סיכום יום חמישי הלא רע בכלל / דור בלוך

ובכן, דרמה לא הייתה לנו ביום חמישי הלא רע בכלל, אבל מיני הפתעה בהחלט הייתה, הניקס ממשיכים להיות פתאטיים, ויוסטון ופורטלנד ממשיכים להיראות מצויין בעוד ערב שהדגים היטב את הפער העצום בין המזרח למערב השנה.

טורונטו רפטורס 95 – שארלוט הורנטס 103

שארלוט מנצחת את קבוצת הבית הטובה במזרח ומוכיחה שהאיזור הזה ממשיך להיות במידה רבה אקראי והכל אפשרי שם הן בדירוגים לקראת הפלייאוף והן בפלייאוף עצמו.

שארלוט פתחה טוב בהובלת ווקר והנדרסון, ברבע השני קייל לאורי הוביל קמבאק במשחק תנודתי מאוד בין השתיים האלה. הרבע השלישי היה שוב של שארלוט אבל טורונטו עשתה קמבאק ברבע הרביעי והורידה ל-3 פחות מדקה לסיום.

במאני טיים, כמו בכל המשחקים בתקופה האחרונה לשארלוט היה את קמבה ווקר עם שלשה 20 שניות לסיום שהגדילה את הפער ל-6 וגמרה את המשחק בפועל.

הפסד רביעי רצוף לטורונטו למרות 24 נקודות ו-7 אסיסטים של קייל לאורי, ותרומה יפה של לו ויליאמס מהפססל עם 15.

בשארלוט הייתה זו החמישיה שלה שהשתלטה לגמרי על המשחק (ומכאן הפער הגדול בתוצאות בין הרבעים), כשווקר קולע 29 על אף אחד מ-5 מהשלוש, הנדרסון מוסיף 31 באחוזים נאים וקיד גילקריסט עם דאבל דאבל של 10 ו-11.

ניו יורק ניקס 96 – יוסטון רוקטס 120

חבל לדבר יותר מדי על המשחק הזה, כשניו יורק בבית נראת כל כך חלשה ונרפית. יוסטון עלתה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון והניקס לא נראו אפילו בכאילו שהם מנסים לחזור למשחק עד הסיום יתרון השיא של יוסטון הגיע ל-29 לפני שהסתפקו ב-24 בסיום.

הניקס ממשיכים לשפר את שיא הפרנצ'ייז עם 14 הפסדים רצופים, יוסטון כבר עם 11 נצחונות רצופים נגד הניקס, שהפסידו את משחקם ה-24 מתוך 25, בדרך למאזן הגרוע בליגה.

ביוסטון שבעה שחקנים בדאבל פיגרס כולל כל שחקני החמישיה בהובלת הארדן עם 25 ב-30 דקות. ג'ייסון טרי בלט מהפססל עם 14 והווארד תרם דאבל דאבל של 13 ו-10 ב-24 דקות.

לניקס לעומת זאת אין קבוצה, אף שחקן בחמישיה לא קלע במאזן דו ספרתי (!!!!) שזה לא כזה מפתיע בהתחשב בעובדה שאני לא בטוח שהחמישיה הזאת לוקחת את היורו ליג.

לא מאמינים? תבדקו אותי: פריג'יוני, קלדרון, הרדוואי ג'ניור, סמית', אלדריץ'. מישהו לוקח את האקשן הזה מול צ'סק"א, ריאל או ברצלונה?

הקלעים המובילים? וור, ארלי וגלוואי. מי? לי זה נשמע כמו שחקנים שה-NBA2K ממציא אחרי שאתה משחק 10 עונות.

פורטלנד טרייל בלייזרס 99 – מיאמי היט 83

מיאמי דווקא פתחה טוב ואפילו הובילה ב-10 ברבע הראשון בדרך ליתרון 5 במחצית, אבל במחצית השנייה זה כבר לא היה כוחות ופורטלנד סגרה רבע של 16-33 בדרך לניצחון קל, הרבה הודות להשתלטות מוחלטת על מחלקת הריבאונדים. פורטלנד לקחה 28 מתוך 50 הריבאונדים שלה במחצית השניה בדרך ליתרון 50 42 בקטגוריה הזאת בסיום.

אולדרידג' שסיים עם 24 ו-12 קלע 10 נקודות ברבע השלישי כדי להכריע את ההיט. ווסלי מתיוס הוסיף 18, לילארד עם 16 שקטות וקיימן הלא נגמר עם 10.

במיאמי וייד ממשיך להחזיר את השעון אחורנית עם 23 ו-7 ריבאונדים ובוש הוסיף 18 אבל רק 5 ריבאונדים. כריס אנדרסון חזר מפציעה וזה עדיין לא נראה כמו זה עם 5 נקודות ו-3 ריבאונדים.

 

וזה נכתב לפני המשחקים:

שלושה משחקים הלילה בליגת הכדורסל הטובה בעולם, ויש איתנו הלילה כמה ווינרים רציניים, וכמה לוזרים ממש ממש רציניים, אז בלי תוספות מיותרות, בואו ניגש לאקשן.

טורונטו רפטורס (10-24) – שארלוט הורנטס (24-13):

מי היא טורונטו?

זאת השאלה שאוהדי כדורסל בקנדה, ומספטי טורונטו בתפוצות צריכים לשאול את עצמם. האם זאת קבוצת הבית שניצחה 5 נצחונות בית רצופים והייתה בריצה של 1-8 לפני מסע החוץ הנוכחי, או הקבוצה שהפסידה שלושה משחקים רצופים, ו-6 רצופים בחוץ?

האם לאורי הוא באמת אחד הפוינט גארדים הטובים בליגה או שזאת אשליה שנובעת מחולשת המזרח?

לא בטוח שנקבל תשובות לכך הלילה בטורונטו, אבל הקנדים ישמחו בכל מקרה על החזרה הביתה.

גם שארלוט היא קבוצה שעוד מחפשת את דרכה, אחרי עלייה לפליאוף והופעה סבירה מול מיאמי בעונה שעברה, שארלוט קיוותה לעשות עוד צעד קדימה, אבל במקום זאת עשתה צעד גדול אחורנית וחזרתה לפלייאוף נמצאת בספק רב נכון לעכשיו (למרות שבמזרח הכל יכול להיות). אל ג'פרסון פצוע, אבל הסיבה העיקרית לאופטימיות אצל ההורנטס הוא קמבה ווקר שקלע 31 נקודות בהופעת קלאץ' נהדרת לניצחון מול ניו אורלינס ביום רביעי. שארלוט מחזיקה במאזן 11-3 כשווקר קולע 30 נקודות ומעלה והוא יהיה המוקד של ההגנה של טורונטו הלילה.

הימור: טורונטו ב-7.

ניו יורק ניקס (33-5) – יוסטון רוקטס (11-24):

אם עד עכשיו הסיפור של הניקס היה עצוב, מצחיק, מעורר רחמים, מדכא, תעשו את הבחירה שלכם, בימים האחרונים הוא הפך להיות ממש מרגיז.

שליחת שני שחקנים מהקבוצה בחינם, והניסיון המגושם לגרום לאנתוני לא לשחק יותר העונה ולטפל ברגלו הפצועה מריחים מטנקינג מהסוג המסריח ביותר, בדיוק מה שהליגה מנסה להיאבק בו.

מנגד, קשה להאשים את הג'קסונים. הירושה שהם קיבלו היא כל כך באושה שספק אם יש מה לעשות חוץ מלהרוס את הכל ולהתחיל מחדש וזה בדיוק מה שהם ינסו לעשות.

מבלי ששמנו לב הניקס כבר עם המאזן הגרוע בליגה, הם הפסידו 15 מ-18 בבית, כולל 10 הפסדים רצופים בבית בהם קלעו 88 נקודות בממוצע למשחק בלבד. 13 הפסדים רצופים הפכו את הקבוצה לשיאנית ההפסדים הרצופים בהיסטוריה של המועדון, היי פילי, היזהרי השיא שלך בסכנה.

יוסטון נעזרה בצרות של קליבלנד כדי לעצור רצף של שלושה הפסדי חוץ במשחק הבכורה של ג'וש סמית', ויהיה מעניין לראות איך אפקט סמית שעבד כל כך טוב עבור דטרויט יעבוד עבור קבוצתו החדשה – הימור שלי, שתי הקבוצות הרוויחו בענק, סמית יהיה מוכן הרבה יותר לעשות את מה שהוא טוב בו ולא לעשות שטויות ביוסטון, הרצה בצמרת מאשר בדטרויט.

הימור: יוסטון ב-20.

פורטלנד טרייל בלייזרס (8-27) – מיאמי היט (20-15):

הבלייזרס ממשיכים את היכולת הנהדרת שלהם מהעונה האחרונה והם במקום השני במערב התחרותי, עם מאזן של 15 מ-17 בבית, לא צריך לזלזל בחשיבות של המיקום הזה ויתרון הביתיות שהוא גורר איתו עד גמר המערב לפחות.

מיאמי היא לא הקבוצה שדוק הבטיח לנו בתחילת העונה, אבל הם גם לא התפרקו כמו קליבלנד אחרי שלברון עזב. ניצחון על ברוקלין ביום ראשון, קבוצה שבעצמה ניצחה 6 מ-7 האחרונים שלה הוא סיבה לאופטימיות עבור הפלורדיאנים, וגם שלושה ימי מנוחה לקבוצה שסבלה מלא מעט פציעות באה בטוב.

כריס אנדרסון ודני גריינג'ר חזרו לכשירות עבור ההיט, אבל אחד השחקנים שיהיה מעניין יותר לעקוב אחריו הוא חסן וויטסייד. הסנטר שהוחתם בנובמבר קלע 24 והוסיף 16 ריבאונדים ו-7 חסימות בשני המשחקים האחרונים.

בעונה שעברה שני המשחקים בין השתיים היו צמודים ואיכותיים והסתיימו בניצחון של הקבוצה מהמזרח, קשה לראות את זה קורה גם הפעם.

הימור: פורטלנד ב-10.

לפוסט הזה יש 48 תגובות

  1. אחלה פריוויו, תודה.
    מה קורה עם משחקי יום חמישי?
    פעם היו שמים רק את השופרא דה שופרא בימים האלו.
    למרות שמי היה יכול לצפות שניקס-רוקטס יהיה משחק כזה חסר עניין ומיאמי-פורטלנד עוד משחק אפרורי בליגה.
    בכל מקרה מאחל לניקס בחירה ראשונה שתהיה מוצלחת כמו ברניאני

    1. למה אשך? חוץ מהקומדיה השחורה בגארדן יש סיכוי למשחקים טובים.
      שארלוט כבר ב 0-3 מאז שג'פרסון מושבת (יש מצב שהוא ולא לאנס זו הבעיה?) וגם פורטלנד – מיאמי יכול להיות טוב

      1. שארלוט לא מעניינת אף אחד (כולל העיזות של מנחם) ומיאמי זה כדור שינה.
        נראה כאילו יום חמישי הפך להיות פח האשפה של הליגה.

        1. אי אפשר היה לדעת שהניקס יהיו כל כך גרועים, אפילו דובי הופתע מזה.
          חוץ מזה מה אכפת לנו יום חמישי, סוף השבוע הרבה יותר חשוב לצפייה של עכברי הכדורסל בציון.

  2. האמת? יום חמישי כבר לא כזה גדול 🙁
    מי שמחליף אותו זה יום רביעי 🙂
    אוף טופיק: שימו לב לספסל של ההוקס לפני ואחרי השלשה האחרונה של קורבר. לזה, רבותי, קוראים ק-ב-ו-צ-ה!!!

  3. באמת יום משעמם.
    יש כתבה מומלצת בכלכליסט, כדאי לקרוא:
    http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3649370,00.html

    ציטוט אחד שאהבתי מאוד: "בכל זאת כדורסל היה חייו. הוא למד לקרוא בעזרת טורי הספורט של מנחם לס, שדיווח מניו יורק ל"ידיעות אחרונות" ו"מעריב" על משחקי ה־NBA."

    אין על מנחם שכבר עשרות שנים ממשיך לכתוב על כדורסל והאנבייאי, מעניין כמה אנשים הדביק בחיידק הכדורסל!

  4. מארב אלברט ורג'י מילר הם צמד רהוט ומשעשע שאני נהנה לשמוע.
    זאת לא סיבה מספיק טובה לצפות במשחק של הניקס.
    הביזיונות האלה במדים של הניקס זה לא הניקס.
    נמאס לי לראות משחקים שלהם העונה.

  5. מתפרצת שלושה על אחד
    לנגסטון גאלוויי מאחורי הגב לשיין לארקין, שבלי להוריד כדור לרצפה מרים לאליאופ את קלינטוני ארלי ואילו את הMSG כולו.
    ההפרש יורד כמעט לשלושים.
    so help me God.
    חמש בבוקר בערד, מצפים לשלג.

  6. אוי ג'וש סמית נראה זוועה. משחק לא רק כאילו הוא לא רוצה לשחק, אלא גם לא יודע. לא חשק, לא קצב, לא חיבור.
    חבל שהוא לא עם דרון וויליאמס בקבוצה. הפועל רעל.

  7. וג'ייסון טרי עולה למקום השלישי בכל הזמנים עם 2013 שלשות, מאחורי ריי אלן ורג'י, ועושה את זה מול העיניים של רג'י!
    היסטוריה במשחק הזה, אחים שלי, היסטוריה!

  8. כמעט הצלחתי להעביר צפייה שלמה בלי להגיד שהניקס דוחים.
    מצד שני, גם הבלונדינית בפיר פקטור כמעט הצליחה לאכול את כל הרקטום של החזיר.
    שנינו הקאנו בסוף.

  9. מה אתם אומרים על שרלוט?
    ועכשיו אצבע באוזן ל-75% מגולשי האתר שלועגים עלי בגלל ביומבו.
    אז ניש נלי חדשות בשבילכם: הוא עלה בחמישייה ושנתן משחק בסדר גמור!
    אטלנטה ושרלוט! שתי קבוצות "ביתיות" שלי (שעתיים נסיעה ואפילו פחות, או לצפון לשרלוט או לדרום לאטלנטה). ככה זה. היכן שאני עו8בר לגור, הכדורסל מקבל דחיפה משמיים!
    וקמבה! בקרוב ניכנס לחמישיית הפוינטים.אמש 31 נק'. הערב 29

  10. כל פעם מחדש מדהים אותי הסיפור של המוריסים בפיניקס. הקבוצה נתנה להם 52 מיליון לארבע שנים, לחלוקה לפי ראות עיניהם. יצא 32-20 למרקיף.

  11. עוד ערב שהוא הוכחה ניצחת לכך שהמזרח הופך להיות חזק מהמערב.
    וייד קלע יותר מליליארד (23 לעומת 16!) והניקס כולה קלעה יותר מהארדן (96 מול 25 בלבד!! אצבע רטובה בעין של המלעיזים!)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט