פריוויו למשחקי שישי הלא מיותר/רועי ויינברג

הלילה בליגה-ערב הרבה יותר מעניין מהשעמום הרגיל של ימי שישי, עם מפגשים בין הווריורס לקאבלירס, משחק בין 2 הקבוצות הלוהטות במזרח (אטלנטה והניקס), הגבה פוגשת את מארק גאסול, הבולס את הוויזארדס, ופניקס את הספרס.

*

02:00-אינדיאנה פייסרס (23-14)-בוסטון סלטיקס (21-12)

רג'י מילר ולארי בירד לא יהיו פה, וגם לא פול ג'ורג' וראז'ון רונדו, אבל המשחק יכול להתפתח לאחד מעניין, שישפיע על הכאוס שנמצא במקומות 9-13 במזרח (משחק וחצי בין אינדיאנה במקום התשיעי לאורלנדו במקום ה-13). על המגרש יהיה מעניין לראות את רוי היברט וקודי זלר, שני שחקנים ששונים בתכלית בסגנון המשחק, אבל עושים עבודה טובה יותר (זלר) ופחות (היברט) מעמדת הסנטר בקבוצותיהם.

תחזית: היברט לא יהיה האיש שיעשה את ההבדל, אבל הקבוצה שלו תנצח, הודות ל-50 נקודות משותפות של ג'ורג' היל, רודני סטאקי וסי ג'יי מילס.

*

02:30-ברוקלין נטס (19-16)-פילדלפיה 76' (29-5)

ה-76' בבעיות. הם כרגע במקום ה-14, ומגמת ההפסדים של ניו יורק תמנע מהקבוצה להגשים את המטרה שלה, ולסיים אחרונה בליגה. למזלם, לניקס יש 5 משחקים יותר, ופילדלפיה לא תבזבז את ההזדמנות שנוצרה לה בהעדר משחק של הניקס להפסיד. זה מה שיקרה, וברוקלין תנצח.

*

02:30-דטרויט פיסטונס (23-12)-אטלנטה הוקס (8-27)

משחק מרתק בין 2 הקבוצות הרותחות במזרח, שאחת עם 7 ניצחונות רצופים, והשנייה עם 9 ניצחונות מהעשרה האחרונים. יהיה מעניין מאוד לראות מי תנצח פה, בקרב בין קבוצה שפתחה את העונה בסערה ורק מגבירה, לאחת שהייתה באותה ליגה של פילדלפיה וניו יורק ומהר מאוד העלתה מצברים ומאיימת על מקום בפלייאוף.

המצ' אפ המרכזי בין הצדדים, כרגע, הוא גרג מונרו ואנדרה דרומונד, הקו הקדמי המוכשר של הפיסטונס, שבהעדר ג'וש סמית' מממש את הפוטנציאל, לקו הקדמי של ההוקס-אל הורפורד ופול מילסאפ, שני שחקנים אינטליגנטיים ביותר שמשלימים את שיטת ההתקפה של ספאחיה ובודנהולצר. הקו הקדמי הטוב יותר, בקרב בין מומחי ההגנה של דטרויט למומחי ההתקפה מאטלנטה, יכריע לאן יקום ויפול המשחק.

תחזית: משחק קשה מאוד לחיזוי, אבל אני אלך עם תחושת הבטן בדמות הפתעה הערב, וניצחון נוסף של דטרויט. דרומונד ומונרו עם 45 נקודות ו-35 ריבאונדים משותפים, לפחות.

*

03:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (19-17)-יוטה ג'אז (23-13)

הג'אז לא רעים, והצבע המתגבש של רודי גובר ודריק פייבורס יעשה שמות בליגה בעתיד. גם דאנטה אקסום וטריי בורק, ויחד עם היווארד יש לקבוצה מסולט לייק סיטי עתיד ורוד.

לעומת זאת, הסיפור של אוקלהומה זה ההווה-ראסל ווסטברוק נותן עונת MVP, והשחקן המצטיין המכהן, קווין דוראנט, מראה שוב ושוב את יכולתו הגבוהה בעודו משתקם מפציעה. למרות הבק טו בק, הראשון של אוקלהומה העונה עם שניהם כשירים, הת'אנדר צפוייה לנצח ללא בעיות משמעותיות.

*

03:00-וושינגטון וויזארדס (11-24)-שיקגו בולס (11-25)

משחק מרתק נוסף, בקרב אריות ששייך לצמרת המזרח. וול, ביל ופירס יוכלו לאזן את רוז, באטלר, ודאנליבי, והשאלה המעניינת פה, במשחק שיכול להתפתח לסדרת פלייאוף מרתקת (מקום שני נגד שלישי במזרח), היא כמה טוב הקו הקדמי של הוויזארדס.

גורטאט והאמפריס עושים עבודה טובה, אבל תמיד נראה שהם לא יוכלו להתמודד מול הקווים הקדמיים הקשים של הליגה. הערב הם פוגשים קו שיכול לשאת בתואר הקו הקדמי הטוב בליגה (הקווים של דאלאס, דטרויט, וממפיס מאחוריהם), בדמות פאו גאסול וג'ואקים נואה. הספרדי והצרפתי לוקחים ריבאונדים, קולעים שצריך, יכולים לנהל את המשחק ועושים יופי של הגנה. ניצחון ביתי יהיה הצהרת כוונות חזקה של המכשפים.

תחזית: נואה וגאסול זה יותר מדי עבור הקו הקדמי החלש של הוויזארדס. הניצחון ילך לשיקגו.

*

03:00-ניו אורלינס פליקינס (18-17)-ממפיס גריזליס (10-25)

קווים קדמיים זה הסיפור פה. בצד אחד יש את הקו של הפליקינס, שכולל רים פרוטקטורס מהשורה הראשונה כמו עומאר אסיק, סטרץ' פורים כמו ראיין אנדרסון, ומעל הכל, הסנטר המגוון ביותר בליגה מזה שנים, אנטוני דיוויס. בצד השני יש את הקו היעיל של מארק גאסול וזאק רנדולף, שלא מספק כלים כמו קליעה מרחוק, אבל נותן קליעה וריבאונד מעולים, וזה מספיק כדי להפוך את ממפיס לקונטנדרית יחד עם עבודת הקו האחורי.

מה שיעשה הלילה את ההבדל יהיה הקו האחורי, וזה ממפיס עדיפה בהרבה. זה יתן לה ניצחון הערב, במשחק בין יריבות הבית הדרום מערבי. ממפיס מנצחת.

*

03:30-סן אנטוניו ספרס (15-21)-פניקס סאנס (16-22)

הסאנס שווים לסן אנטוניו במאזן, וניצחון חוץ של דראגיץ', בלדסו ושות' יוריד את סן אנטוניו למקום השמיני במערב, מרחק משחק מהשביעי, וירחיק אותם עוד יותר מהמקום הראשון. הם עדיין יהיו ביתרון של 2.5 משחקים מהמקום התשיעי, אבל קיים סיכוי שהאלופה לא תגיע לפלייאוף-מה שקרה בעבר, אבל לא כאשר כל הסגל של האלופה נשאר אצלה.

מבחינת המשחק עצמו, יהיה מעניין לראות איך הקו האחורי של הספרס, בהנהגת דני גרין, מאנו ג'ינובלי, וכמובן פאטי מילס וטוני פארקר המשתקמים, יעצור את המפלצת שיש לפניקס בעמדות האלה-גוראן דראגיץ', איזייאה תומאס, אריק בלדסו וג'רלד גרין המעולים. אני לא רואה את זה קורה, אבל בפעם המי יודע כמה, טים דאנקן יתעלה וינצח בשביל סן אנטוניו.

תחזית: כפי שאפשר להבין מהטקסט, אני הולך עם הספרס.

*

03:30-מילווקי באקס (18-19)-מינסוטה טימברוולבס (29-5)

שנה שעברה שתי הקבוצות היו הבושות של הקונפרנסים שלהם, אבל העונה, בזכות השיפור של הגריק פריק, והאימון המשובח של ג'ייסון קיד, הבאקס הפכו לקבוצת פלייאוף לגיטימית. הוולבס עדיין לא עשו את קפיצת המדרגה, והמשחק יהיה יחסית חד צדדי, ויתן הזדמנות טובה לראות את כוכבי הליגה העתידיים. שוב, הפעם, מילווקי תנצח.

*

05:00-סקרמנטו קינגס (20-15)-דנבר נאגטס (20-16)

דנבר נאגטס תמיד הייתה באחד מ-2 המצבים הבאים: קבוצה של סקורר מוכשר וצוות מסייע לא רע מסביב (אלכס אינגליש, כרמלו אנטוני), או קבוצת התקפה מוכשרת בטירוף ללא כל כוכבים, שיכולה לקלוע 150 נקודות במשחק, ולספוג 160.

השנה, דנבר נמצאת בפוזיציה השנייה. סקרמנטו צריכה לנצל את זה ולשחק באופן משוחרר נגד ההתקפה החזקה של דנבר, כי עם מצב ההגנה הנוכחי של הקינגס, הם לא יצליחו לנצח דרך הדיפנס. אני רואה את הקינגס עושים את זה, ומנצחים. סקרמנטו.

*

05:30-גולדן סטייט ווריורס (5-28)-קליבלנד קאבלירס (17-19)

יבלוט בהעדרו לברון ג'יימס, אבל גם בלעדיו יש לנו משחק מעניין מאוד, שנגד הווריורס המעולים תשחק הקאבלירס, עם קיירי אירווינג, קווין לאב ושון מריון, בנוסף לרכשים החדשים שהגיעו השבוע, כולל טימופיי מוזוגוב.

אל תצפו ליותר מדי מהסנטר הרוסי בפרט וקליבלנד ככלל, והבדלי הרמות יעשו את שלהם. אם לברון היה משחק, כל הסיפור היה נגמר אחרת, ולא בניצחון של גולדן סטייט.

*

05:30-לוס אנג'לס לייקרס (25-11)-אורלנדו מג'יק (25-13)

לא נשאר הרבה מגמר 2009. דריק פישר וקליעת הקלאץ' שלו, שהכריעה את הסדרה למעשה, עברו לאמן בחוסר הצלחה את ניו יורק, הווארד עבר ללייקרס בכלל ומשם ליוסטון, גאסול עבר לשיקגו, טורוקוגולו מדרדר, ורק קובי בראיינט נשאר, מזדקן בסטייפלס סנטר, אבל עדיין נותן תצוגות על. משחק טוב נוסף שלו יספיק לניצחון ה-12 העונה של הלייקרס, למרות בנק הכשרונות הצעירים שצומח באורלנדו (ויקטור אולאדיפו ואלפריד פייטון יהיו באול-סטאר תוך חמישה שנים מהיום).

*
סרטון מבריק על ה-A-TEAM הסודית של טקסס, הספרס:

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 106 תגובות

  1. תודה רבה על הפריוויו המושקע!

    לדעתי לאטלנטה דווקא יש את הכלים לנצח את דטרויט, והם יעשו זאת הלילה.

    כמו כן, לדעתי אם קליבלנד תופסים יום, הם יכולים לנצח את הווריורס. אני יודע, נשמע מופרך.. אבל אם קיירי יתפוס יום כמו שתפס נגד יוסטון, ומוזוגוב ישתלב טוב, הם עוד יכולים להפתיע..

  2. ערב עם כמה "הפתעות":

    אינדיאנה
    ברוקלין
    דטרויט
    OKC
    וושינגטון
    ניו אורלינס (ללא רנדולף ז"א)
    ס"א
    מילווקי
    סקרמנטו
    ג"ס
    אורלנדו (משאלת לב לטובת בחירת הדראפת של הלייקרס)

  3. דטרויט – אטלנטה סופר מעניין.
    לא רואה איזה סיכוי יש לקאבס נגד הלוחמים. זאת תהיה סנסציה אם הם אפילו ימתחו אותם

  4. אחלה פריוויו, תודה רועי!
    הימורים: בוסטון, ברוקלין, אטלנטה, ניו אורלינס, אוקלהומה, וושינגטון (הלוואי!), מילווקי, סן אנטוניו, סקרמנטו, גולדן סטייט ואורלנדו.

    ורק שני תיקונים קלים:
    בבוסטון משחק טיילר זלר ולא אחיו קודי זלר, והעובדה שלניקס ולפילדלפיה מספר ניצחונות זהה, אבל לניקס יותר משחקים, דווקא משחקת לרעתה של פילדלפיה (בהנחה שהמטרה כמובן לסיים אחרונה)

  5. רועי, הקו הקדמי של הויזארדס אמנם לא מספק נק' בצרורות, אבל חלש הוא לא, לפחות לדעתי, ואת זה גם יודע נואה אחרי שאשתקד ננה וגורטאט האכילו אותו חצץ.
    לדעתי ג'ו וול יתעלה לרגל המעמד ויוביל את המכשפים לניצחון.

    בקשר לאינדי, לא בטוח שהיברט ישחק עקב פציעה, כאשר אם לאבוי אלן יפתח במקומו, הניצחון שלנו מובטח, אלא אם ג'ורג' היל וסטאקי ייעדרו פעם נוספת.
    אינדיאנה השנה היא הקבוצה הפצועה בליגה.

  6. המשחק החשוב של הערב הוא של הספרס מול פיניקס
    הפסד של הספרס והם יכולים למצוא את עצמם במצב לא נעים
    דטרויט במשחק של הצהרת כוונות מול ההוקס
    גולדן סטייט ירכבו על הפרשים וזה הולך להיות לא נעים

    1. לספרס לא יקרה שום דבר אם יפסידו. יאבדו את המקום השביעי, אבל רק לכמה ימים.
      יודע מה, ההגדרה שלך מדויקת. לא נעים – אבל בטח לא נורא.

      1. שימו לב שהמאבק של הספארס הוא לא על המקום השמיני, אלא נגד הסאנס! זה משחק ראש בראש. אלה הקרבות שיכריעו – כבר מעכשיו, ועד אפריל – מי ישחקו באביב. בשנה שעברה חיכינו הרבה זמן עד שהתפתח כזה קרב. בין הסאנס, דאלאס וממפיס. אז פניקס הפסידו.
        השנה אלה הקליפרס, ואוקלהומה סיטי שמצטרפות לקבוצה הזו מסיבות אלה או אחרות. מישהי תישאר בחוץ.
        זה משחק חשוב לשתי הקבוצות. ומשחק מצוין.

        1. זו הנקודה דנסקי. אנו, אוהדי הספורט הרומנטיקנים מטבענו, נוטים לייחס חשיבות עצומה למשחקים האלו. ״משחק על 6 נקודות״ וכו׳. בפוסט שלי הראתי שבעוד שבוע הסאנס נכנסים לסדרת משחקים מטורפת נגד אריות הליגה, כך שגם אם יעברו את הספרס היום, זה כנראה לא יהיה משמעותי יותר מידי. בעוד חודשיים, למשחק כזה תהיה חשיבות עצומה.

  7. כרגיל ספורט 5 משדרים משחק לא מעניין, הפעם סקרמנטו דנבר. מה עשינו לכם רע?? ההימורים שלי להיום- אינדי, ברוקלין, דטרויט, אוקלהומה, וושינגטון, ניו אורלינס, פיניקס, מילווקי, דנבר, גולדן סטייט, אורלנדו.

  8. האם קובי יעשה טריפל דאבל נוסף הלילה ?
    ב5 משחקים האחרונים הוא עומד על ממוצע רונדו והיום הגיע משחק אפשרי לזה …

  9. ״המצ' אפ המרכזי בין הצדדים, כרגע, הוא גרג מונרו ואנדרה דרומונד, הקו הקדמי המוכשר של הפיסטונס, …״
    המצ׳אפ המרכזי הוא ג׳וש סמית׳ נגד ג׳וש סמית׳- הקבוצה שהוא יותר הרס- בהעדרו, תנצח.
    תודה על הפריוויו!

  10. אחרי כמה ימים בהם היו חמים על לואל דנג, השמועות שקושרות את גורלו בגורל ממפיס קצת נרגעו ועכשיו הם קרובים קרובים לטרייד בשביל ג'ף גרין.
    יכול להיות שמישהו שם בעירו של אלביס סוף סוף קלט ששחקן שרגע השיא בקריירה שלו הוא בלוק על רג'י מילר, כבר אבד עליו הכלח?

  11. אם זה תלוי בקאזנס הקינגס חוזרת להיות כמו בתחילת שנה.[כלומר רלוונטית]
    הוא שוב בריא והוא רוצה להיות אולסטאר ולכן הוא שם את כל הכעסים שיש לו על ההנהלה בצד.
    לקינגס ישעכשיו ארבעה משחקי בית ברצף וזה הזדמנות לחזור לעניינים.
    [גנבר, קליבלנד ללא לברון דאלאס ומיאמי]
    לדעתי הקינגס יכולים לקחת לפחות 3 מתוך ארבע.

  12. אני במקום פופוביץ מתחיל לה לחץ, פיניקס. ופליקנס לא יוותרו בקלות על המקום ה8 , ויש את אוקלוהומה .

    בקיצור הספרס צריכים להתעורר ומהר

  13. מה שעושה טאקר לספרס איי איי איי

    נואל עם דאנק נצחון 3 שניות לסיום בברוקלין.

    אטלנטה שרדה את הקבק של דטרויט
    והליג פאס היום עם איכות זוועה……..

  14. וויטרס הראה שהתאנדר זה המקום בשבילו.

    וסמית המחבל קולע 12 נק בעשר דקות מול הווריורס..

    ניו יורק ממשיכה להפסיד……

    נו הטרייד כנראה עשה טוב לכולם

    1. וויטרס באמת תפור על ה OKC, אין לך מושג מי יביא לך את הכאפא איתם, יש להם עכשיו 3 שחקנים שכל אחד מהם יכול להתפוצץ בכל רגע נתון. ארבע עם פרי ג'ונס שיהיה בריא.

  15. זה נראה לי כמו הערב של … קליבלנד! הם אשכרה מדברים אחד עם השני, צעקות החלפות חסימה, עוד לא ראיתי את זה מהם השנה3.

    1. אתה קורא לזה אנרגיות, אני קורא לזה בלאגן, זה לא יעבוד לאורך זמן.

  16. הרג אותי בפסק זמן: קר אומר לחברה "להיזהר יש להם קלעים טובים, הם קבוצה טובה" ובוגוט נשפך מצחוק

    1. אז בעצם אתה נותן לי פה את ההגדרה של אימון" "לחזור על אותה פעולה
      ועם הזמן אתה מקבל תוצאה שונה", הלא כן ?

      1. תחשוב על מה שכתבת ותבין שאתה משחק לידיים של איינשטיין. אתה מאמן בשביל לשים את הכדור בסל . אם תקווה לתוצאה שונה אתה לא שפוי

          1. אני מתאמן על זריקה משלוש, אני מחטיא, אני זורק עוד 500 פעם
            התוצאות לאט לאט משתפרות, משמע, משתנות

  17. טוב קליבלנד בדרך להפסד רביעי ברציפות, מקום 6 במזרח, בפיגור של 6 משחקים מהמקום הרביעי. אולי הגיע הזמן שנתייחס אליהם כעוד קבוצה רגילה במזרח שלא הייתה מגיעה לפלייאוף לו שיחקה במערב.

    כל הכבוד לאטלנטה על ניצחון מצוין בדטרויט, ולוושינגטון שכיסחה את הבולס.

    1. כשלברון בחוץ כבר שבעה משחקים רצוף ועם שלושה שחקנים חדשים אני לא רואה מה הטעם להתייחס למה שהיה.
      מבחינת פוטנציאל יש להם יותר מלרוב הקבוצות מעליהם, אם יצליחו או לא נראה בעתיד.
      בכל מקרה כשיש לך את לברון בקבוצה אף אחד לא יתייחס אליך כאל עוד קבוצה, תראה את לייקרס, מדברים עליהם בלי סוף רק בגלל שקובי משחק שם, לא בגלל האיכות סגל המדהימה…

  18. ואם רק קליבלנד היו לוקחים את טאריק בלאק. אידיוטים. היה בוויברס בשביל חצי מליון ולא קפצו עליו. אחלה שחקן שלישי לרוטצית גבוהים.
    נתן ללייקרס היום 14 נק' ו-9 ריב' ב-17 דקות יחד עם הגנת צבע מעולה.
    אחד הרוקים האהובים עליי והוא אפילו לא נבחר בדראפט

  19. בלי ספק טאריק בלייק זה חיזוק טוב לקו הקדמי שלנו העונה(מהלך הכי אנטי טנקינג להביא אותו בשלב כזה של העונה).

    הוטא בעיקר מאפשר לשחק עוד דקות עם בוזר ברבע הרביעי ואיכשהו למסמס את ההגנה המזעזעת של בוזר.

    גם לוקח קצת דקות מחוסר היציבות של אד דייוויס.

    מי שנותן עוד רעננות זה ראיין קלי, איזה יד יש לשחקן הזה- אני מת עליו!

    וההחלטה מלפני חודש של סקוט להפוך את בוזר ולין לשחקני חמישייה שנייה מוכיחה את עצמה.
    חודש של משחקים טובים של שניהם מהספסל(גם בהפסדים).

    1. לגמרי. לין הוא יופי של שחקן מחליף, מבוזר האמת ציפיתי ליותר אבל באמת יחד עם יאנג חמישיית המחליפים טובה יותר מה חמישייה הראשונה. יש מצב שסקוט עלה פה על סטארט אפ

  20. החמישייה הראשונה טובה יותר בהגנה(משמעותית) מהספסל ולכן הוא הלך על זה.

    אגב אני לא אהיה מופתע לגמרי אם יחפשו טרייד על היל אחרי שטאריק בלייק הגיע.

    וקטלתם את דני איינג'? יתן גם את אישתו ואת הביתולין של הבת שלו עבור בחירת סיבוב 1.

  21. ובוסטון ממשיכה לספק תחמושת למירוץ החימוש במערב. ממש איראן.
    אחרי רונדו, שלחו את רייט לפיניקס ועכשיו את ג'ף גרין ל ממפיס.
    אללה יוסטור ולהקתו מה שהולך במירוץ הפלייאוף במערב

  22. חצי סיבוב ראשון בדראפט על הלוח בדראפט הקרוב יהיה של בוסטון סלטיקס.
    בידור אם גם אז הם יקחו את השחקנים הפחות טובים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט