פריוויו יום שני – אל תכוונו שעונים/ רון טחן

לאחר שלוח הזמנים של הליגה איפשר לכל הקבוצות המשחקות היום לנוח אתמול ולהצטרף לטירוף הפלייאוף של ליגת ה – NFL, היום זה יהיה תורם של חלקנו לנוח, שכן על הנייר, קיבלנו ערב דל של ארבעה משחקים, שלא אמורים לספק לנו דרמות מיוחדות.

בוסטון (23-12) – ניו אורלינס (18-18) 2:30

במסגרת המסע המופלא אל הדראפט של הג'נרל מנג'ר של הסלטיקס, דני איינג', בוסטון שיחררה את מי שנחשבו לשני שחקניה הבכירים, ראג'ון רונדו שהגיע להישגים נפלאים בקבוצה, ואת ג'ף גרין, שרשם במדיה קאמבק נהדר לליגה לאחר שהמשך הקריירה שלו היה בספק עקב בעיות בליבו.

האם בוסטון יכלה להשיג יותר עבור השניים הללו?

אם לשפוט לפי העסקאות האחרונות שביצעה, בוסטון, שדורגה במקום ה – 8 במזרח ערב הטרייד על רונדו, ויתרה על הסיכוי להתברג כבר השנה אל הפלייאוף (שלא היה גבוה מלכתחילה), במטרה להיכנס באופן רשמי להליך של בנייה מחדש החל מהשנה הבאה. שיהיה בהצלחה.

מהצד השני, ניו אורלינס, למרות התחרות הקשה במערב, לא מוותרת על כלום. היא מדורגת כרגע תשיעית במערב, משחקת מצוין בבית (5-12), אך מאזן החוץ שלה רחוק מלהרשים (13-6). היום, עם כל הכבוד לבוסטון הלוחמנית, אנטוני דיוויס ימשיך להפגין יכולת אדירה בדרך לשיפור המאזן.

ברוקלין (21-16) – יוסטון (11-26) 2:30

עם שלושה ניצחונות רצופים, הרוקטס מתחילים להתחמם כאשר נראה שגם ג'וש סמית מבין שלטובתו וטובת הקבוצה, מוטב שיעלה מהספסל, בטח כשדונטאס מוטיונאס ממשיך להצטיין  בחמישייה הפותחת ((מה יהיה כשטרנס ג'ונס יחזור?).

לא מוערך מספיק?

המארחת נמצאת בתקופה רעה מאוד, הפסידה בחמשת משחקיה האחרונים (כולל אחד דרמטי לפילדלפיה המשתפרת), ועם חזרתן לחיים של שארלוט ודטרויט, מקומם של הנטס בשמינייה הפותחת במזרח בסכנה מוחשית.

עם כל הכבוד לנטס ומייסון פלאמלי המלהיב, מדובר במשחק חובה עבור הרוקטס, שיעשו את המוטל עליהם וינצחו בקלות.

טורונטו (11-25) – דטרויט (24-13) 2:30

0-1 לראפטורס במפגשים העונה

ממתי המשחק בין המדורגות 2 ו 11 הפך למשחק המרכזי של הלילה? ובכן, מאז שהמדורגת 11 הפכה לאחת הקבוצות החמות בליגה כולה, ורחוקה שני משחקים מלבד מהמקום ה – 8 במזרח.

הראפטורס, עדיין בלי דמאר דרוזאן שאמור לחזור בקרוב, ניצלו את משחקם הקודם מול בוסטון כדי לסיים רצף בן ארבעה הפסדים, והיום ינסו להמשיך לנצח, כשיארחו את הפיסטונס.

האורחים ניצחו ב 8 מתוך 9 משחקיהם האחרונים, כאשר רק אטלנטה, המדורגת ראשונה במזרח, הצליחה לעצור אותם. האם היום זה יהיה תורה של המדורגת שנייה לעצור את הצמד מונרו את דראמונד ושותפם ברנדון ג'ניגס? ייתכן, אבל קשה לי להמר נגד הפיסטונס, שימשיכו לעשות חיל וינצחו גם היום, במה שלא ברור לי אם עדיין ייחשב להפתעה…

שיקגו (12-26) – אורלנדו (27-13) 3:00

0-1 לבולס במפגשים העונה

לאחר התחלת עונה מעודדת, הקוסמים מפלורידה בצניחה חופשית עם שישה הפסדים רצופים, והיום הם יתארחו אצל שיקגו הקשוחה, שתשלח את ג'ואקים נואה לטפל בניקולה ווצ'ביץ המצוין שבהיעדרו של טוביאס האריס שנקע את קרסולו, כיכב לפני יומיים מול פורטלנד עם 34 נק' ו 16 ריב'. אגב גבוהים אירופאים, אחד, ספרדי ותיק, פאו גאסול שמו, המשיך בעונה הנהדרת שלו ובגיל 34, קלע שיא קריירה של 46 נק' (48% מסך הנק' של הבולס) בתוספת ל 18 ריב' בניצחון על הבאקס. אני מאמין ששניהם יהיו מעולים גם היום, אבל הבולס, עם או ללא דריק רוז, תתגבר על אורלנדו שתשתדל להישאר קרובה.

יככב גם היום?

 

 

 

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. הלילה אני בעד בוסטון (כי אני מעדיף את OKC בפלייאוף)
    אני בעדיוסטון (כי ברוקלין צריכה לסבול על פרוייקט הגריד הדוחה שלה משנה שעברה)
    אני בעד טורנטו (יש לי פטיש קטנטן לקבוצה הזו ולקהל שלה)
    ובעד שיקגו (בגלל פאו וג'ימי לא בגלל רוז)
    ודבר נוסף:
    https://www.youtube.com/watch?v=0gWxHFMog9w
    למה רק עכשו אני מגלה את הדבר הקורע הזה…

    1. איכשהו, זה היה דיי צפוי שמשהו בברוקלין לא יעבוד..
      הסתמכות על שחקנים מעבר לשיא סטייל גארנט ופירס, שחקנים פוצעים כמו לופז, ושחקנים בעייתיים כמו דרון וויליאמס..פשוט מתכון לכישלון.
      חוץ מג'ונסון, ואולי ברוק לופז כשהוא לא פצוע, קשה לי לחשוב על שחקן בקבוצה הזאת שבאמת נתן את מי שציפו ממנו.

      אולי כדאי שיתחילו לנסות ולהשיג את בחירות הדראפט שלהם בחזרה, מכל מיני קבוצות שהיו רוצות להחתים איזה וטרן ו/או חוזה גמור תמורת איזה בחירת סוף סיבוב ראשון או סיבוב שני.

  2. באמת יום קצת נאחס… נלך על האנדרדוגיות: בוסטון, ברוקלין, דטרויט, אורלנדו. רק בשביל הספורט

    תודה על הפירוויו!

  3. לגבי הסרטון לרוע מזלי אני קצת מכולם. בעיקר תירוצים על רוח צדדית, חלודה, התכווצות שרירים וכו…
    היה לי חבר שהיה הגבוה שלא מפסיק לזרוק שלשות.

  4. אוקיי, זה היה השימוש המגוחך ביותר בהיסטוריה של ריפליי.

    הלו! זברות! זה מכות!

    גארנר הרביץ נגח זרק כדור – טוויט טוויט יו אר אאוט!

    סופר גירל דחף חזרה כמו סיסי – תנו לו טכנית שירגיש גבר ותמשיכו במשחק.

    שעה!!!

    אפילו את הפאן של המכות הרגו

  5. בוסטון נתנה עבודה לטובת OKC….האמת, כל הכבוד להם על המשחק הזה. בפירוש הם ממש לא צריכים את זה כמו הפליקנס, ובכל זאת ניצחו אותם.

  6. והצרות בשיקגו ממש מוזרות לי. להפסיד 3 מארבעת המשחקים האחרונים, חלק מההפסדים היו תבוסות – לא מתאים לתדמית של שיקגו הלוחמת.

  7. גארנט השחקן שהכי הרבה הולך מכות ב-NBA בלי ללכת מכות. רק עושה רוח או כמו שאומרים כלב נובח לא נושך.
    בכל סרטוני המכות הא רק חוטף ואז מרים ידיים בצעקות של "תחזיקו אותי!!!"

  8. נראה לי הקבוצות התחילו לשים פוקוס על בטלר. בינואר פתאום הממוצע שלו ירד מ22 ל16.6, האחוז שלו מהשדה ירד מ46% ל36% אפילו הריבאונדים שלו ירדו מ-6 ל4.5. ובהתאמה שיקגו נראת לא טוב.
    אבל אולי זאת רק נפילה רגעית של שבוע (3 הפסדים בארבעה משחקים), והם תיכף יחזרו לעצמם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט