חם מהתנור:קובי קרע שריר בכתף**חדשות אול-סטאר/רועי ויינברג

בשורות רעות עבור אוהדי הלייקרס בכלל והקורא קובי בראיינט (כן בטח) בפרט: קובי, שנפצע בכתפו הימנית במהלך המשחק של הלייקרס מול הפליקינס, קרע שריר בכתף שמחבר בין העצם לזרוע. לא ידוע כמה זמן בראיינט, שלאחר הקרע המשיך לשחק כאשר השתמש בידו השמאלית, יעדר.

קיימת אפשרות שזהו סוף הקריירה של ה-MVP לשעבר שזכה ב-5 אליפויות, פעמיים ב-MVP גמר, צמד מדליות אולימפיות ואינספור תארים אחרים, שהעונה קולע 22.3 נק' עם 5.7 ריבאונדים ו-5.6 אסיסטים למשחק, בגיל 36. נעדכן על עוד פרטים אחרים בהקדם האפשרי. כרגע לא ידוע האם הקרע חלקי או מלא, מה שישפיע באופן ניכר על זמן החלמתו של הבלאק ממבה.

*

לברון ג'יימס, הפורוורד של הקאבלירס וה-MVP לשעבר, נפגש עם ריי אלן והציע לו לבוא לקליבלנד קאבלירס, ולשתף פעולה עם השחקן. ג'יימס ואלן שיתפו פעולה במהלך תקופתם המשותפת במיאמי, בין 2012/13 ל-2013/14, בה זכו באליפות והגיעו לגמר. אלן כרגע שחקן חופשי, וזכה לעניין מקבוצות רבות בליגה. כרגע וושינגטון וויזארדס, קבוצה עם מאזן טוב משל הקאבלירס, מוזכרת כמועמדת חזקה מאוד להחתים השחקן. בקבוצה משחק פול פירס, ששיתף פעולה עם אלן מ-2007/08 עד ל-2012/13.

*

ועכשיו, למשהו אחר לגמרי: האול-סטאר מתקרב, וזה זמן טוב להתעדכן בקשר לתחרויות השונות:

השינוי הבולט המרכזי השנה יהיה במשחק הרוקיז נגד הסופרמורס, שחקני השנה הראשונה נגד השנייה. בניגוד לשנים קודמות, בהן אנליסטי TNT או עוזרי המאמן של הליגה בחרו השחקנים לקבוצות מעורבבות או קבוצות של שחקני השנה הראשונה נגד השנה השנייה, השנה יהיו קבוצות של שחקנים אמריקאים ושחקני שאר העולם.

לא ידוע מי יהיו המאמנים, או השחקנים, אבל ידוע על מספר הגבלות-בכל קבוצה יהיו 4 גארדים ו-4 שחקני קו קדמי, בנוסף לעוד 2 שחקנים שלא ידועה עמדתם.

כמו כן, בכל קבוצה יהיו 3 שחקני שנה ראשונה לפחות ו-3 שחקני שנה שנייה לפחות. ראוי לציין כי מלבד השחקנים האמריקאיים (ביניהם מייקל קרטר וויליאמס, ויקטור אולאדיפו ונרלנס נואל), בנבחרת שאר העולם יש שחקנים כמו אנדרו וויגינס הקנדי, דניס שרודר הגרמני וג'יאניס אנדטקומפו היווני. המאמנים הראשיים במשחק יהיו עוזרי המאמנים ממשחק האול-סטאר עצמו.

*

השחקנים שיפתחו במשחק המרכזי יפורסמו היום ב-2 בלילה, והספוקלציות מדברות על קרב בין אחים לראשונה במשחק האול-סטאר, כאשר פאו ומארק גאסול ישחקו אחד נגד השני. ידוע בודאות שאת המזרח יאמן מייק בודנהולצר, מאמן השנה השנייה מאטלנטה, מובילת המזרח, ואת המערב צפוי לאמן סטיב קר, מאמן הווריורס.

קר הוא המאמן הרוקי הראשון מאז לארי בירד ב-1998 שמאמן במשחק האול-סטאר. בירד סיים את 1998 עם תואר מאמן העונה, 58 ניצחונות והפסד בגמר המזרח לבולס של מייקל ג'ורדן.

*

בתחרות ההטבעות צפויים להשתתף, לפי יאהו! ספורט, שחקני השנה השנייה ויקטור אולאדיפו (שקולע 16.5 נקודות עם 3.8 ריב' ו-3.9 אס' למשחק במדי אורלנדו העונה), מייסון פלומלי (10.8 נק' ו-6.8 ריב' במשחק אצל ברוקלין), וג'יאניס אנטדטוקומפו, שמחזיק בגודל כף יד של 25 סנטימטר, יתרון אדיר למטביעים כלשהם. ג'יאניס קולע העונה 11.7 נק' עם 6.1 ריב' בערב. גם זאק לווין מהטימברוולבס הוזכר כמועמד לתחרות.

*

בתחרות השלשות הולך להשתתף קייל קורבר מאטלנטה הוקס, שקולע העונה 3 שלשות למשחק ב-53.5% מחוץ לקשת, הנתון השני בטיבו בהיסטוריית הליגה (אחרי 53.6% מדאון טאון, הנתון שקורבר עצמו קבע ב-2009/10, כאשר זרק כמות קטנה פי 2.75 של שלשות למשחק). לא ידוע מי יתחרה בקורבר על התואר, אבל ידוע מי זה לא יהיה-סטפן קארי, מטובי השוטרים באנ.בי.איי (והשחקנים בכלל), שאמר כי לא ישתתף.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. אובייקטיבית לאוהדי הלייקרס זה חדשות טובות ועצובות.
    (עצובות – לסאקרים של קובי בפרט ומעריכי גדולה אישית בכלל)

  2. הקרע אצל פרטי מילס היה מלא.
    אצל קובי הקרע כנראה חלקי. אם זה ככה זאת פציעה שתשאיר אותו בחוץ כמה שבועות, ולא הרבה.
    פחות אגב ממה שהאגודל של למרקוס אולדריג' הולך להושיב אותו בחוץ.

          1. אני מרוצה לראות שקיבלת את האזהרה ואתה נמנע מצפייה בסרט למבוגרים בלבד עקב תכני ההתעללות בבעלי חיים שקורה כרגע בל. א.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט