לברון רוצה הכל. כולל העיר / הגולש הנאמן יניב פולסקי

king_james1

 

בשבועות האחרונים מתחולל פסטיבל דיוויד בלאט, ולצערי הרב הוא בעיקר לשלילה. לצערו של יניב, הוא אפילו הגיע לפינה הקטנה שלנו, לאתר.

האשם העיקרי בכל הסאגה הזאת הוא לברון.
אני לא מחסידי לברון בלשון המעטה, וכמובן שכל חסידיו מיד יתעוררו ויצעקו 'הרי כל דבר שלברון יעשה, אתה תאשים אותו וכל מה שקורה לקליבלנד זה באשמתו'(מה שנכון, אגב!) אבל אני מבטיח שניסיתי להיות אוביקטיבי כמה שניתן.
כל מה שאני כותב היא דעתי,תחושתי, וכמובן כל האינפורמציה המגיעה מהמדיה באופן יומיומי.
אתחיל מהתהחלה: מה הניע את לברון לחזור לקליבלנד?
הרומנטיים שבינינו מאמינים באמת ובתמים שהוא עשה את מה שעשה ככפרה על עזיבתו; קליבלנד-אקרון הן הרי הבית שלו. אני לא שולל אפשרות זאת לפחות בחלקה ואומר סבבה על החלטתו לחזור הביתה ולכפר על העזיבה, אבל זאת רק אחת מהסיבות ולדעתי כלל לא עיקרית.
הסיבה העיקרית היא העובדה שרק בקליבלנד הוא יכול להיות הכל.לברון הוא למעשה קליבלנד ,לא רק הקלוב אלא כל העיר.

לברון לעניות דעתי התאהב בפוזה הזאת,שבה הוא לא רק השחקן אלא הבוס הכל יכול שקובע הכל: מי יהיו השחקנים,מי יהיה המאמן,מי יהיה הGM,מי יהיו הנערים שמנגבים את הפרקט ואפילו עושה אודישינים למעודדות.

בחלק הזה אני אנסה לגעת בטעויות שלברון ביצע בכובעים הרבים שהוא מתיימר לחבוש.

מן הסתם, ההחלטה לחזור לקליבלנד התבשלה אצל לברון הרבה זמן וזה ידוע שכאשר הסתיימה סדרת הגמר הוא כבר ידע שהוא לא ממשיך במיאמי.השאלה שנשאלת היא למה לא להודיע מיד בסיום סדרת הגמר? למה למשוך את זה.

שימו לב ללוחות זמנים:

16/6/2014-נגמרה סדרת הגמר

20/6/2014-מינוי דיוויד בלאט למאמן קליבלנד

27/6/2014-בחירת אנדרו ויניגס במקום ראשון בדראפט.

בואו נפרק את התאריכים הנ"ל:

נניח שלברון מודיע ב17/6/2014 שהוא חוזר לקליבלנד,אמנם אני לא יכול להגיד מה היה קורה אילו,אבל יש סבירות מאוד מאוד גבוהה שקליבלנד לא היו מודיעים על מינוי בלאט בתאריך שהם מינו ובהחלט יכול להיות שהיה נבחר מאמן אחר.מה שכן בטוח שאיזה מאמן שהיה נבחר היה זוכה באישורו של לברון.

היה מתמנה בכל מקרה?

הלאה נמשיך עם בחירת הדראפט,בהנחה שקליבלנד כבר יודעים שלברון שחקן שלהם,כנראה בחירת הדראפט הייתה שונה ויותר מתאימה לצרכי הקבוצה(שמן הסתם השתנו).דבר נוסף הם יכלו לסחור בבחירת דראפט ולקבל תמורה הרבה יותר משמעותית ממה שקיבלו בסוף.

יכלו להשיג יותר?

עכשיו נדבר על לברון בכובע של ה – GM

לברון מאמין שהוא מבין את המשחק יותר טוב מכולם,למרות שהפעולות שבוצעו מוכיחות אחרת.

לדוגמא למה היה צריך את מייק מילר וגיימס ג'ונס,תגידו שהם הגיעו במינימום כסף,אז זה נכון אבל עדיין שניהם ביחד מרוויחים 4,180,490 מיליון דולר שיכלו ללכת לשחקן אחר שיותר מתאים לקבוצה.

דוגמא נוספת היא הטרייד של קויין לאב-הגעה של לאב זה לא משהו שהוא רע,להיפך זה דבר טוב,העניין הוא שקליבלנד ויתרה על הרבה מדי ומהר מדי.משחק פוקר קצת יותר טוב מקליבלנד והיא הייתה זוכה בלאב בטרייד יותר טוב מבחינתה ואולי לא מוותרת על 2 בחירות דראפט ראשונות.הקלפים היותר טובים היו אצלה ולא אצל מיניסוטה.ומי שחושב שההחלטה הייתה של גילברט/גריפין אז שיבושם לו.רק נזכיר את המכתב של לברון שבו הוא מראש לא הזכיר את כל העוברים בטרייד ואת כל השמועות שלברון שיכנע את לאב לבוא לקליבלנד.

לברון בכובע של הבעלים

אז נכון שהבעלים הם דן גילברט ובגדול אפילו לא לברון יכול להזיז אותו כי בסוף זאת קבוצה של גילברט שמשקיע מכספו.אחרי שאמרנו את זה,לברון נמצא בפוזיציה שגילברט לדעתי לא יכול לבצע שום פעולה ללא אישורו של לברון,ואפילו יותר מזה לא נראה לי שיש משהו שלברון ירצה וגילברט לא יספק לו.

מי הבוס?

אין כאן מערכת יחסים רגילה של כוכב עם בעלים אלא משהו מעבר לזהץאיך שאני רואה את זה הכוכב שולט בבעלים בצורה מוחלטת.

דוגמא לכך ניתן לראות בחוזה של לברון,שחתם לשנה אחת בלבד במקום נגיד לשנתיים(כדי שחס וחלילה הוא לא ייפגע מההסכם החדש) וזה נועד ולהזכיר שעמדת הכוח היא שלו ולא של אף אחד אחר.וכל השמועות שפתאום צצות על כך שלברון קודם כל חושב עסקי ולא יהסס לעזוב את קליבלנד אם זה מה שיידרש , ופתאום הוא מדבר עם וייד על איחוד. זה לא מקרי.לברון רוצה משהו ורוצה שזה יקרה עכשיו(הימור שלי פיטורים של בלאט).עכשיו שוב מתחילים להתעסק בהאם הוא יישאר/יעזוב וזה במקום לתת למערכת שקט.

עוד בעיה שהחוזה שנחתם לשנה גרמה,היא שבגלל שלברון חתם רק לשנה לא היה ניתן לשכנע את לאב להאריך את החוזה שלו מעבר לשנה ואיך שזה נראה לי לאב שנה הבאה בורח מקליבלנד(וואלקם טו לוס אנג'לס)

לברון בכובע של השחקן

כאן מקור הבעיות,באחד הפוסטים שנכתבו על הנושא מתן גילור כתב שהתרגלנו לטוב וכל שחקן אחר וכל שחקן אחר שהיה מעמיד את המספרים של לברון היינו שמים אותו כמועמד ראשי לMVP

אני טוען שבמקרה הנ"ל המספרים משקרים כי כצופים בקליבלנד משחקת ובפרט בלברון רואים תמונה אחרת לגמרי.רואים שחקן שבחלקים גדולים של המשחק משחק באפאטיות,מזייף בהגנה,לוקח זריקות בלי קשר למשחק,לא מוסר שצריך.בקיצור זה נראה כמו שחקן שפשוט לא רוצה לשחק איפה שהוא משחק.

בכל מקרה זה נראה מוזר ואין לי מושג האם זאת שביתה איטלקית,האם בגלל הדיאטה המוזרה,האם זה השחיקה של הגיל,האם כפי שעידו כתב הוא בכלל לא רצה לחזור ורק בגלל לחץ של אשתו הוא חזר.יכול להיות שכל התשובות נכונות,יכול להיות שאף אחת לא נכונה אבל בכל מקרה זה לא אותו לברון של השנים האחרונת.

לברון בכובע המאמן

הנה הגענו לנושא העיקרי שלשמו כתבתי את הפוסט.

נכון לעכשיו, ללברון אין את השליטה שהוא רוצה ובכל מקרה הוא לא מאמין שבלאט צריך להיות המאמן שלו.הסיבות לכך מבחינתי הן עלומות ובכל זאת אנסה לתת מספר השערות:

השערה אחת היא שאולי בלאט התחנף יותר מדי ללברון,שנמאס לו מזה ובכך שבלאט התחנף ללברון הוא לא רכש את אמונו אלא להיפך גרם ללברון לזלזל בו.

השערה אחרת היא שלברון מרגיש שהוא בשלב של חייו שאף אחד כבר לא יכול ללמד אותו כלום והוא פשוט לא מקשיב לבלאט.

עוד השערה זה שלברון חושב שהוא צריך לשחק למשל כפוינט גארד ובלאט לא חושב כך.

השערה אחרונה היא שידוע שלברון דואג לחברים שלו(ראה מילר,ג'ונס,החב'רה מהשכונה) וכנראה נשאר לו לדאוג לטיירון לו.

לברון בכובע של העיר-

לברון מאמין שהוא המשיח של קליבלנד רק בזכותו קליבלנד העיר תהפוך  ממקום אפרורי וקודר למינימום ניו יורק או לוס אנג'לס.

לסיכום נחזור לכותרת פתאום קם אדם(לברון)חושב שהוא עם (עיר) ומתחיל ללכת (להרוס את העיר).ולכל הנפגש בדרכו קורא הוא שלום(לבלאט)

מה שאני מנסה להגיד זה שלברון צריך להפסיק את כל העניינים מסביב להבין שקודם כל ולפני הכל הוא שחקן כדורסל ושיתחיל לשחק כמו שהוא יודע,אחרת קליבלנד לא יגיעו לשום מקום(בלי קשר לבלאט)

לסיום בנימה אישית אני לא רואה את בלאט ממשיך מעבר לעונה הזאת ועל זה אני מאוד אצטער,אך יחד עם זאת לפחות אני אוכל לחזור ולייכל לכישלונו,שיהיה הפעם הרבה יותר מפואר ממיאמי כי הוא אפילו לא יצליח לזכות באליפות אחת.

 

 

 

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. אני לא יודע מה הוא רוצה, אבל מסכים עם לב הדברים.
    המעניין הוא שזו תופעה שפוגשים פה ושם בכמה מקרים נוספים של שחקנים שחושבים שהם יודעים הכל, מתעסקים בתחום שאינו המשחק עצמו, ותמיד נפגעים מזה.
    הדוגמאות שעולות לי לראש הן כמובן מסי, שקבע שמרטינו יאמן את בארסה וכעת בפרשיה האחרונה כולנו רואים מה קורה עם אנריקה.
    פדרר, שבשנות המאבק הקשות מול נדאל היה ללא מאמן ויותר מזה התעקש לא להגדיל את המחבט. ברור שזה שונה כי ברמות האלה אלמנט האימון בטניס פחות משמעותי ובכל זאת.
    מניח שיש דוגמאות נוספות אבל ללא ספק זה פוגע כששחקן, גדול ככל שיהיה, לא יודע את מקומו…

  2. לעשות אודישנים למעודדות….
    לא חשבתי על זה.
    הבעיה העיקרית של בלאט היא מיקום המאמן בהירארכיה לעומת מה שקורה באירופה.
    לברון לא המציא שום דבר… מעמד הכוכבים הוא חזק יותר.
    אני לא מסמפט את לברון יותר מדי ואני גם חושב שיש לו ראש מלא בשתן שעלה אבל דווקא במקרה הזה הוא מנסה להישאר ממלכתי ככל האפשר. ההצהרה הפומבית של גילברט שבלאט נשאר מוכיחה לי את זה.
    ובקשר למה שאמר לדווין וויד… למה כולם חושבים שלברון יחזור למיאמי ? אני חושב שהוא רוצה להביא את וויד לקליבלנד שנה הבאה….

    1. וויד יעבור לקילבלנד רק בתנאי שהם יעבירו ממיאמי בטרייד גם את
      השמש והביץ'.

  3. אני מצטער להגיב ככה אבל בעיני זה טור לא רציני.

    כל האמירות פה מבוססות על השערות ומחשבות ממוחו הקודח של הכותב. מצד אחד אתה מייחס ללברון הרבה יותר מדי כח ונרקסיזם, אפילו יותר ממה שיש לו, ומצד שני הניתוח של המניעים והכוונות שלו קצת ילדותי.

    רק דוגמה קטנה: ניתחת את מועד ההכרזה של לברון והסקת (ובצדק) שאם הוא היה מודיע על זה לפני הבנייה של קליבלנד היתה נראית אחרת לגמרי. רק שלדעתך הוא החליט כבר מזמן שהוא חוזר לקליבלנד ואם כך לא אז לא מובן מה לעזאזל היו המניעים שלו להשהות את ההודעה כל כך הרבה זמן.

    חשבת על זה שיכול להיות שבסופו של דבר גם לברון הוא בן אדם, ויכול להיות שהוא באמת התלבט מאד לפני שהוא החליט האם לחזור לקליבלנד או לא…?

    התחושה שלי היא שהסלידה שלך מלברון גורמת לך לעשות לו דמוניזציה מוגזמת. לפי המאמר יוצא שהוא מתנהג כמו אדיוט גמור. אפשר לומר עליו הרבה דברים, אבל אדיוט הוא לא. אחרת הוא לא היה מצליח להיות השחקן הכי טוב בעולם.

    1. אין לך מה להצטער זכותך להגיב כיצד שבא לך,אני לא נעלב.
      לעצם העניין אז כן זה מבוסס על צחושותי ומחשובתי וציינתי את זה,כל המידע שאני מקבל זה בעיקר מהתקשורת ומצפייה במשחקי קליבלנד.
      דווקא הדוגמא שנתת היא לדעתי הכי לא נכונה.אתה באמת חושב שקבלת החלטה כזאת אצל מישהו כמו לברון נלקחה מה שנקרא בהדקה ה-90?,אין מצב שהוא לא קיבל את החלטה עוד במהלך השנה(והייתה גם דוגמא שבמשחק הגמר האחרון הוא נפרד מוייד).אין ספק שהוא התלבט יחד עם המעגל הקרוב לו,אבל ההחלטה התקבלה לדעתי הרבה לפני סדרת הגמר.
      דרך אגב בשום מקום לא קראתי לו אדיוט או אמרתי שהוא מתנהג כמו אדיוט(למרות שהרבה התבטאויות שלו בעבר הוכיחו ההיפך) .כן אמרתי שהוא רוצה לשלוט בהכל ומה שיוצא זה שתפסת מרובה לא תפסת זה עצם העניין

      1. הי יניב,

        תודה על התגובה ההוגנת.

        לגבי הדוגמא, אני מסכים שההחלטה לעזוב כנראה התגבשה אצלו במהלך סדרת הגמר, אבל אני דווקא לא חושב שהוא החליט שהוא חוזר לקליבלנד כל כך מהר.

        ונכון, לא אמרת שהוא אידיוט, אבל הוצאת אותו כזה 😉

        1. האמת שבאמת לא התכוונתי להוציא אותו אידיוט בפוסט הזה המטרה הייתה להראות שהוא מנסה להיות יותר מרק השחקן הטוב בעולם ונכשל בזה. דרך אגב להוציא תוכנית כזאת בין אם הוא מצליח או נכשל בכלל לא מראה על טמטום אלא ההיפך

  4. תודה יניב,
    שחקן שרוצה לעשות דווקא לא מעמיד מספרים כאלה. המספרים אינם חזות הכל, אבל לא ניתן פשוט להתעלם מהם. מעל 25% במל 50% אפקטיבי זה אחלה-בחלה וצריך לעבוד קשה כדי להשיג זאת (אם אתה חושב אחרת, כנראה שאתה תופס מג'יימס יותר ממני 😉 )
    שחקן שעושה דווקא לא קולע 15 נקודות ברבע אחרון כדי לנצח משחק גבולי.
    שחקן שעושה דווקא לא מגיב כמו שהוא הגיב אחרי השלשה מול הרפטורס.

    קליבלנד עם ג'יימס – 10-18 (דומה למאזן בתחילת התקופה במאימי ושם היה בסיס טוב בהרבה).
    קליבלנד בלי ג'יימס – 6-1 (אולי פספסתי במשחק אחד לפה או לשם, אבל לא נראה לי) – כולל הפסדים לנמושות המזרח.

    עכשיו שכל אחד יחליט האם הוא מועיל או מזיק לקבוצה.

    1. מתן לא אמרתי שהוא עושה דווקא. כן אמרתי שאני לא יודע למה הוא משחק כמו שהוא משחק, נכון יש לו הבלחות בהם הוא נראה כמו השחקן שאנחנו מכירים אבל רוב הזמן הוא ממש לא נראה ככה ושוב באמת שאני לא יודע אם הוא עושה דווקא או לא

  5. מקווה יניב שאתה טועה וכמו שסתם אחד כותב
    שלברון לא מפוצץ נרקיזם וכוחניות עד כדי כך.
    מאד אוהב את תגובותיך יניב, הפעם אני בעד סתם אחד,
    שאגב הצגת העמדות ביניכם התהללה בצורה הוגנת ולא פוגעת.
    אני מודה שזה אישי ואני לא אובייקטיבי כי שיהיה לנו שם טוב בעולם.
    יכול להיות שאנו מדמיינים את הסנריו התרחיש שאנו חושבים
    מאהדה או תיעוב מישהו. ואז כמובן לא אובייקטיבים.
    אחלה טור ואחלה תגובות,
    תודה יניב ומקווה שתכתוב עוד

  6. יניב,
    קודם כל זה כיף להגיב לפוסט שלך. פעם ראשונה, נכון? תמשיך 🙂
    לגבי זמן ההודעה, יש מצב שזה הוחלט מראש אבל זה היה נראה ממש רע אם היא היתה נמסרת לפני המינוי של בלאט(4 ימים אחרי הגמר) או הבחירה של וויגינס(שבוע וארבעה ימים אחרי). למה זה היה רע? כי אז זה היה ברור לכולם שהשיקול שלו היה קר לחלוטין: ניקח אליפות – נישאר, לא ניקח – נחזור.
    עצם זה שההחלטה שלו לחזור פורסמה רק לאחר המינוי והדראפט לא משאירה מקום לשום טיעון כזה לכיוונו.
    המסקנה היא אחת משתיים:
    – הוא החליט במהלך סדרת הגמר ופרסם בזמן שהוא פרסם כדי שלא יחשבו כך – מתוחכם.
    – הוא אשכרה התחבט ואז החליט – נשמה טהורה.

    בכל מקרה לא אדיוט

    1. במסיבת העיתונאים כשהיה 2-1 או 3-1 בסדרה הסתכלתי על הפרצוף שלו ועל מה שהוא אמר ושידר והיה לי ברור שהוא לא נשאר.
      הוא כבר לא היה חלק מהקבוצה, הסתכל עליה מלמעלה .

    2. תודה שי 🙂 וזה לא הפוסט הראשון שהעליתי היו בעבר כמה פוסטים. לגבי ההודעה אז יכול להיות שאולי באמת הודעה מיד בסוף הגמר הייתה מתפרשת לא טוב אבל הוא היה צריך לחשוב מה עומד כנגד. ודרך אגב לדעתי בכל מקרה הוא היה עוזב גם במידה והם היו זוכים באליפות

  7. אהבתי, פוסט קונספירציה, היית יכול לקרוא את הפוסט של רועי על פרה קדושה נייקי לחזק כמה מהטענות הפחות חזקות שלך…

    האמת ברורה, האשה לחצה (אולי גם אמא שלו).

    הפתרונות בפוסט הבא של ד"ר מח.

  8. יניב טור מעניין וקצת פרובוקטיבי.
    אני מצטרף לאלה שלא מאמינים בקונספירציה. לפעמים שוכחים שגם הגדולים הם בני אדם ושי להם חולשות. לברון אדם מאוד חכם ומחושב אבל אין לו שליטה אבסולוטית על העולם. לדעתי נשבר לו אחרי הגמר בשנה שעברה כאשר שוב הוא נאלץ לשאת בנטל בלתי אפשרי והוא רצה להתחיל מחדש עם רגליים טריות. הוא לקח סיכון *עצום* וחזר הביתה.
    הוא גם ידע שבשנה הראשונה כל העסק יג'עג'ע אבל מכיון שהוא כבר לא צעיר הוא צריך להפעיל את כל המנופים שברשותו, כולל חתימה לשנה אחת בלבד וכו'. סהכ" הוא וגם כולם עשו לדעתי את ההחלטות הנכונות במסגרת המגבלות שהיו מאוד גדולות, עכשיו נותר לבצע., פשוט לקום בבוקר ולעבוד כדי להשתפר.
    לגבי זה שהוא השחקן שחושב על המגרש, המאמן בפוטנציה, וגואל העיר קליבלנד – הכל נכון, מה לעשות.

  9. יש הרבה מה לרשום (המון) על הפוסט הזה, פחות או יותר על כל משפט שנכתב בו ולכן זה כבר די חסר פואנטה. אני רק אגיד שלרשום "אני לא מחסידי לברון בלשון המעטה, אבל אני מבטיח שניסיתי להיות אוביקטיבי כמה שניתן" ואז לשפוך את אחד המאמרים הסובייקטיבים זאת חכמה קטנה מאוד.
    כל גולש ותיק כבר מכיר את היחס שלך ללברון המעט שיכלת לעשות זה לתת לנו את הכבוד ולשפוך את דעתך באופן ישיר ולא להתחבא מאחורי אמירה כזאת.
    עם כל זאת, תודה על המאמר שמוסיף את חלקו לאתר הספורט הטוב במדינה 🙂

    1. מתר בהחלט ניסיתי לא לכתוב את מה שאני באמת חושב עליו. לדוגמא לא כתבתי שלדעתי הסיבה האמיתית לכל זה שהוא פשוט נרקיסיסט שאוהב שכולם מתחנפים אליו. וזאת הסיבה העיקרית שהוא חתם לשנה בכדי ששוב יהיה את הפסטיבל של לברון לאן. בכל מקרה תודה על התגובה 🙂

  10. 1+ גדול לאח התאום שמעולם לא היה לי, ממש כאילו היה האשך הימני החסר.

    נקודות ברורות וכתובות בבהירות.
    אפילו לא חשבתי על כך שיתכן שאחת הסיבות שהחזירו אותו זה בגלל שהוא רוצה להיות בפוזת הכל יכול.

    מסכים עם הכל! בלאט על זמן שאול

    1. כל מאמן בנבא הוא על זמן שאול ובלאט היה כך מתחילת העונה, וזה עדיין לא אומר שהוא לא יצליח בגדול. המושבעים עדיין לא החליטו.

  11. א. נהניתי

    ב. אני לא חושב שהם יכלו להשיג מישהו יותר טוב מקווין לאב. וויגינס סבבה, אבל בנט? השנה במינסוטה הפצועה והחבולה הוא ממשיך לבסס את מעמדו כבחירת הדראפט הראשונה הגרועה מכולן.

    ג. לגבי לברון – אין מה לעשות. כמו שברור לכולם שמסי חשוב יותר מאנריקה, לברון יותר חשוב מבלאט, ושניהם יודעים זאת.

    חוץ מהבעיות המקצועיות בקליבלנד, לצערם קבוצות המזרח טובות יותר מהשנה שעברה. בעיקר ההוקס כל עוד הם כשירים, ובטח ששיקגו עם פאו גאסול ובאטלר.

  12. טור טפשי ומיותר. מלא במחקר מקורי והזיות.

    יניב היית יכו לכתוב פשוט באותיות גדולות ואדומות-

    "יניב שונא את לברון"

    וחסל, למה כל המלל ???
    הכותבים הבאמת חדים פה באתר, יכולים לכתוב על לברון דברים שאיני מסכים אתם, אך לפחות נחמד לי לקרוא. פה אפילו אין לי חוויית קריאה. וזה ממש חבל כי הרבה פעמים אני דווקא נהנה לקרוא את ההגיגים של יניב בנושאים אחרים (שאינם קשורים ללברון 🙂 )

  13. מאמרים מן הסוג הזה מורידים את הרמה של אתר הספורט המצוין הזה. אני תוהה מה חשב לו הבחור שכתב את זה ???

    ועוד עם התמונה המזעזעת הזאת, אומר זאת בפשטות אם לברון היה יהודי הייתי מניח בוודאות כמעט מוחלטת שכותב המאמר לוקה באנטישמיות חמורה…

    1. מה חשב הבחור זה בדיוק מה שכתב הבחור אילו מתשובתי ותחושותי ובסוף אתה תראה שגם אם הגזמתי פה ושם זה הלך הרוח בקליבלנד ועם אני מוריד את הרמה של האתר אז מצטער בשבילך וגם לא היית חייב לקרוא או אפילו להיכנס לפוסט וכך היית חוסך לעצמך ועגמת נפש. ומילה אחרונה את התמונה לא הבחור בחר אלא מנחם הבחור בחר תמונה אחרת לגמרי

  14. אשך -תמיד חשבתי שהשמאלי חסר, ערערתי את עולמי.
    בכ"מ, פרובוקציה בפוסט זו אמנות ( ע"ע מנחם ) וכותב שמצליח לעורר תגובות ודעות ככ מגוונות כנראה שהוציא מוצר מעולה תחת ידיו. +1

  15. מעולה יניב, מסכים כמעט עם הכל. לברון מחזיק את הקאבס בביצים ואין פוצה פה ומצפצף. והכי גרוע, הוא עוד יעזוב בסוף השנה…

  16. היי יניב,

    תודה רבה על כתבה מושקעת. אם אני לא טועה, אז זו הכתבה הראשונה שלך באתר, אז מברוק.
    אתה יודע שאני מכבד אותך, אז זה לא ממקום לפגוע. אין לי כוונה להתייחס לתוכן לפרטים מכיוון שזה טור השנאה ללברון 2 (אחרי זה של האשך או אחד השונאים האחרים, קצת הפסקתי לעקוב, אתם מתרבים!).
    כל העסק נשמע כמו משהו שיותר רץ בראש שלך כשכל שבב שמועה מדליק אותך כראוי לשנאה הטהורה שאתה רוחש ללברון, כל דבר וכל פיפס באתר שאיזה שמוק רשם, ישר משכנע אותך את הרע מכל על לברון.
    אם אכן זה הפוסט הראשון שלך, אז חבל לי (עם זאת זה היה מאד צפוי), כמו שרשמתי לך בעבר רבות בתגובות, שהחלטת לפתוח בפוסט שנאה במקום פוסט אהדה (נדמה לי אפילו שאמרת שתפסיק לכתוב טוקבקים על לברון, אבל סבבה).
    זה מה שהורג אותי בכם (אתה אשך וכו') אתם הרבה יותר שונאים את לברון מאשר אוהדים את הקבוצות שלכם. קצת חבל. במקומכם כנראה שפשוט הייתי מפסיק לעקוב אחרי הNBA.
    בכל אופן, ובלי ציניות בכלל, מברוק על הפוסט ותודה רבה!

    1. קודם כל תודה אבל זה לא הפוסט הראשון שהעלתי.
      שים לב שאני כמעט לא מגיב באמת על לברון(בשביל זה כתבתי פוסט :))
      עכשיו באופן כללי לגבי שנאה/אהבה.נתחיל מזה שזה לא קשור אחד לשני.לצערי הרב הלייקרס נראים כמו פח ולכן אין מה לכתוב עליהם אלא רק לאכול את הלב.לגבי שנאה אין שום דבר פסול שאתה שונא מישהו במסגרת ספורט(וכמובן במסגרת החוקים),ההיפך זה הרבה פעמיים נותן יותר עניין.
      לדוגמא רוב אוהדי הפועל מבחינתם קודם כל שמכבי תתרסק ורק אחר כך הם יחשבו מה טוב לקבוצה שלהם.גם לגבי אני מודה שבזכות לברון שאני צפיתי בגמרים האחרונים הרגשתי כמעט כאילו הלייקרס משחקים ולא יודע מה איתך אבל אני יותר נהנה לראות ספורט שיש לי צד שאני מחובר אליו.
      הקיצר אני לא דורון ואני לא בא מהאהבה,אני אוהב את הלייקרס ובלי קשר לא סובל את לברון-ממש לא רואה עם זה בעיה.כמו דרך אגב אין לי בעיה עם כל מי ששונא את קובי ברייאנט.

    1. אל תדאג לא מתייחס,הרי למה הם כל כך מתעצבנים כי הם יודעים שבסופו של יום גם אם הגזמתי קלות אני צודק וקשה להם לראות את הגיבור שלהם ככה.
      דרך אגב הנה הוא מקבל ממני מחמאה,ההחתמה של מוזגוב היא החתמה טובה,פה הוא שיחק אותה 🙂

  17. יניב למרות שאנחנו לא מסכימים בערך אף פעם על שום דבר (למרות שבעניין לברון אני מודה שהתקרבתי לצד שלך), פוסט מצויין הכתוב בצורה רהוטה וברורה ואף מעלה נקודות שאפילו האשך התמיר הדגול לא חשב עליהם.
    מה שהכי יפה באתר הזה זה שכל אחד שיש לו דעה יכול לכתוב עליה פוסט שלם ומי שיש לו דיעה מנוגדת יכול להעלות פוסט שלם המתנגד לאותה דיעה. אז אין צורך בהעלבות. מישהו חושב אחרת? יאללה לאסוף את כל חידודי הלשון ולשלוח למנחם.
    נו פנאט של קובי מחכה לפוסט שלך…

  18. בתור אחד שלא מת על לפלופ, לא התחברתי לפוסט, לא היה
    בו שום דבר שחידש לי, שום ציטוט מתנשא שלו שלא הכרתי,
    אף לינק לסרטון שלו דורס זקנה במעבר חצייה בתאונת
    "פגע וברח ופגע שוב ברוורס" בקיצור מה הפואנטה ?
    כשאני מתדלק את השנאה שלי, אני דואג לתדלק אותה רק
    בחומרים הכי רעילים הכי מזהמים והכי מתקדמים שיש.

    1. בוא אני אענה לך תשובה ברצינות.מהרגע שלברון חזר לקליבלנד ובלאט המאמן שם אני בבעיה,מצד אחד אין דבר יותר מרגש כיום בליגה מאשר לראות את לברון נכשל(ביחוד שהלייקרס הם כלום ושום דבר)מצד שני אני מאוד מאוד רוצה שבלאט יצליח.וכך יוצא שאני צופה במשחקים של קליבלנד ומתחבט עם עצמי.בסופו של יום למרות הניסיונות ההכחשה שלי,העדיפות לבלאט גברה,ואז מה אני רואה שלברון משחק ממש לא כמו לברון,אפטאיות,חוסר חשק ממש כאילו עושה בכוונה,ואז אני שומע אותו בראיונות לא נותן גיבוי לבלאט ורומז להנהלה שזה לא מתפקידו להחליט דברים כאלה ואז אני שומע רינונים שלברון קודם כל חושב עסקי ואם זה כרוך בלעזוב את קליבלנד אז הוא יעזוב,ובנוסף שומעים אותו אומר לוייד שהם יתאחדו,וכל הדברים האילו באים ליצןר מנוף לחץ על קליבלנד.ופה ידידי גלוח הראש פה מבחינתי החומרים הדליקים ומה שניסיתי לעשות זה להראות שכל המאסטר פלן של לברון תקרוס לו בסופו של דבר כי גדול ככל שתהיה אתה לא יותר גדול מהמועדון ובטח לא מהעיר עצמה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט