נאש, בעוד שנה בן ארבעיה עשורים? הוא ירצה זריקה ב-7 שניות? עם השחקנים שיש לו, יקח לו 7 שניות לעבור את החצי. ג'ימי החליט להביא מאמן שההגדרה המתאימה לו ביותר ב-NBA היא "לוזר". הוא היה איום בדנבר ופוטר. הוא היה איום בארבע שנים בניקס, והתפוטר. בסאנס הוא הצליח, אבל בינינו, הוא לא ניצח את המערב אף פעם. אז לוזר הוא לא היה בסאנס, אבל גם ווינר גדול לא היה. מה שכן, עם סטיב נאש ואמארה סטודמאייר בשיאו, שיטת הפיק-אנד-רול שלו עבדה למופת, אז ניתן לו את הסאנס כהצלחה.

אף אחד לא גילה לי את האמת, אבל אני מוכן להתערב שמיץ' קוקצ'אק רצה את פיל ג'קסון כמאמן. אבל ג'ימי – ג'ימי באס, כמו כל בנים של ביליונרים – (ואם אתם לא מאמינים לךכו ותראו כיצד בניו של סטיינברנר הרסו את היאנקיס מאז האבא הביליונר נתן להם את הקבוצה כמתנת יום הולדת ) רצה להראות לקופצ'אק מי באמת הבוס של הלייקרס, ולאביו החולה הוא רצה להראות שהוא לא סתם יושב במשרד בחיבוק ידיים, והוא הפציץ לכולם פצצה בפרצוף: הוא הרים טלפון למייק ד'אנטוני, ועל דעת עצמו החליט שהוא המאמן. אני בטוח בכך? כן. יש לי הוכחות? לא. זוהי דעתי, ויום אחד היא תיוודע ברבים. אני פשוט לא מאמין שקופצ'אק טיפש עד כדי ך לעשות טעות כזאת שהלייקרס תשלם עליה לפחות שלוש שנים, עד תום מוזהו.

הדבר האחרון שהלייקרס זקוקה לו הוא משחק מהיר. היא צריכה היתה את יישוב הדעת של ג'קסון. את האאורה של 'מאמן אלוף' שישנה לו. 5 כתרים בלייקרס בלבד. אני לא מחזיק מפיל ג'קסון כמאמן גדול של X ו-Y, ואת שיטת המשולשים שלו הוא בעצמו בקושי מבין (כי היא לא שלו; היא של עוזרו משיקגו שהוא הביא ללייקרס, וינטרס), אבל לפיל ג'קסון יש את הזן. יש לו את השקט הנפשי והיכולת לשלוט באנשים ובעצבים. הוא היה מביא שקט תעשייתי, ונותן בטחון מיידי לשחקנים.

עיכשיו ישנה עוד בעייה שהיא הוספת מלח לךחבורה: הלייקרס סוף סוף חתמה על הסכם הטלוויזיה עם טרנר. עשרות אלפי (אולי מאות אלפי) חובבי הלייקרס מלוס אנג'לס וכל הסביבה שלא יסכימו לשלם את התשלום הנוסף כדי לחזות במשחקיה – וזה כולל את גל, כתבינו מלוס אנג'לס – לא יוכלו לחזות במשחקיה הביתיים. חברות הסטלייט DIRECT TV, ו-DISH NETWORK מסרבות אפ]ילו להציע את המשחקים בתשלום נוסף, וכל מיליוני הבתים עם SATELITE TV בכלל לא יחזו במשחקיה הביתיים.

אבל במחשבה שנייה, אולי ממילא לא יהיה מה לראות עם המאמן החדש.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 23 תגובות

  1. ג'ימי ומיטש רצו לתת למייק בראון (מינוי של ג'ימי) עוד זמן.
    אבא ג'רי באס הטיל וטו ופיטר אותו מיידית.
    ואחרי כל זה, בא מנחם וטוען שג'ים מינה מאמן שג'רי לא רצה…

    בססססססדר….

    ובינתיים השוקת השבורה – עם הווארד בכושר חלקי, בלי מאמן קבוע, בלי סטיב נאש, ועם השחקן הכי טוב בליגה נכון להיום – היו רחוקים סל אחד מניצחון על הספרס.

    אה, ותודיע לי מתי שמישהו יזכיר את המונח 7 שניות בהקשר ללייקרס, כי לא תשמע את זה מד'אנטוני או מאף אחד שקשור לקבוצה, כמו שלא שמעת את זה בנבחרת ארה"ב שד'אנטוני היה מאמן ההתקפה שם.
    למה בכלל להזכיר את זה – לא ברור לי.

    ותזכורת קטנה – הסאנס ה"לוזרים" היו במרחק של פאול מלוכלך אחד של רוברט הורי מאליפות בטוחה, אבל אל תתן למציאות להפריע לתיאוריות שלך…

    1. היום בערך 75% מכל בעלי טורים של ה-NBA יודעים (וכותבים) שג'ימי המופרע עשה את המהלך על דעת עצמו. אביו חולה ולא עושה יותר שום דבר. הדבר היחיד שאתה קורא הוא הבלוגים והטוויטרים של אוהדי הלייקרס, ומשם אתה שואב את כל ידיעותיך. אני בבוקר קורא את הניו יורק טיימס, לו אנג'לס טיימס, ESPN, HOOPS ,HOOPS HYPE, ועוד איזה 10-15 מקורות, אז אל תבוא אל הגולשים ותטעה אותם עם התיאוריות שלך שאתה קורא מאוהדים משוחדים כמוך. כל השחקנים רצו את ג'קסון. ג'ים רצה להראות מי הבוס. קורט רמביס טוען שוב ושוב שמיץ' לא אומר את האמת, ושהוא כן נתן את הג'וב לג'קסון עד שג'ימי בא והפך הכל. אז תאמין במה שאתה מאמין, ותהנה מהקריאה.

      בקשר למשחק אמש, הלייקרס באו עם כל המוטיבציה לנצח ולהתחיל דף חדש. הם באו כמו למשחק פלייאוף, ועוד משחק ביתי. הם סיימו עם "L" גדול גדול, ביום בינוני מאד של הספארס. דדי, ב-30 הפרש או במקודה הפרש, השורה התחתונה היא שהם הם ה-פ-ס–י-ד-ו אמש לקבוצה שהם מתו לנצח.

      END OF STORY, ולא משנה כמה תיילל.

      1. המקורות שלי לגבי הלייקרס (ואני מודה – רק לגבי הלייקרס), טובים מאלה שאי פעם היו או יהיו לך.

        לא לדעת שג'רי באס היה זה שפיטר את מייק בראון כשג'ימי ומיטש רצו לתת לו עוד זמן (בעיקר בגלל שהוא היה מינוי של ג'ימי), זה פשוט בורות, ואם היית קורא את כל האתרים שציינת ואת כותבי הטורים – היית יודע את זה.
        – רק ביום חמישי ג'ימי יצא בהצהרות על כמה הוא תומך במייק – ואז ביום שישי הוא "מחליט" לפטר אותו ?

        ואז לטעון שאחרי שג'רי התערב ופיטר את המאמן של ג'ימי, ג'ימי הלך ומינה "מתחת לאף" של ג'רי מאמן אחר ?
        זה כבר כשל לוגי מוחלט.

        ואתה יודע מה ?
        בבקשה – בוא נעשה תחרות לינקים/ציטוטים שתומכים בטענות שלנו:

        תראה לי כתבה אחת רצינית (כלומר כתב אובייקטיבי ולא ציטוט של צד בעניין כמו רמביס) על מה שקרה בלייקרס שלא טוענת שג'רי באס התערב ושום דבר כאן לא נעשה בלי אישור שלו.

        אף אחד מכל המקומות שעכשיו ציינת לא טוען את זה !
        אתה מנסה לעשות לי כאן טריק שכתב אחר ניסה לפני כמה ימים – וזה לא עובד איתי…
        תצטרך לעשות יותר מסתם לכתוב שמות של אתרים…

        אני אתחיל – עם אתר שאתה (!) ציינת כאתר שתומך בתיאוריה שלך (?)…

        בוא נלך אקראית על LA TIMES:

        ביל פלצ'קה מהיום:

        it was also a move like last week's firing of Mike Brown having Jackson already hired. Who does that? Who leaves a city treasure vulnerable and exposed in the middle of a season by canning a coach without having a replacement already signed up? That was JERRY BUSS' call, and it was a lousy one.

        טי ג'יי סימרס מאתמול:

        JERRY BUSS, Jim Buss and Mitch Kupchak decided to pass on hiring Jackson, who has 11 championship rings. If D'Antoni doesn't win his first title this season, the Lakers' brass needs to be held accountable.

        מייק ברסנהאן משלשום – מצטט מקור שסירב להזדהות, על הדרישות של ג'קסון:

        "He was asking for the moon," said the person, who also declined to be identified because they are not authorized to discuss the situation.

        אני מוכן להמשיך אם תרצה…
        נעבור אתר אתר – מהרשימה "שלך".
        רק תן לי ציטוט או לינק של כתב/בעל טור שטוען שג'רי באס לא היה מעורב כאן, או שג'ימי עשה משהו מאחורי גבו.

        ואגב – ובלי שום קשר לנאמר למעלה – לגבי שמועות הטוויטר שאני מתעדכן גם בהם (אבל לעולם לא אשתמש בהם כמקור מידע אמין או יחיד) ?
        3 ימים (!) לפני שמייק בראון בכלל פוטר (!!!), רצה שם שמועה שאם הוא יפוטר, ד'אנטוני הוא המועמד המוביל להחליף אותו.
        אף אחד מאלה שאני מדבר איתם לא חשב לתת לזה משקל גדול מדי. זה אפילו לא נשמע הגיוני.
        אבל אני מניח שעכשיו אנחנו נשים לב קצת יותר למצייץ הזה.

        מצטער מנחם, אבל כשמדובר בלייקרס – אני לא מוכן לוותר כשאני יודע שאני צודק…

        1. דדי, ידיד חולה אנוש שבקרתי אתמול ניפטר הבוקר ואני ממהר ללווייה שלו אז אין לי זמן לחפש. אבל מקור אחד הוא By J.A. Adande | ESPN.com בכתבה מאתמול ב-ESPNת והשנייה מאחד בשם פיצ'קרד או משהו כזה מהלוס אנג'לס טיימס (זה שמשתתף ב-AROUND THE HORN), והשלישי היה מייק לופיקה מדיילי ניוז מאתמול.

          1. מנחם – קודם כל תנחומי.
            יותר חשוב ועצוב מהכל.

            דבר שני, אני לא מרגיש שזו אחריותי לחפש את הציטוטים, אבל עשיתי נסיון, וחיפשתי לראות מה j.a. adande מ-אי אס פי אן כתב.

            ובוא נגיד שלא הצטערתי, ובטח לא הופתעתי…

            אז קודם כל הוא כותב במפורש ואפילו מצטט את הסוכן של ג'קסון – שלא היה שום סיכום איתו.
            הם לא הציעו, הוא לא קיבל, והעמדה של פיל היתה שהוא יחזור אליהם ביום שני עם תשובה האם הוא בכלל רוצה לקחת עליו את המשימה, בעוד שהלייקרס שלא הציעו לו את המשרה אלא רק באו לשמוע איפה הדברים עומדים מבחינת פיל, אמרו לו שהם מחוייבים לדבר בינתיים גם עם מאמנים פוטנציאלים אחרים – בדיוק כמו שמיטש קאפצ'ק תיאר את זה במסיבת העיתונאים.

            הם דיברו, החליטו ששמעו דברים יותר משכנעים מד'אנטוני מבחינת מה הוא יכול לעשות עם הסגל הזה וגם מבחינת המוטיבציה שלו לאמן – קיבלו החלטה, והודיעו על זה מיידית לפיל.

            פיל כנראה חשב שלא יכול להיות שיסגרו עם מישהו אחר לפני שהוד רוממותו יחליט אם מתאים לו, ופיל טעה.
            אין שום דבר לא בסדר מבחינת ההתנהלות של הלייקרס בקטע הזה – בלי קשר לשאלה אם ההחלטה שלהם היתה נכונה או לא.
            מיטש כבר רמז היום שאם ג'קסון היה סגור על עצמו – יכול להיות שדברים היו קורים אחרת והם אפילו לא היו מגיעים לשיחה עם ד'אנטוני.
            אבל ג'קסון התלבט (וחשוב להדגיש – לא התלבט אם לקבל הצעה ספציפית – כי לא היתה הצעה כזו. הוא פשוט התלבט אם מהצד שלו זה מסתדר לו לאמן את הקבוצה), והשאר הסטוריה.

            ולעניין המעורבות של ג'רי באס – הנה שוב (!) מקור נוסף שלך (!!!) ולא שלי – בדיוק כמו שחזיתי, והפעם אדנדה:

            Yes, you can take that as a shot at Jim Buss. A source told me the firing of Mike Brown was a decision made by Jerry Buss, but when it came to hiring the new coach, "Jim called this one."

            Officially, the Lakers say it was made unanimously by Jim Buss, Jerry Buss and Mitch Kupchak.

            ואני אשאל שוב – ג'רי באס מחליט לפטר את בראון, אבל ההחלטה להחתים את ד'אנטוני נעשית מאחורי הגב "החולה והלא מתפקד" שלו ?

            אני חושב שבנקודה זו התשובה אמורה להיות כבר ברורה…

  2. מה שהיה, היה. כעת עם הפנים קדימה אני מקוה שדאנטוני יצליח וילמד את מנחם קצת כדורסל והאמת שאם קבוצה כזאת זה לא אמור להיות מאד קשה.
    ובכל זאת מבט קטן אחורנית ומסקנות חלקיות מהמשחק שנגמר עכשיו,
    אין ספסל, יותר נכון הספסל לא מייצר כלום ואם להיות עוד יותר מדויק הוא מייצר איבודים והחטאות (שותפו 4 שחקנים מהספסל בממוצע 17 דק'. 7 מ-17 מהשדה ואם נכניס את מוריס שפתח הפעם לחשבון אז זה 7 מ-22 + 7 איב' ומשחק מפוזר והחלטות גרועות) השאלה שמתבקשת היא מה יכול לעשות דאנטוני עם הנתונים האלה?
    אגב, קובי במשחק מדהים רק חבל שהוא התחפש בדקות האחרונות ללברון ומסר יותר ממה שיה צריך.

  3. השאלה שלי אליכם היא האם צריכים להיות מרוצים מזה שבלי נאש ובלייק היום L.A הפסידו בשלשה 9 שניות לסיום?
    או שזה מראה מה קבוצה שווה?
    דרך אגב אלי, אני מסכים איתך אחד לאחד על האי תרומה של הספסל
    חשבתי שג'יימיסון יהיה תוספת כוח אש וגם ג'ודי מיקס
    אבל עד עכשיו הם ממש לא טובים…

    1. עם סטיב נאש ובלייק היה לדעתי הרבה יותר גרוע אמש. השורה התחתונה כפי שכתבתי לדדי היא שהלייקרס באו בשיא המוטיבציה. היה להם קהל ביתי מצויין אמש. קובי היה בשיאו, והמשחק הסתיים בהפסד נגד קבוצה טובה, אבל ביום בינוני מאד.

  4. גם אני יכול להמציא תאוריות ללמה ומי ומתי הוחלט ללכת על דאנטוני…
    כרגע לא אני ולא מנחם יודעים מה בדיוק הלך שם.
    אני בכל אופן מאמין שאם תהיה לו קבוצה בריאה דאנטוני הולך לשקם את הקריירה שלו בלייקרס ולחזור להיות מאמן מוערך ולגיטימי בליגה.

    1. אני לא המצאתי שום דבר. רק קראתי כותבי טורים הקרובים ללייקרס, וכתבתי מה שהם כתבו: בחירת דאנטוני (שעלולה להסתיים בטוב, מי יודע) היתה נחלטה של ג'ימי.

  5. אני רק לא מצליח להבין איך זה שבתחילת השבוע מנחם כתב על 7 המאמנים שמתאימים לליקרס ואחרון אחרון ברשימה היה פיל ג'קסון שאני לא זוכר ציטוטים מדוייקים שלך אבל שורה תחתונה אמרת שהוא המאמן הכי גרוע שיכול לבוא לליקרס עכשיו,ותראה איזה פלא רק עברו כמה ימים ופתאום ג'קסון הרבה יותר מתאים וטוב לאמן את הלייקרס עכשיו מדאנטוני(שאותו דירגת מקום שלישי)

    1. אם אתה זוכר, אחרי כל דרוג המאמנים שמתי קו. את פיל ג'קסון אפילו לא שייכתי לקבוצת המאמנים בעלי האפשרות שייאמנו. אבל אחרי מה שעשו לו, הרגשתי ממש רחמים על המאמן שכל השנים שנאתי. אני שונא אי צדק, ואחרי שמיץ' אמר לו שהוא המאמן הבא של הלייקרס, בא ג'ימי ונותן את הג'וב לד'אנטוני? אז עכשיו אני עם פיל ג'קסון ALL THE WAY. הוא אדם מסכן (עם איזה 50 מיליון בבנק) שהלייקרס ביישו קבל עם ועדה, ולכן היום אני מאמין שהוא היה הבחירה הכי טובה להיות מאמנם. הנקודה התחתונה היא שגם ג'רי סלואן וגם ג'ף ואן גנדי היו עושים שם עבודה הרבה יותר טובה מהליצן מייק ד'אנטוני שעד עתה העבר שלו ב-NBA הוא 2 כשלונות, ותיקו אחד.

  6. זה שאתה בעדו בגלל מה שעשו לו זה בסדר גמור אבל זה עדיין לא מסביר איך בתחילת השבוע הוא היה הבחירה הגרועה ביותר לליקרס ועכשיו הוא היה יותר טוב מדאנטוני?
    בכל מקרה מנחם תגיד מה שתגיד אין עוד קבוצה בליגה שעושה כזה רעש ועניין כמו הלייקרס,אצל הלייקרס אין אמצע או שאתה אוהב אותם או שאתה שונא אותם,אדיש אתה לא יכול להיות עם הלייקרס.רק תסתכל על כל השבוע 90% מהכתבות באתר היו על הלייקרס

  7. בקשר לג'קסון הכי טוב או הכי רע, ובקשר לד'אנטוני – לא משנה. שניהם היו נכשלים, ועכשיו אחד ייכשל. אילו ג'רי סלואן היה מגיע, הייתי מתחיל לרעוד מפחד.

  8. אני לא אוהד הלייקרס אבל לדעתי דאנטוני הוא החתמה טובה.
    בלי קשר הלייקרס ימשיכו להפסיד לספסרס העונה.
    נאש אמנם כבר לא ילד , אבל נגרים, ושחקנים שלא פוגעים, מתחילים לקלוע כשנאש בסביבה- יהיה מעניין.

  9. מבחינה ביניאישית הוא מינוי חכם:

    נאש-שיחק איתו בפניקס.

    קובי והווארד-שיחקו איתו בנבחרת האולימפית 4 שנים.

    גאסול-לדעתי יסתדר איתו.

    אני מסכים שמבחינה מקצועית הוא לא המועמד האידיאלי

    1. צודק.
      השאלה היא, מה החלק הבין-אישי בהצלחת קבוצה בנ.ב.א?
      ומהו החלק המקצועי?

      אין לי תשובה לזה אגב.

    2. אני לא מבין את זה ש׳קובי והווארד׳ שיחקו איתו 4 שנים באוליפיאדה..
      חוץ מזה שהווארד לא שיחק באולימפיאדה האחרונה, השחקנים שם לא יודעים מי המאמן שלהם בכלל, נו בחייאת כמה השפעה יכולה להיות למאמן עם חמישיה שכוללת את פול, קובי, לברון, דוראנט וצ׳נדלר!?!
      על האליפות השנה קואץ׳ ספו׳ בקושי מקבל קרדיט……

כתיבת תגובה

סגירת תפריט