פריוויו יום שני – הרצף יימשך בניו אורלינס? ממפיס מגיעה לאריזונה

הגראנד סלאם הראשון של העונה באוסטרליה הסתיים, הסופרבול מאחורינו, ולפחות עד טירוף המכללות במרץ, זהו זמן NBA. שמונה משחקים צפויים לנו היום, כאשר שני המשחקים המרכזיים יפגישו בין מוליכת הליגה הנהדרת מאטלנטה לניו אורלינס, ובין ממפיס החזקה לפיניקס המלהיבה

קליבלנד (20-29) – פילדלפיה (38-10) 2:00

אי שם, סמוך לסוף דצמבר, הקאבלירס הובסו בביתם עת דטרויט ללא ג'וש סמית חגגה עליה בביתה וניצחה ב – 23 הפרש. הקאבס נכנסו לתקופה קשה, נאלצו לשחק ללא לברון, ובמה שאולי היה השיא השלילי לעונה, הפסידו בסיום משחק דרמטי לפילדלפיה על חודה של נקודה, במה שהיה ניצחון הבית הראשון של פילי בעונת המשחקים הנוכחית. מאז, דברים השתנו. פילדלפיה איבדה את טוני רוטן שקרע את הרצועה ויש לה כעת "מתחרות" על המקום האחרון בליגה, וקליבלנד קיבלה בחזרה את לברון ג'יימס ונמצאת בעיצומו של רצף ניצחונות בן עשרה משחקים.

היום זה יהיה תורו לנצוץ?

היום אין שום סיבה שהניצחון ה – 11 לא יגיע. קליבלנד ב 10+.

וושינגטון (17-31) – שארלוט (27-20) 2:00

לאחר התחלת עונה מזוויעה התאפסה על עצמה והתייצבה לה במקום השמיני במזרח. היום היא תגיע לביתה של השלישית במזרח במטרה ולהמשיך ולהתקדם בדירוג. וושינגטון מצידה, לאחר שני הפסדים ברציפות, זקוקה לניצחון כדי לא לתת לטורנטו לפתוח פער וכדי לא להסתבך עם שיקגו במאבקי דירוג על המקום הרביעי.

יוביל את הויזארדס לניצחון

המכשפים טובים יותר, וינצחו היום בתום מאבק לא פשוט.

ברוקלין (28-18) – קליפרס (15-33) 2:30

לאחר פתיחת עונה בינונית, הקליפרס חוזרים לנצח בקצב יפה ועלו כבר למקום השלישי במערב. כדי לשמור עליו, עליהם להימנע ממעידה מול ברוקלין המידרדרת, שמחזיקה באחד המאזנים הגרועים ביותר ב 2015. ברוקלין תשתדל להישאר קרובה, אבל הקליפרס חזקים מדי וינצחו.

טורונטו (15-33) – מילווקי (22-25) 2:30

פוטנציאל למשחק מעניין בקנדה, עת טורונטו שחוזרת לכושר מתחילת העונה תארח את מילווקי המפתיעה. שתי הקבוצות בכושר מצוין (טורונטו ניצחה שישה משחקים ברצף, מילווקי שלושה), וחניכיו של ג'ייסון קיד בהחלט ירצו לנצח קבוצת צמרת במזרח כדי לאותת שהם לא יסתפקו בהעפלה מכובדת לפלייאוף. עם זאת, טורונטו, עם הקהל החם והתומך, היא הפייבוריטית, וצפויה לעשות את המוטל עליה.

ניו אורלינס (22-25) – אטלנטה (8-40) 3:00

לאחר פתיחת עונה מהוססת, ב28.11 הקבוצות נפגשו למשחק שהסתיים בניצחונה של מוליכת הליגה הנוכחית. ניצחון זה היווה נקודת מפנה עבור ההוקס, שמאז ניצחו 33 פעמים ב 35 המשחקים האחרונים. לאחר חודש ינואר מושלם, שהיה לחודש הטוב ביותר עבור קבוצת NBA  אי פעם (מאזן 0-17), נשאלת השאלה: האם היום רצף הניצחונות הכולל אשר עומד על 19 יגיע לקיצו?

יובילו לניצחון נוסף?

בעוד אוקלהומה מקרטעת ופיניקס לא מתכוונת לוותר השנה על מקום בפלייאוף, ניו אורלינס מצליחה להישאר בגדול בתמונת הפלייאוף ומפגרת בשני משחקים בלבד במאבק על המקום השמיני במערב. למרות התעקשות של הפליקנס להפסיד בנאיביות משחקים לקבוצות שלא יהיו בפלייאוף (דוגמת פילדלפיה, ניקס, דנבר ועוד), דווקא מול הגדולות היא מצליחה להתעלות, במיוחד באולמה הביתי בו היא עומדת על מאזן מצוין של 6-16.

ישחק?

אטלנטה שחסרה את הסטופרים ההגנתיים דמארה קארול ות'אבו ספאלושה תגיע היום עם שלושת האולסטארים שלה (הורפורד, מילסאפ, ג'ף טיג), אך אצל ניו אורלינס, עדיין לא ברור האם האולסטאר שלה, אנטוני דיוויס הנפלא ישחק, וזאת לאחר שהחמיץ את הניצחון הקודם על הקליפרס. במידה ודיוויס כשיר במאת האחוזים, אני מאמין שהפליקנס יצליחו להפתיע את הקבוצה הטובה בליגה. בכל תסריט אחר, ההוקס ישוו את רצף הניצחונות הרביעי בטיבו בהיסטוריה של הליגה.

אוקלהומה (24-23) – אורלנדו (35-15) 3:00

למרות חזרתם של ווסטברוק ודוראנט (שנפצע פעם נוספת ובספק למשחק), הת'אנדר הלחוצים ממשיכים לא להרשים, וחזרו למאזן שלילי שמאפיין את העונה שלהם עד כה. היום הם חייבים, אבל באמת חייבים לחזור לנצח אם ברצונם להשתתף השנה בפלייאוף. מול אורלנדו החלשה תהיה להם הזדמנות מצוינת לעשות זאת, ועם או בלי דוראנט, הם יעשו זאת.

דאלאס (17-32) – מינסוטה (8-39) 3:30

לאחר פתיחת עונה טובה, המאבריקס חווים ירידה ביכולתם, כאשר לא נראה כי רייג'ון רונדו הביא לשינוי המיוחד בקבוצה. מול מינסוטה החלשה, תהיה להם הזדמנות טובה לעבוד מחדש על התיאום והכימיה, בדרך לניצחון בהפרש דו ספרתי.

פיניקס (21-28) – ממפיס (12-35) 4:00

בעונה שעברה ממפיס ניצחה בדו קרב ראש בראש את הסאנס בדרך לתפוס את מקומה בפלייאוף. העונה ממפיס במצב טוב בהרבה ונמצאת בצדק בצמרת המערב. פיניקס עצמה נמצאת בעיצומה של עוד עונה טובה מאוד, כאשר בדיוק כמו בעונה שעברה, היא מקווה להצליח ולשמור על המקום השמיני במערב. בשני המפגשים הקודמים העונה הדובים יצאו עם ידם על העליונה. היום, במפגש האחרון בין השתיים לעונה הרגילה, גאסול וראנדולף יובילו את הגריזליס לניצחון שביעי רצוף, וכן לניצחון שביעי רצוף על פיניקס במפגשים ראש בראש.

ינסו להפתיע

לפוסט הזה יש 39 תגובות

  1. יופי של סקירה, תודה.
    עם הגבה לא משחק ניו אורליאנס ללא סיכוי ממשי, איתו הם יכולים להפתיע.
    אסור בשום פנים ואופן לאוקלהומה להפסיד.

  2. פיניקס בביתה, אחרי מנוחה של יומיים. ואסור לה להפסיד ביום שOKC בטוח מנצחת. היא תיתן קרב אדיר, ואני מאמין שתנצח.

  3. תודה על הסיקור המקדים.
    זהו, הפוטבול מאחורינו (מאחורי…) ואפשר להתרכז בכדורי סל עם לחץ אוויר תקין.
    העונה של חד-גבה היא לא פחות ממדהימה:
    נתון ה-PER שלו (אם לא ירד עד סוף העונה), 31.94, הוא הגבוה בתולדות ה- NBA לעונה (ראשון ושני ווילט עם 31.82 ו-31.74, שלישי ג'ורדון עם 31.71)
    24.5 נקודות למשחק ב-55.5% מהשדה,
    10.4 ריבאונדים למשחק,
    2.9 חסימות למשחק,
    1.6 חטיפות למשחק.
    לדעתי, אם חד-גבה מוביל את השקנאים לפלייאוף (לא סיכוי גדול, אבל אפשרי), אז הוא צריך לזכות ב-MVP.
    והוא רק בעונתו השלישית ב-NBA!!!

    1. התכוונתי להסכים עם גיא לגבי דיוויס, אבל אני מסכים גם עם אורן מעליי אז הכל בסדר.

      מלבד יום שני אחד ממש לוהט, לרוב מדובר ביום די חלש.

  4. יהיה חם הרבה יותר ממה שאתם חושבים. המלחמה על המקום השמיני במערב היא מטורפת, והערב שלושת הקבוצות שנלחמות משחקות. בשבילן זה כמו פלייאוף. הם ישימו הכל על המגרש.

  5. יש מצב שפילי תופסת את קליבלנד רדומה הלילה? קרה למיאמי שנה שעברה מול ה76?

    וושינגטון ושארלט בקרב חזק והגנתי. יבנו בית מרוב לבנים שישליכו

    ברוקלין זה יצור מדוכא ומדכא והקליפרס דו קוטביים. בית משוגעים. אבל הולך על הקליפרס

    טורונטו מילווקי קרב טוב. נלך על מילווקי כהפתעה קטנה

    ניו אורלינס אטלנטה – אטלנטה לא זוכרת מה זה להפסיד. גם שהם מנסים כמו נגד פילדלפיה אז הם לא מצליחים.

    אוקלהומה אורלנדו- פעם שעברה שהם נפגשו זה נגמר בתבוסה של אורלנדו ותצוגת תכלית של דוראנט. היום זה יהיה צמוד עם תצוגת 'תחליט' של ווסטברוק. ווסט צריך להחליט עם הוא מנהיג או צ׳יטה שחושפת שיניים ותוקפת ובסוף חוטפת כדור מהצייד העצל

    דאלאס מינסוטה- יש מצב להפתעה שנייה. וסתם הרגשה לא מבוססת מבוססת

    פיניקס ממפיס תייצר קרב ענקים צמוד בין שתי סגנונות. לדעתי זה יגמר בתבוסה לפיניקס. דב הגריזלי אוהב לאכול שלישיית רכזים לפני שנת החורף שלו.

  6. דוראנט חזר מהר מידי בגלל פאניקה ממאזן האימה
    מוטב ברוקס בחוץ מדוראנט בפנים
    דווקא לאחר קיץ שבו ווסטברוק ודוראנט נחו אוקלהומה לא שמרה כוחות בצורה חכמה והפציעות הכריעו אותה

  7. מסקנה מהרגע הראשון של קליבלנד פילדלפיה:

    הסיקסרס קבוצה מגוחכת. כמו שהם נראים יש להם סיכוי לנצח רק קבוצה אחת, את פידלפיה. וגם זה רק באותיות.

  8. יש מצב שמישהו ערך את ההודעה הקודמת שלי כאן? או שבאמת יש עוד אורן וההודעה שרשמתי מקודם פשוט לא התקבלה. בכל מקרה, צופה בקליבלנד – סיקסרס. שני דברים :

    1. למישהו יש מקור לשידור איכותי? כלומר, יותר מ 360p
    2. פילדלפיה נראית כמו קבוצת D-LEAGUE

  9. קליבלנד בהילוך שני כל המשחק, לא יודע אם מזלזול או עייפות כלשהי, וכרגע מגלים שקשה לעבור להילוך חמישי ברגע אחד 4 דקות לסוף. כרגע הקאבס מובילים ב 6, מאמין שינצחו, אבל לא בכזו קלות כפי שציפו ויכלו

  10. קליבלנד מנצחת 97-84, שום דבר לקחת הביתה – אולי מוזגוב שנראה מאוד hyped ובעל רצון, ומגבה זאת ביכולת, ודלבאדובה הקצת קלאמזי שעדיין לא החלטתי מה דעתי לגביו.. אבל 12 נקודות כולל 3 שלשות חשובות סותמות לי את הפה בצורה משכנעת כרגע. לברון יום בעע, קיירי דפק את הווינר שוטס שלו אבל איבד כדורים בסיטונות, עוד משחק שצריכיפ לשחק… קדימה לבא בתור.

  11. ברוקלין ניצחו את הקליפרס בטעות.
    המטרה העיקרית שלהם במשחק הייתה להעלות את התמורה שהם הולכים לקבל בטרייד של ברוק לופז.

  12. אחרי שדרון וויליאמס החמיץ את 11 המשחקים האחרונים הוא חזר הלילה להרכב הקבוצה.
    מסתבר שהוא סיים את שהותו במכון הגמילה "לרדת בגדול" לנמוכים למשקלם.

  13. איפה דובי שיגיד שאוהדי הניקס מסכנים יותר?
    גם הסאנס וגם הניקס יראו את הפלייאוף מהבית, רק לניקס תהיה בחירה גבוהה יותר, והסאנס שאוהדיהם עוברים שנה קשה של רצף הפסדים על חודה של נקודה, יקבלו את המקום האחרון בלוטרי.

    1. לסאנס 9 הפסדים השנה בארבע נק' או פחות, ו – 3 הפסדים אחרי הארכה.
      לעומת 4 נצחונות בארבע נק' או פחות ו -0 נצחונות אחרי הארכה.

    2. כרגע פיניקס נראית הכי טוב משלושת המתמודדות על המקום השמיני. אם הייתי אוהד שלהם הייתי קצת יותר אופטימי ממך…

      1. באזורים מסויימים במזרח אירופה, מכורתה של אבי, האופטימיות אסורה בחוק. ובמידה ואתה בוחר ללקות באותה מחלה חשוכת מרפא, הנקראת אופטימיות, אזי יגזרו אליך שנים ארוכות של צרבת ובמקרים קשים – אולקוס.

        ובנימה רצינית – פניקס היא אלופה בלהחמיץ את הפלייאוף בשנייה האחרונה, אופטימיות אתה אומר…

  14. שימו לב הודעה חשובה הקליפרס קיבלו החלטה עקרונית שאם הם מנצחים בטעות קבוצה טובה הם מייד יפסידו לאחת חלשה כדי שלא נפתח ציפיות. צוות האימון נחרד מעליית הקבוצה למקום השלישי במערב ותיקן את הטעות מיידית. אנו מתנצלים אם בקרב האוהדים נגרמה התרגשות והתעוררה ציפייה. כידוע ציפיות הן לכריות בלבד !!

  15. איזו ליגה, לא ניתן לחזות שום דבר, כל כך הרבה נצחונות בלתי צפויים.
    הגבה עם מספרים אולג'ואניים, אם ימשיך באותה רמה ויקח אותם לפלייאוף אני עם גיא שאמר שיגיע לו ה MVP, אם לא זה כנראה ילך ללברון . . .

  16. ערב של הפתעות!

    ברוקלין שניצחה את הקליפרס , אחרי תצוגות טובות של הקליפרס זה היה נראה כמו משחק של נצחון בטוח אבל כנראה שמשהו חסר שמה, לדעתי גג היכולת שלהם זה סיבוב שני .

    מילווקי מנצחת את טורונטו , למרות שאןתי באופן אישי זה כבר לא ממ, מפתיע, משחק מאוזן ,תרומה של כולם , בלי אגו פשוט הפתעת העונה מבחינתי, במיוחד לאור הפציעות שהם עוברים השנה, רק שיעיפו את סנדרס והם בדרך הנכטנה.

    קליבלנד נצחו במשחק שהם היו חייבים לנצח , אפשר כבר לראות את הרוטציה מתגבשת לה, בלאט משתפשף ואפשר לראות שהוא הרבה יותר נינוח

    כמה חבל על פיניקס , הפסד כואב וטיפשי , עוד כמה הפסדים כאלה והמקום השמיני בסכנה

    פליקנס עם נצחון מרשים! משחק ענק של דיוויס איזה שחקן מדהים!
    בכושר הזה חילוף מקומות עם פיניקס אפשרי מאד
    עכשיו זה המבחן של אטלנטה , איך הם יגיבו להפסד שבא אחרי 19 נצחונות רצופים , עכשיו נדע אם הם על אמת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט