סיקור יום שני/ רון טחן

למרות ההיצע הדל, ערב לא רע היה אתמול בליגה הטובה בעולם. בוסטון חיבלה בתכניות של הפליקאנס, אצל הרוקטס עסקים כרגיל, דטרויט ממשיכה להוכיח שהיא לא אפיזודה חולפת, ואורלנדו עם הפתעת הלילה מנצחת את הבולס בחוץ. להלן סיקור הלילה שהיה

בוסטון (23-13) 108 – ניו אורלינס (19-18) 100

לפני המשחק: ניו אורלינס צריכה את הניצחון, ותשיג אותו

אחרי המשחק: במשחק בין שתי קבוצות שהיו מעורבות זה עתה בטרייד משולש, אנטוני דיוויס היה אדיר עם 34 נק', 9 ריב' ו 3 חס', כאשר אריק גורדון הפצוע הכרוני במשחק מצוין, וטייריק אוואנס מסייעים עם 21 ו 19 נק' בהתאמה, אך זה לא הספיק מול בוסטון הלוחמנית, שחזרה מפיגור 6 ברבע האחרון כדי לבצע מהפך, הרבה הודות לשני המצטיינים במשחק, ג'ארד סאלינג'ר עם 27 נק' ו 10 ריב', ומי שמתגלה כשחקן טוב מאוד מאז שהגיע מדאלאס, ג'יימס קראוודר שתרם 22 נק'.

ברוקלין (22-16) 99 – יוסטון (11-27) 113

לפני המשחק: עם כל הכבוד לפלאמלי הנהדר, יוסטון לא תתקשה ותנצח

אחרי המשחק: יכולת מצוינת של פלאמלי (24 נק', 10 מ 11 מהשדה) לא הספיקה למארחת מול עוד ערב מצוין של הארדן (30 נק') ודי-מו (18 נק' ו 11 ריב). הרוקטס פתחו חזק, הובילו ב 9 לאחר הרבע הראשון, ומשם לא נתקלו בקשיים. האירוע המביך במשחק קרה בתחילת המשחק, לאחר שקווין גארנט, שהביע בעבר את סלידתו בהווארד, זרק כדור על ראשו של הווארד, ולאחר מכן נגח בו. גארנט צפוי לקבל קנס גבוה והרחקה ממס' משחקים, במה שמסתמנת כעונתו האחרונה בליגה.  חבל.

טורונטו (12-25) 111– דטרויט (24-14) 114

1-1  במפגשים העונה

לפני המשחק: טורנטו מעולה בביתה, אך הפיסטונס יתגברו גם על משוכה זאת, במה שלא ברור אם נחשב כהפתעה

אחרי המשחק: המשחק המרכזי של הערב לא איכזב, ונשאר צמוד עד רגעי הסיום. טורנטו התחילה מצוין והובילה ב 12 לאחר הרבע הראשון, ויתרון זה נשמר עד המחצית, כאשר יונאס ולצ'יונאס במשחקו הטוב בקריירה עם 31 נק' (14 מ 15 מהשדה) ו 12 ריב', מוביל את הקנדים. ברבע השלישי ברנדו ג'ניגס החליט שהוא משתלט על המשחק, ועם 15 נק' (מתוך 34 במשחק כולו בתוספת  ל 10 אס'), החזיר את האורחים למשחק ודאג להוריד את הפער לנקודה אחת בלבד לאחר שלושה רבעים. ברבע האחרון ההובלה במשחק התחלפה בין הצדדים מס' פעמים, כאשר גריוויס ואסקז (16 נק') היה המוציא הפועל העיקרי בטורנטו, ומהצד השני היו אלה ג'ונאס ג'ברקו וג'ודי מיקס  (סיימו עם 10 ו 13 נק' בהתאמה) שקלעו כמה סלים גדולים. קייל לאורי, שתרם רק 10 נק' (אך מסר 12 אס' וקלט 7 ריב'), הגיע למשחק בזמן ועוד העלה את המארחת ליתרון 4, אך דטרויט לא ויתרה, נטלה את ההובלה פעם נוספת, ולאחר סלים גדולים של ג'ניגס ג'ברקו ומיקס, הובילה ב 4 פחות מדקה לסיום. לאורי עם שלשה גדולה משלו הוריד לנקודה, דטרויט החטיאה, י8 שניות לסיום לאורי החטיא הזדמנות להפוך את התוצאה. לאחר שתי קליעות עונשין מוצלחות של קלדוואל-פופ (9 נק'), ללאורי עוד הייתה הזדמנות להשוות, אך דטרויט החליטה להמר על ההגנה שלה במקום לשלוח אותו לקו, וזה השתלם לה. ג'ניגס שמר את לאורי חזק, וזה איבד את הכדור בפעם השביעית בערב, והפיסטונס עם עוד ניצחון גדול, עלו למאזן 1-9 מאז שחרורו של ג'וש סמית. אנדרה דראמונד וגרג מונרו סיימו כל אחד עם דאבל דאבל, 10 נק' ו 14 ריב' לדראמונד,  22 נק' ו 10 ריב' למונרו

שיקגו (13-26) 114 – אורלנדו (27-14) 121

1-1  במפגשים העונה

 

לפני המשחק: גאסול וווצ'ביץ ימשיכו לככב, אורלנדו תשתדל להישאר קרובה, אך הבולס יצליחו לנצח בסופו של מאבק עיקש

אחרי המשחק: ניצחון גדול לאורלנדו, שהושג בזכות 66 נק' משותפות לווצ'ביץ ואולאדיפו (33 לכל אחד מהם, הסנטר הוסיף גם 11 ריב'). אורלנדו הובילה ברוב שלבי המשחק, וסמוך לסיום הרבע השלישי כבר הובילה ב – 17 הפרש לאחר הטבעה אדירה של ווצ'ביץ על גאסול.

שאלתם על גאסול? גם היום הוא היה גדול, עם עוד דאבל דאבל מופלא של 28 נק' ו 14 ריב', וברבע הרביעי, עם עזרה מהמחליפים ניקולה מירוטיץ (11 נק') וארון ברוקס (12 נק'), הבולס כבר הורידו את הפער מס' פעמיפ ל 5 נק' בדרך למהפך אפשרי, אך זה היה הערב של אורלנדו, שהלכה אל אולאדיפו שוב ושוב ברגעי הסיום, וזה עמד בלחץ ולא איכזב. רוז ובאטלר קלעו 18 ו 17 נק' שלא הספיקו עבור השוורים שרשמו עוד הפסד ביתי מאכזב.

 

 

 

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. תודה על הסיקור המוקדם.
    זה מדהים איך ירדו על ואן גנדי כשהתחילה העונה ואיזה פח היו הפיסטונס.
    ואז, כמו באפקט הפרפר, שינוי מינורי בסגל גרם להם להתפוצץ…
    צריך לחקור את הדברים האלה
    והלואי שלבלאט יקרה גם שינוי כזה (גם לאב ליוסטון ללא תמורה ?? )

    1. זה לא בדיוק שינוי מינורי זה שינוי מאוד רציני להעיף את סמית,ואם כבר נכון לעכשיו זה אחד לאחד מה שקרה לטורנטו שנה שעברה אחרי הטרייד של גיי

  2. לאורי עם רבע ראשון של 9 אסיסטים אבל סיים "רק" עם 12. ג'נינגס עם החודש הכי טוב בקריירה שלו והוא השתחרר מאז העזיבה של סמית לא פחות מדראמונד ומונרו.
    למרות הריצה המדהימה שלה, עדיין דטרויט תחת סוג של חובת הוכחה מדי משחק להוכיח שזה לא מקרי (הזוי להגיד את זה אחרי 9 נצחונות ב10 משחקים אבל זאת האמת). קצת כמו שהיה עם אטלנטה ועדיין יש ברמה מסויימת כי גם אצל ההוקס היינו צריכים הרבה נצחונות רצופים בשביל לקלוט שהיא על אמת (לפחות עד הפלייאוף).

    ניו אורלינס משמיטים משחק שאסור להשמיט במצב שלהם ועם השאיפות שלהם וזה אחרי משחק גדול של אריק גורדון שכבר היתה תחושה של מקרה ברנדון רוי 2. למי ששכח, לפני 3 שנים ולפני הפציעות דיברו עליו בחמישייה המובילה בעמדה שלו.

  3. כמה הפתעות היום.
    לניו-אורלינס פשוט אסור להפסיד משחקים כאלו. ממה שראיתי מפוינדקסטר השנה הוא מאוד מאכזב ולא סיפק לממפיס מה שציפו ממנו, לא יודע איך הוא יעזור לפליקנס במירוץ שהופך לכמעט אבוד עם הגל שפיניקס רוכבת עליו והכישרון הבלתי נגמר של אוקלהומה.

    ודטרויט- וואו. כאילו הוציאו את השערות שתקועות בביוב של המקלחת ופתאום כל המים יורדים חלק. סטן ואן גנדי עושה זאת שוב. כנראה שמאמן טוב זה מאמן שיודע מה הוא רוצה לאורך כל הדרך ולא מוותר על הדרך שלו. מי היה מאמין?

    ברוקלין- איכס. קבוצה מגעילה אבל מיילס פלאמבלי פורח במדבר הזה. לא שחקן גדול אבל לפחות הוא היחיד שמנסה שם.

    יוסטון- איזה כיף זה רוטציה רחבה. הווארד והארדן בקושי משחקים 30 דקות והמחליפים ממשיכים להגדיל את היתרון. איזה הבדל לעומת השנתיים האחרונות שפחדת להוריד את שחקני ה חמישייה לספסל.

    הווארד- נמצא בירידה תלולה. לפני שנתיים זה היה הגב, היום זה הברכיים ובלי הכוח והאתלטיות מגלים, הפתעה-הפתעה, שאי אפשר להיות כוכב בליגה עם מוב אחד צולע.
    מתחילים להישמע קולות בקרב אוהדי יוסטון לנסות לעשות טרייד שלו עם לאב. אני מקווה שלא יגעו יותר ברוסטר אבל זה מראה על המעמד של הווארד בקבוצה.

    1. באמת שלא ברור מה עובר על האוורד, אולי עדיין הפציעה קצת מגבילה אותו..
      אבל אם במהלך העונה הסדירה מסתדרים גם בלי יכולת גבוהה שלו אז מה זה משנה? זה טוב דווקא שהוא ישמור על עצמו לפלייאוף..
      בוא לא נשכח שבסדרה מול פורטלנד הוא היה פחות או יותר השחקן היחידי שתיפקד וניתן היה לסמוך עליו… הוא, וטרוי דניאלס 😛

  4. יש לגארנט מזל שהווארד לא עלה לשחק עם החגורה..

    דטרויט נראים מדהים! כל הכבוד להם ולואן גנדי, יכול להיות שגם אטלנטה התחזקה אחרי שג'וש סמית' עזב אותם (גם אם בדיליי מסויים)?

    תודה על סיקור מהיר ואדיר

  5. בהשראת הקרב של הכרטיס הגדול vs סופרמן, בא למישהו פה שמבין
    לעשות סיקורים של MMA, כי בשנה הזו הולכים להיות קרבות ממש איכותיים.

      1. יש עוד מעט וואיידמן- בלפורט(עם TRT או בלי זה לא משנה כולם כבר מסוממים).

        באופק יש גם קרב של אנדרסון סילבה בקרוב מול הנמסיס המעצבן בענף ניק דיאז.
        אנדרסון דה ספיידר סילבה חוזר אחרי השבר המפורסם מהקרב השני מול וואיידמן.

        שניהם קרבות מדוברים ביותר.

        יש גם גוסטאפסון, מקרגור(הטראש טוקר העולה).

        בעיקרון שתי דברים ענקייים קרו השבוע.

        ראשית פורסמו בדיקות מיד אחרי הקרב שג'ון ג'ונס היה מסומם מקוק בכל החודש האחרון והוא הכניס את עצמו לגמילה(ובינתיים הודיע שהוא יוצא למשחק של שני האחים שלו ביום ראשון, האחד משחק בקולטס והשני בפטריוטס).

        והיום התגלה דוח סמים של הצלע השנייה בקרב המפורסם של השנה- דניאל קרומייר, מסתבר שהבחור היה עם רמת הורמונים חריגה מאוד בזמן האחרון.

        1. לא הבנתי, ניק דיאז הושעה לשנה על כמה שכטות ירוקות, ג'ונס מריץ שורות ומה?… על איזה עונש צפוי מדברים?

          1. מבאס, לא נראה כאילו חוזה אלדו – מקרגור יקרה בקרוב, כבר היה עדיף היו נותנים לאירי מדבלין לחבוט בנתחיי בשר קפואים במקום הגרמני שלא
            היה נראה כאילו הוא סובל מעודף בטחון עצמי ב "פרזנטיישן"

  6. הכאת ילדים כעונש חינוכי מותרת בארה"ב וברוב המדינות גם בבתי ספר. אכן דוויט חכם על חלשים
    ובעיניני כדורסל ראיתי את דטרויט משחקת. ברנדון ג׳נינגס נראה אחרת לגמרי. הוא חודר לסל ומסיים בפלוטרים במקום ללכת עד הסוף ומוסר נהדר. הוא שיפר את המכניקה בזריקה. הוא נשען מעט קדימה במקום להיזרק אחורה. תראו דוגמא:
    http://youtu.be/KnHndbNPYi0 פעם http://youtu.be/TqtHKiDyFyw אתמול
    אולי ש עוד תקווה…

  7. חברה בואו נזכור את מה שמנחם לימד אותנו לפני כמה משחקים, "דטרויט לא יותר טובה ללא ג'וש סמית "
    אז אני חושב שאין מה להתלהב!

  8. ומייסון פלומלי- זוכרים מי אמר לפני חודשיים כמעט שהבחור הזה בדרך לגדולה??

    הבטחתי שהוא יהיה שחקן חמישייה מאותה תקופה ועד סוף העונה והינה המספרים שלו בחודש האחרון הם דאבל דאבל עם חסימה וחצי, הגנה טובה מאוד בצבע ורק האחוזים מהקו מחרידים.

    אבל בלי ספק זה הקלף הכי טוב שיש לברוקלין היום צמוד לחזה.
    הפוטנציאל שלו לא פחות גדול משל דראמונד וכשהוא מקבל את הדקות של דראמונד הוא נותן סטט' דומה.

  9. והאוורד? כזה נמושה.

    למה גראנט קפץ עליו? כי גארנט מריח טרף קל ובמקרה של האוורד אין ילד כאפות יותר גדול בליגה מאשר לקפוץ עליו ולנסות להוציא אותו כוסית בלי חשש שהוא יצא עליך.

    ואת האמת? ברוקלין נראית גם ככה יותר טוב במשחקים שהוא בכלל לא משחק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט