נובאק VS מילוש

לא אסתיר את דעתי, מילוש היה הרץ הבכיר שלי לתואר האוסטרלי, לדאבוני ובעיקר לדאבונו מילוש עדיין לא מבושל מספיק בשביל לעשות נזק לשחקן הטניס הכי טוב שמסתובב על המיגרשים. אבל עוד שנה בקצב הבישול הנוכחי, יש מצב!


המשחק נפתח ובעמדת הפרשן היה את לייטון יואיט!! תוך 2 שניות לייטון חשף סוד .. שמילוש זורק את כדור ההגשה ימינה הוא יחבוט שמאלה ולהפך. אחרי שראיתי את זה אפשר היה לראות איך נובאק מגיע לכל כדורי ההגשה עוד לפני שמילוש ירה אותם!!  ומנטרל את משחק הראליס שמשופר של מילוש אבל לא עד כדאי כך משופר בשביל לעשות איזהוא נזק לנובאק. בתגובה מילוש העלה את מהירו הסרב ל 220-230 קמ"ש זה הספיק לו כדאי להגיע לשובר שיוויון בראשונה. בשנייה ובשלישית נובאק כבר שבר אותו שלוש פעמים סך הכל, למשחק מהיר של פחות משעתיים ורק עשר אייסים של מילוש, וזאת למרות 72% אחווזי דיוק בהגשה ראשונה אבל רק פעמיים הוא השיג נקודה שהמשחק הלך לראלי של 5+ חבטות. שאר הנקודות היו של נובאק.

מכיוון שנובאק היה ב-3 רמות יותר טוב התפנתי לקרוא פוסט של ג'ורג' ארוול ולהרהר במשחק שלפני, וכיוון שיש לי עוד מקום בפוסט שלי אני אשתף אתכם בפוסט של ארוול.

איך יריתי בפיל

(כש) ג'ורג' ארוול היה חייל/שוטר בצבא הכתר (אלגוריה לנובאק שהוא השליט בטניס) הוא הוצב בבורמה (אלגוריה לשחקני הסבב המתיש). הוא לא אהב את העבודה ואת המנהג המקומי לירוק עליו בטעות את הביטל פרוט (אלגוריה לחבטות הפתיחה של מילוש).

יום אחד הודיעו לו שפיל משוגע קרע את השרשרת והמהוט שלו לקח פנייה לא נכונה והוא 12 שעות משם (אלגוריה לטורניר באוסטרליה). הפיל עושה נזק נוראי בכפר ומשהו צריך לעצור בעדו (הפיל = מילוש). ארוול לקח את הרובה הישן (חבטות פתיחה של נובאק) אבל שהתקרב ראה את שביל ההרס של הפיל ואפילו מת אחד (זה לא חשוב הוא היה מהגזע הנחות של הקולו). לכן ארוול הלך לחבר ולקח רובה שיכול להרוג פילים (הבק הנד של נובאק !!).

מיד שלקח את הרובה החלו ללכת אחריו 2000 אנשים לפחות שכולם רצו לראות איך הוא יורה בפיל. הפיל התגלה שהוא אוכל עשב וכבר ממזמן נרגע מהתקפת ההיסטריה שלו, ארוול לא התכוון להרוג אותו אך הוא הרגיש את לחץ ההמון, לכן שחרר יריה ראשונה ( = מערכה ראשונה) שלא הרגה את הפיל, אז הוא ירה בשנית (מערכה שנייה). הפיל עדיין לא מת אז הוא ירה בוא עוד שלוש פעמים, ונחשו מה הפיל עדיין לא מת. רק פרפר על הדשא כמו שמילוש פרפר עד סוף המשחק, בסוף נמאס לארוול והוא הלך משם.

http://www.george-orwell.org/Shooting_an_Elephant/0.html

בשום פנים ואופן על תבינו את הסיפור בתור הכח הכובש (אורוול בתור שוטר בריטי)  שיש לו רובה (צבא) והמון משולהב מאחוריו (ההמון המשולהב) לכן אפילו ללא סיבה מספקת הוא הורג את הפיל ( לא משנה, עזבו ) למה אני מקווה הפיל לא יביא את החברים שלו , כי יש לי כרטיס לישראל לאזור פסח.

הנה התקציר של נובאק יורה בפיל

 

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. לעזאזל עכשיו אני קורא את הפוסט עוד פעם ואני לא בטוח עם לקח רובה פילים מחבר לא מקביל ללקח את הסרב של החבר. שהחבר הוא כמובן בוריס בקר. שאתמול נובאק הפסיד 3 נקודות בלבד על הסרב הראשון.

    אורוול הזה… כלום לא ברור אצלו.

  2. תודה רבה על הפוסט.
    וורינקא היה בשיאו נגד נישיקורי ועלול לעשות נזקים גדולים לנובאק.

    אם אתה מגיע בפסח אפשר לארגן מפגש הופס

  3. עידו!
    אני לא מצליח משום מה להכניס BOX SCORE. הסבר לי כיצד שלך ניכנסה? בהאיזה דפדפן השתמשת? מהיכן לקחת אותה, מה-NBA.COM? האם עשית משהו נוסף כדי שתיכנס כפי שניכנסה?
    שלח לי אימייל!

  4. שאלה: מישהו יכול להסביר לי למה השופט במשחק של ג'וקוביץ' – ואורינקה הורה לשחק נקודה מחדש?
    הנקודה היתה במשחקון ההגשות הראשון של ואורינקה במערכה השלישית כאשר הוא בפיגור 0 – 15 (ו 1-0 לג'וקוביץ' במשחקונים)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט