חם מהתנור: ג'ף גרין יעבור לממפיס גריזליס/רועי ויינברג

דווח כי ממפיס גריזליס ובוסטון סלטיקס צפויות לבצע טרייד, שיעביר את הסמול פורוורד המוכשר של בוסטון, ג'ף גרין, לממפיס (11-25), בתמורה לבחירת סיבוב ראשון עתידית-שצפויה להגיע לבוסטון (22-12) אחרי 2019, וחוזהו של טיישון פרינס הוותיק.

בטרייד זה, ממפיס מקבלים סמול פורוורד שיכול לשחק גם כפאוור פורוורד, מספק הגנה אישית טובה וסקורר לא רע, שקולע 17.6 נקודות למשחק ב-43.4% מהשדה. ממפיס היא קבוצתו השלישית של גרין בקריירה, לאחר שמלבד בוסטון שיחק גם באוקלהומה מבחירתו בדראפט כבחירה החמישית ב-2007, עד 2011 בה עבר בחזרה לבוסטון, שהעבירה אותו בערב הדראפט ל-OKC.

בוסטון מקבלת את חוזהו הנגמר של טיישון פרינס, שמפנה לה מקום מתחת לגג השכר מבחינת העונה הבאה. כרגע יש לבוסטון 36 מיליון דולר בסך המשכורות, לעומת 45 שהיו לה לפני הטרייד, לעונת 2015/16. פרינס עצמו, הסמול פורוורד בן ה-34 שזכור לטוב מהאליפות שלקח עם דטרויט לפני עשור, קולע העונה 7.4 נקודות עם 3.2 ריבאונדים למשחק.

*

בטרייד נוסף שהירוקים ביצעו הערב, הם העבירו את הסנטר ברנדון רייט לפניקס סאנס (17-22), תמורת בחירת סיבוב ראשון עתידית וחריגת טריד של 5 מיליון דולר, שנוספת לחריגת הטרייד של 12 מיליון הדולר שבוסטון קיבלו בטרייד על רונדו. פניקס היא קבוצות השלישית של רייט העונה, לאחר שעבר בבוסטון ודאלאס. רייט קולע העונה 7.5 נקודות עם 3.6 ריבאונדים, באחוזים גבוהים במיוחד מהשדה-72.4%.

*

שיקגו בולס (12-25) ממשיכים לדבר עם ג'ימי באטלר, שצפוי להפוך לשחקן חופשי מוגבל בקיץ. כזכור, באטלר סירב בתחילת העונה לחוזה של 40 מיליון דולר ל-4 שנים. נכון לעכשיו, לאור יכולתו הגבוהה מאוד של השוטינג גארד העונה (21.7 נקודות, 6.3 ריבאונדים, 1.6 חטיפות ו-PER גבוה של 22.37), הבולס מתכננת להציע לו חוזה מקסימום, של 91 מיליון דולר ל-5 שנים, סכום הגבוה ב-1.45 מיליון דולר לעונה בממוצע ממה שכל קבוצה אחרת יכולה להציע לו (67 מיליון דולר ל-4 שנים) בקיץ. כידוע, שיקגו תוכל להשוות כל הצעה שתקבל על השחקן, מתוקף היותו שחקן חופשי מוגבל.

*

פילדלפיה 76' (6-29) משחררים סוף סוף את אנדריי קירילנקו, שקיבל כסף מהקבוצה מאז שעבר מברוקלין, אבל לא הגיע לאימון אחד, או משחק אחד, של הקבוצה, מאז ה-11 בדצמבר, עת בוצע הטרייד. קירילנקו שותף ב-7 משחקים בלבד העונה במדי ברוקלין, וקלע בהם 0.4 נקודות עם 1.1 ריבאונדים למשחק.

דווח כי ברוקלין האמינו, וסיפרו לשחקן, שקירילנקו ישוחרר לאחר הטרייד, וזאת הייתה ההסכמה הפורמלית בין הצדדים, אבל הסבנטי סיקסרס בחרו לא לשתף פעולה מבחינה זו של הטרייד, והשאירו השחקן אצלם. עכשיו הוא יקבל מבוקשו, ו-AK-47 יהפוך לשחקן חופשי.

*

מילווקי באקס (18-20) מתכננת להחתים את הבחירה הראשונה בדראפט 2000, קניון מרטין, ולשם כך מתכננת לעשות טרייד על הרכז נייט וולטרס, שקולע 2.3 נקודות עם 0.9 אסיסטים העונה.

מרטין, הפאוור פורוורד בן ה-37, שיתף פעולה עם ג'ייסון קיד, מאמן הבאקס, כשחקן בניו ג'רזי (מ-2000 עד 2004). כרגע השחקן חתום על חוזה של 10 ימים במועדון, ללא תשלום, ולאחר שהחוזה יסתיים, קרוב לודאי שהבאקס יחתימו אותו על חוזה נוסף, או על חוזה לשאר העונה, תלוי במצב העניינים בקשר לוולטרס.

*

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 28 תגובות

  1. המנצחת הגדולה של הטריידים האלו היא פיניקס גם קיבלו חיזוק למשחק פנים שלהם ויותר חשוב הטריידים האלה כנראה הובטחה להם הבחירה של הלייקרס. מקומות 1-4 מהסוף נסגרו וזה פילדלפיה, ניקס, מיני סוטה ועכשיו בוסטון הצטרפה

  2. אם איינג' עושה טאנקינג הוא עושה אותו עד הסוף. הוא לא מתבייש שכל העולם יידע שכל המטרה שלו זה להחליש את הקבוצה בשביל לקבל בחירות דראפט גבוהות. הוא נפטר מהשחקן הכי טוב שלו בעד כלום ובחירת דראפט או שתיים ועכשיו הוא נפטר מהשחקן השני הכי טוב שלו בעד עוד בחירת דראפט וחוזה נגמר שתגיע עוד ארבע שנים. אין בושה. אם אני זוכר נכון איינג' כבר עשה את זה פעם בשנה של דוראנט וגם בשנה של דאנקן אם אני לא טועה. מישהו בא לו לרענן את זכרוני?

    בתור אוהד בוסטון זה גורם לי לתחושת קבס. חבל שאחת משתי הקבוצות המפוארות בהיסטוריה של הNBA עושה כאלה מאמצים להיות כל כך גרועה.

    1. לגבי השנה של דאנקן זה אני לא זוכר לגבי השנה של דוראנט אז אתה צודק. העניין שהוא נכשל אז ובפוקס בזכות עזרה של מקהייל יצאה לו קבוצה לאליפות. הפעם לא יהיה לו המזל. אני מהמר שגורלו יהיה דומה לדומארס. בכל מקרה אוהדי בוסטון הם לא כמו אוהדי פילדלפיה והם לא יסכימו להסריח ככה יותר מעונה אחת

    2. דווקא במקרה של דאנקן לא היה לו שום קייס. הסאנס עשו טרייד על הבחירה הראשונה שלהם בדראפט הזה שנה קודם.
      אפילו אם זה לא היה המצב איינג' קיבל את הקבוצה פוסט הטרייד על בארקלי ולאחר הפתיחה הגרועה בתולדות המועדון (13-0) ואחרי שכבר עמדו על 31-15 הוא הביא אותם כמע למאזן חצוי ולפלייאוף.

  3. פילדלפיה לא שחררה את קירילנקו.
    היא השעתה אותו ללא שכר בגלל אי התייצבות לקבוצה.

    זה אומר שהוא ועדיין שייך להם לא מקבל שכר (3.3 מיליון), אבל כל עוד הוא בהשעייה הם יכולים להחתים עוד שחקן במקומו.

    1. למה בלאט לא לוקח את קרילנקו. AK רמז יותר מפעם אחת שהיה מאוד שמח לעבוד תחת בלאט – בטח שעכשיו גם מוזגוב שם. מבחינת בלאט, מדובר על חיזוק משמעותי למעמדו בתוך הקבוצה היות והשניים מכירים אותו מנבחרת רוסיה ומאוד מעריכים אותו.

  4. פלאייר שראיתי היום מודבק על הדלת של אחד הג"מים בליגה:
    "רק היום רק היום! מכירת חיסול בבוסטון מרקט!
    קחו הכל בזול- רק שימו בחירות דראפט בצנצנת לפני שאתם יוצאים.
    ואל תשכחו- מחר סאנדיי מרקט. שוק האיכרים.
    יש עוד ברנדון באס, ג'ראלד וואלאס ואבן טרנר או כל שחקן מעל גיל 25 תמורת מלפפון וגמבה. בחירות סיבוב שני של 2025 יתקבלו בברכה.
    תודה,
    משפחת איינג'
    "

    1. בסך הכול 3 נקודות. זה בעיגול כלפי מטה…
      מה שהכי מצחיק זה כשהוא חתם על החוזה כולם דיברו על השחיתות של פרוחורוב. בסוף אפילו החוזה הזה שנראה מציאה הצליח להיראות מוגזם כמו כל שאר החוזים של הנטס.

      1. קלע שלוש נקודות מ-4 זריקות מהעונשין במשחק הראשון שלו העונה, לקח גם 3 ריבאונדים וחטף פעם אחת, משחק שיא של קירילנקו ב-2014/15, מי זוכר שלפני כמה שנים הוא היה אולסטאר

  5. כתבה מעולה!

    אחלה טריידים, פיניקס וממפיס התחזקו במקומות הנכונים.
    המערב מטורף, לא זכור לי מצב כזה של כ"כ הרבה קבוצות מפחידות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט