לקראת הרבע גמר

שמתם לב? האוזי אופן כמעט עבר ולא קיבלנו אפילו סטינקר אחד (יום של 40 מעלות).. אני לא רוצה לחשוב מה יהיה לנו בפברואר אבל חלאס עם מזג האוויר בואו נעבור לחדשות המצויינות!

ניק קיריוס שולטטטת. לילד יש טניס, לילד יש ביצים והילד הולך היום להעביר לאנדי מאריי סדרת שולטטת, אני כבר לא יכול לחכות לערב הולך להיות אדיר. קור הרוח והווינריות שהוא הפגין מול סאפי שווים בעייני עוד שלב אחד. אני מאד אשמח לראות אותו מנצח את נאדאל בחצי ומגיע עד הגמר, רק שזה לא יהיה

ראפא נאדאל המהולל הולך להפסיד היום לברדיץ. זה נחמד מאד לנצח את מקום 112 ו 106 בעולם אבל הקונצים האלו לא יעבדו מול שחקן טופ 10, ברדיץ שהוא שחקן סופר יציב וממעט לטעות או לעשות בחירות גרועות צפוי לנצח היום וגם את קיריוס ולהגיע לגמר.

בחצי השני במאבק הדורסלים ניצח קי נישיקורי והוא צפוי להקשות את החיים לסטן דה מן שלא כל כך מרשים עד עכשיו. ממולו נובאק מקל את המועמד שלי לאליפות מילוש המפציץ. מילוש הוריד מהמשקל ומעבר למשחק ההתקפה המעולה שלו יש לו גם הגנה לא רעה. הגראונד סטרוק שלו עלו והוא העלה את הווינרים שלו כמעט פי 2 משנה שעברה. נובאק לעומתו הוא שחקן ההגנה הטוב בעולם. הגנה מול התקפה קלאסיקה מודרנית.

בבנות ראיתי אתמול במכונת הזמן את וונוס ויליאמס. היא הייתה קלינית. היא הולכת לקבל את השיבוט הצעיר שלה מדיסון קי שכבר כתבתי עלייה.

מרייה צפויה לעלות מהצד השני.

מה הצפי שלכם לחצאי הגמר והגמר?

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. נקודה מאד חשובה שראיתי במשחק וזה תופעה מדאיגה שבתי הכלבו של H & M התחילו לעצב מדים. (ספונסרים של ברדיץ). בתי כל בו הם לא מעצבי אופנה, המדים של ברדיץ היו בדיוק הסטטוס קוו המשעמם שמוכרים שם, בלי לקחת סיכונים ובלי הצהרות אופנה. מדים תכלת לבן עם דוגמא של פרחים… פיהוק ארוך. בטח ימכרו את זה ב 19.99 ובסוף עונה ב 4.99…

    נייק לעומתם שהם כן מעצבי אופנה הלכו על וורוד וצהוב עם פס זרחני במכנסיים. אולי אני אמבילנטי לבחירת הצבעים אבל אי אפשר להגיד שהם לא לקחו סיכונים ואולי ממציאים מחדש את עולם אופנת הספורט. כמו שמעצב אופנה אמור לעשות.

    בוז ל H & M !

  2. נהדר. אין לי פייבוריט, רק רוצה מישהו חדש אז לא נולה.
    בעצם, אני אעודד את יקירך מתוך רגשות לוקאל פטריוטיזם למדינה הנפלאה (והקפואה) שמארחת אותי.

  3. בעבר אמרת שעיצוב של נייק מזכיר לך חצ'קון אז עכשיו ניתן לומר: חצ'קון עם סיכון…

    לענייננו:
    קיריוס – מארי נראה לי שלמרות הכשרון החדש, מארי עולה
    מארי – ברדיץ' מארי
    נישיקורי – וורינקא נישיקורי. הטניס המרהיב בעולם היום.
    נולה – ראוניץ' ג'וקוביץ' לא הולך לוותר כאן. זה הטורניר המועדף עליו

    1. אני שונא את העיצוב החדש של נייק אבל אני לא אדיש עליו. סימן שהוא פורץ דרך מבחינת אופנה.

      רק זה חסר לי שתעשיית האופנה תהפוך לתעשיית המוסיקה מבחינת חוסר העזה.

  4. חזיתי בכל המשחק אל אמצע הלילה. וואללה, באוסטרליה לובשיםן סוודרים בקיץ? מה קורה אצלכם? בניו יורק מטר שלג בסערת השלג הגדולה בהסטוריה בתפוח הגדול.

  5. אתמול מאריי היה מושלם כנגד קיריוס ציון משחק 10.

    מנחם – באופן מפתיע הטמפרטורות הם רק 20 +/- כאן, שזה ממש לא אופייני לעונה, וגורם לי לקמטי דאגה על מה צפוי לי בפברואר …

    היום הויליאסיות משחקות, ובערב אני מפנה הכל למשחק של מילוש

כתיבת תגובה

סגירת תפריט