מעורב הופס ליום ד': אפשרויות הבראה לניקס/ מנחם לס

***עם נצחון דטרויט על סאן אנטוניו, שלוש מסקנות:

1. אולי דטרויט יותר טובה אחרי הכל ללא ג'אש סמית'!

2. עם משחקי שלשום ואמש, טענתי שהמזרח יהיה טוב מהמערב בחלק השני של העונה תופסת יותר ויותר תאוצה.

3. הגיע זמנו של הפלח ללכת, ולהיות רק נשיא הקולחוז (נשיא הספארס!

***BOVADA, ה-ONLINE GAMBLING הגדול בעולם, קבע הערב את אטלנטה כפייבוריטית לקחת את אליפות ה-NBA

Hawks
Hawks coach Mike Budenholzer has led Atlatna to a 26-8 record and a first-place standing in the Eastern Conference.

The Hawks’ odds of winning an NBA championship are getting better.

At least according to Bovada, the largest online gambling site in the workd/

In new odds released Tuesday, the Hawks are 16-t0-1 to win the title. That is down from 100-to-1 to start the season. A 26-8 record and a first-place standing in the Eastern Conference has its perks.

The Hawks are tied with the Raptors for the eighth-best odds. The trail the Bulls and Warriors (5-to-1), Spurs (11-to-2), Cavaliers (6-to-1), Mavericks (15-to-2),Thunder (8-to-1) and Clippers (12-to-1).

During training camp, at 100-to-1, the Hawks were tied for 19th with the Celtics, Nuggets, Pelicans and Suns. The Cavaliers, with the addition of LeBron James, were the favorites at 5-to-2. The Spurs are second at 4-to-1.

***ג'ימי באטלר הופך בהדרגה לסופר סטאר. קשה להאמין שהכל קורה כל כך מהר: רק לפני שנתיים הוא לא היה יותר מרול=פלייר. אז הקשיבו למה שמגלה לנו אתר החובבים של הבולס, "BLOG A BULL": הדבר האחרון שעל ג'ימי באטלר לשפר היא הקליעה שלו מדאונטאון. אם הוא מצליח להעלות את דיוק זריקותיו מה-3 מה-33% שלו ל-40%, ה-WRAP שלו יהיה בדיוק ברמה של לברון ג'יימס!
***סטן ואן גנדי אמר הערב מסן אנטוניו שכל הדיבורים על אי הבנות וסיכסוכים בין מאמן הקבוצה ונשיא ה-BASKETBALL OPERATIONS  בקבוצה הם לא נכונים ומאד מוגזמים. לדבריו שניהם מסכימים על רוב הדברים. אגב, שמו של המאמן הוא סטן ואן גנדי, ושמו של נשיא הקבוצה האחראי על פעולות הכדורסל הוא…סטן ואן גנדי.
***אנדי גרדר, ראש דסק הכדורסל של ה'סנט פול פחוניר פרס' ערך משאל פרטי בין הג'נרל מנג'רס של הליגה, ו-22 הסכימו לענות על השאלה, "מי היא הקבוצה הצעירה עם הפוטנציאל המבטיח ביותר בליגה. 15 מהם בחרו במינסוטה טימברוולבס כקבוצת העתיד.

***נקיון הבית של הניקס רק החל, לפי "ניוזדיי" של לונג איילנד:

(כולל אפשרויות הבראה של מנחם לס)

לפי דברי הולנד רייט ששוחח עם דריק פישר, "THE PROCESS IS NOT FINISHED". ארבעת השחקנים היחידים תחת חוזה בעונה הבאה הם כרמלו אנטוני, חוזה קלדרון, טים הרדאוויי, וקלינטוני אירלי. כרמלו היחידי שבטוח נשאר. שלושת האחרים יוכלו להישאר אם יירצו, אך אם הניקס ימצאו טריידים שיתאימו להם, יש סכוי שאיש מהשלושה לא יישאר, וזה משאיר רק את כרמלו אנטוני, ו-11 שחקנים חדשים.
(לדעתי היחידי שיהיה קשה לעשות עליו טרייד הוא חוזה קלדרון עם חוזה של15.1 מיליון לשנתיים הבאות. מי ירצה לשלם לו 7.5 מיליון, אלא אם-כן הניקס תשתתף בתשלום משכורתו).
לניקס לא יהיה קל לשכנע שחקנים לבוא לשחק ב'תפוח הגדול', אלא אם-כן פיל ג'קסון מראה להם "חבילה" של שחקנים חדשים שמגיעים.
השמות הגדולים שיהיו חופשיים הקיץ הם מרק גאסול, למרכוס אלדרידג', קווין לאב, ראז'ון רונדו, פול מילסאפ, גרג מונרו, גורן דראג'יק, ווסלי מת'יוס.
תראו. ישנם דברים גרועים יותר בעולם מלגור במנהטן ולשחק עבור הניקס. אני מאמין שעם השם והרפיוטציה של פיל ג'קסון, הם ידוגו זוג דגים גדול, ואליהם יצטרף צוות צעיר חדש.
בואו נחזור לרגע לחוזים המובטחים, כולל כרמלו אנטוני.
כמה מילים על כרמלו: הבטחתי לכם מאמר על הצלחת הבראנד שלו ש-ESPN הקדיש לט מגזין שלם לפני חודשיים. ידיו היום בעסקי אופנה, פרסום, וקולנוע, עם הכנסה גדולה מאד.
האם הוא בעצמו ירגיש שהגיע הזמן לתלות את נעליו? זה לא יהיה כמו סטיב נאש או קובי שלא יוותרו על מיליונים. אבל לפי ESPN כרמלו מגיע לשלב בו עסקיו מסוגלים להפוך לחובקי עולם, עם הכנסה גדולה ממשכורתו. כשחקן הניקס הוא לא יכול להקדיש זמן מספיק לבראנד הפורח שלו.
לדעתי יש סכוי – קטן אמנם אך ישנו – שהוא יחליט שהגיע הזמן לפרוש. אם זה קורה, הניקס יכולה באמת ליצור קבוצה טובה מאד, חדשה לחלוטין.
כרמלו משחק על ברך דפוקה כבא מתחילת העונה. הוא ניסה לשחק עם הברך אך אתם הרי יודעים שהוא היה IN ו-OUT בליינאפ. כשהוא כבר משחק, ברור לכל מסתכל שהוא מעדיף את הברך הבריאה. אחוזי קליעתו ירדו והוא לא ניכנס יותר לצבע בתעוזה של העבר.
אילו הניקס היו מועמדים לאליפות וכרמלו היה "הגיבור שמשחק על ברך דפוקה" היו כבר דואגים לאיזה פסל עבורו ליד מדיסון סקוור גארדן.
אבל הניקס לא הולכים לשום מקום.
אולי יימצא איזה סידור כספי שישחררו בכבוד מהניקס לעסקיו הפורחים?
לדעתי אפילו אם הוא מחליט על ניתוח, עליו להחליט שעדיף לסיים את העונה עכשיו, ואם הוא ממשיך בקבוצה (הכל כמובן תלוי בו) הוא אולי יחזור לעונה הבאה בריא ושלם.
בואו נסתכל על האחרים עם חוזים מובטחים. הארבעה שהזכרתי את שמם (למעשה חמישה כי שכחתי את פבלו פריגיוני) משתכרים יחדיו 34.2 מיליון בעונה הבאה (כולל כרמלו, למקרה שהוא מחליט להישאר, דבר שנראה לכולם שייעשה, אבל היו דברים מעולם, ועסקיו החלו לצבור מיליונים!).
זה משאיר את הניקס עם 32.3 מיליון מתחת לקאפ שיהיה כנראה 66.5 מיליון. אבל ישנו דראפט ו-"CAP HOLDS" אז נניח שלניקס יהיה 27 מיליון לשחקנים חדשים, וזה במקרה שכל המובטחים  חוזרים.
כפי שאמרתי, היחידי שיהיה קשה מאד לניקס לעשות עליו טרייד הוא קלדרון בן ה-33

טים הרדאוויי יהיה קל לטרייד אם פיל ג'קסון לא רוצה אותו בשיטתו. אבל אולי פיל ג'קסון אוהב אותו, אני לא יודע. בכל מקרה הוא ברגיין עם משכורתו וקבוצות רבות יסכימו לטרייד עבורו.

הראש מסתובב. ישנן כל כך הרבה אפשרויות. דבר אחד ברוק: התהליך לא ניגמר על שומפרט וג'יי אר סמית'. למעשה התהליך רק החל!

ודבר אחרון: לי ישנה הרגשה שפיל ג'קסון הולך על מרק גאסול, ולא משנה כמה זה יעלה לו!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. שהינקי עושה את זה בפילי זה טנקינג…..
    שגקסון עושה את זה בניקס זה הבראה.

    עם סך משכורת כזה ,GM עם הילה ושכר כאלו ומאמן טירון שמקבל כזה סכום – איך מגיעים לזה שהולכים לתוכנית הבראה?

    בטח גם בזה מאשימים את אייזאה תומס…..

  2. 1) אולי בלי סמית' דטרויט סופסוף תראה את הפוטנציאל הענק שלה. אם גם אוגוסטין וגם מיקס יתחילו לרווח את המשחק במקום הקלאנגים של סמית' באמת יש להם מה להראות.

    2) אטלנטה מצויינים אבל אליפות? קודם שיעברו סיבוב בפלייאוף, משהו שלא עשו איזה 30 שנה.

    3) האם זהו זה? תם עידן טימי, מאנו, פרקר? קשה לדעת אצל הזומבים האלה אבל באמת מתחיל להיראות ככה.

    4) ג'ימי באטלר בהחלט סופר סופר דופרסטאר. משחק כמו אולסטאר.

    5) הניקס אוהבים לבנות עקום. אם רק לא היו מפגרים ועושים בדיוק מה שכולם המליצו להם היו יכולים להשיג יופי של נכסים משיקגו תמורת מלו. אבל הניקס זה הניקס. אם עושים טעויות שלפחות יהיו טעויות של 100 מיליון דולר ומעלה

  3. אם הבנתי נכון כרמלו החליט לדחות את הניתוח. בשילוב עם מה שאתה אומר יכול להיות שהוא רוצה למשוך את העונה הזו ואז להקדיש זמן לעסקיו…

  4. לפי מה שהעלת מאתר ההימורים אטלנטה לא פייבוריטית לזכות באליפות אלא רק השתוותה במקום השמיני לרפטורס אחרי הבולס והווריורס, ספרס, קאבס, מאבריקס, תאנדר והקליפרס..

  5. הספרס נראים שבירים פיזית ומנטלית. לויודע אם הם יצליחו לקום מהקרשים. באסה, בניתי על גמר מערב סא – דאלאס.

  6. מנחם גאון. הוא כבר 10 שנים אומר שהמזרח יהיה חזק יותר מהמערב בחצי השני של העונה.
    הוא רק לא אומר איזה עונה 😉

    1. צודק, יותר מזה ככל שהוא טועה יותר שנים והתחזית מתרחקת כך הוא ייצא יותר גדול לכשזה יקרה בסוף, כי הוא חזה את זה קורה הרבה הרבה שנים קדימה . . .

  7. זה יקרה העונה, ביו אס אוף איי. וכשזה יקרה אל תיברח לי כי אני מכניס את האשך הבודד שלך למיקסר, לעיני ואוזני כולם!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט