פריוויו ליום שישי העמוס/רועי ויינברג

13 (!!) משחקים הלילה, שרק הניקס, הבאקס (שתי קבוצות שנמצאות בטיסה טרנס אטלנטית בלונדון), יוסטון ושרלוט יזכו למנוחה. כמובן שעם הכמות באה האיכות במקרה הזה, והלילה מבטיח לנו לא מעט משחקים מעניינים-הקאבלירס של דיוויד בלאט יפגשו את הקליפרס, הראפטורס יפגשו עם אטלנטה לקרב ענקיות במזרח, הטרייל בלייזרס ילחמו בסן אנטוניו בשחזור סדרת הפלייאוף, ומעל הכל, אוקלהומה סיטי נגד גולדן סטייט, במשחק מרתק שהבטיח וקיים לא מעט אשתקד.

*

03:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (20-18)-גולדן סטייט ווריורס (5-31)

דוראנט וקארי
דוראנט מנסה לעצור את סטפן קארי. השניים יפגשו שוב ויחדשו את היריבות שהסעירה את הליגה אשתקד.

שנה שעברה, ההפרש המצטבר ב-3 המשחקים בין הקבוצות היה 8 נקודות. כל משחק כלל הרבה דם רע, היו 2 סלי ניצחון בסדרה העונתית הזאת, והיריבות בין הת'אנדר, אז הקבוצה החזקה במערב (יחד עם הספרס) והווריורס, הייתה בשיאה.

העונה, הסיפור שונה. גולדן סטייט מוחצת כל מה ומי שזז, ניצחה 31 משחקים מ-36 משחקיה הראשונים (מתוך 18 הקבוצות בהיסטוריה שניצחו 30 משחקים מתוך 35, 10 הגיעו לגמר המערב, וכולן ניצחו בו), ואוקלהומה, למרות החזרה של קווין דוראנט וראסל ווסטברוק, במרחק 3.5 משחקים מהפלייאוף. אנחנו כבר באמצע העונה (בשבוע הבא הקבוצות ישחקו את משחקיהן ה-41), ויחד עם הנאגטס (3.5 משחקים), וניו אורלינס (2.5 משחקים), לא בטוח כלל שהת'אנדר יצליחו להדביק את הפער ולהכנס ל-8 הטובות ביותר.

המצ'-אפ המרכזי הערב יהיה בין 2 הרכזים הטובים בליגה העונה, סטפן קארי וראסל ווסטברוק. קארי נותן עונת קריירה עם 23 נקודות באחוזים אלוהיים (49.9% מהשדה, 40.6% מהשלוש ו-91.5% מהעונשין), יחד עם 5.3 ריבאונדים ו-8.6 אסיסטים למשחק. מנגד, ווסטברוק נותן עונת שיא משלו עם 25.8 נקודות, 7.1 אסיסטים ו-5.1 ריבאונדים למשחק. שניהם מועמדים ל-MVP (בהנחה שאוקלהומה מצליחה להכנס ל-5 הראשונות במערב), והשחקן הטוב מבין שניהם יהיה האיש שינצח הערב.

יהיה מעניין לראות איך הווריורס יעצרו את קווין דוראנט, שחקן ההתקפה הטוב בליגה. אנדרה איגודלה שומר לא רע, אבל אני חושב שנראה את דריימונד גרין המשובח שומר את KD הערב. זה יהיה מבחן נוסף לגרין המשתפר, שיראה האם יוכל לעמוד בכבוד בנקודת תורפה נדירה של גולדן סטייט-שמירה על גארדים/פורוורדים עם יכולת קליעה גבוהה. בקונפרנס שכולל את קווין דוראנט, ג'יימס הארדן ומונטה אליס, הווריורס חייבים לטפל בזה.

תחזית: ניצחון נוסף של גולדן סטייט, בפעם התשיעית ברציפות.

*

02:30-טורונטו ראפטורס (12-26)-אטלנטה הוקס (8-31)

קייל לאורי וג'ף טיג
ג'ף טיג (בלבן) מנסה לעצור את קייל לאורי. השחקנים יפגשו שוב הערב.

בתחילת העונה טורונטו שלטה בליגה ואטלנטה הייתה עוד קבוצה טובה במזרח. עם התקדמות העונה התהפכו היוצרות, ואטלנטה מגיעה למשחק הזה עם 10 ניצחונות רצופים ופער של 4 משחקים בצמרת הקונפרנס, וטורונטו מגיעה עם 6 הפסדים ב-10 המשחקים האחרונים. אטלנטה עדיין לא ניצחה במפגשים ביניהם העונה, אבל ראוי לציין ששני המשחקים התרחשו בתחילתה-באוקטובר ונובמבר, כאשר טורונטו הייתה הקבוצה החמה של הליגה.

צפוי להיות משחק מעניין לצפייה, בין ההתקפה החזקה של ההוקס, הספרס של המזרח, ובין זאת של הראפטורס, שלישית בליגה בנקודות למשחק (107 לערב). להוקס יש גם הגנה חזקה בשרוול, שסופגת רק 96.7 נקודות למשחק, הנתון השני בטיבו בליגה. ספאחיה ובודנהולצר הצליחו לפתח שיטה הגנתית חזקה אצל ההוקס, בנוסף לשיטה ההתקפית עליה דיברנו בעבר, בהתבססות על שומרים אישיים חזקים כת'אבו ספלושה, דמאר קארול וג'ף טיג.

תחזית: ההגנה הופכת את ההוקס לפייבוריטית הברורה הערב, ואני מאמין שהמשחק הזה יגמר בניצחון חוץ של הניצים. אטלנטה.

*

05:30-לוס אנג'לס קליפרס (13-26)-קליבלנד קאבלירס (20-20)

קיירי אירווינג ובלייק גריפין
בלייק גריפין מנסה לעצור את קיירי אירווינג. האם יצליח הערב?

הניצחון האחרון של קליבלנד עצר רצף 6 הפסדים, ויכול להיות שהוציא את הקאבלירס לדרך חדשה. יהיה מאוד מעניין לראות את קווין לאב, לא שומר גדול, בלשון המעטה, עוצר את בלייק גריפין. סביר שנראה את מריון/תומפסון מקבלים דקות רבות הערב בניסיון לעצור הפאוור פורוורד, וקיימת אפשרות שגם לברון (ששיחק כפאוור פורוורד ב-2 העונות האחרונות במיאמי), יוצב כשומרו של גריפין.

מלבד זאת יהיה מעניין לראות את קיירי אירווינג וכריס פול אחד נגד השני. שני רכזים, שעכברי כדורסל מסויימים מחשיבים כאוברייטדים, ומובילים קבוצות שמאכזבות עד עכשיו. מת'יו דוולדובה שומר טוב יותר מאירווינג, ועד חזרתו של אימאן שומפרט, הוא השומר הטוב בקו האחורי של קליבלנד. קרוב לודאי שהוא יפתח כרכז לצידו של אירווינג, וישמור על פול במשך רוב המשחק. שתי הקבוצות לא מצטיינות במשחק קבוצתי, ולכן הפריוויו, וגם המשחק, מתבסס בעיקר על מצ'-אפים אישיים.

תחזית: התפוקה של לברון, לאב ואירווינג עדיפה על זאת של קרופורד, פול וגריפין, ולכן הקאבלירס הולכים לנצח הערב. קליבלנד.

*

03:30-סן אנטוניו ספרס (16-24)-פורטלנד טרייל בלייזרס (9-30)

טים דאנקן ודמיאן לילארד.
שמספר 21 משמאל (טים דאנקן) נכנס לליגה, הבחור עם הכדור (דמיאן לילארד) היה בכיתה ב'.

הבשורות הטובות של המשחק הן החזרה הצפויה של קוואי לאונרד, MVP הגמר האחרון, למגרשים. לאונרד לא שיחק ב-18 המשחקים האחרונים של סן אנטוניו, וחזרתו צפוייה להניע מחדש את המירוץ של סן אנטוניו למקום השלישי במערב, ממנו רחוקה 4 משחקים בלבד. הספרס, עם דאנקן (בעונה מדהימה שלו, מביס פעם אחר פעם שחקנים הצעירים ממנו ב-15 שנה), פארקר וג'ינובלי, מוכנים לפתוח מבערים בחצי השני של העונה כדי להגיע לפלייאוף עם יתרון ביתיות, ולנסות להשיג ריפיט.

מנגד, יש את הקבוצה היחידה במערב שמסוגלת לעמוד בקצב הרצחני של גולדן סטייט. פורטלנד, בהנהגת דמיאן לילארד המתפתח בקצב מפחיד, לה מרקוס אולדריג' וצוות מסייע לא רע, מרחק 2.5 משחקים בלבד מגולדן סטייט, ומחזיקה במרחק זהה מהשלישית במערב, ממפיס. פורטלנד היא אחת מ-3 הקבוצות היחידות בליגה עם מספר חד ספרתי של הפסדים, והם לא הולכים לעזוב את המועדון הזה כל כך בקלות.

תחזית: יש לי תחושה שהחזרה של לאונרד תתן לספרס את היכולת להפתיע ותבסס עוד יותר את השליטה של גולדן סטייט במערב. ניצחון של סן אנטוניו.

*

02:00-אינדיאנה פייסרס (25-15)-דטרויט פיסטונס (25-14)

משחק בין 2 קבוצות שביום בהיר רואות את הפלייאוף (אינדי רחוקה 1.5 משחקים משם, דטרויט 2 משחקים מאחורי ברוקלין, השמינית במזרח לעת עתה). המנצחת פה תשיג יתרון משמעותי על יריבותיה למרוץ, שכרגע כולל גם את שארלוט. הצבע של הפיסטונס עדיף בעשרות מונים על זה של אינדיאנה, ואנדרה דרומונד צפוי לנטרל בקלות יחסית את רוי היברט. דיוויד ווסט היעיל יקשה על גרג מונרו להגיע לתפוקתו הרגילה, אבל הפאוור פורוורד יוכל לעשות זאת.

המשחק לא יהיה מעניין במיוחד, מפני שמדובר ב-2 קבוצות שידועות בעיקר בזכות הגנה חזקה. סקור נמוך, והרבה דם רע בין הקבוצות, שזוכרות את המאלאס אין דה פאלאס מלפני 11 שנה, ואת היריבות של רג'י מילר וביל למבייר מסוף שנות השמונים ותחילת התשעים. המשחק המושלם בשביל כל מי שמחפש אווירת פלייאוף בינואר.

תחזית: היתרון בצבע יעשה את שלו עבור הבוכנות, שינצחו את דטרויט, ויחד עם הפסד הנטס לוויזארדס יקטין את המרחק בין דטרויט לפלייאוף למשחק אחד. מי היה מאמין. דטרויט.

*

02:00-אורלנדו מג'יק (27-15)-ממפיס גריזליס (11-27)

המג'יק קבוצה נחמדה מאוד, ויש להם פוטנציאל גדול מאוד בקבוצה, אבל הוא יתממש עוד כמה שנים. הגריזליס חזקים עכשיו, והביקור שלהם בפלורידה יסתיים בניצחון קליל על אורלנדו. ממפיס.

*

02:00-פילדלפיה 76' (31-7)-ניו אורלינס פליקינס (19-19)

זה טבעי שבערב של 13 משחקים יהיו הרבה משחקים לא מעניינים. זה אחד מהם. ניו אורלינס תנצח פה די בקלות.

*

02:00-וושינגטון וויזארדס (12-27)-ברוקלין נטס (23-16)

הנטס בצלילה חופשית עם 7 הפסדים ברציפות, ואם הם ימשיכו ככה הם ימצאו את עצמם מחוץ לפלייאוף. השמועות על מכירת הקבוצה מוסיפות עוד אי שקט לשחקניה, וכרגע העניין המרכזי שקשור לברוקלין זה הטרייד המסתמן של לאנס סטפנסון וברוק לופז (פרטים בחם מהתנור). על המגרש, וושינגטון הפייבוריטית הברורה, במשחק שמשודר בספורט 5. וושינגטון.

*

02:30-בוסטון סלטיקס (24-13)-שיקגו בולס (14-26)

בוסטון פותחת בתהליך צלילה לאזור שכולו אי ספורטיביות (פילדלפיה, ניו יורק), והבולס לא תפריע לה בדרך לשם. מרקוס סמארט יעצור את דריק רוז, אבל שאר הקבוצה של הבולס עדיפה בהרבה על זאת של בוסטון, ולכן תנצח. שיקגו.

*

03:30-דאלאס מאבריקס (13-27)-דנבר נאגטס (20-18)

בשקט בשקט, לדנבר יש רצף של 5 ניצחונות. אם הם ימשיכו ככה הם ימצאו את עצמם בפלייאוף, אבל דנבר של העונה זאת קבוצה חלשה מנטלית. שהם טובים, הם מסוגלים לשמור על רצף ניצחונות, אבל שהם מפסידים, קשה להם מאוד לצאת מהבוץ. לראיה, העונה היו רק פעמיים שהם הפסידו וההפסד לא היה חלק מרצף הפסדים כלשהו, ו-2 פעמים הם ניצחו ללא רצף ניצחונות כלשהו.

לצערם, הם מגיעים לדאלאס. המאבריקס עדיפים בהרבה, וכנראה ינצחו, מה שיוביל לגלגול נוסף של כדור השלג במורד הרי הקולורדו. דאלאס תנצח פה, ונקווה בשביל דנבר שזאת לא תחילתו של רצף הפסדים.

*

04:00-פניקס סאנס (18-23)-מינסוטה טימברוולבס (6-31)

הוולבס על הפנים עד עכשיו, ותהיה הפתעה אם יעברו את גבול 20 הניצחונות. פניקס, כרגע במקום השמיני במערב, לא צפוייה להתקשות יותר מדי נגדם, ולנצח בקלות. פניקס.

*

04:00-יוטה ג'אז (26-13)-לוס אנג'לס לייקרס (28-12)

מי השחקן המבוגר ביותר בתולדות הלייקרס שסיים משחק עם 15 אסיסטים לפחות? ג'רי ווסט? מג'יק ג'ונסון?? לא ולא אומר מוטי (בובה של לילה, למי שלא מכיר), זה קובי בראיינט הגדול, שסיים עם 19 נקודות ו-17 אסיסטים בהפסד הלייקרס האחרון, אתמול לקאבלירס. הערב הבלאק ממבה לא הולך להפסיד פעם נוספת, ויצא מסולט לייק סיטי עם ניצחון. לייקרס.

*

05:00-סקרמנטו קינגס (22-16)-מיאמי היט (22-17)

הלב אומר ללכת עם מיאמי, אבל הראש נזכר מה קרה בפעם האחרונה שהימרנו שמיאמי תנצח במשהו (יומן אליפות מיאמי 2013/14), אז כנראה נלך עם סקרמנטו. אבל מבחינה מקצועית מיאמי עדיפה יותר, ובאה למשחק עם מאזן חוץ של 10-10, ובהשוואה למאזן הבית השלילי של סקרמנטו יש למיאמי סיכוי טוב לנצח. למרות זאת, כריס בוש לא יכול לעצור את דה מרקוס קאזינס, סנטר שמשחק כמו הסנטרים הגדולים מהניינטיז, ולכן הפעם נלך עם סקרמנטו.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 128 תגובות

  1. אחלה פריוויו, תודה.
    אני צופה הפסד ללוחמים. אוקלהומה הושפלו אתמול והם יבואו אגרסיביים, בייחוד דוראנט שחייב להחזיר לעצמו את הקבוצה.
    מחר ג"ס גם ישחקו ביוסטון במשחק יותר חשוב מבחינתם כך שחייבת להיות חלוקת כוחות, והראש שלהם לא יהיה מרוכז ב100% במשחק.

      1. יש משהו בדבריו, אפלטון.
        מה גם שלא נראה לי שקר ירצה להמר ולהגיע למצב שיספוג 2 הפסדים ברצף.
        לדעתי הווריורס כן ינצלו הלילה את העייפות של הת׳אנדר שמשחקים בק-טו-בק, וישחקו מספיק חזק כדיי לנצח.

        אם כי, לא הייתי מתנגד בכלל לתרחיש בו הם יפסידו גם הלילה, וגם מחר ליוסטון. ככה הם ייראו קצת יותר..אנושיים. פשוט מדהים מה שהם עושים העונה.

  2. וואו איזה ערב מטורף. תודה על פריוויו מושקע!

    הימורים: דטרויט, ממפיס, פילדלפיה, וושינגטון, שיקגו, אטלנטה, אוקלהומה, דאלאס, סן אנטוניו, פיניקס, לייקרס, מיאמי וקליבלנד.

    מישהו יודע אם ג'רו הולידיי משחק היום?

  3. משחק של להיות או לחדול עבור קליבלנד. וזה לא חשוב אם הם ינצחו או יפסידו, אלא יותר כיצד הם ייראו?
    לדעתי גם הפסד אחרי משחק צמוד זאת תוצאה טובה עבור בלאט.

  4. אינדיאנה – דטרויט:
    הידעתם שבגיל 14, פרנק ווגל הופיע אצל לטרמן בסגמנט "טריקים מטופשים" כאשר הוא סובב כדורסל על מברשת שיניים בעודו מצחצח שיניים בידו השנייה. לא יכל ללמד את היברט כמה טריקים?!
    (על הקריירה טלויזיונית של רון ג'רמי לא צריך להכביר במילים).
    דטרויט בהפרש דו ספרתי.

    אורלנדו – ממפיס:
    אולדיפו עם 33 נק' בנצחון בשיקאגו ו-32 נק' בנצחון על יוסטון.
    הפתעה, נצחון של אורלנדו אחרי משחק צמוד.

    פילדלפיה – ניו אורלינס:
    17 שחקנים לקחו השנה זריקה בעודם מתחפשים לטנק במדי הסיקסרס. אפילו לא אחד מהם קלע יותר ממחצית הזריקות שלקח.
    (לצורך ההשוואה, לשקנאים 5 שחקנים עם מעל ל-50% קליעה מהשדה).
    ניו אורלינס, בקלות.

    וושינגטון – ברוקלין.
    פרוחורוב שהבטיח אליפות תוך 5 שנים, סוגר את הבסטה (אבל יעזוב את הקבוצה עם רווח ענק) ויקדיש את תשומת ליבו לביאטלון.
    צער רב בקרב רוב ה-GM בליגה עקב סגירת מפעל מחזור חוזי הזבל, והשחקנים הגריאטרים בברוקלין…
    וושינגטון בפער דו ספרתי.

    בוסטון – שיקאגו:
    לדרק רוז פחות מ-5 אסיסטים למשחק ו-PER של 15.6 (החמישי בטיבו בקבוצה). ב-10 המשחקים האחרונים לשיקאגו מאזן 5-5.
    מזל שיש את בוסטון.
    שיקאגו, אבל במשחק יותר צמוד מהצפוי.

    טורונטו – אטלנטה:
    2 קבוצות מפתיעות, רק אחת מהן "על באמת"
    אטלנטה במשחק צמוד.

    אוקלהומה – גולדן סטייט:
    ינואר לא קל עובר על ווסטברוק (19 נק' למשחק ב-33% קליעה, 7 נק' פחות מהממוצע השנה). יגיע הרגע שהוא יבין שליד דוראנט הוא פשוט משחק פחות טוב, ולכן לדעתי, כל מהלכי הייאוש של סם, לא ימנעו מהקבוצה מלהתפרק.
    הווריארס, במותחן.

    דאלאס – דנבר:
    הדיון המעמיק אמש אודות הסופר והמשורר השתיין והמחוצ'קן בוקובסקי גרם לי להזכר באמרה נוספת של אותו גאון ספרותי – לעולם על תסמוך על גבר עם 2 שמות פרטיים.
    ואז גיליתי להפתעתי ששמו המלא של רונדו הוא ראז'ון פייר רונדו.
    רק בגלל בוקובסקי –
    דנבר מפתיע בדאלאס.

    סאן אנטוניו – פורטלנד:
    הלוואי, הלוואי, הלוואי 4 הארכות…

    פניקס – מינסוטה:
    עקב פחד פטלוגי מניחוס, pass

    יוטה – לייקרס:
    ב-L.A TIMES פורסמה מודעה: "אבדו החברבורות של אחד קובי בראיינט, המוצא הישר מתבקש בבקשה, בבקשה, בבקשה, להשמיד אותם".
    למרות בראיינט, יוטה במשחק צמוד.

    סקרמנטו – מיאמי:
    מגדל חברה לביטוח הודיע אתמול ששלחה משלחת חיפוש לצפון קליפורניה, על מנת לנסות לגלות מה עלה בגורלו שלהנעדר, עומרי כספי.
    מיאמי מפתיע. דאבל-דאבל לחאסן.

    קליפרס – קליבלנד:
    במאבק איתנים בין האגו הבלתי נגמר של לברון, לבין האופי השברירי של הצמד-חמד מהקליפרס – פול/בלייק
    האגו מנצח (ומוצא דרך חדשה להשפיל את בלאט).

  5. רועי, איזה פריוויו מושקע ומאיר עיניים!
    אפילו בדנבר-דאלאס העמקת ועוד בערב של שלושה עשר משחקים!
    יפה ששמת לב לדפוס של דנבר. החכמתי.
    כל הכבוד!!!

  6. אני חייב מילה בנוגע לפורטלנד,
    אני מאוד אוהב את מה שקורה שם, הם כבר הרבה זמן משחקים מצויין, אך משום מה, לא כל כך מדברים עליהם כקונטנדים.
    אחד הדברים שאני אוהב שם, זה המבנה של הקבוצה.
    כוכב צעיר בפוינט, 3&d וקצת מעבר בכנפיים, כוכב ב4 ומגן ריבאונדר בסנטר.
    לדעתי ככה צריכה להיבנות קבוצה, עם זאת, על אף השיפור, הספסל שלהם עדיין לוקה בחסר.
    תודה על הסיקור המושקע ,כרגיל.

    1. הרבה פעמים פורטלנד פתחו את העונה בטירוף וירדו לקראת סוף העונה בגלל ספסל חלש, סטיב בלייק וכריס קיימן מחפים על זה, אני מסכים איתך שהם צריכים עוד כוח חזק בספסל, רצוי בעמדות הפורוורד, לדעתי קרלוס דלפינו או ראשרד לואיס יתאימו להם בצורה מעולה.

      אני מקווה שהמזל הרע שרודף את פורטלנד בשנים האחרונות לא יהרוס אותם, כמו מה שקרה לקבוצה המתפתחת של רוי, אולדריג' ואודן באמצע העשור הקודם.

  7. לא הייתי שם כסף על קליבלנד,הם עברו משחק קשה וניצחו בקושי.הקליפרס טובים יותר מהליקרס.אשמח לקום בבוקר ולגלות שטעיתי.

  8. היא לא הפילה, הנטס לא רצתה את סטיבסנון ומהערב הנטס בשיחות ישירות רק עם OKC.

    ולפי הדיווחים האמינים הנטס כרגע מסרבים לפרקינס ולאמב על ברוק.

  9. ההפסד של וושינגטון בבית לנטס על 22 נקודות הוא לא הגיוני בכלל. ברוק לופז וג'רט ג'ק התפוצצו ממש על המגרש, ובוושינגטון כ-ול-ם תפסו יום חלש. משחק לא יאומן!

  10. עברתי כל הערב ממשחק למשחק. נעצרתי במשחק של פילדלפיה איזה 20 דקות. נרלנס נואל היה מצויין ממש. גם קרטר. פילדלפיה נראתה לפעמים ממש כקבוצה טובה מאד.
    חכו לשנה הבאה. הם יהיו מסוכנים ביותר ויהפכו לקבוצת נבא מרכזית. כל המגחכים עליה יאכלו את דבריהם.

  11. השורה הסטטיסטית של הלילה-
    הצ'יטה עם 17 חיצים, 17 סוכריות ו-15 קרשים.

    זה יהיה מאוד מצער אם הקבוצה הזו לא תגיע לפלייאוף. לפיניקס יש לו"ז די קשה בשבוע-שבועיים הקרובים, נראה איפה יעמדו הז'יטונים אחריו.

  12. הקאבס בינתיים בסדר. מובילים ב-3 או 4 בסיום הרבע. אבל ללא קווין לאב אני חושש שיישברו במוקדם או מאוחר

  13. המחבל ממיאמי הגיע ממוקד מאוד.

    במטרה שלשמה הוא משחק. (סטטיסטיקה אישית והאדרת שמו)
    הוא חור שחור, לשחקנים מ-2 הקבוצות, לצופים וגם לצופה אחד בשם בלאט ברור שכל כדור שיגיע אליו לא ייצא משם ולא משנה מה.
    הסוס הטרויאני שם עינו על ה=24,000 וגורר את קליבלנד מטה איתו.

    בתגובה, נער הפחים קיירי מפסיק לנסות לשחק כדורסל (גם ככה זה קשה לו ועולה בדמים) משליך מייד כל כדור שבמקרה מגיע לסביבתו, משל היה קטפולטה המנסה לשבור את ביצורי הטבעת.

    די ברור מי הבעיה בקבוצה הזאת.

  14. בלאט עם האק-א-דיאנדרה, מאכזב…
    ואשך, אתה רואה את המשחק או שאתה שוב מגיב על אוטומט נגד לברון?
    אם אתה מחפש חורים שחורים פיספסת את דוראנט, הוא כבר סיים לשחק להיום…

  15. קליבלנד בשיטת נבחרת ישראל כדורגל.
    לשחק בכזאת נרפות, עליבות וחוסר חשק שזה מוריד את הרמה של היריבות ומאפשר משחק צמוד למראית עין.

      1. מה הקשקוש הזה על הקאבס? אני בטוח שאתה לא חוזה במשחק אם אתה כותב "חוסר חשק".
        או שאתה לא רואה את המשחק או שאתה לא מבין כדורסל.
        הקאבס מתאבדים על הפארקט היום, ופתאום האשך כותב "חוסר חשק".

  16. כל כך הייתי מבסוט מדיון וויטרס במשחק הקודם שהחלטתי לכתוב עליו תוך ציפייה במשחק הזה.
    הקאבס הישוותה ל-97-97
    כל הכבוד לעשות זאת ללא הפצועים!

  17. וואו, כמה נקודות הקליפרס עשו אחרי שטויות של לברון (החטאות מזריקות לא קשורות, איבודים מפגרים של ראש בקיר).
    פעם אחרי פעם עונש מיידי.

    הכלומניק אחרי חטיפה עם 3 שחקנים לבד מול הסל וזורק שלשה.

    1. אני לא סובל את לברון כמוך אבל שלא כמוך – אני אובייקטיבי.
      ועתה השופטים דפקו אותו פעמיים (פעם פאול ברור של בלייק שהם לא שרקו).
      לפחות דיוויד בלאט למד סוף סוף להתפרע על הקווים!

  18. זה בכלל לא משחק בין קליבלנד לקליפרס.
    זה משחק בין קיירי ללברון מי יזרוק ויקלע יותר.
    קליבלנד בת ערובה של 2 אגו-מניאקים (עם קיירי בלאט עוד היה מסתדר).

    1. אין הבדל, ולכן אני תמיד האמנתי ששחקנים כאלה לא יגיעו לשום הישג אמיתי (קבוצתי).
      אפילו בשכונה של הנבא, זה טוב עד לנקודה מסוימת.
      למרות שהארדן מרגיש כ"כ בנוח ביוסטון עם שליטה מלאה בקבוצה שהוא אשכרה התחיל למסור לפעמים (אבל בפלייאוף בקראנץ' טיים זה יעלם, אל דאגה).

    1. 1+

      מנחם מנבא הרבה דברים, אבל באחד מהם מגיע לו קרדיט של ממש.
      מהיום הראשון הוא כתב שריברס לא טוב לקליפרס (וזה בלשון המעטה).
      צדק.

  19. ראיתם את בלאט? הזיברות שפקו את הקאבס פעמיים ובפאול האחרון הוא השתולל על הקו. כל הכבוד! אף פעם לא ראיתיו ככה!

    1. למה אתה חושב שהוא בא כ"כ ממוקד?
      בן 30, 24 אלף, הרבה נקודות ציון חשובות
      אני
      אני
      אני
      אני
      אני

      (דורון, שלח לו איזה ברכה שלך על השתחררות מאגו)

  20. לברון יש ראיית משחק נפלאה. מסדר את חברי קבוצתו איש איש במקומו שלא יפריעו לו ואז הולך וזורק לבד.

  21. מתן , חליפה נהדרת!! מחליפות סגל? זה הפירמה היחידה שאני מכיר מהפרסומות של הכדורגלנים , תן פרטים אני רוצה לרכוש

  22. המשחק הזה יתחיל תקופה חדשה עבור בלאט, וכפי שאמרתי, בחצי השני של העונה המזרח יהיה חזק יותר מהמערב (אולי כבר!)

  23. לברון בטעות פטאלית. לא רק שמסר את הכדור אלא גם נתן אותו לתומפסון שמסר מייד ליריבו (קיירי).
    היה צריך לקחת את זה בחשבון. זה עלה לו בסל.

  24. אשך, ממליץ על סלט ביצים על הבוקר! מלא אנרגיה , ומשביע. מצד שני נראה לי שטעמת את זה לפחות פעם אחת בקרירה.. ב

  25. דורון, כתבת שמוזגוב היה טוב מתומפסון? מתי התעוררת לראות את המשחק? בוודאי לא בשני השלישים הראשונים..

    1. אני חוזר ואומר, אתה רואה משחק מוקלט. מעונה אחרת, תכבה את מכשיר ההקלטה ותעבור לשידור החי כי תכף נגמר….

  26. ממש מתחיל להישבר לי מחסרי מושג שרואים עשר דקות מאיזה לינק דפוק ומנסים להתווכח איתי על מה קורה על הפארקט.

  27. אני טוען כבר חושב שהמזרח עובר את המערב, ועוד בביתו…
    נצחון אדיר, אדיר ממש לבלאט, ללברון, לקאבס, לקיירי, ולכל המזרח.

  28. ראסל ווסטברוק הרכז הכי טוב בעולם.
    17 בנקודות
    17 באסיסטים
    15 בריבאונד
    4 חטיפות
    3 איבודים
    מול הרכז השני הכי טוב בעולם סטפאן קרי
    ונצחון על גולדן סטייט
    קצת מאוחר מדי בשביל התאנדר השנה אבל לא משנה את העובדה שהוא הכי טוב שיש

  29. קליבלנד היו צריכים לנצח ב15 לפחות.
    היו לקליבלנד הרבה מאד איבודי כדור טיפשיים והחטאות מסמרות שיער(בעיקר על ידי מריון הנגר) ובנוסף לזה הקליפרס לקחו מלא כדורים חוזרים בהתקפה (לפחות 3 כדורים חוזרים אחרי זריקות עונשין).

  30. 2 נקודות אור מהמשחק הזה
    טריסטן מוכיח את עצמו כשחקן שיכול להחליף את לאב בשקט
    ןקיירי שחיסל את פול, למרות שאישית אף פעם לא החזקתי ממנו

  31. השוואה בין 4 המובילות בכל קונפרנס :
    למערביות 39 הפסדים 11 מתוכן למזרחיות…
    למזרחיות 48 הפסדים 18 מתוכן למערביות.

    וזה רק בין ה 4 המובילות כרגע.
    ברור שאם נמשיך לרדת במיקום ההפרש יקפוץ משמעותית.

    אז למה המזרח חזק מהמערב ??

  32. כל כך הרבה ביקורות על הקאבס שאפשר לחשוב שהם שיחקו מול קבוצה מאומנת היטב.
    איך אפשר בכלל להתלונן על קבוצה שמחפשת ניצחון בכל מחיר, ובצדק? קליבלנד באה למשחק שהוא מאסט בשבילה וכשהיא אנדרדוג, ועשתה את המוטל עליה.
    מטרה הבאה גאסול פאו וחבורתו, נגדם אני תמיד מחזיק אצבעות.

  33. לא אני כל התזה גובות של דורון זה מתחזה
    אני לשעבר דורון 4 לאח שהיה עוד דורון בוואלה
    שתמיד נוזף וקשוח, אני בד"רכ מפרגן ואוהב כל דבר.
    ראיתי שאין הורדתי את ה4

כתיבת תגובה

סגירת תפריט