פריוויו למשחקי שישי-גולדן סטייט באטלנטה, ועוד 11 משחקים/רועי ויינברג

יום שישי העצום עם 12 משחקים, ורובם אדירים-הקליפרס יפגשו את טורונטו, הת'אנדר את הפליקינס, הספרס וההיט ישחזרו את הגמר מהשנתיים האחרונות, ומעל הכל משחק בין 2 קבוצות שיש להן 17 הפסדים ביחד, 2 הקבוצות הטובות בליגה, גולדן סטייט ווריורס ואטלנטה הוקס.

*

02:30-אטלנטה הוקס (9-41)-גולדן סטייט ווריורס (8-39)

משחק בין 2 הקבוצות הטובות בליגה, כאשר הוא קריטי עבור כל אחת מהן, כדי להשיג יתרון ביתיות אפשרי לכל שאר הפלייאוף. זאת ההתמודדות הראשונה בין הקבוצות העונה, ולא אגזים אם אומר שזה המשחק המרתק של עונת 2014/15 עד כה.

אז מה יש לנו פה? מצד אחד קבוצה שעשתה 0-17 בינואר, וכל החמישייה הפותחת שלה זכתה בתואר שחקן החודש, בפעם הראשונה בהיסטוריה. הם סיימו רצף מרשים של 19 ניצחונות לא מזמן, וחזרו למסלול הניצחונות, ותנסה להתחיל רצף נוסף. מצד שני יש את גולדן סטייט, אימת המערב, קבוצה שמעטים הצליחו לנצח, ושנחשבת היחידה שיכולה לנצח את אטלנטה. במשחקם האחרון הם הראו אופי שחזרו מפיגור 22 נקודות, בזכות סטפן קארי שקלע 51 נקודות.

האקס פקטור של המשחק זה המצ' אפ בין סטפן קארי וג'ף טיג. ג'ף טיג הופך בהדרגה להיות מעין טוני פארקר לעניים-קולע מעל 20 נקודות למשחק, מוסר כ-7 אסיסטים לערב, ומוביל את קבוצתו. קארי נותן עונת MVP עם מספרים טובים משל טיג, ומוסיף קליעה אלוהית, מה שאין לטיג. שהוא מתחמם, אי אפשר לעצור אותו, וראז'ון רונדו, יחד עם שאר דאלאס, חוו זאת על בשרם. הרכז שיתעלה על יריבו ינצח. מלבדם, 2 הקבוצות דומות מאוד-צלף פנטסטי כשוטינג גארד, סטופר אנדרייטד כסמול פורוורד, וקו קדמי אינטליגנטי.

תחזית: במשחק כל כך צמוד הביתיות תעשה את ההבדל. אטלנטה, בשיניים. קורבר ותומפסון יקלעו ביחד 50 נקודות לפחות.

*

02:00-טורונטו ראפטורס (17-33)-לוס אנג'לס קליפרס (17-33)

משחק מרכזי נוסף הערב יפגיש בין הקליפרס והראפטורס, כאשר ל-2 הקבוצות יש מאזן זהה. גם הראפטורס וגם הקליפרס ניצחו 7 מ-8 משחקיהם בתקופה האחרונה, עד שהפסידו ב-2 משחקים ברציפות, ועם המצב הזה הם באים למשחק. הקליפרס באים לאחר שהובסו מול הקאבלירס, במשחק שצמח להפרש של 32 נקודות לטובת החבורה של דיוויד בלאט. הראפטורס משתקמים בהדרגה, וגם הם מודאגים מהאיום של קליבלנד, שבמרחק 2.5 משחקים בלבד מהקבוצה, והקאבס יכולים לעבור אותם לפני האול-סטאר.

המשחק הזה יפגיש רכז שנחשב בעיני רבים לאוברייטד הגדול בעמדה, כריס פול, למקבילו, האנדרייטד הגדול בעמדה לפי דעת רבים, קייל לאורי. שניהם עושים הכל בקבוצתם, משתפים פעולה טוב עם הצבע (ואלניוצ'אס וג'ונסון בטורונטו, גריפין וג'ורדן בקליפרס), ויחד עם שחקני חוץ חזקים מובילים את קבוצותיהם בהצלחה.

איש המשחק זה דמאר דה רוזן, שפתח העונה מעולה, וחוזר טוב מפציעה שגרמה לו להחמיץ חודשים רבים. אם הוא יצליח להתעלות על מקבילו, ג'מאל קרופורד, ולטשטש היתרון היחסי של גריפין וג'ורדן על הצבע הקנדי, הראפטורס ינצחו. אני מעריך שהוא יהיה טוב, אבל גריפין יותר, וזה יהיה ניצחון של הקליפרס.

תחזית: כפי שניתן להבין מהכתוב, אני הולך עם הקליפרס.

*

03:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (24-25)-ניו אורלינס פליקינס (23-26)

מבחינת המירוץ לפלייאוף הן במערב והן במזרח, זה המשחק החשוב של הלילה. הפליקינס מרחק משחק אחד מהמקום השמיני, והת'אנדר מרחק 2 משחקים ממנו, ומשחק אחד מניו אורלינס. המנצחת פה תשיג יתרון משמעותי שישפר עמדותיה לקראת השלבים הסופיים של המירוץ, במרץ ואפריל.

אותנו מעניינים שני שחקנים, בהעדרו של קווין דוראנט. אחד זה ראסל ווסטברוק, שנותן עונה של מאניה-דיפרסיה, עם משחקים בהם הוא נראה כמו ג'ורדן, וכאלה כאילו הוא נראה כמו ג'ורדן היהודי.

מנגד יש את אנטוני דיוויס, הגבה מניו אורלינס, שמאיים על ההגמוניה של הפאוור פורורדים בליגה עם 24.5 נק', 10.5 ריב' ו-3 חסימות למשחק. יהיה מעניין לראות איך סרג' איבאקה ישמור אותו, במשחק קריטי לאוקלהומה. איבאקה לא ידוע כשומר אישי מצטיין, למרות יכולת חסימה מעולה, והוא מוכרח להתעלות הערב כדי שאוקלהומה לא תראה את הפלייאוף מהבית, לראשונה מאז 2009.

תחזית: ראסל ווסטברוק לא יציב, אבל שהוא צריך להתעלות הוא עושה את זה. משחק מטורף של RW, וניצחון של OKC. אני הולך עם הת'אנדר.

*

04:30-סן אנטוניו ספרס (18-31)-מיאמי היט (28-21)

ככתב, קשה מאוד להשתחרר מכל תחושת אהדה לקבוצה, במיוחד שזה מגיע למשחק טעון כמו זה. לכן הפריוויו הספציפי הזה יעשה מ-2 זוויות: של אוהד מיאמי, ופריוויו רגיל.

הפריוויו הרגיל: מיאמי מגיעה למשחק הזה במצב רע, אחרי 4 הפסדים ב-6 המשחקים האחרונים. אולי יש להם את חסן וויטסייד, אבל לספרס יש פאוור פורוורד אחר, שראה הרבה מאוד שחקנים כוויטסייד עולים ונופלים כלעומת שבאו. טים דאנקן שמו, והוא סייע לספרס לנצח 8 מ-10 משחקיהם האחרונים.

אחרי שנראה כאילו נפלו לחלוטין, פופוביץ', מסינה, האמון ושות' החלו להעיר הקבוצה, בין אם זה במעשים חתרניים כמו ירידה לחדר ההלבשה באמצע רבע, או מתן ראיונות בהן הקבוצה אומרת שהיא יכולה לזכות באליפות (שינוי של 180 מעלות מהצהרות כמו "המטרה שלנו השנה זה לא אליפות"). הספרס צריכים ניצחון, והם ישיגו אותו. מיאמי לא מכשול קשה מדי, ולכן אני הולך עם סן אנטוניו.

הזווית האוהדת מיאמי: הגמר הזה עדיין מתסכל. לא אכפת לי שעברו 8 חודשים, אני עדיין מבואס לראות 5 שחקנים בגופיות אפורות משחקים כדורסל. בין אם זה כיבוי המזגן, או שחקנים כמו דני גרין ומרקו בלינלי שידפקו עליך שלשה בדיוק בזמן שהקבוצה שלך הכי לא צריכה את זה, פשוט אי אפשר להתחבר לספרס. אני מת על טים דאנקן, וג'ינובלי הוא השחקן האהוב עליי מחוץ למיאמי (יחד עם נוביצקי), אבל אייחל כל פעם להפסד שלהם שאני רואה אותם על המגרש.

אני רוצה לכתוב לכם שוויטסייד יביס את דאנקן, בוש יקלע 30 נקודות ,דנג ידהים את לאונרד, ומריו צ'למרס יחזיר לטוני פארקר על שבעת מדורי הגהנום שהוא עבר בגמר, אבל זה הולך לקרות. אני הולך עם הספרס, ומקווה שהפעם פופ לא יכבה את המזגן שהוא בפיגור 15 באמצע הרבע הרביעי.

*

02:00-ברוקלין נטס (28-20)-ניו יורק ניקס (39-10)

הניקס הם פח. גם הנטס. אבל הנטס יכולים איכשהו להגיע לפלייאוף, הניקס לא. במשחק הזה הנטס צריכים ניצחון, במיוחד כאשר ההיט והפייסרס צפויות להפסיד הערב. הם יעשו את זה, על הגב של כרמלו אנטוני. רק משחק עצום של אנטוני ואחד מהשחקנים הצעירים והחביבים שמתקבצים בניו יורק (הארדוואי ג'וניור, גאלוואי, ארלי), ישנה את הסיפור. לדעתי זה לא יקרה, והניצחון פה שייך לברוקלין.

*

02:00-אינדיאנה פייסרס (32-18)-קליבלנד קאבלירס (20-31)

הקאבס יכולים לנצח בפעם ה-13, והם יעשו את זה. הפייסרס מאבדים גובה עם 7 הפסדים ב-10 משחקיהם האחרונים, ולא סביר שהם יעצרו את הרצף של קליבלנד. לאב התחיל לתת את התרומה שציפו ממנו, והשילוב שלו יחד עם ג'יימס ואירווינג מתחבר, ועד עכשיו זה נפלא. אני לא חושב שרוי היברט וג'ורג' היל יעשו את העבודה כדי לנצח, ופעם נוספת לברון יחגוג באינדיאפוליס. קליבלנד.

*

02:00-אורלנדו מג'יק (37-15)-לוס אנג'לס לייקרס (36-13)

המג'יק בצלילה חופשית בשבועות האחרונים, והקבוצה תנסה לשנות מזלה לאור פיטור מאמנם, ג'ייקוב וון. כשמנגד ניצבת הלייקרס, עם ניצחון אחד ב-9 המשחקים האחרונים, אורלנדו יכולה להשיג את הניצחון שיצעידם לדרך חדשה. אני מניח שהם יעשו את זה. אורלנדו.

*

02:30-בוסטון סלטיקס (30-18)-פילדלפיה 76' (39-11)

למרות שאיבדו כל כוכביהם, בוסטון כרגע במקום העשירי במזרח, מרחק 2.5 משחקים בלבד מהפלייאוף. לא סביר שהם יעשו את הבלתי יאומן ויכנסו, אבל הם ינצחו הערב את הסבנטי סיקסרס החלשים. יהיה מעניין לראות את קרטר וויליאמס מול מרקוס סמארט, המגן הטוב ביותר מבין הפוינט גארדים שזאת שנתם הראשונה בליגה. בוסטון.

*

02:30-דטרויט פיסטונס (31-19)-דנבר נאגטס (31-19)

הנאגטס ברצף 4 הפסדים. הם בד"כ לא יוצאים מרצפים עד שהם פוגשים קבוצה חלשה, והפיסטונס תנצח בקלות-לדנבר אין את הגובה וההגנה כדי להתמודד עם אנדרה דרומונד וגרג מונרו. אאגוסטין עושה עבודה טובה כמחליף של ג'ניגס, וזה יספיק כדי לתת לפיסטונס ניצחונם ה-20 העונה. דטרויט.

*

03:00-יוסטון רוקטס (15-34)-מילווקי באקס (22-27)

שידור: ספורט 5+לייב

הבאקס עושים עבודה מעולה, ויחזרו לפלייאוף לאחר עונה מחפירה אשתקד, הרבה בזכות ג'ייסון קייד, אבל אין להם את היכולת לעצור שחקן 1 על 1 ברמה של ג'יימס הארדן. המזוקן יקלע 25+ נקודות, ויחד עם עזרה מסמית' ובברלי הרוקטס ירשמו W נוסף במהלך ביסוס שליטתם על המקום השלישי במערב. יוסטון.

*

03:00-מינסוטה טימברוולבס (40-9)-ממפיס גריזליס (12-37)

בשקט בשקט, לגריזליס יש רצף של 8 ניצחונות. הם הצליחו לפתוח מעברים, והם במרחק זהה מגולדן סטייט במקום הראשון ומהרוקטס במקום השלישי. הרצף יגדל נגד הוולבס האפרוריים, שינסו להגיע לאולסטאר עם כמות דו ספרתית של ניצחונות. לא בטוח בכלל שזה יקרה, וזה לא ישתנה הערב. ממפיס, כאשר אף אחד מכוכביה לא משחק יותר מ-30 דקות.

*

04:00-פניקס סאנס (23-28)-יוטה ג'אז (32-17)

בסופו של דבר, יכול להיות שהמרוויחה הגדולה מהמשחק בין הפליקינס והת'אנדר תהיה בעצם פניקס, שצפוייה לנצח הערב. היא תגדיל בודאות את הפער מהמקום התשיעי אם אוקלהומה תנצח, ותשמור עליו במידה והניצחון יהיה אצל ניו אורלינס. דראגיץ' ובלדסו עדיפים משמעותית על בורק ואקסום, הקו האחורי הגדול הבא. פניקס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 84 תגובות

    1. נו באמת, להגיד על רועי שהוא לא מעודכן?
      אם אני זוכר נכון אתמול הוא הגיב שהפריוויו להיום כבר מוכן, אז כנראה כתב לפני שהתפרסמה הידיעה.
      עוד אחד שבמקום להעריך ולהגיד תודה רושם ביקורות מיותרות ומזלזלות שלא תורמות בכלום.
      רועי, המון תודה על עוד פריוויו מצויין!
      כמוך – כמוני, מאז ההפסד בגמר שנה הבאה אני לא יכול לסבול לראות את הספרס מנצחים.

  1. קדימה קליבלנד, לא לאבד ריכוז.
    קליפרס, זה הזמן להתעלות על עצמכם…..
    ממש מעניין אם בפליאוף אטלנטה וגולדן סטייט יצליחו לעמוד בציפיות שהם טוו במהלך העונה הסדירה. יש לי תחושה חזקה ששתיהן יפתיעו לרעה בפליאוף – בפליאוף חוזרים לכוכבים וכו'..
    מצד שני, הפעם הם חמושים במאמנים מצויינים

  2. האם יש בסיס אמיתי לטענה המובעת בספורט 5? האם הדיבורים אודות שינוי השיטה רציניים?
    תקציר: שתי הקבוצות הראשונות בכל בית + שתי קבוצות עם המאזנים הטובים ביותר?

    1. האיש הכסוף (אדם סילבר) שוקל לשנות את השיטה, הוא יצטרך לעבור הרבה מאוד סיבובים כדי שזה יהיה רשמי, כרגע זה ספקולציה שלו.

      אני לא רואה את הקבוצות מהבית הדרום מערבי (הטקסניות, פליקינס, ממפיס) ואת כל המזרחיות שלא בבית האטלנטי מסכימות לזה. זה 15 קבוצות שבודאות יתנגדו, והוא צריך רוב של 65%, משהו באזור.

  3. +2 למתר איש הצדק של האתר.
    רועי הוא אחד הכותבים ההוגנים ביתר שקראנו.
    פרוויו מצוין כמו תמיד.
    אין לי מושג על הפאנטזי ליג רק מקריאה כאן,
    אך כאן בכתיבתו
    רועי ווינברג הוא הקומישניר
    וכמובן תודה רבה מאד רועי וכל הכותבים הנהדרים

  4. השבת פרשת ״יתרו״, בפרשה יתרו מבקש ממשה למנות לידו אנשים שיעזרו לו בניהול העם. יתרו מבין שמשה לא יצליח לבדו . וכל הצלחה של מנהיג תלויה בסובבים אותו… משה ואהרון היו מנהיגים שונים בדרכם, הם צומחים בסביבה שונה, והם בעלי אופי שונה. משה מנהיג קשוח המדבר לעתים בתקיפות, לעומתו, אהרון צומח מתוך העם, אוהב שלום ורודף שלום.משה ואהרון יוצאים לשליחות משותפת. התנאי המרכזי להצלחת השותפות היא ששניהם ידעו שהם שקולים, והאחד תלוי בחברו. מנהיגות צריכה לשלב בין יחסי פנים ליחסי חוץ, בין רכות לקשיחות, בין אהבה ליראה, בין אמת לשלום. שילוב זה יכול להתרחש בין שני מנהיגים השונים באופיים ובאישיותם. אהרון ומשה שיקפו את המנהיגות האידאלית, והשלימו זה את זה…

    מנהיג, מנהל, חבר,בעל, אשה,הורים, אח,אחות…..לא משנה לאיזה מהם אנו שייכים. עלינו לכבד את דרכו של השני.
    רק כך נוכל לצמוח ולהצמיח סביבנו.
    כולנו מנהיגים בדרך כזו או אחרת. וההמלצה לכל המנהיגים שרוצים להצליח…פשוט כמו שאנחנו נוהגים, נזהר לא ״לדרוס״ אף אחד בדרך… שבת שלום מאיש פשוט…

    1. שבת שלום, מעניין מאוד.
      מי בדיוק היה יתרו (חוץ מחותנו של משה)? אני יודע שהדרוזים רואים בו כנביא אבל לא זוכר שבתנ"ך היה מסופר עליו יותר מדי

  5. חברה אני מעוניין לעשות שינוי בקבוצתי לפאנטזי, לדעתי יש לי נכסים לא רעים, אז אם אתה מעוניין ב רוז/טיג/קורבר/באטלר/זיבו וכו' אתם מוזמנים לנסות את מזלכם בהצעות מעניינות.( אני קצץ שמרן ראו הוזהרתם )

  6. כמו רן הנרגן גם סאדאם נרגן. התכנון לצפות במשחק מיד לאחר משחק הפוקר הדו-חודשי נשאר רק בגדר תכנון.. באסה.

  7. יום שישי באמת עצום.
    מלא משחקים פיקנטיים, חלק חריף בנרו (אטלנטה ג"ס), וחלק חריף מטבוחה (הדרבי הניו-יורקי).

    ועל כולם מנצח ילד הפלא, רועי "עוד לא בן 14" "סקייהוק" "חולדת המעבדה של ד"ר לס" ויינברג

  8. יורש, תודה על עוד פריוויו מצוין (עוד ליטוש קטן ב-ש, כש, אבל זה לא מורגש).
    התבוסה שנחלה קליבלנד לקליפרס חשובה לקאבס פעמיים:
    1. כי הקאבס לא יגיעו עייפים נגד אינדי.
    2. כי קליפרס לא יגיעו עייפים לקנדה ויוכלו לנצח.
    אם זה יקרה, המקום השני ממש מעבר לאופק, כל וחמר שהמשחק הבא של הקאבס נגד הלייקרס.

      1. מתר, אני מופתע שפספסת את "כל ומחר" כשהיה צ"ל "קל וחמר".
        האם אתה יודע מה ההבדל בין רועי לביני לעניין זה? שאצלי זה תמיד ישאר בגדר תחביב ולרועי – אם רק יחפוץ בכך – יש אופק מקצועי בכתיבה.

  9. יהיה בלוג חי? אם כן אני מתכוון להשתתף בו…
    אני בטוח שאם אטלנטה תנצח אז מחר בבוקר זמן ישראל/היום בערב זמן מזרחי אז מנחם יפרסם פוסט שבו הוא כותב שהמזרח מתעלה על המערב.

  10. רועי שים לב שראג׳ון רונדו לא כשיר כבר שבוע בגלל שג׳פרסון הכניס לו ברך בפרצוף (בטעות).
    http://bleacherreport.com/articles/2266236-rajon-rondo-injury-updates-on-mavericks-stars-head-and-return
    למה אתה בדיוק מתכוון כשאתה כותב: ״קארי נותן עונת MVP … שהוא מתחמם, אי אפשר לעצור אותו, וראז'ון רונדו, יחד עם שאר דאלאס, חוו זאת על בשרם״???
    אני מעריך מאוד את ההשקעה שלך בכתיבת טורים רבים אך ממליץ לך לא להמציא/להסיק דברים שאתה לא יודע. אם לא ראית את המחשק ווריורס-מאבריקס אז אל תקבע עובדות, אם היית רואה תקציר אז גם היית יודע שרונדו לא שיחק, אם היית רואה משחקים של המאבריקס (או תקצירים) אז גם היית יודע שרונדו נפצע לפני שבוע וזה לא מפתיע שהוא לא שיחק נגד הווריורס.
    בשביל לדעת שקרי קלע 51 נק׳ לא צריך להיכנס לאתר ״הופס״ (שאני מאוכ אוהב)…
    אני מאחל הערב לכולם צפייה מהנה במחשק הוקס-ווריורס

  11. בינתיים אינדיאנה מפתיעים לטובה. קליבלנד חזרו לשחק 5 בודדים…
    אולי שני תרגילים/אסיסטים עד כה…
    מוזגוב ממש מגניב

  12. מה עושים כששתי הקבוצות שלך (טורונטו וקליבלנד) משחקות, אבל המשחק המעניין הוא ג"ס נגד אטלנטה??
    על מה מוותרים?

  13. וואו איזה אכזבה עד עכשיט אטלנטה גולדן סטייט…זה לא שההגנות טובות יותר מדי, אבל ההקתפות של שניהם עד עכשיו חושך!!

  14. אני עובר לסירוגין בין גולדן סטייט-אטלנטה סלים לזס אנג׳לס-טורונטו ושניהם משחקים מעולים עם קצב גבוה. מומלץ! לדעתי צריך להכניס חזרה את ספייטס.

  15. אני לא מבין למה נתנו לקליפרס לנוח אתמול מחצית שלמה – מה כולה ביקשנו תגיעו רעננים ותתנו לטורונטו בראש.

  16. לא יאומן איך כל פעם שקליבלנד החלו לברוח פתאום נתקעו כל כך הרבה זמן. לאב ממש באאוט. לברון ככה. יבורך המוזגוב

  17. ג'ורג' היל 20 שניות לסיום. חוטף מארווינג, סוחט עבירה, קולע את הראשונה, מחטיא את השנייה, לוקח את הריבאונד של עצמו וסוגר את המשחק!

  18. אם חד-גבה מצליח להוביל את השקנאים לפלייאוף, ה-NBA חייבים לתת את ה-NVP, ואת שחקן ההגנה של השנה. כל דבר פחות, יעשה לדייויס עוול.

    1. דוברו של הלבנוני ביקש למסור שמרשו נשאר ללון במלון עקב מתיחה בשריר הפרימדונה, שנתגלה אצלו רק בשבועות האחרונים.

  19. אני חושב שאוקלהומה צריכה לפרק את החבילה, כל עוד היא יכולה לקבל החזר מקסימלי עבור אחד הכוכבים (רגע לפני שאחד מהם בורח)
    לדוגמא: דוראנט לוושינגטון. בייל, ננה/גורטט ובחירת דראפט לסקרמנטו. קאזינס ופורטר לאוקלהומה.
    ראסל את קאזינס יהיו הגרסה המודרנית לקובי/שאק,
    וושינגטון הופכים מיידית למעומדת ריאלית לגמר ה-NBA (דוראנט יפרח ליד רכז כמו וול),
    וסקרמנטו ישארו סקרמנטו פחות השביתות של קאזינס.

  20. אני אוהד פניקס, וזה ישבור את ליבי אם שוב יחמיצו את הפלייאוף בדקה ה-90 (או ה-48…)
    אבל מה שחד-גבה עושה השנה – מדהים!
    אז אני מקווה להתרסקות של הקליפרס, כך שגם הסאנס וגם השקנאים יכנסו לפלייאוף.

    1. אני אתך. הקליפרס בדרך החוצה. אגב לטעמי המנוע של הפליקנס זה טייריק אוונס, הקבלת החלטות שלו מאד מהירה. במועדון של פרקר ודיימו

      1. לטייריק יש במוח שקית שתן שמתפוצצת בתדירות משתנה והופכת אותו מדווין וויד משופר ללאנס סטיבנסון פסיכוטי. אולי מצאו מנגנון השהייה לעניין.
        אבל שים לב, אם העיניים שלו מצהיבות פתאום, זה קרה והיכון לטילטולים היכון לטילטולים עם דופן לגלים.

  21. וואו אנטוני דייויס.
    לא ראיתי כלום מהלילה אבל הוא קלע את הזריקה הזאת על ראסל ודוראנט יחד, לא?
    איזה תמונה שאומרת הכל.

    OKC היא היסטוריה, חשבתי מזמן שפיניקס תהיה זו שתמנע מהם פלייאוף אבל לא ציפיתי שהשקנאים ייתנו כזה פייט.
    מגיע לנו להינות מדוראנט ומהפרחח בקבוצות נורמליות.
    OKC צריכה להיעלם, התחילה בחטא וחיה בחטא עם המאמן העלוב הזה שמבזבז את כל הכישרון שיש שם.

  22. הפליקנס חזרו לחיים בשעה טובה , אנחנו נגיע לפליאוף , אני כבר הייתי מחפש טרייד להולדיי הבינוני מאז שהוא נפצע וטייריק מרכז אנחנו רק מנצחים , הולדי תמורת אריזה וגונס או הולדי תמורת דאנג, מקווה שהניצחונות יביאו טרייד טוב , דיוויס השחקן הטוב בליגה עוד מהעונה שעברה , ה mvp ושחקן ההגנה של השנה הר ראשמור מחכה לגבות שלו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט