בלייק אלינגטון (עתונאי) לבלאט (אחרי הקריעה 84-103 בסקרמנטו) : "אוקיי, לברון פצוע. אבל יש לך עדיין את קיירי אירוינג וקווין לאב, והם 'MAX PLAYERS'"
דייויד בלאט: "קווין לאב אינו 'מקס פלייר'."
אולי מבחינה כספית הוא צודק, אבל בלאט עם פיו הגדול עשה עוד פאשלה גדולה מאד שלדעתי תפגע בו מאד בעתיד.
אולי קווין לאב אינו 'מקס פלייר' העונה, אבל מישהו בקאבס החליט לתת עבורו את אנדרו וויגינס, אנטוני בנט, ובחירת דראפט.
לאב חתם על 60 מיליון הארכת חוזה לארבע שנים ב-2012. זה היה המקס אז. הוא לא קיבל את המקס ל-5 שנים כפי שרצה, ומינסוטה היו טפשים לא לתת לו, אבל זה – כמו שאומרים כאן – NEITHER HERE NOR THERE. זה חלב שנישפך. עבר. פאסה.
אולי הוא לא 'מקס' עם משכורתו היום, אבל הוא 'מקס' בערכו. אם מישהו רוצה להתערב איתי שבעונה הבאה הוא לא מקבל מקס – או בקליבלנד או בלייקרס – שירים את ידו.
הבעייה של בלאט היא שהוא חצי ישראלי וחצי אמריקאי. בישראל הוא כנראה למד לפתוח את הפה הגדול שלו, דבר שהוא חייב לסתום כאן.
כשאתה אומר על מגה סטאר – וקווין לאב הוא מגה סטאר – שהוא לא 'מקס', אתה משפיל אותו. ואתה לא אומר זאת כשקבוצתך היא 19-19 עם 5 הפסדים רצופים ו-9 מה-11 האחרונים. קווין לאב היה בין חמשת הריבאונדרים הראשונים, והיה בין חמשת הקלעים המובילים בליגה בעונה שעברה (אגב, אולי אני טועה כאן במקצת. אשמח אם מישהו יבדוק ויתקן. אני כותב מזכרון). שחקן כזה הוא 'מקס' לא חשוב כיצד תסתכל על זה. מבחינה כספית הוא צדק, אבל הוא בחר את הזמן הגרוע ביותר לומר מה שאמר. הוא אמר זאת אחרי משחק בו הקבוצה הראתה חוסר חשק מחלט לשחק, חוסר אינטנסיביות, חוסר מוטיבציה, וכמעט אפאטיה מחלטת. תפקידו של מאמן הוא לרומם את קבוצתו בשעות משבר. להוציא מים מהסלע. לי בלאט נראה שלוו מדי, וחסר אונים – מנטלית – לבעוט בשחקנים בתחת ולעורר אותם.
האשמה אינה בקווין לאב וזה לא הזמן לומר לו שהוא לא 'מקס פלייר'.
אוקיי. בלאט קיבל ENDORSEMENT לפנהי שבוע מלברון ומנכ"ל הקבוצה דייויד גריפין, אבל האמינו לי שזה לא יהיה שווה הרבה אם בלאט ימשיך לעליב את הסופרסטאר שיכול לומר להם שלום בסוף העונה. הבוקר, מאמר של ג'ייסון ללויד מה'אקרון ביקון ג'ורנל' כותב בדיוק את זה. שלקווין לאב נישבר והוא לא נשאר בעונה הבאה. הוא ישתמש בהערה של בלאט כתרוץ הטוב ביותר לעזיבה.הקאבס יישארו שוקת שבורה.
אז מה? אולי הבעייה של הקאבס בימים טרופים אלה ללא לברון הוא המאמן?
Smiley
12 ינו 2015 17:04:44אכן פליטת פה מיותרת מצד שני, הוא חייב להעיר את שחקניו!!! אם במקרה לברון מדובר בתקשורת אז במקרה לאב מדובר במאמן (כמו עם קיירי).
עד עכשיו לאב הוכיח שהוא שחקן עם מספרים מנופחים בקבוצות שלא מנצחות (מינסוטה וקליבלנד ללא לברון).
כמו קיירי גם הוא היה חביב המערכת בתור בעל פוטנציאל שאמור להוביל קבוצה (אך ללא הצלחה עד כה) ועכשיו ההזדמנות שלו (וגם של קיירי) להוביל את קליבלנד ללא לברון
מנחם לס
12 ינו 2015 17:16:28נבחרת ארה"ב היא קבוצה מנצחת, והוא תמיד היה טוב מאד בה.
Smiley
12 ינו 2015 17:47:40בנבחרת ארה"ב הוא היה שחקן שמיני-תשיעי ב-2012. והיה בתפקיד פועל שחור, והיה יעיל מאוד (להזכירך קנת פאריד היה מצויין בחמישיה).
הנבחרת זה לא ממש מדד למשהו, בטח שאתה מוקף בשחקנים הטובים בעולם (יוצא דופן ג'ורדן ב-84 ו-92 ודוראנט ב-2010)
רועי ויינברג
12 ינו 2015 19:02:191+
שי אבן-צור
12 ינו 2015 17:04:54האמת היא שהזדעזעתי כששמעתי שהוא אמר את זה.
אוי ואבוי
גור גולן
12 ינו 2015 17:20:34מנחם כתבה מעולה !
יצא חסר טקט … והוא עדיין לא מבין שפה זה לא אירופה – כאן השחקנים הם המחליטים !
דדי
12 ינו 2015 17:22:23זה לא מה שבלאט אמר.
אתה עוד פעם "מצטט" לא נכון.
ומי שראה אותו עונה ולא רק קרא את הציטוט, יודע שממש לא כצעקתה.
אבל התקשורת עושה מה שהיא צריה לעשות – בטח בסיטואציה כמו בקליבלנד – ומייצרת דרמה.
אולי זה יתן לקאבס את התירוץ שהם צריכים לפטר אותו ואולי לא, אבל נראה לי שהוא יצטרך לפחות להתייחס לזה בגלל המהומה המפוברקת שהתקשורת ייצרה.
מנחם לס
12 ינו 2015 17:34:27Reporter: "Kyrie Irving, Kevin Love they are two max players, they're here."
Blatt responds quickly: "Kevin's not a max player yet."
דדי, מתחיל לי להישבר ממך
דדי
12 ינו 2015 17:47:16" Kev's not a max player yet is he ? "
זה מה שבלאט ענה לכתב בחצי חיוך, כשברור שהוא סתם נתלה בפרט הטכני הזה כדי לנסות להתחמק מהטענה בהומור.
"קווין לאב אינו מקס פלייר" – התרגום של מנחם לס.
אתה צריך שיעור באנגלית או בעברית ?
Warrior
12 ינו 2015 20:27:311+
שי אבן-צור
12 ינו 2015 17:43:11מ – ESPN:
Blatt got defensive when a reporter pointed out the Cavs' struggles despite still having two "max" players in the lineup in Love and Irving.
:Blatt responded
"?Well, Kev's not a max player yet, is he"
באמת שעכשיו לכלכת דדי
שי אבן-צור
12 ינו 2015 17:44:54יותר מזה, בציטוט הזה, בניסוח שלו, יש איזשהיא נימה של זלזול
דדי
12 ינו 2015 17:50:33מה גם אתה בטמבלים שי ?
אולי אני צריך באמת להשאיר אותכם להתבחבש בבורות ולא להתאמץ בכלל.
מה שכתבת = ל "קווין לאב הוא לא שחקן מקס" ?
באמת ???
– שלא לדבר על הטון שבו זה נאמר, אבל את זה אפשר לדעת רק אם עושים עבודה רצינית ויסודית ומקשיבים לראיון במקום לקרוא ציטוט של אחרים…
יאללה, חבל על המאמץ שלי. לא לרמתי.
עדיין פה
12 ינו 2015 17:23:14בלאט צריך לעוף, ולא בגלל מה שהוא אומר לעיתונאים או בגלל המאזן אלא בגלל איך שהקאבס נראים (=חושך מצרים).
ובלי קשר, לא נולד המאמן שיצליח עם קווין לאב, ולא, נבחרת יו.אס.אוף.איי זה לא דוגמה לכלום
דורון
12 ינו 2015 17:28:27חרב פיפיות (להב משני הצדדים) ששלף בלאט
הורידה לי ממנו המון, גם אם הוא ישראלי ולא בסדר
אז אהיה נגדו.
אז השחקן שהכי נותן מעצמו אתה חותך בחרב מתהפכת
אז אני מבין את הגורל ה אפרורי שלך.
צריך לדעת גם להפסיד בכבוד.
הרמב"ן ובניו על האש
12 ינו 2015 17:31:15לא. הבעיה היא שיש להם כוכב על עייף עם קילומטרז של שלושה שחקנים, רכז שחושב שהוא הביאה השניה של אוסקר רוברטסון אבל בפועל הוא אפילו לא בטופ של הליגה (פארקר, ראסל, קארי, לילארד, קונלי, דרגיץ+בךדסו, פול, רונדו, וול, לאורי, טיג רוז ) ואפחד שנמצא בקבוצה החופפת של יודע לשמור ורוצה לשמור , חוץ ממטריקס בן 90 .
והמנג'ר של קליבלנד הוא לברון, דוקטור. לא של הקבוצה, של העיר.
יניב
12 ינו 2015 19:37:57תזהר להביע פה עמדות כאלה עוד עלולים לצלוב אותך כל חסידי המלך 🙂
תומר שור
13 ינו 2015 13:01:31הגזמת, הרוב באתר כאן שונאים עיוורים של קליבלנד ולברון.
יניב
12 ינו 2015 19:38:46דרך אגב אהבתי את השם רק הייתי צריך לכתוב הרמבן לא הרמבם
אשך טמיר המקורי
12 ינו 2015 17:57:21די, מבחינתי קיבל מספיק הזדמנויות ואין בקבוצה שום מגמות חיוביות.
גם אם הסיטואציה בלתי אפשרית אז האחריות עדיין עליו.
שיחתכו אותו ונוכל לשנוא אותם בלב שלם.
יאיר
12 ינו 2015 21:06:41מדויק!
עגל
12 ינו 2015 18:08:03אני מסכים עם דדי שהנימה שבה זה דובר לא היתה כל כך נוראית וניתן לאמר שהוא היה בהתגוננות ולכן נתלה בדקדוקי עניות (כמו שקורה לי עם אשתי לדוגמא).
בכל זאת זה גרוע מאוד כי השחקן שלא חשב שהמאמן אמר משהו חשוב קורא אינספור פוסטים ומתחיל לחמם את עצמו.
דיוויד בלאט יודע מצוין שהנבא זו הליגה של השחקנים ולכן לא אמר כלום נגד לברון. זו פליטת פה ובואו נקווה שלא תזיק יותר מדי.
אני עדיין חוזר על מה שאמרתי כשההפסדים רק התחילו – אם הקבוצה תתחיל לנצח, וזה אם גדול מאוד, אז יסתבר בדיעבד שההפסדים היו מועילים מאוד.
הם יגיעו לסוף העונה במומנטום מצוין כאנדרדוג ללא ציפיות ויביסו את כולם בדרך. התחלה מלמטה כמו שדיוויד אוהב.
תומר שור
13 ינו 2015 13:02:18אמן
דדי
12 ינו 2015 18:11:46http://www.nba.com/cavaliers/?ls=iref:nba:gnav
דוד
12 ינו 2015 18:19:21האמת עם דדי
דברים הוצאו מהקשרם. יחד עם זאת עדיין פליטה מיותרת במיוחד שמחפשים אותך
אופיר נ
12 ינו 2015 19:07:12+1
התקשורת סביב הקאבס וכמובן לברון, מחפשת כמו תמיד לייצר כותרות ושערוריות לטובת רייטינג.
ומאחר ובלאט הוא הנקודה החלשה בקבוצה (מבחינת עוצמה בתקשורת),
הוא היעד למתקפות.
מנחם לס
12 ינו 2015 19:32:26אני לא התקשורת האמריקאית האורגינלית. ישנתי כשזה קרה. בבוקר ציטטתי מה שהתקשורת כתבה, ורק הבעתי דיעה שזה עלול לפגוע בו, זה הכל.
דדי
12 ינו 2015 18:31:00לגמרי מיותרת, לגמרי טפשית, ועם זאת ממש לא מה שהתקשורת עשתה מזה.
אשך טמיר המקורי
12 ינו 2015 18:39:22לכולנו קורה שמנסים להתחכם קצת יותר מדי וטועים במילה ואז קולטים שעשינו ברוך.
ממש לא בכוונה.
תשקורת עלובה.
אשך טמיר המקורי
12 ינו 2015 18:37:20זה מלוכלך שמחפשים אותו ככה ועושים מהומה ממאומה.
אבל לטובתו כדאי שיתנתק מהארגון הרקוב הזה וישאיר את לברון להוביל את הספינה המקולקלת הזאת לבור הצואה ולצלול איתה.
הייתי רוצה לראות אותו למשל הולך בעקבות וויגינס למינסוטה ובונה שם קבוצה אמיתית מההתחלה (למישהו יש את המייל של פליפ סונדרס?).
דורון
12 ינו 2015 18:45:47שימו לב לעגל מעניין מאד (סוף אותופי מידי?),
וברור שאנו אוהבי אקשן שלא לאמר זאבים צמאי דם,
שישר מנפחים ודורשים את ליטרת הבשר שלנו,
לא יפה בלאט תתאפק.
דדי הוא האביר של האתר היום ללא ספק.
ברבור שחור
12 ינו 2015 19:00:25כל הליגה חוגגת על לאב בהגנה…אם זה סופרסטאר אפשר לסגור את הליגה…
לתשומת לב הדוקטור שכנראה כבר לא רואה טוב 80% מההתקפות מתחילות בפיקנרול ומביאות על השחקן של לאב שפשוט יושן בעמידה בהגנה
במאני טיים הוא נעלם
תראו את הממוצעים שלו ברבע האחרון
בדיחה
רועי ויינברג
12 ינו 2015 19:03:50בלאט עשה טעות, אבל האשמה בלאב. זה לא עסק שכל שחקן מולו נותן משחק שיא עונתי, והוא חייב להבין שהוא לא בוולבס. אולי הוא קולע 20 נקודות עם 12 ריבאונדים למשחק, אבל שקולעים עליו 25 נקודות עם 15 ריבאונדים זה בעיה.
הקאבלירס חייבים להשתפר, והם ישתפרו, אבל בלאט חייב לעשות את הסוויץ'. מה שכן, לדעתי אם אין לקליבלנד ניצחון ב-3 המשחקים הבאים, בלאט יעוף, לצערי הרב.
צביקה
12 ינו 2015 19:09:02התבטאות מאוד לא מוצלחת, אבל הלואי שזאת היית הבעיה של בלאט. הבעיה היא שיש ציפיות עצומות, חומר שחקנים טוב על הנייר (אחרי העסקאות האחרונות תכל'ס לא חסר להם כלום), ולמרות הפציעות, לעשות 8-2 בעשר המשחקים האחרונים ללא לברון, כולל הפסדים לדטרויט ו-76 וסקרמנטו, 6 מתוך 8 ההפסדים בהפרש שמעל ל-15, זה פשוט נראה כ"כ רע מקבוצה שהציפיות ממנה בשמיים.
ואין זמן לנשום. עד סוף ינואר צפויים לו עוד 11 משחקים, מתוכם רק 5 בבית. בתוך כל זה הוא אמור לסדר את העניינים עם שחקנים חדשים משמעותיים שהצטרפו. לא פשוט.
הדבר הכי קרוב לזמן שיש לו עכשיו זה השבוע הקרוב. בחמישה ימים יש 3 משחקים בבית. ז"א אין טיסות, ואפשר להתאמן ולהתארגן ויש לנסות את הדברים במשחק. מחר משחק הבא, נגד פניקס ואז בחמישי ובשישי נגד ל"א א' ול"א ב'. הם יכולים להצליח, אבל אף אחד מהקבוצות לא תעשה להם הנחות.
דדי
12 ינו 2015 19:14:48לאב בכלל לא היה הפואנטה של בלאט בציטוט הזה.
אם מצב החוזים היה הפוך – הוא היה נותן את אותו ציטוט לגבי אירוינג כתשובה לשאלה של הכתב.
טיפשי, מיותר, אולי אפילו קטסטרופלי בשבילו, מראה כנראה גם על קצת בורות בענייני החוזים בקבוצה (מה שמאד טבעי למאמן בנבא) – אבל בשום צורה לא קשור ליכולת או לתפקוד של לאב.
אם לבלאט יש ביקורת על זה – הוא בחיים לא ישמיע אותה פומבית.
גור גולן
12 ינו 2015 19:51:04אני חושב שהדרך שהוא אמר את זה הוסיפה זלזול !
זה לא השאלה אם זה היה מיותר …זה בטוח מיותר ואני חושב שזה מראה כמה הוא לא מבין איפה הוא נמצא !
לא היה נפלט לו ב״טעות ״ דבר כזה אם הוא היה מבין ששחקן וכוכב הוא מה שחשוב ולא המאמן
גור גולן
12 ינו 2015 19:51:37הוא ניסה שזה יהיה בהומור אבל הוא עשה את זה בטון של זלזול
k_700
12 ינו 2015 20:53:52בלאט היום חפר לעצמו את הקבר, לא רק בקאבלירס אלא אצל כל קבוצה אחרת בNBA ובתור מאמן ראשי.
עכשיו רק נותר שאיזה קווין לאב ידחוף אותו לבור.
עידן
12 ינו 2015 20:58:42סתם תהייה שלי שפתאום קפצה לי לראש פתאום. אפשר לעשות השוואה מאד מעניינת בין שתי קבוצות. הראשונה היא קליבלנד והשנייה היא מיאמי. כמובן שהחוט המקשר להשוואה שלי הוא לברון. מדובר בשתי קבוצות עם שני כוכבי על (בוש ווייד לעומת קיירי ולאב, כמובן שהוצאתי את לברון מהמשוואה) וצוות מסייע לא רע שפשוט לא מצליחות להתרומם (בלשון המעטה) כאשר האיש שכולם אוהבים לשנוא לא משחק.
זה פשוט מדהים כמה השפעה יש לאיש הזה על הקבוצה שלו. בלעדיו שתי הקבוצות האלו מגרדות את הפלייאוף במזרח ואיתו הן מועמדות לגמר המזרח ומעלה.
בקיצור, אני לא אוהב את האיש אבל אני פשוט נפעם מעוצמת ההשפעה שלו על הקבוצות שלו. זה גם מעלה לי שאלות נוספות לגבי קונספט הטרייו, האם הוא באמת מתקיים או שזו למעשה אשליה ובפועל אנחנו רואים בקבוצות האלו איש אחד, שחקן על אמיתי, שמסוגל לשמש כמנהיג המוקף בשני כוכבים טובים מאד (מנחם וייד אולי פעם היה כזה אבל היום הוא בהחלט לא כזה) אבל לא באמת סופרסטארים.
ואולי מה שבלאט אמר לא כל כך רחוק מהמציאות. נכון, בלאט אמנם עשה טעות מרה (לא אופיינית לו לדעתי) אבל אולי הוא בעצם אומר לנו את האמת בפנים. חברים תפסיקו עם הבולשיט, בשורה התחתונה קיירי ולאב הם כוכבים אבל הם לא מגה סטארס.
k_700
12 ינו 2015 21:06:08אתה ממש תמים אם עד עכשיו לא הבנת שבקבוצה הזאת יש באמת איש אחד שמשפיע וקובע(לברון) עם תמיכה כרגע של גילברט(שצריך שהוא ישאר).
וזה קרה תמיד כשהשחקן הכי טוב בליגה על פני תקופה לא קצרה שיחק במקום X. הוא תמיד קיבל את המנדט להחליט מה שהוא רוצה(קרה עם קובי, קרה לפני זה עם ג'ורדן, לפני כן מג'יק ובירד וכו וכו).
עגל
12 ינו 2015 21:29:31אני חושב שהוא לא התכוון לכך שלברון הוא הבוס שקובע מה יקרה אלא התכוון להשפעה המקצועית שלו פרופר בתור שחקן. הטריו הואטריו אבל לא סימטרי בכלל, יש למשולש קודקוד אחד גדול עםקו שיער נסוג. זה באמת מדהים איך הקבוצות שלו נראות כשהוא עוזב. ישנה דוגמא יותר טובה – קליבלנד שלו לאחר שעזב למיאמי.
תאהבו או לא אם יש שחקן שאין לו תחליף זה לברון.
עידן
12 ינו 2015 22:09:21K700 אכן לא הבנת אותי נכון, כמו שידידי עגל כתב. בכלל לא מעניין אותי מי הבוס אלא מי מביא נצחונות ולברין הוא האיש ולאב וקיירי לא
הפואנטה הייתה שבלאט (גם אם זו לא הייתה הכוונה שלו, אבל בטח שלי :)) בשורה התחתונה צודק, מבחינתי לאב לבדו לא מספיק טוב להוביל קבוצה ולכן הוא לא מגה סטאר אלא רק כוכב
לא משנה
12 ינו 2015 21:01:14לא יודע מה איתכם אבל אני בכל בוקר לאחר משחק של בלאט פותח את האינטרנט כשאני עדיין עם המברשת שיניים ביד כדי לראות מה נגמר בלילה.
בינתיים רק אכזבות ובענק.
אני מאוד מקווה שהגלגל יתהפך אחרת הוא יעוף והאפיזודה הקצרה שלו תסתיים.
עומר
13 ינו 2015 11:23:04גם אני אותו דבר. מדכא לקום ולראות שהוא מפסיד.
עוד יותר מדכא שאני נשאר ער ורואה את המשחקים 🙁
יאיר
12 ינו 2015 21:12:01קודם כל, בין אם התכוון לכך בין אם לאו (בין אם לאב) – בלאט צודק. קווין לאב אולי שחקן מקסימום אבל רק בצד אחד של המגרש ואם הולכים לפי השיטה של המאניבול אז הוא פשוט לא שווה הרבה.
מוזר שבשביל לרדת על בלאט מחפשים את ההתנהלות התקשורתית שלו. הרבה יותר פשוט לרדת עליו בעקבות צפייה במשחקים של קליבלנד. קבוצה לא מאומנת בעליל וזה לא הולך להשתפר לדעתי.
אם אתם שואלים אותי, ימיו באוהיו ספורים. מצד שני, גם בשנה שעברה במכבי אמרתי את זה בדצמבר. איך זה נגמר בסוף – כולם יודעים
דקסטר
12 ינו 2015 21:29:49מי בכלל היה מתעסק עם זה אילולא כמה אנשים משועממים בתקשורת היו חופרים על זה??
בחייאת.. הוא ממש לא התכוון לכך שלאב לא שווה חוזה מקסימום אלא בקטע הטכני של העניין בלבד.
הוא לא מתאבד שיעי תסמכו עליו..
קליבלנד זה ארגון כזה רקוב ומאוס אז ברור שהם לא יפספסו להרוס לעצמם.
k_700
12 ינו 2015 21:31:46מי מתעסק בזה?? בערך כל התקשורת האמריקאית מחצי שעה אחרי המשחק.
ברור שהוא לא התכוון להכנס בלאב אבל בדיוק לפנינה הזאת חיכו בתקשורת כדי להעמיק את הדרמה(או להעמיק את הקבר שלו).
טעות של טירון כי במעמדים כאלה אתה צריך גם לדעת לבחון את המילים שלך.
דקסטר
12 ינו 2015 21:43:47נו זה בדיוק מה שאני אומר ואתה מחזק אותי..
אני ואתה לא היינו שמים לב לזה..
אבל כמה אנשים משועממים בתקשורת שכן חיכו לעשות דווקא- לכולם יש את החבר מאוס הזה… ועשו מזה סלט אחד גדול..
אז ברור שעכשיו כל אחד מדבר על זה כי זה מה שהתקשורת בימינו עושה..
מנפחת הכל למימדים מפלצתיים.
דובי
12 ינו 2015 21:39:25מעניין אם בלאט יפוטר לפני הטרייד דד ליין כדי לאפשר ללברון לשנות את הרוסטר
עגל
12 ינו 2015 21:43:20ממה שאני מבין בלאט לא מפריע ללברון ולגריפין לעשות איזשהו מהלך. בטח שלא במצב החלש שבו הוא נמצא כרגע.
TheGreatWall
12 ינו 2015 21:46:14אני מסכים עם דדי בעניין הזה. התקשורת עושה, כמו תמיד, הר מעכבר.
בכל מקרה, אסור לדייויד להרים ידיים ולאבד ביטחון. להיפך. הוא זה שצריך להרים את הקבוצה הזאת מהקרשים, ואם אתם שואלים אותי, הוא בהחלט מסוגל לזה. הצעד הראשון יהיה לקנות בחזרה את האמונה של השחקנים בו. ראיתי משחקים של קליבלנד והיא נראיתה כמו קבוצה מאומנת בלתי ניתנת לעצירה לפרקים, אם היא תשתפשף עוד קצת היא תגיע רחוק מאוד. יש לבלאט את הניסיון להתמודד עם משברים ואת הידע למנף את הקבוצה.
אני מפחד שאם הוא יפוטר הוא לא יזכה להזדמנות שנייה בNBA
john
12 ינו 2015 21:46:33דיוויד לא ישרוד. יש ביטוי באנגלית שהולך משהו כזה:
Expecting The World To Treat You Fairly Because You Are A Good Person Is A Little Like Expecting A Bull Not To Attack You
Because You Are A Vegetarian !
הוא לא באמת עשה משהו רע אבל הקבוצה לא מגיבה לו. אין לו את הבסקטבול קרדיט שהשחקנים מגיבים אליו. הוא לא שיחק בליגה הוא לא עבר כעוזר ולא נראה שהוא ממצה את חומר השחקנים. זה לא רק שקליבלנד נהיו גרועים. הקבוצות האחרות בגרף שיפור נורמלי של אמצע עונה. בלי לברון קשה לזייף.
בליגה שבה בקושי מתאמנים והשחקנים הם עסקנים חשוב לבחור שיטה שמתאימה לשחקנים שיש. כשעושים לחם יש בצק רך שאתה דוחף לתבנית ויש בצק פחות גמיש שאתה בונה תבנית סביבה. קליבלנד כרגע יותר בכיוון של טוסט.
שי אבן-צור
12 ינו 2015 21:56:18דדי,
על מנת לעלות לרמתך ראיתי את הראיון המדובר ומה אני אגיד לך, דעתי לא השתנתה.
תכל'ס אפשר לראות את הסרטון הזה ולפרש אותו איך שרוצים: אם אתה בעדו אז תגיד שזה שטויות והחיוך מוכיח את זה ואם אתה נגדו אז תהיה מזועזע ותפרש את החיוך שבו האמירה נאמרה כזלזול. תוסיף למשוואה את העובדה שהוא באמריקה, ממלכת הפוליטיקלי קורקט המאוס, תראה את התגובות של המדיה ותבין שלאב יכול לפרש את זה בצורה לא טובה ולהאמין בזה בכל מאודו. מה שיותר סביר שקרה.
גם אם בלאט ינסה להסביר לו, לא בטוח שזה יעזור.
אם היה מאמן מצליח(והוא ממש, אבל ממש, לא כרגע) והקבוצה היתה מצליחה אז אולי היו מקבלים את זה בכיף – אולי אפילו לאב עצמו. אולי.
muli
12 ינו 2015 22:03:53תחושה אינטואיטיבית: מהמשחק הבא קווין לאב משתפר בשלוש רמות. ואני לא אתפלא אם השאלה הזו היתה "שאלה מוזמנת".
צביקה
12 ינו 2015 22:06:44השבוע הזה עם 3 משחקי הבית יהיה המבחן. משהו צריך להצליח אחרי שהגיעו השחקנים שהיו חסרים, ואני מניח שגם לברון יחזור במהלך השבוע (אמרו שבועיים מנוחה – שיחק פעם אחרונה ב28.12), אז המכונה תהיה צריכה להתחיל לעבוד, עם הוא מנצח את שלושתם (אפשרי בהחלט) הוא יקבל עוד קצת קרדיט, ואז יוצאים לכמה משחקי חוץ שניתן לנצח (שיקגו, שרלוט, יוטה ואפילו OKC) אפשר לנצח לפחות 2 אולי אפילו 3 מהמשחקים הללו, ואז חוזרים הביתה ואפשר להתנקם בדטרויט, להפסיד בפורטלנד ולנקום בסקרמנטו וולקנח בלשחוט את מינסוטה בבית, בקיצור אפשר לעשות עד סוף החודש 8-3 או 7-4 ולשבת חזק מאוד במקום 5 במזרח.
Berch
12 ינו 2015 22:09:10זה מאד פשוט… אם לאב היה כוכב על קליבלנד לא היו הסמרטוט של הליגה 🙂
Smiley
12 ינו 2015 22:33:55לבלאט אין ברירה… הוא צריך לזעזע איכשהו את המערכת ואת השחקנים.
אולי הוא יודע שימיו ספורים ולכן הוא החליט לפחות לעשות דברים בדרך שלו, כמה רע כבר יכול להיות.
עדיין קליבלנד כל הזמן בשינויים והסגל מתחלף כל שני וחמישי (אם בגלל פציעות או טריידים). אין מה לעשות אלא להיות סבלני כלפי קליבלנד ולהמתין לפחות עד לאחרי האול-סטאר כדי לראות איך העסק מתפקד.
טיפה סרוחה
12 ינו 2015 22:51:16שלא יהיו ילדות קטנות.
מי שרוצה מאמן של ילדות הוא ילדה.
אם יפטרו אותו אז עדיף לו ככה..
בלאט מאמן שנותן 120% תמיד ואם השחקנים שלו לא נותנים 80% אז האשמה עליהם.
ואם הם צריכים שמישהו עם "סמכות" יגיד להם להתאמץ אז הם יותר גרועים מילדות קטנות
שי אבן-צור
13 ינו 2015 00:16:45+20
בדיוק עלתה בי מחשבה שהאידאל מבחינת בלאט בסיטואציה הנוכחית תהיה להיות העוזר של הפופ.
אם יש סיכוי סביר שזה יקרה, אני לגמרי בעד היפרדות.
זה באמת לא קל לקפוץ ישר למים הכי עמוקים. הוא היה הראשון לעשות את זה משום שסבר שהמים של מכבי לא פחות עמוקים מהמים של קבוצה חסרת מסורת שנמצאת בתהליך בניה.
הבעיה היתה שהוא לא לקח בחשבון את האפשרות שלברון יחזור ולאב יצטרף בעקבותיו.
אם היה יודע, היה חותם בלוחמים? רק הוא יודע.
מה שבטוח זה שהעונה הזאת בקליבלנד עם חזרתו של הבן האובד, עיר שלמה שמשוועת להצלחה, הבאת סופרסטאר נוסף על מנת לנצח כאן ועכשיו, זה כבר הרבה יותר מים עמוקים ממכבי!
Reignman
12 ינו 2015 23:01:20קשקוש מקושקש – התקשורת (ויותר נכון – מנחם) הוציאה את המשפט מהקשרו. ברור לכל מי שרואה את שהמשפט נאמר במין חצי הלצה מבלי להתכוון לפגוע בלאב או לרמז שהוא אינו שחקן מקס מבחינת הערך שלו (אלא, רק מבחינה טכנית של החוזה הנוכחי בו הוא נמצא).
מנחם לס
13 ינו 2015 03:09:19אני הוצאתי את המשפט מהקשרו?
גם אתה בין הדבילים שבאתר?
ארה"ב מלאה רק בזה, והריינמן האהבל מאשים אותי!
Reignman
13 ינו 2015 13:58:20אל תבלבל את המוח. לצטט לך מהפוסט שלך?
"כשאתה אומר על מגה סטאר – וקווין לאב הוא מגה סטאר – שהוא לא 'מקס', אתה משפיל אותו."
"האשמה אינה בקווין לאב וזה לא הזמן לומר לו שהוא לא 'מקס פלייר'."
בלאט אמר בהלצה, שלאב אינו מקס פלייר, עדיין. הכוונה הייתה שטכנית הוא לא מקבל מקסימום, מבלי להעיד שום דבר על ערכו. רק אצלך זה השפלה.
זה מה שנקרא "בוק (BOK, לא BOOK) אמריקאי". אתה, לא בלאט.
מגסי
12 ינו 2015 23:27:30המשפט נאמר כמו שדדי הנעלה אמר, וזו הייתה גם כוונתו של בלאט – הומור ציני. עם זאת, התקשורת עשתה על זה מסיבה בפוסי קאט עם אוקסנה עד חמש בבוקר פול באדי, כמו שמומי היה אומר.
אשך קרעת אותי מצחוק, משפט בשם אהבת השנאה שבספורט.
כל פעם שאני רואה את קליבלנד קיירי, הפישר שחי בסרט שהוא mvp, מביא לי עצבים, ללברון לפחות יש יכולת והישגים שמפצים על הפוזה.
Etayle
13 ינו 2015 00:07:30לא סובל את לאב( סתם ככה ), רכיכה.
דווקא הציוות לאב + ראס בלייקרס נשמע מעניין. לאב סייד קיק וראסל מתפרע. 🙂 ודוראנט יהיה עם וול בוושינגטון.
ולאב לא פרנצייצ פלייר.
מיוריאל
13 ינו 2015 00:27:42דייויד בלאט חשב שהוא הולך לקבל מכונת הגנה (שיא דאבל דאבל שנה שעברה)
שהוא גם סטרץ 4 משו סטייל דייוויד בלו…
אז תכלס שחקן שלא מבין את מקומו בהגנה כשחצי עונה סדירה מאחוריו הוא לא סופרסטאר ועדיין יש לפחות 5 PF יקרים ממנו ששווים פחות
ואם יש אינפלציה בעמדה מספר 4 משלמים max…
בלאט צודק
מנחם לס
13 ינו 2015 03:10:30כמה עצוב ש-80% כאן לא מבינים איזה שחקן גדול הוא קווין לאב!
מוש השור
13 ינו 2015 04:12:12בזה אני מסכים איתך לגמרי
אשך טמיר המקורי
13 ינו 2015 05:45:01לוקח עליו את וויגינס בכל יום. אפילו בלי הגי(בנט) שלו.
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13 ינו 2015 10:14:41אמנם זה נוגד את החוק הראשון בלוגיקה של אריסטו, אבל, אתה גם צודק וגם טועה, משמע, גדול בהתקפה, קטן בהגנה.
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13 ינו 2015 10:20:46התגובה הייתה מיועדת למנחם, סליחה על ההטרדה.
דובי
13 ינו 2015 11:00:13בעיניי שחקן הוא לא גדול לפני שלקח קבוצה להישגים. עד אז הוא מכונת סטטיסטיקה, במקרה של לאב וכרמלו, ועילוי בתפקידו במקרה של כריס פול.
בארקלי, למשל, לא לקח אליפות אבל סחב קבוצה על התחת עד הגמר. כנ"ל ג'ייסון קיד שמה שעשה עם ניו ג'רזי, כשחקן, הרבה יותר מרשים מהאליפות בדאלאס.
לאב לא לקח את מינסוטה לשום מקום כשהיה מנהיג. אפילו את קליבלנד הוא לא הצליח להביא לניצחון בשניים וחצי משחקים שבהם ניתנה לו הזדמנות
אם אתה מודד את הגדולה של שחקן ביכולת לייצר נקודות ולקחת ריבאונד אז כן, לאב שחקן גדול.
אני ממש לא מסכים עם התפיסה הזאת.
גור גולן
13 ינו 2015 06:48:29את האמת אני מסכים ב200 אחוז עם מנחם אני חושב שכמעט כולכם לא מבינים שני דברים :
1. קווין לאב מגה סאטר ברמה שאתם לא מבינים ואם זה היה למשל לברון או קובי בתמונה הייתם מדברים שונה לגמרי !
2. הסיפור זה לא אם בלאט דיבר בציניות או לא ( אני חושב שלא לגמרי ציני – ראיתי את הרעיון ) וגם אם כן ציני מה שהמשפט הזה מראה וזה מה שמנחם ניסה להסביר – דיוויד בלאט זה לא המקום שלו , הוא עדיין לא הבין שאן בי אי זו ליגה של שחקנים ולא מאמנים . לא הבין כדי לרדת על הקבוצה שלך זה רק הסופרסטאר יכול לעשות למשל כמו קובי השנה – שאמר שהקבוצה רכה .
בקיצור גם מנחם וגם k700 דרך אגב , אמרו דברים נכונים מאוד שהסיפור זה בפליטת פה וזה לא משנה אם זה נכון או לא ואם זה ציני לא !
דוחא
13 ינו 2015 09:38:08לאב הוא מגה סאטר בצד אחד של המגרש כשבצד השני הוא בדיוק ההיפך.. אם זה היה קובי או לברון זה היה סיפור אחר כי כל אחד מהם הביא אליפויות וכל בן אדם שיספור את 50 הגדולים אי פעם יכניס אותם לרשימה שלו… ההישג הכי גדול של לאב הוא מאזן 41-41 עם מינסוטה, ובשביל מנחם, יש לו גם זכייה עם הנבחרת (או 2?), שבוא נודה באמת, גם אם אני הייתי מחליף את לאב בנבחרת הם היו זוכים, ואין לי הגנת פרימטר (תכלס גם ללאב)
יניב
13 ינו 2015 09:59:35כמו שדובי אוהב לכתוב גם לכריס לייטנר יש מדליית זהב אולימפית.
מ.ש.ל.
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13 ינו 2015 10:19:06תכלס כשאני חושב על זה, לאב הוא באמת לייטנר של של המאה ה 21
חוץ מהצבע עור, הם דומים בהכול.
דובי
13 ינו 2015 10:52:43ללייטנר יש גם סל ניצחון מיתולוגי ברזומה
גור גולן
13 ינו 2015 06:49:12ראיון *****