פריוויו+ בלוג חי למשחקי השבת המשמימים/יונתן שגב

לצערנו, יאיר (זעפרני) לא היה יכול להכין את הפריוויו להיום ולכן אחליף אותו. אני לא מתיימר אפילו להתקרב לרמתו, אבל אעשה מה שאני יכול.

יהיו הלילה בליגה הטובה בעולם תשעה משחקים שבמוקד שני משחקים מוקדמים:  ניו יורק המתפוררת נגד שארלוט המתאוששת בשמונה. המאבריקס ישחקו נגד הקליפרס במשחק המעניין (בפער) של הלילה. חוץ מזה יש את דטרויט נגד ברוקלין שייאפשר לנו לבחון פעם נוספת את הפיסטונס ללא ג'וש "העז" סמית'. פילי תשחק נגד הפייסרס המשתקמים, הראפטורס תנצח (סליחה, תשחק) נגד הסלטיקס נטולי השחקנים, הבולס תפגוש את מילווקי ביונייטד סנטר אחרי שני הפסדים רצופים, הג'אז שהחלו להרשים ישחקו נגד הרוקטס שממשיכים להרשים והספרס ישחקו נגד מיניסוטה במיניאפוליס. במשחק האחרון יפגשו הטרייל בלייזרס את המג'יק.

 

8:00 ניו יורק ניקס (34-5)- שארלוט הורנטס ( 24-14)

מאזן פנימי (1-1)

הניקס, אוי הניקס. כבר 14 משחקים רצופים ללא ניצחון, כולל 23 מ-24 המשחקים האחרונים. כרמלו אנטוני לא ישחק היום, כמו גם אמרה סטודרמאייר ששניהם סובלים מכאבי ברכיים- כל אחד בברך אחרת. מי שנמצא בספק למשחק הוא אנדראה ברניאני עם מתיחה בשוק הימני. הסיכוי היחידי של הניקס לנצח לדעתי יהיה התפוצצות של טים הארדווי ג'וניור, או של חוזה קלדרון. הסיכויים לאחד מהתרחישים הללו הם קלושים, אבל עדיין קיימים. אבל עזבו אתכם מהניקס. בוא נדבר רגע על האורחים. קמבה ווקר לוהט במשחקים האחרונים ומעמיד ממוצע של כמעט 31 נק' בארבעת המשחקים האחרונים. באופן מפתיע או שלאו ההורנטס ניצחו בכולם. שני ניצחונותיהם האחרונים היו מרשימים במיוחד, מכיוון שהן היו על קבוצות שמוגדרות כיותר טובות מהן; הפליקאנס והראפטורס. מה שהופך את הרצף למרשים אף יותר (או פחות, תלוי איך מסתכלים על כך) הוא שאל ג'פרסון ולאנס סטיבנסון לא שיחקו. הם לא ישחקו הלילה כמו גם ג'אנרו פארגו, הגארד הוותיק שסובל ממתיחה בגב התחתון. פי ג'יי הריסטון החולה בספק וגם קודי זלר שסובל ממתיחה בכתף.

הכסף על: הניקס ב-7 עם 30 של הרדוואי הבן.

 

10:00 לוס אנג'לס קליפרס (12-24)- דאלאס מאבריקס (11-26)

מאזן פנימי (0-0)

קרב של שניים מארבעת הרכזים המוסרים הטובים בליגה (יחד איתם- טיי לאוסון וג'ון וול) ושניים מהפוואר פורוורדים הטובים ביותר. גם הסנטר הוא די דומה שגם טייסון צ'אנדלר וגם דיאנדרה ג'ורדן מתעסקים בעיקר בריבאונד ובהגנה- ומידי פעם מענגים אותנו עם איזה אלי-הופ. היתרון של המאבס, לדעתי יהיה מונטה "השריף" אליס שייפרק את שומרי הכנף הדלילים משהו של הקבוצה הטובה ב-L.A. אם כבר הזכרנו את הקבוצה הטובה של לוס אנג'לס, אז הקליפרס, שסיימה את נובמבר לתוך דצמבר עם רצף של תשעה W המשיכה עם חוסר היציבות של תחילת השנה כשהיא מנצחת רק נמושות בזמן האחרון, פרט לניצחון המרשים על הווריורס. ב-15 המשחקים האחרונים שלה, היו לה 9 ניצחונות ומתוכם 7 על קבוצות בעלות מאזן שלילי שלא עולות לפלייאוף. מאזנם של הקליפרס בסטייפלס סנטר טוב בפער מזה בחוץ ועומד על 5-16 (בחוץ הוא 7-8). לעומת זאת, בטקסס החיים יפים (לא בכל טקסס, אבל ברובה). המאבס, שממוקמים במקום ה-3 במערב רוצים לגרום לדירק נוביצקי האדיר לפרוש עם עוד טבעת. יש קבוצה מאוזנת, עם מונטה ורונדו בבק קורט, פארסונס בכנף ודיקר וצ'אנדלר בפוסט.  המאבריקס מגיעים אחרי ההפסד לדטרויט שקטע רצף של שישה נצחונות רצופים ומאזן החוץ של הקבוצה טוב במעט ממאזן הבית ועומד על 13-5, לעומת מאזן כמעט זהה של 13-6 בדאלאס. שתי הקבוצות מגיעות אחרי יומיים מנוחה ועם סגל מלא לחלוטין. יהיה מעניין, זה בטוח.

הכסף על: המאבריקס ב-15, בתצוגת תכלית של מונטה.

 

 

2:30 דטרויט פיסטונס (24-12)- ברוקלין נטס (20-16)

מאזן פנימי (2-0 לנטס)

המארחת, מגיעה אחרי הפסד להואקס שקטע רצף של שבעה נצחונות רצופים. רובנו (ואני ביניהם) חושבים שהאחראי לכישלון של הפיסטונס עד לרצף זה הוא ג'וש סמית'- שיקרא מעכשיו "העז" מהבדיחה המפורסמת. מי שנמצאים בכושר טוב הם ברנדון ג'נינגס ואנדראה דראמונד. הרכז, קולע 18.6 נק' ב-48% דיוק פלאס 2.5 שלשות ב-42% דיוק מאז שהעז עזבה. דראמונד לעומתו קלע 13.1 נק' ב-58% מהשדה והוסיף 15 ריב'. בברוקלין, הנטס עוברים עונה בינונית נוספת גם כשהביאו את ליונל הולינס. הולינס, החליט להושיב את החמישייה (במחשבה שנייה, רק את דרון וויליאמס וקווין גארנט) שפאראחוב קנה במיטב כספו ובחירות הדראפט שלו על הספסל ולעלות עם ג'אראט ג'ק התזזיתי, ג'ו ג'ונסון הוותיק,בוגדן בוגדאנוביץ' הרוקי הבוגדני מאירופה, מייסון פלאמלי-אלוף העולם וברוק לופז הפצוע הכרוני. וויליאמס, ג'ונסון ולופז עומדים ומחכים ברשימת הטריידים שלשניים הראשונים כמעט בטוח שלא יהיה קונה. הם מגיעים במומנטום שלילי- והם סופרים ארבעה הפסדים כולל האחרון היום בלילה לסיקסרס העלובים. שתי הקבוצות באות בבק-טו-בק ויהיה מעניין איך הן יתמודדו עם זה.

הכסף על: דטרויט ב-10 במשחק שממש לא שווה להתעורר אליו.

 

2:30 פילדלפיה 76' (29-6) אינדיאנה פייסרס (23-15)

מאזן פנימי (1-0 לפייסרס)

המארחת נמצאת במאזן מטורף של 6-4 בעשרת המשחקים האחרונים. לא ברור איך הם יתמודדו עם התוצאות האדירות הללו. כפי שאתם יודעים (אלא אם כן דילגתם על המשחק המשעמם שלמעלה בכדי לקרוא על המשחק המרתק הזה), ה-76' מגיעים מנצחון על ברוקלין וכנראה שהם לא יגיעו ל-76 הפסדים- כשמם. יש להם הזדמנות נדירה להכפיל את כמות הניצחונות שלהם בבית- כרגע המאזן עומד על 15-1. יעדרו מהמשחק הוליס תומפסון וג'ייסון ריצ'רדסון הפצועים, אנדרי קירלנקו המורחק, ג'ואל אמביד שסיים את העונה, ד"ר ג'יי, מוזס מלון ואלן אייברסון שפרשו לצערם של הסיקסרס. בצד שלא מטנקק (מהשורש טנקינג) ייקוו לרשום נצחון שני רצוף וחמישי בשבעת המשחקים האחרונים בכדי לצמק את הפער לחצי משחק ממיאמי במקום השמיני. גם כאן יש רשימת נעדרים מכובדת שכוללת את דמיאן רודז (שו הָזַה?), יאן מהימני, ג'ורג' היל (שנפצע שוב), פול ג'ורג' כמובן ורג'י מילר.

הכסף על: אינדיאנה ב-12, כשאף קבוצה לא עוברת 95.

 

 

2:30 טורונטו ראפטורס (11-24)- בוסטון סלטיקס (22-12)

מאזן פנימי (0-1 לראפטורס)

טורונטו, עד לא מזמן מוליכת המזרח התדרדרה עד המקום השלישי (הייתה כבר במקום הרביעי, אך ההפסד של שיקאגו הקפיץ אותם מקום) הפסידה כבר ארבעה משחקים רצוף. אם ההפסדים למערביות מתקבלות בהבנה, ההפסד להורנטס היה מאוד מפתיע. הראפטורס, שנשענים בעיקר על הרכז הנהדר- קייל לאורי יקוו ליכולת טובה יותר שיכולה לעלות אותם למקום השני במזרח (אם ינצחו-כמובן).אותו לאורי, אמנם קולע 22.5 נק' בארבעת ההפסדים האחרונים, אבל הוא עושה זאת ב-39 אחוז מהשדה ומוסיף 3.3 איב'. דרוזן ממשיך להעדר. בוסטון, שהחלו בטנקינג רשמי עם הטרייד של רונדו, המשיכו עם טרייד על ג'ף גרין שיעבור לממפיס בקרוב, והוסיפו חת על פשע שהעבירו גם את ברנדן רייט לפיניקס. לא ברור אם הם ישחקו היום, אבל מסתמן שלא. גם ג'יימס יאנג לא ישחק ונלסון בספק (בגלל פציעות).

הכסף על: טורונטו ב-25 עם 25 נק' ו-15 ריב' של יונאס.

 

3:00 שיקאגו בולס (12-25)- מילווקי באקס (18-20)

מאזן פנימי (0-1 לבולס)

שיקאגו, אהובתי, הפסידה שני משחקים רצוף ללא מייק דאנליבי גר'. בשבעת המשחקים האחרונים חוץ מהמשחק האחרון, רוז היה מזעזע עם 12.7 נק' ב-26% מהשדה ו-17% מהשלוש, אבל במשחק האחרון הוא נראה יותר טוב ולמרות זאת באטלר היה נוראי עם 2 ל-12 מה שגרם להפסד. הבולס, שנראו כמי שבדרך להשתלט על המקום השני ואולי אף להגיע הראשון רק לפני כמה ימים- ירדו עד למקום החמישי. המאזן שלהם בבית הוא ממש לא מספיק טוב עם 7-11 בינוני. אגב, כשרוז קולע מעל 20 המאזן הוא 1-8. 'im just sayin. מייק דאנליבי עדיין בספק ודאג מקדרמונט בחוץ. אצל הבאקס, אחרי שג'בארי פארקר, האולסטאר (בלי לנחס) קרע את הרצועה הצולבת הקדמית וסיים את העונה, היה אולי ספק שהם ימשיכו את העונה הנפלאה שלהם ויחזרו לסורם. לא כך הדבר. הם עקפו את הקאבס (אם הייתי מספר לכם שהבאקס יהיו מעל הקאבאלירס אחרי שלושים ומשהו משחקים הייתם מגחכים עלי) ומתחרים בכל הכוח על המקום החמישי.יש להם מאזן חוץ טוב של 10-12 (8-8 זה המאזן בבית) ייעדרו (מלבד פארקר)- איליאסובה (זעזוע מוח) לארי סנדרס (אישי) ודמיאן אינגלס (כף רגל).

 

רוז נגד נייט. +20 של הראשון והניצחון בידינו

 

הכסף על: שיקאגו ב- 12, כמו שולאדי לימד אותי- נגד קבוצתך לא מהמרים.

 

3:00 יוסטון רוקטס (11-25)- יוטה ג'אז (24-13)

מאזן פנימי (0-1 לרוקטס)

יוסטון, שבאופן מפתיע הרבה אנשים (לפחות בהופס) הוציאו אותה מהפלייאוף מאכילים את כולנו כובאים כשהם ממוקמים במקום ה-4 במערב. הרוב, קשור לג'יימס הארדן- השוטינג גארד של הרוקטס מוביל את הליגה בנק' ומציל מעט מהכבוד של העמדה ובנוסף מעמיד עצמו בכבוד לבחירה ל-MVP. לרוקטס, נטולי טרנס ג'ונס והקלעי המחונן אלכסיי שבד, יש 4 ניצ' ב-6 האחרונים כולל שני ניצחון בפער ענקי על ניו יורק ומיאמי. הווארד, מתחיל לחזור לכושר ונראה שהפציעות שלהם מאחוריהם (פחות או יותר). אצל הג'אז, שמתחו את OKC ונצחו את שיקאגו בשני המשחקים האחרונים, יחסרו את אלק ברקס, רודני הוד ואנס קאנטר הטורקי. מי שמחליף את האחרון- רודי גובר נותן משחקים נהדרים ובששת האחרונים- בהם הוא פותח בחמישייה הוא מעמיד בממוצע 8.3 נק ו-8 ריב' ב-72% מהשדה. מרשים, אבל לא כזה מדהים. אז למה אני מציין אותו? בגלל 4.3 חס'. לג'אז יש מאזן של 7-13 בחוץ.

 

הארדן נגד גוברט. מה יהיה הלילה?

 

הכסף על: יוטה ב-5 בזכות משחק גדול של טריי ברק.

שידור: ספורט 5 לעשירים- 3:00 מיניסוטה טימברוולבס (30-5) – סאן אנטוניו ספרס (15-22)

מאזן פנימי (2-0 לספרס)

המארחים הפצועים. נהנים מתקופה מאוד טובה של הבחירה מס' 1 של דראפט 2014- אנדרו וויגינס. בשירותיהם יעדרו קווין מרטין, ניקולא פקוביץ', ריקי רוביו ומו וויליאמס כשהאחרון בספק. וויגינס מעמיד מספרים נהדרים של 21 נק' ב-50% מהשדה ב-9 המשחקים האחרונים כולל לפחות 20 בשישה האחרונים. כל זה לא עוזר, לטימברוולבס המסכנים כשהם מפסידים את 14 המשחקים האחרונים שלהם. לצערם, הם בבית, שם יש להם אחוזי הצלחה גרועים (15-2 12% הצלחה, לעומת החוץ- 15-3- 17% הצלחה). האלופה מגיעה אחרי ניצחון נהדר על פיניקס, שאיימה לעלות במקומם למקום ה-7. הם עשו קאמבק נהדר ברבע האחרון והזכירו לנו את הקבוצה מסדרת הגמר האחרונה. קוואי, ג'ינובילי וארון ביינס ייעדרו בשורות הספרס- שמאזנם בחוץ עומד על- 9-9 לעומת 6-13 בחוץ. הספרס, חייבים להגביר את הקצב אחרי שהם ניצחו רק 5 מ-13 המשחקים האחרונים.

הכסף על: מיניסוטה ב-5 עם הופעה של זאק לאווין.

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (8-28)- אורלנדו מג'יק (26-13)

מאזן פנימי (0-0 לטרייל בלייזרס)

הבלייזרס, שנמצאים בפתיחת עונה נהדרת (דה ז'ה וו? מישהו?) מארחים את המג'יק הצעירים והאנרגטיים. חשוב לציין, שפורטלנד מחזיקה במאזן בית קטלני ביותר של 3-17 כשרק לגולדן סטייט מאזן טוב מזה. הם נמצאים בכושר מצויין וניצחו 11 מ-13 המשחקים האחרונים כשהם מפסידים רק ליוסטון ואטלנטה-אין בכך בושה. לילארד, שבספק למשחק היום צולף 24.9 נק' בתקופה זו ואולדריג' מוסיף 24.7 נק' ו-12.5 ריב'. מי שעוד לא יעלה לשחק הוא רובין לופז- שייעדר תקופה ארוכה (6-8 שבועות) ובנוסף גם ג'ואל פרילנד הסנטר/פורוורד לא ישחק ואלן כארב (תזרמו) נמצא בספק למשחק. באורלנדו כולם די מרוצים. נראה שבהמשך, עקב פינטוזיהם על בחירת דראפט גבוהה הם יעשו כמה מהלכים בנדון, אבל כרגע הם ממוקמים במקום ה-12 במזרח ונראה שהחבורה בכחול בדרך למטה עקב חמישה הפסדים רצופים. בסך הכל המג'יק מנצחים קבוצות גרועות מהן ומפסידים לטובות מהן (חוץ מנצחון מדהים על ההאוקס). הרצף הנוכחי יותר מדאיג מכיוון שהוא מגיע לקבוצות שכולן מתחת ל-50% ועכשיו מצפה להם לוח משחקים קשה ביותר (היום פורטלנד, אחר כך שיקאגו, יוסטון, ממפיס, אוקלהומה סיטי, דטרויט ללא סמית') כשרצף ההפסדים שלהם יגיע ל-11 הם יקטעו אותו נגד הניקס.

הכסף על:פורטלנד עם או בלי לילארד ב-18.

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. מש כואב הלב לראות את הניקס. שרלוט מובילה ב-30 בחצי. הם (הניקס) אפילו גרועים יותר מאשר חשבתי. קמבה וולקר קלע 20 בחצי. 'האיש שלי' ביומבו חוסם וקולע. תענוג של שחקן!

  2. תודה על הפריוויו המושקע, נהניתי לקרוא.
    קליפרס-מאבס צריך להיות קרב מעניין, חבל שעריץ הספורט לא משדר על אף השעה הנוחה.
    רוז באמת בתקופה רעה, עם ובלי קשר היה מדהים לראות איך שמו של רוז לא עלה אפילו ברמיזה במשאל ה-pg's של מנחם..

  3. אוקיי, רפי ובינוני הבנה. צחקתם עלי שביומבו הוא 'האיש שלי'? שאין לו מושג? אנחנו עוד נראה מי צוחק אחרון. הוא כבר בדאבל-דאבל (2 שיאי קריירה!) וזה רק הרבע השלישי! הוא מרקד כפרפר ועוקץ כדבורה. חבל שקליפורד הוציא אותו כי הוא היה מסיים עם 25 ו-15 ריב' והייתי צוחק עליכם עד סוף השבוע הבא. ההורנטס (בגלל וולקר 'והאיש שלי') מובילים 83-40

    1. אני מקווה שהוא יתברר כשחקן ענק (אבל זה נכון לכל שחקן כמעט) אבל מול הניקס עכשיו זה לא חוכמה. זאת בקושי קבוצת יורוליג, היא אפילו גורמת לפילי להראות טוב!

    2. בזה אני מחזק אותך מנחם , אני גם חושב שביומבו שחקן מצויין וסתם מתבזבז בשארלוט בטוח יותר טוב מזלר וויליאמס

  4. קהל הניקס מוכרז כטוב בליגה.
    ההייליטס מהיום:
    במסך הוקרנו תמונות של שחקני הקבוצה עת היו תינוקות, והקהל נתבקש לזהות אותם. כשהופיעה תמונתו של ברניאני כתינוק, החלו לשרוק בוז.
    ברבע הרביעי, החלו להישמע קריאות 'MVP' 'MVP'. לכבוד מי אתם שואלים? ניחשתם נכון, קווינסי אייסי.

  5. השופט ג'ואי קרופורד ירד לחדר ההלבשה. נראה כאילו מתח שריר / קרע רצועה / קיבל התקף לב בזמן ריצה קלה לאורך המגרש. מקווה שיחזור, החמור הזקן המטורף הזה.

  6. ביאסו אותי דאלאס בהתקפה האחרונה. לא מספיק שנתנו לקליפרס לברוח ל-6 יתרון, בהתקפה במקום לארגן תרגיל טוב לקליעה יפה מהשלוש של פרסונס או אליס, או חדירה אפקטיבית שנגמרת בשתי קליעות או סל ועונשין, מסמסו את זה בקליעה לא מוצלחת מהמיד ריינג' שלא נכנסה, ואז אחרי פסק הזמן נתנו לקליפרס לחדור ולעשות סל קל מתחת לסל, ולצאת למחצית עם יתרון שיר של 8 נקודות. ממש לא עבודה טובה.

  7. עכשיו צ'נדלר ראה את דירק עולה לקליעה, אז הוא התחיל לחזור להגנה…היה בטוח שנביצקי יקלע. שמע חבוב, זה לא עובד ככה. אילו היית נשאר תחת הסל, אולי היית תופס את הריבאונד ועושה מזה שתי נקודות!

  8. מעניין שאף אחד לא מזכיר את החוליה החלשה של דאלאס העונה, פרנסוס!!! מאכזב מאוד!! יש למישהו סטטיסטיקה מעודכנת של האחוזים שלו העונה ועונה שעברה? אני משער שהוא סביב הארבעים אחוזים…

  9. בי"ס הם עשו להם. משחק מאוזן, 6 שחקנים בספרות כפולות, באחוזים טובים. יתרון בריבאונדים ובאסיסטים, ונצחון ברור ומוחץ.

  10. מצטרף באיחור לתחזית של יונתן וחוזה התפוצצות של טימי ג'וניור וקלדרון.
    חוזה התפוצצות של קווינסי אייסי, ופריג'יוני, וברניאני, וג'ייסון סמית ואמארה וכל מי שמזהם את המדים שהוא לובש עם סמל הניקס עליהם!
    חוזה התפוצצות כללית, טוטאלית, גורפת, מוחלטת וקטלנית כמו אבולה אטומית על ראש נפץ כימי!
    חוזה שחזיר יבלות ענק יפרוץ למגרש ויאכל את כולם ואז יתפוצץ!

    חוזה התפוצצות.
    איזה התפוצצות איזה תגיד לי?? איזה??
    מי יתפוצץ שם? מי? הספרדי המכוער הזה? הילד הטמבל? האיטלקי העקום הזה?? ואם כבר יתפוצץ מה יקרה??

כתיבת תגובה

סגירת תפריט