דטרויט פיסטונס are for real ?

הפיסטונס במאזן 0-7 מאז השחרור של ג'וש סמית' האם מסתמנת לה קבוצה חדשה בדרך למקום ה 8 במזרח או שמא אפיזודה חולפת ?

הפיסטונס דאשתקד עשו קולות של קבוצה שבדרך להיות כוח עולה במזרח . פוסטים של תשבוחות הגומרים את ההלל על הקבוצה פרי עטו של הדוק לא נקראו במישגן רבתי.

האמת שהקבוצה נראתה מבטיחה מאוד עם קו קדמי שיצק טריו אימתני ( דארמנוד , מונרו , סמית' ) יחד עם ברנדון ג'נינקס השנוי במחלוקת . קבוצה שיכלה להיות משהו כמו המקום ה 3 -4 במזרח אחרי מיאמי ואינדיאנה . הפתיחה הייתה הססנית ( 10-10) ותמיד נראה שהנה אוטוטו העסק הולך להתחבר מה גם שסף הכניסה לפלייאוף היה נמוך במזרח . הפיסטונס סיימו את העונה עם 7 ניצחונות ב 31 המשחקים האחרונים ובמאזן עגום של 53-29 . גם הפיטורים של מוריס ציקס באמצע העונה לא עזרו .

דטרויט הוא מועדון גאה עם 3 אליפיות משני שושולת הבד בויז ( 1 – מהרון , ליימביר, רודמו , סאלי , ויני ג'ונסון , אייזה , אגוויר דומארס , 2 – הוואלסים , צ'ונסי , טיישון פרינס , ריפ המילטון , מקדייס )

הבד בויז המקורייים – הזהרו מחיקויים !
באד בויז באד בויז . 2 what you gonna do when they come for you

תמיד היה משהו בקבוצה מעיר המכוניות שגרם לך לכבד אותם . אל אף אהדתי העזה ללייקרס לא לקחתי קשה מיידי את אובדני האליפות של 89 ו 2004 כי פשוט לפיסטונס הגיע יותר עם כדורסל גברי , קשוח של hard workers למרות שהם נראים כמו ה-קבוצה לשנוא לא היו רגשות כאלו נהפוך הוא .

העשור האחרון ( 2010 ואילך ) ממש עלוב והפיסטונס לא עברו 30 ניצחונות בשום עונה , העיר בפשיטת רגל אדירה ( המשבר של 2008-9 היה מכה אנושה לתעשיית המכוניות בעיקר פורד ו GM ) בעונה האחרונה היו קולות של תקווה ושוב הכל התרסק.

העונה בכדי להסיר כל ספק הוחתם מאמן ו GM מנוסה – סטן ואן גנאדי שעל אף הדאחקות והדמיון לרון ג'רמי הבן אדם עם קבלות בליגה . העונה נפתחת בצורה מזעזת והפיסטונס ננסה לרצף של 13 הפסדים רצופים ומאזן עגום של 5-23 ( חצי משחק מפילדלפיה ) ואז ג'וש סמית שוחרר

שוב רינוני הטנקניג הרקיעו לשחקים + המנהג המבורך ללעוג למנחם . זה נראה כמו מהלך אבוד אפילו ללא ניסינות להשיג על סמית' טרייד של חוזה גמור או בחירת דראפט שנייה של 2035.

הסיבה הרשמית הייתה הצורך לפתח צעירים וכי סמית' פגע בקבוצה .

תכלס סמית פגע בעיקר בחישוקים עם 24% מדאון טאון ומשחק מפוזר ולא מחובר . הסיטוצאייה הזכירה לי את הטרייד של רודי גיי במהלכו טורנטו שלחה את גיי לסקרמנטו בתמורה לבערך כלום.

חגיגיות הקונספירציה פרצו לכל עבר . מנחם שוב הרגיש כמו מתמדוד בשעשעון אחד נגד 100 . טנקיג ! צעקו התגובות וויגנס בדרך לקנדה ! חלק מהטעונים . בפועל טורנטו עברה תהליך שיקום מדהים . לאורי נראה כמו הרכז הטוב במזרח , דרוזן הפך לאוסטאר , וצילניוס , אמיר ג'ונסון וההמשך הישיר העונה . למרות הדחה כואבת מול לברוקלין ב 7 משחקים בסיבוב הראשון  נשאלת השאלה – רודי מי ?

המקרה של גיי מאוד מזכיר לי את המקרה עם ג'וש סמית ( לא התנאים של השחרור כמובן ) קבוצה שנותנת דרור לאחר העזובה של הביג שוט הגדול

למי שפקפק זה לא רק ה 7-0 in a row שימו לב לתוצאות

119-109 על אינדאינה עוד מתקבל על הדעת

23 הפרש בשני משחקי חוץ רצופים על הראש של קליבלנד ואורלנדו

הניקס הקבוצה היחידה לעצור את הפיסטונס על פחות מ 100 הפסידה 81 -97

סקרמנטו חטפה חזק 114-95 . לא מרשים במיוחד ?

https://www.youtube.com/watch?v=RemT66Dn_HE
ואז הגיע ג'נינקס ניצחון ענק על הספרס מסל ניצחון על הבאזר

יש אוכל מצויין בטקסס ועם האוכל בא התאבון  זמן נהדר להכות בדאלאס 95-108

107.8 נקודות למשחק בהפרש ממוצע של 15 , 3 משחקים ממיאמי וממקום שמוביל לפלייאוף. אז היה לנו רק כיוון פרונט או שמא הדלק במיכל יספיק ויהיה כאן סיפור מהאגדות על קאמ בק מתהום הנשייה למקום שנראה כמן חלום רחוק.

אחרי שסיימתי לנחס האם הפסד יגיע במשחק הביתי הקרוב ביום שישי מול ההוקס מזרחית לוהטת אחרת ? האם עוד עונה בדרך לפח ? מי הקבוצה הבאה שתשחחר כוכב בדרך לתהליך הבראה ?

המודל של טורנטו ועד כה דטרויט נראה כמו מודל נכון לקבוצה עם כוכב אחד נופל.

 

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 23 תגובות

  1. להיפטר מכוכב זו שיטה ישנה.
    על השיטה הזו הלכו השישיות ובינתיים הולך להם לא רע בכלל. הם עברו את הניקס

    1. ראיתי את הנולד כבר אז בתגובה שהפיסטונס עשו 2 ניצחונות ברצף ושהזריקה של סמית לא מהלך כזה גרוע
      נעים להזכר 😉

  2. אני מאמין שג'וש סמית' היה בעיה בחדר ההלבשה יותר מאשר בעיה על המגרש (וגם שם הוא היה בעיה לא קטנה). הקבוצה הזאת כישרונית בטירוף ולכן אולי אחרי השחרור שלו, שגם החזיק מעצמו סופרסטאר, הכל מתפוצץ, וכולם מרגישים יותר בנוח.
    ביוסטון יש מי שדואג להרגיע אותו, אפילו רק בנוכחות שלהם (ובראשם הווארד)

    1. בד בויז 1 , בד בויז 2
      הכוונה הייתה למספר את הבד בויז לא את כמות הטבעות
      הבד בויז 1 הפסידו לליקרס משחק 7 עם פאול מפוקפק של ליימביר על קארים ולא היו רחוקים מטריפיט
      הבד בויז 2 היו רחוקים דאבל טים מיותר של ראשיד מאליפות נוספת

  3. ג'אש סמית' הוא שחקן כדורסל טוב מאד. ביוסטון הוא יעזור מאד להגיע לטופ. זה שדטרויט עושה טוב בלעדיו זה מקרה של כימיה. כשחמישה שחקנים משחקים, אתה לעולם לא יכול לנבא את הכימיה והקואורדינציה ביניהם. זה לא מקרה ראשון ולא אחרון ששחקן טוב מאד עוזב, והקבוצה משתפרת.
    אבל עלינו לחכות. זה רק 7 משחקים. נדבר בסוף העונה.

  4. אני עדיין חושב שהוא פרייאר, אבל חייב להודות שהוא GM גאון. מפוזיציה כושלת צריך לדעת לצאת אפילו אם צריך לחתןך.

    אבל ככה זה בהופס (לפחות מנחם ואני) כותבים מה שרואים…

        1. מסכים איתך, אבל ההיסטוריה שלו מראה שהוא תמיד פותח ככה,
          עיקר הטענות שלי אליו זה כול ההשתפכות הטינייג'רית שלו
          מול לברוגז ג'יימס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט