שמייצ'יק VS נאדאל (ויותר מאוחר נעלה פה בלוג חיי נאדאל VS סלע )

בחיאת שמייצ'יק לא בכל יום מקבלים את נאדאל מגיש סרבים של 180/120 קמ"ש וללא יכולת תנועה..

ראפא נאדאל הוא לא רק שחקן הטניס הטוב בעולם (או אחד מתוך שלושה) הוא לבטח הלוחם הטוב מכולם. הסיבוב השני לא היה היום שלו היה לו התכוויציות בכל מקום אפשרי. אז מה הוא עשה? הוא גרר את המשחק למערכה חמישית כי את החמישית הוא תמיד מנצח. או בפארפרזה אחרת נאדאל היה צריך מנוחה אז הדוד טוני שלח אותו לשחק טניס 5 מערכות, שיינוח קצת. איזה אלוף.

ומלה אחת לשמייצ'יק שעדיין נתן 55 וינרים ורק 34 שגיאות. לרגעים חשבתי שהדירוג שלו הוא טעות מיותרת אבל ביום כמו שהוא תפש את נאדאל ולהצליח להוציא הפסד… יש לי רק מילה אחת לתאר זאת. ( לפתרונות אנא קראו דעתי על הטרייד של ג'וש סמית' תמורת כלום של ואן גנדי).

When you have to shoot…Shoot! Don't talk

 

 

מקווה שדודי סלע ידע להעניש את נאדאל על הכושר המזעזע בו הוא נמצא.

– – –

אתמול נערך משחק בין השחקן המשתפר בעולם מילוש לדונלד יאנג (הטניסאי השחור האמריקאי היחידי בטור הגברים, שהוא סימן לכלום, הבראדרס עדיין הולכים לעשות הופס) וזה אפילו לא היה קרוב.. אני לא רואה משהו יכול להוציא נצחון ממילוש ב-5 מערכות. האליפות בדרך

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. נא לא לעוות את העובדות.
    הוא לא קיבל מגרש ראשי בפריים-טיים כי הוא בכיר, אלא כי רצו לתת לו עוד כמה שעות התאוששות.
    השעה המקורית היתה מוקדמת יותר וזה היה אמור להיות מול רוסול. אני בספק אם חשבו שהמשחק מול סלע גדול יותר ולכן יש לאחר אותו.

        1. זה לא רציני.. כתבה מה 22/1 בצוהריים שקובעים מגרשים ושעות רק יום לפני בשעה 7 בערב .. יותר מזה, אין שעת משחקים של 12:00 פתיחת היום זה ב-11 ומשחק שני לא לפני 13:00 הבא אחריו לא לפני 3 או 5 ואז פריים גיים ב 7 ו 9 (זמן מקומי)

          מציאה לך מתן להמנע ככל האפשר מקבלת חדשות מישראל, ברוב המקרים זה פשוט לא נכון או מסולף הייטב. החפיפניקיות הישראלית עמוק עמוק בתוך התקשורת.

          ואני אפילו לא נכנס לפוליטיקה וידיעות מסולפות של דובר צהל.

          יש את האתר הרשמי של האוזי אופן רק שם מפורסם מה נכון.

          1. סבבה, מקבל את הערותייך.
            אבל אני חושב שאתה מיתמם. פדרר-ספי זה ביי-פאר משחק גדול יותר מנדאל-סלע. גם כספית משיקולי פרסומות יש אינטרס ברור לשים את המשחק הראשון בפריים-טיים. יש פה רצון לא לראות את נדאל פורש בגלל פציעה וניסיון להקטין ככל הניתן את הסיכוי לכך.

          2. עידו אני חושב שמתן התכוון ל 12 בצהריים שעון ישראל ואתה התכוונת לשעת אוסטרליה ולכן אם זה נכון שדחו את שעת המשחק כדי שיתאושש אז מתן צודק לדעתי

  2. שידור ישיר ב ערוץ 72.

    מערכה ראשונה נגמרה, נאדאל לא מחלק מתנות היום.

    הוא מוחץ את סלע כאילו סלע היה כורדי שיצא לטיול ברחבי דאע"ש.
    במו פיל שהולך בשדה של דשא גבוה.

    הסיכוי היחידי של סלע זה אם נופל מטאור על האולימפיק פארק במלבורן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט